FórumKasina7Slots Casino - všeobecná diskuze

7Slots Casino - všeobecná diskuze (strana 4)

před rokem od carolmachadocm13
|
9463 zobrazení 85 odpovědí |
|
1...3 4 5
Přidat příspěvek
před 10 měsíci

Snažil jsem se komunikovat s kasinem 7slots téměř měsíc a zpracovali mě k ověření, dokud jsem neuspěl, ale nyní nemám žádnou odpověď z mé platby a všemi uvedenými prostředky ke komunikaci selhávají a technická podpora nikdy neodpověděla ke mně a The mail revotes a hotmail mi říká, že odesílatel nepřebírá zásilky, jak se dozvědět o mé platbě a jak komunikovat s jakoukoli platformou tohoto kasina, aby vysvětlili a vedli, co se děje.


abett21

Automaticky přeloženo:
Abett21
před 10 měsíci

Být tebou, byl bych opravdu ve vzteku. 🙁

Někdy i jediné vysvětlení podané ve správný čas vydá za tisíc slov.

Tak a stížnost je nyní vyřízena. To je chytrá volba.

Jen vás žádám, abyste s tím drželi krok. Odpovězte laskavě na případné doplňující otázky a psovod se posune dále. Pro přístup ke stížnosti použijte tento odkaz .

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Děkuji za odpověď, bylo by ideální, kdybyste mi pomohl uvést termín platby za 7 slotů. Ocenil bych to atte.



abett21

Automaticky přeloženo:
Abett21
před 10 měsíci

Ahoj!

Podat stížnost byl dobrý krok. Jak Tomáš vysvětlil, aktuálně jsou v nouzi stovky hráčů, ale on na tom pracuje. Dejte tomu čas, prosím. 🙏

Automaticky přeloženo:
7Slots Casino
před 8 měsíci

Také jsem ve stejné situaci. Čekám a čekám a platba mi nedorazí. Podařilo se někomu získat jejich peníze? Protože jsem neslyšel o jediném člověku, který by se vyjádřil, že byl zaplacen

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Dobrý den, drahý npuyolcu !

Všichni hráči našeho kasina, kteří neporušují klubová pravidla a nesnaží se zneužívat bonusy, dostávají po proceduře KYC své peníze v plné výši. Měli byste pochopit, že uživatelé, kteří úspěšně vybrali své prostředky z našeho kasina, nezanechají na této stránce recenzi. Mimochodem, jen od začátku letošního roku jsme vybrali peníze od více než 40 tisíc hráčů . Pokud jste na našem webu narazili na zpoždění při výběru peněz, pravděpodobně to mělo dobré důvody.

Automaticky přeloženo:
7Slots Casino
před 8 měsíci

Dobrý důvod??? Myslím, že by to byla vaše nekompetentnost, protože kdyby to tak bylo, alespoň bych dostal odpověď e-mailem, zprávou, něčím, proč ta zpoždění....ale nic...... bude pokračovat "ČEKÁNÍ"... ...dobré důvody a moje peníze. Děkuji

Automaticky přeloženo:
npuyolc
před 8 měsíci

Drahý uživateli,

Rádi vám pomůžeme, když nám poskytnete více informací o vašem problému. Vytvořte prosím samostatné diskusní vlákno na Casino Guru a uveďte v něm, který e-mail/telefonní číslo jste použili při registraci na 7slots, a také datum a částku vaší žádosti o výběr.

Automaticky přeloženo:
7Slots Casino
před 8 měsíci

Vážený zástupce kasina,

Pokud mohu zasáhnout, není možné vytvořit samostatné vlákno, toto je ve skutečnosti nejlepší, možná jste viděli ostatní?

https://casino.guru/7slots-casino-review#tab=js-tab-discussion

file

Rád bych také upozornil, že hráč podal stížnost:

https://casino.guru/7slots-casino-player-s-withdrawal-has-been-delayed-4

Proto bych vás rád požádal, abyste se více zaměřili na pomoc hráčům než na organizaci fóra. 🙂

Děkujeme za pochopení.


Automaticky přeloženo:
Radka
před 8 měsíci

Milá Radko,

v souladu s vaším požadavkem nepožadujeme po hráčích jejich osobní údaje zde na fóru. Žádáme je tedy, aby svůj problém důkladně popsali v příslušné sekci Stránek (Stížnost).

Pokud hráč již vytvořil samostatné vlákno - samozřejmě není nutné vytvářet další 🙂 Zástupci našeho kasina na tuto stížnost odpoví ve stanoveném čase.

Automaticky přeloženo:
7Slots Casino
před 8 měsíci

Ahoj.

Tato verze zní přesněji, jen nepožadujte po hráčích, aby zakládali další vlákno - vlákna nejsou stížnosti, pokud mohu zdůraznit důležitou věc.

Víte, že můžete kdykoli zkontrolovat hráčský účet, abyste zjistili, zda byla stížnost úspěšně odeslána? Není třeba slepě hádat.🙂

Klikněte na uživatelské jméno hráče a otevřete přehled:

file

file


Měj se dobře!

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Díky za tip, Radka. Budeme to mít na paměti! 🙂

Automaticky přeloženo:
7Slots Casino
před 8 měsíci

Rádi pomohou!

Pokud budete někdy potřebovat podporu na fóru, kontaktujte náš tým prostřednictvím e-mailu na adrese community@casino.guru

Mějte se dobře a mějte se dobře!🙌



Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Dobré ráno, 21. srpna jsem požádal o výběr mých výdělků, řekli mi, že to bude trvat 21 pracovních dnů, včera bylo dodrženo odhadované datum a z mého vkladu nic, mluvil jsem s Alejandrem, pozorným pomocníkem, ale říká že se neobjevily žádné informace, protože můj výběr nebyl vygenerován, četl jsem mnoho recenzí a obávám se, že mi nepřinesou zisk

Automaticky přeloženo:
Natytaaa
před 8 měsíci

Ahoj, myslím, že zde není na co čekat a nejlepší by bylo, kdybyste otevřeli stížnost na tomto odkazu: https://es.casino.guru/quejas/all

Myslím, že 21 dní je dostatečná doba na to, aby to kasino vyřešilo. Pokud jde o kontaktování podpory a provedení výběru, zeptali jste se, kde mohla nastat chyba, když výběr nebyl vygenerován? Zkontrolovali jste stav svého výběru během 21 dnů?

Každopádně pokud podáte stížnost, dejte nám vědět a uvidíme, kam se váš případ dostane.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Požádal jsem o výběr mých výdělků a stále mi nevložili, potřebuji své peníze, prosím


Automaticky přeloženo:
lorenaavalos144bebe
před 6 měsíci

Zadejte stížnost zde v kasino guru, kde je uvedeno stížnosti

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Požádal jsem o výběr mých výdělků a stále mi nevložili, potřebuji své peníze, prosím


Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Dobrý den, jak dlouho prosím trvá Vaše situace? Ptám se, protože kasinům dáváme 14 dní na vyřešení žádostí o výběr.

Řeklo vám kasino také důvod, proč jste nemohli vybrat a byli jste s nimi v kontaktu?

Všiml jsem si však, že jste již stihli podat stížnost , takže až vyprší lhůta, náš tým se vám pokusí pomoci.

Pokud máte aktualizaci, dejte nám prosím vědět.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Dobré ráno, chci podat další stížnost na jinou platformu 7 slotů Vložil jsem kredit na platformu Mám 450 od neděle Neobdržel jsem finanční prostředky dokonce mám vytištěný den a čas a nikdo na mou zprávu nereaguje a nereaguje ani to neřešit

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci



Automaticky přeloženo:
1...3 4 5

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
CandyBlitzBombs_flash_alt
Bezplatný automatový turnaj s výherním fondem ve výši 1000 € právě probíhá!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky