Ahoj!
Stále se zabýváme vaším problémem, čekejte prosím.
Budeme vás kontaktovat v chatu pro stížnosti a poskytneme vám všechny potřebné informace!
Děkuji mnohokrát za vaše čekání.
Hello!
We are still looking into your issue, please wait.
We will contact you in the complaints chat and provide you with all the necessary information!
Thank you very much for your waiting.
Olá!
Ainda estamos analisando o seu problema, aguarde, por favor.
Entraremos em contato com você no chat de reclamações e forneceremos todas as informações necessárias!
Agradecemos muito por sua espera.
To je dobrý krok!
Prozatím bych se držel stížnosti, jak již dříve navrhl zástupce kasina.
Jak vidím, došlo k pokroku.🤞
That's a good step!
For now, I would stick with the complaint, as the casino representative suggested earlier.
As I can see, there's been progress.🤞
Snažím se o výběr od 9. května, po 12 dnech, co mi stále nezaplatili, dostal jsem je ke zrušení výběru, aby o něj znovu požádali, uplynulo 7 dní od opětovného výběru výběru a nevkládají mě , jednatel zákaznického servisu Nepodává informace o žádném problému, reaguje velmi špatně, nedává lhůty, pouze zkopíruje a vloží stejný text, že brzy obdržím své peníze a nechce zrušit výběr na zkuste to s jiným bankovním účtem, ukazuje to na technické problémy, poslal jsem několik e-mailů na podporu a neodpovídají na ně a jsou to 3 dny, co jsem také nemohl komunikovat s chatem. Částka je 90 000 clp
I am trying to make a withdrawal since May 9, after 12 days that they still did not pay me, I got them to cancel the withdrawal to request it again, 7 days have passed since I requested the withdrawal again and they do not deposit me, the customer service executive It does not give information about any problem, it responds very badly, it does not give deadlines, it just copies and pastes the same text that I will receive my money shortly and it does not want to cancel the withdrawal to try it with another bank account, it indicates that there are technical problems, I have sent Several emails to support and they do not answer them and it has been 3 days since I have been able to communicate with the chat either. The amount is $90,000 clp
Estoy intentando hacer retiro desde el dia 9 de mayo, despues de 12 dias que aun no me pagaban logre que anularan el retiro para volver a solicitarlo, han pasado 7 dias que solicité nuevamente el retiro y no me depositan, el ejecutivo de atencion a clientes no da informacion sobre algun problema, atiende muy mal, no da plazos, solo copia y pega el mismo texto de que recibiré mi dinero en breve y tampoco quiere anular el retiro para intentarlo con otra cuenta bancaria, indica que hay problemas tecnicos, he mandado varios correos a soporte y no los responden y hace 3 dias que no he podido comunicarme tampoco al chat. El monto es de $90.000 clp
Snažte se zůstat v klidu a sledujte stížnost. Vyžaduje to vaši pozornost, takže kliknutím nebo klepnutím na tento odkaz se dostanete do vlákna stížnosti právě teď.
Přejeme hodně štěstí!🤞
Try to stay calm and keep an eye on the complaint. It requires your attention, so click or tap this link to access the complaint thread right now.
Wish you good luck!🤞
Podal jsem stížnost, děkuji, doufám, že mi můžete pomoci tímto způsobem, je samozřejmé, že nyní cítím nedůvěru v toto kasino
I filed the complaint thanks, I hope you can help me by this means, it goes without saying that I now feel mistrust in this casino
Puse la queja gracias, ojalá por este medio me puedan ayudar, queda de mas decir que siento desconfianza ahora en este casino
To je dobré!
Řekl bych, že kasino už mělo dost času na to, aby našlo způsob, jak vyřešit problém s výběrem a abyste se cítili spokojeni.
Nyní je čas zakročit. Přeji vám rychlý a spravedlivý konec! 🤞
That's good!
I'd say the casino already had enough time to find a way to solve the withdrawal issue and make you feel satisfied.
Now it's time to step in. I wish you a quick and fair ending! 🤞
To je dobré!
Řekl bych, že kasino už mělo dost času na to, aby našlo způsob, jak vyřešit problém s výběrem a abyste se cítili spokojeni.
Nyní je čas zakročit. Přeji vám rychlý a spravedlivý konec! 🤞
That's good!
I'd say the casino already had enough time to find a way to solve the withdrawal issue and make you feel satisfied.
Now it's time to step in. I wish you a quick and fair ending! 🤞
Neváhejte a vkládejte aktualizace - nejlépe ty pozitivní 😁 - sem na fórum. Příští týden budu mít volno, ale rád bych zůstal v kontaktu s pokrokem!
Feel free to paste updates - the positive ones preferably 😁- here on the forum. I'll be off next week, but I would like to stay in touch with the progress!
Uh těžko vidím pozitivní aktualizace, už ztrácím naději 😔
Odeslal jsem celkem 10 e-mailů a žádný z nich neodpovídá, zákaznický servis neposkytuje řešení, stále kopírují a vkládají stejný text, který říká, že se to zpracovává, a brzy obdržím platbu, měsíc je u konce a já stále nevidím žádnou váhu na mém účtu. Řeknu vám, jestli budou novinky 😵💫
Uh hard I see positive updates, I'm already losing hope 😔
I have sent a total of 10 emails and none of them answer it, customer service does not provide solutions, they keep copying and pasting the same text that says it is in process and I will receive the payment shortly, the month is over and I still do not see any a weight in my account. I'll tell you if there's news 😵💫
Uh dificil veo actualizaciones positivas, ya estoy perdiendo la esperanza 😔
Llevo en total 1O correos que he enviado y ninguno lo contestan, en servicio al cliente no dan soluciones, siguen copiando y pegando el mismo texto que dice que está en proceso y recibire el pago en breve, se terminó el mes y aun no veo ni un peso en mi cuenta. Te voy contando si hay novedades 😵💫
Vím, že to musí být hrozná situace... Zůstaňte silní!
Co takhle sledovat nový televizní seriál, aby váš mozek myslel na něco jiného? 🤔
Funguje to na mě.
I know it must be a horrible situation to bear... Stay strong!
What about watching a new TV series to make your brain think about something else? 🤔
It works on me.
Velmi dobrý nápad hahahaha už jsem ve stresu, uvidím nové kapitoly FTWD hahahaha
Very good idea hahahaha I'm already stressed, I'll see the new chapters of FTWD hahahaha
Muy buena idea jajajaja ya estoy estresada, veré los nuevos capitulos de FTWD jajajaja
Dnes jsem byl konečně vložen za méně než 24 hodin od odpovědi 7 slotů, mnohokrát děkuji kasinovému guru za úsilí.
Vážně uvažuji, že už v tomto kasinu nebudu hrát, miloval jsem ho a hodně jsem mu důvěřoval, ale při této příležitosti byla hlavním problémem strašná pozornost od vedoucího zákaznického servisu jménem Alejandro kvůli jeho špatné pozornosti je, že už nemám žádné, chci hrát v tomto kasinu, protože když máte problém, očekáváte termíny a řešení a tento vedoucí to nedělá a jen vás nutí čekat a čekat, on na to nemá vůle pomoci. Na druhou stranu ten příšerný email podpory, poslal jsem více než 10 emailů a neodpověděli mi. Nebýt stížnosti, kterou jsem zde podal, NIKDY by problém nevyřešili.
Děkuji kasino guru, sbohem kasino 7slot
Děkuji Radko, že udržuješ kontakt přes fórum, uklidňuješ a svými radami rozesměješ 🥰
I was finally deposited today in less than 24 hours from 7 slot's response, many thanks to casino guru for the efforts.
I am seriously thinking of not playing in this casino again, I loved it, and I had a lot of confidence in it, but on this occasion the main problem was the terrible attention from the customer service executive named Alejandro, due to his bad attention is that I don't have any left I want to play in this casino, because when you have a problem you expect deadlines and solutions and this executive doesn't do it and only makes you wait and wait, he doesn't have the will to help. On the other hand, the terrible support email, I sent more than 10 emails and they did not answer me. If it weren't for the complaint I made here, they would NEVER have solved the problem.
Thank you casino guru, bye bye 7slot casino
Thanks Radka for keeping in touch through the forum, calming me down and making me laugh with your advice 🥰
Me depositaron por fin hoy en menos de 24 horas desde la respuesta de 7 slot, muchas gracias a casino guru por las gestiones.
Estoy pensando seriamente no volver a jugar en este casino, me encantaba, y le tenia mucha confianza, pero en esta ocacion el problema principal fue la pesima atencion del ejecutivo de atencion a cliente de nombre Alejandro, por su mala atencion es que no me quedan ganas de jugar en este casino, ya que cuando uno tiene un problema espera que le den plazos y soluciones y este ejecutivo no lo hace y solo hace que uno espere y espere, no tiene la voluntad de ayudar. Por otro lado el correo de soporte pesimo, mande mas de 10 correos y no me respondieron. Si no fuera por la queja que puse acá NUNCA me habrian solucionado el problema.
Gracias casino guru, adios casino 7slot
Gracias Radka por mantener el contacto a travez del foro, calmarme y hacerme reir con tu consejo 🥰
Pokud můžete, hoďte na kartu alespoň nějaký cent. Prosím 🙄
Throw at least some penny on the card if you can. Please 🙄
Если можете, киньте на карту хоть какую то копейку. Пожалуйста 🙄
Hahahahahahaha žádný přítel, abyste měli peníze, musíte pracovat, když je máte, můžete je vsadit v kasinu a vyhrát více nebo je prohrát, udělejte to pouze pokud máte dost peněz na sázení, své peníze lidem nedávám nestyďte se žádat o tyto prostředky (sázení na stránky), hledání práce vám zlepší život
Hahahahahahaha no friend, to have money you must work, when you have the money you can bet it in the casino and win more or lose it, only do it if you have enough money to bet, I do not give my money to people so shameless to be asking for these means (pages betting) looking for a job will make your life better
Jajajajajajajaa no amigo, para tener dinero debes trabajar, cuando tengas el dinero puedes apostarlos en casino y ganar mas o perderlo, solo hazlo si te sobra como para apostar, yo no regalo mi dinero a gente tan sinverguenza de estar pidiendo por estos medios ( paginas de apuestas) busca trabajo hará mejor para tu vida
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.