Provozovatele třetích stran na této stránce uvádíme bez provizních ujednání. Jste starší 21 let a máte problémy s hraním? Volejte 1-800-GAMBLER.

DomůFórumKasinaAcorn Casino - všeobecná diskuze

Acorn Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

 od marissabeatty96
|
14 638 zobrazení 45 odpovědí |
|
1 2 3
Justme60

Jsem docela překvapen, že to funguje. Schválení však neznamená dokončení. Doufejme, že najdete způsob, jak to obejít.

Hodně štěstí!!

Automaticky přeloženo:
Jaro

Nic se nezměnilo a jsem více než frustrovaný. Jediné, co chci, je vybrat své peníze, jsou moje. Řekl jsem jim, že ověřovací stránka říká, že jsem překročil počet pokusů (3) o nahrání dokumentů, a nedává mi žádný jiný způsob ověření a žádné vysvětlení, proč moje dokumenty nebyly přijaty. Nemohu najít telefonní číslo ani jiný způsob, jak je kontaktovat, kromě jejich systému zpráv, na který nikdy neodpovídají! Momentálně mám v této hře 1000 $. Prosím, řekněte mi, co mohu dělat, jsem připraven uplatnit podvod

Automaticky přeloženo:
Justme60

Je mi líto, že se nic nestalo a pamatuji si, že když jsme si před pár dny psali, řekl jsi mi, že to trvá už přes týden. Na vyřešení KYC a výběrů dáváme kasinům 14 dní, takže pokud se za tu dobu nic nového nestalo a stále nemůžete ověřit nebo vybrat výběr, doporučujipodat stížnost na tomto odkazu .

Myslím, že pokud kasino nekomunikuje a nevíte nic nového a také nemůžete vkládat žádné dokumenty, není to nic příjemného. Náš tým se vám tedy pokusí pomoci, pokud celý proces přesáhl zmíněnou dobu.

Pevně věřím, že se vám podaří ověřit a následně odvolat. Dej mi vědět jak to jde.

Automaticky přeloženo:

Právě jsem vložil 20 $ a teď se mi nedaří načíst hru. Co teď?

Automaticky přeloženo:
Jaro

Konečně bylo vše opraveno! Umožnili mi znovu předložit doklad o bydlišti a byl přijat a nyní jsem 100% ověřen. Dnes jsem hrál celý den, několikrát jsem vyplatil, když jsem se dostal dopředu, a všechny mé odkupy jsou již na mém účtu! Bylo to frustrující dostat se do tohoto bodu, ale jsem rád, že jsem vydržel, protože nyní jsou vykoupení rychlé. Miluji toto kasino, protože mají to, co rád hraji, a grafika, když vyhrajete, je skvělá.

Automaticky přeloženo:

Ahoj, jen jsem chtěl zmínit, že jsem pár dní hrál na Acorn a někdy se mi nedařilo vrátit se na domovskou stránku. Bylo to, když jsem kontroloval tlačítka, pak jsem se pár z nich nemohl vrátit do hry.

Jen jsem si myslel, že ti dám vědět,

cld101563

Automaticky přeloženo:

Právě jsem vložil 20 $ a teď se mi nedaří načíst hru. Co teď?

Automaticky přeloženo:

Požádal bych kasino o další vysvětlení. Může to být chyba nebo hra již není k dispozici.

Automaticky přeloženo:

Konečně bylo vše opraveno! Umožnili mi znovu předložit doklad o bydlišti a byl přijat a nyní jsem 100% ověřen. Dnes jsem hrál celý den, několikrát jsem vyplatil, když jsem se dostal dopředu, a všechny mé odkupy jsou již na mém účtu! Bylo to frustrující dostat se do tohoto bodu, ale jsem rád, že jsem vydržel, protože nyní jsou vykoupení rychlé. Miluji toto kasino, protože mají to, co rád hraji, a grafika, když vyhrajete, je skvělá.

Automaticky přeloženo:

Páni, jak krásná informace! Doufejme, že nyní, když jste plně ověřeni, se s podobnými komplikacemi již nesetkáte. 🐱‍🏍✨

Děkujeme, že jste nás aktualizovali!

Automaticky přeloženo:

Ahoj, jen jsem chtěl zmínit, že jsem pár dní hrál na Acorn a někdy se mi nedařilo vrátit se na domovskou stránku. Bylo to, když jsem kontroloval tlačítka, pak jsem se pár z nich nemohl vrátit do hry.

Jen jsem si myslel, že ti dám vědět,

cld101563

Automaticky přeloženo:

Ahoj! Děkujeme za upozornění, ale jsem si jistý, že by to ocenili i zaměstnanci kasina. Dáš jim to taky vědět, prosím?

Automaticky přeloženo:
Justme60

Stejné bs, kterými jsem stále procházel! Konečně jsem to vzdal!

Automaticky přeloženo:

Ahoj všichni. Rád bych vás všechny informoval o aktualizaci, kterou náš tým zjistil o Acorn Casino . Jak můžete vidět v naší recenzi, kasino je uzavřeno. Bohužel došlo k záměně mezi kasinem Acorn a nějakou aplikací Acorn!!! Od hráčů jsme obdrželi mnoho zpráv o tom, že Acorn nevyplácí výhru nebo že aplikace nefunguje správně. Musím vás informovat, že Casino Guru nemá aplikace v databázi a je nám líto, že v takovém případě nejsme schopni pomoci žádnému hráči, který používá tuto konkrétní aplikaci. Při používání tohoto druhu aplikací buďte opatrní.

Neváhejte použít toto nové vlákno k diskusi o všech tématech souvisejících s mobilní aplikací Acorn 👈.

Automaticky přeloženo:

Hrál jsem tuto hru a ověřil jsem svůj účet a identitu a požádal jsem o výběr 20. ledna a stále se píše, že probíhá kontrola a obrátil jsem se na podporu a řekli, že posílají mé informace správnému oddělení a nepodali slyšel jsem od nich a od té doby jsem nebyl schopen nikoho kontaktovat a stále jsem od nich neobdržel, že jsem odstoupil

Automaticky přeloženo:

Hrál jsem tuto hru a ověřil jsem svůj účet a identitu a požádal jsem o výběr 20. ledna a stále se píše, že probíhá kontrola a obrátil jsem se na podporu a řekli, že posílají mé informace správnému oddělení a nepodali slyšel jsem od nich a od té doby jsem nebyl schopen nikoho kontaktovat a stále jsem od nich neobdržel, že jsem odstoupil

Automaticky přeloženo:

Ahoj. Chápu, že jsi teď trochu skeptický. Podpora v tomto kasinu si jistě "dává na čas", jak se říká. Už jste od nich náhodou měli nějaké nové informace? Pokud nebyly žádné novinky, doporučil bych vám podat stížnost. Náš tým se vám pokusí pomoci. Můžete tak snadno udělat zde 👈. Pokud budete potřebovat pomoc, dejte nám vědět.

Automaticky přeloženo:
Whowzthat67

Ahoj mám stejný problém. Moji přátelé si hru stáhli poté, co nám o hře řekl přítel. Ten můj je úplně jiný než ten jejich . Můj nemá žádný jackpot ani oblast, kam přidat peníze, viz obrázek níže file

Automaticky přeloženo:
erikapaulino0614

Ahoj, když klikneš na tři řádky vpravo nahoře, co tam vidíš? Když to otevřete v prohlížeči, zobrazuje se to jinak? Co znamená zlaté prasátko?

Automaticky přeloženo:

Bez ohledu na to, co zkouším, nemohu vybrat peníze, nashromáždil jsem více než 1 000 dolarů a nikdy nepošle ověřovací kód bez ohledu na to, kolik pokusů zkusím

Automaticky přeloženo:
erikapaulino0614

Pokud hrajete na demo, většina automatů nemá jackpot, mají upravenou verzi, kterou jsem také zažil v některých menších kasinech

Automaticky přeloženo:

Bez ohledu na to, co zkouším, nemohu vybrat peníze, nashromáždil jsem více než 1 000 dolarů a nikdy nepošle ověřovací kód bez ohledu na to, kolik pokusů zkusím

Automaticky přeloženo:

Ahoj, je mi líto, že slyším o vašem problému v kasinu.

Jaký ověřovací kód byste však potřebovali? Mělo by vám to kasino poslat? Zkusili jste je kontaktovat ohledně vašeho problému a zeptat se, kde by mohl být problém? Jak dlouho vaše situace trvá?

Dejte nám prosím vědět více, abychom se vám mohli pokusit pomoci.

Automaticky přeloženo:
Jaro

filefilefile pokusili jste se je kontaktovat a jednou se mi je podařilo zastihnout a bylo mi řečeno, že můj problém přepošlou správnému členovi týmu, ale nikdy se mi neozvali, ani nedostali mé peníze a nebyli jsme schopni je znovu zastihnout, a já jsem své vykoupení provedl 20. ledna, 2024 a když ověříte, zadáte svůj PayPal, na který vám pošlou peníze, a také jsem obdržel e-mail o mém vyplacení 20. dne, ale od té doby nic

Upraveno
Automaticky přeloženo:
heatherperry761

Ahoj, znamená to, že jsi byl úspěšně ověřen v kasinu, ano?

Co se týče odstoupení, pokud čekáte od 20. ledna, tak to stačí. Předpokládám, že vám kasino neřeklo žádný důvod nebo je to jinak?

Každopádně dáváme kasinům 14 dní na vyřešení procesu výběru a pokud tak neučinili a nemáte žádné nové informace, podal bych stížnost.

Stačí kliknout sem a můžete odeslat jeden na této stránce. ⬅️

Náš tým se vám pokusí pomoci a snad své peníze nakonec dostanete.

Jsi v?

Automaticky přeloženo:
1 2 3

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky