Ahoj, znamená to, že jsi byl úspěšně ověřen v kasinu, ano?
Co se týče odstoupení, pokud čekáte od 20. ledna, tak to stačí. Předpokládám, že vám kasino neřeklo žádný důvod nebo je to jinak?
Každopádně dáváme kasinům 14 dní na vyřešení procesu výběru a pokud tak neučinili a nemáte žádné nové informace, podal bych stížnost.
Stačí kliknout sem a můžete odeslat jeden na této stránce. ⬅️
Náš tým se vám pokusí pomoci a snad své peníze nakonec dostanete.
Jsi v?
Hi, does that mean you've been successfully verified in the casino, yes ?
As far as the withdrawal is concerned, if you have been waiting since 20 January, that's enough. I suppose the casino didn't tell you any reason or is it different ?
Anyway, we give casinos 14 days to sort out the withdrawal process and if they have not done so and you have no new information, I would file a complaint.
Just click here and you can submit one on this page. ⬅️
Our team will try to help you and hopefully you will get your money in the end.
Are you in?
Automaticky přeloženo: