Hej, řekl jsi, že jsi zatím v kasinu neměl žádné problémy, což by mohlo být dobré znamení.
Ale pokud jde o vaše ověření, nedostali jste ani žádnou odpověď, proč je váš dokument odmítnut, i když jej ve skutečnosti vidíte jako přijatý? Jak dlouho vaše situace trvá? Myslím, že asi bude nutné ještě chvíli počkat a dát kasinu trochu času, a až budete vědět, v čem je problém, doufám, že se to podaří vyřešit.
Nakonec, pokud se nic nestane a kasino vám nedovolí výběr nebo vám neposkytne žádnou odpověď ohledně vašeho ověření, dejte nám vědět a my se vám pokusíme pomoci.
Hey, you said you haven't had any problems in the casino so far, which could be a good sign.
But regarding your verification, you didn't even get any answer why your document is rejected even though you actually see it as accepted ? How long has your situation been going on ? I think it will probably be necessary to wait a bit longer and give the casino some time, and when you know what the problem is, I hope it can be solved.
Eventually, if nothing happens and the casino doesn't allow you to withdraw or doesn't give you any answer about your verification, let us know and we'll try to help you.
Automaticky přeloženo: