FórumKasina7Slots Casino - všeobecná diskuze

7Slots Casino - všeobecná diskuze (strana 3)

před rokem od carolmachadocm13
|
14977 zobrazení 94 odpovědí |
|
12 3 45
Přidat příspěvek
ana52130lidia
před rokem

Neztrácejte čas přítel 7sloth je podvod!

Automaticky přeloženo:
GuiGrossmann
před rokem


Ahoj!

Stále se zabýváme vaším problémem, čekejte prosím.

Budeme vás kontaktovat v chatu pro stížnosti a poskytneme vám všechny potřebné informace!

Děkuji mnohokrát za vaše čekání.


Automaticky přeloženo:
před rokem
Příspěvek od ana52130lidia byl odstraněn
před rokem

To je dobrý krok!

Prozatím bych se držel stížnosti, jak již dříve navrhl zástupce kasina.

Jak vidím, došlo k pokroku.🤞

Automaticky přeloženo:
před rokem

Snažím se o výběr od 9. května, po 12 dnech, co mi stále nezaplatili, dostal jsem je ke zrušení výběru, aby o něj znovu požádali, uplynulo 7 dní od opětovného výběru výběru a nevkládají mě , jednatel zákaznického servisu Nepodává informace o žádném problému, reaguje velmi špatně, nedává lhůty, pouze zkopíruje a vloží stejný text, že brzy obdržím své peníze a nechce zrušit výběr na zkuste to s jiným bankovním účtem, ukazuje to na technické problémy, poslal jsem několik e-mailů na podporu a neodpovídají na ně a jsou to 3 dny, co jsem také nemohl komunikovat s chatem. Částka je 90 000 clp

Automaticky přeloženo:
wmaisterow
před rokem

Snažte se zůstat v klidu a sledujte stížnost. Vyžaduje to vaši pozornost, takže kliknutím nebo klepnutím na tento odkaz se dostanete do vlákna stížnosti právě teď.

Přejeme hodně štěstí!🤞

Automaticky přeloženo:
před rokem

Podal jsem stížnost, děkuji, doufám, že mi můžete pomoci tímto způsobem, je samozřejmé, že nyní cítím nedůvěru v toto kasino

Automaticky přeloženo:
wmaisterow
před rokem

To je dobré!

Řekl bych, že kasino už mělo dost času na to, aby našlo způsob, jak vyřešit problém s výběrem a abyste se cítili spokojeni.

Nyní je čas zakročit. Přeji vám rychlý a spravedlivý konec! 🤞

Automaticky přeloženo:
před rokem

To je dobré!

Řekl bych, že kasino už mělo dost času na to, aby našlo způsob, jak vyřešit problém s výběrem a abyste se cítili spokojeni.

Nyní je čas zakročit. Přeji vám rychlý a spravedlivý konec! 🤞

Automaticky přeloženo:
před rokem

Děkujeme 🥰

Automaticky přeloženo:
wmaisterow
před rokem

Neváhejte a vkládejte aktualizace - nejlépe ty pozitivní 😁 - sem na fórum. Příští týden budu mít volno, ale rád bych zůstal v kontaktu s pokrokem!

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
před rokem

Uh těžko vidím pozitivní aktualizace, už ztrácím naději 😔

Odeslal jsem celkem 10 e-mailů a žádný z nich neodpovídá, zákaznický servis neposkytuje řešení, stále kopírují a vkládají stejný text, který říká, že se to zpracovává, a brzy obdržím platbu, měsíc je u konce a já stále nevidím žádnou váhu na mém účtu. Řeknu vám, jestli budou novinky 😵‍💫

Automaticky přeloženo:
wmaisterow
před rokem

Vím, že to musí být hrozná situace... Zůstaňte silní!

Co takhle sledovat nový televizní seriál, aby váš mozek myslel na něco jiného? 🤔

Funguje to na mě.


Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Velmi dobrý nápad hahahaha už jsem ve stresu, uvidím nové kapitoly FTWD hahahaha

Automaticky přeloženo:
wmaisterow
před rokem

Funguje to? 😁🤞🤞🤞

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dnes jsem byl konečně vložen za méně než 24 hodin od odpovědi 7 slotů, mnohokrát děkuji kasinovému guru za úsilí.


Vážně uvažuji, že už v tomto kasinu nebudu hrát, miloval jsem ho a hodně jsem mu důvěřoval, ale při této příležitosti byla hlavním problémem strašná pozornost od vedoucího zákaznického servisu jménem Alejandro kvůli jeho špatné pozornosti je, že už nemám žádné, chci hrát v tomto kasinu, protože když máte problém, očekáváte termíny a řešení a tento vedoucí to nedělá a jen vás nutí čekat a čekat, on na to nemá vůle pomoci. Na druhou stranu ten příšerný email podpory, poslal jsem více než 10 emailů a neodpověděli mi. Nebýt stížnosti, kterou jsem zde podal, NIKDY by problém nevyřešili.


Děkuji kasino guru, sbohem kasino 7slot

Děkuji Radko, že udržuješ kontakt přes fórum, uklidňuješ a svými radami rozesměješ 🥰

Automaticky přeloženo:
před rokem

Kluci... pomozte prosím. Ačkoli do 1 10 UAH🙄

Automaticky přeloženo:
před rokem

Nerozuměl jsem vaší zprávě, vysvětlete nám, jak vám můžeme pomoci

Automaticky přeloženo:
wmaisterow
před rokem

Potřebuji pomoci. 1 $ ........🤯

Automaticky přeloženo:
ArtemRy
před rokem

Pokud můžete, hoďte na kartu alespoň nějaký cent. Prosím 🙄

Automaticky přeloženo:
před rokem

Hahahahahahaha žádný přítel, abyste měli peníze, musíte pracovat, když je máte, můžete je vsadit v kasinu a vyhrát více nebo je prohrát, udělejte to pouze pokud máte dost peněz na sázení, své peníze lidem nedávám nestyďte se žádat o tyto prostředky (sázení na stránky), hledání práce vám zlepší život

Automaticky přeloženo:
wmaisterow
před rokem

V zásadě souhlasím...

No, a tak se vzdaluji od své poslední "práce" file

Automaticky přeloženo:
12 3 45

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky