FórumKasina7Slots Casino - všeobecná diskuze

7Slots Casino - všeobecná diskuze

před rokem od carolmachadocm13
|
14962 zobrazení 94 odpovědí |
|
1 2...5
Přidat příspěvek
před rokem
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s 7Slots Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před rokem

Už 25 dní se snažím dostat peníze, které jsem vydělal na tomto webu a zatím nic, a ten samý den, kdy jsem se zaregistroval, byl můj účet ověřen a oni tvrdí, že se můj účet ověřuje, ale je to lež! Vložil jsem 30 realů, abych vyhrál bonus, a vyhrál jsem, jejich bonusové peníze mi rychle strhli z mého účtu, ale ten můj je teď v nepořádku! Nehrajte na tomto webu!

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
carolmachadocm13
před rokem

Ahoj.

Vysvětlilo vám kasino problém? Nejste schopni odstoupit technickým způsobem mluvení? Máte nyní nějaké nevyřízené výběry? Nebo jste zbaveni možnosti vybrat zůstatek kvůli podmínkám, jako že hráči nemohou vybrat bonusové prostředky nebo tak?

Snažím se přijít na to, co je hlavní problém.

Edit: našel jsem stížnost - tak to je ověření. No, doufám, že vám brzy pomůžeme. 🤞


Automaticky přeloženo:
před rokem

DOBRÉ ODPOLEDNE, ČEKAL JSEM VÍCE NEŽ 72 HODIN NA VÝBĚR ZE 7SLOTU, DNES JSEM KONTAKTOVALA PODPORU A POŽÁDALI MĚ O ZASLÁNÍ NĚJAKÝCH DOKUMENTŮ

ALE DO TEĎ NIC! FRUSTRUJÍCÍ ZKUŠENOST!!!

Automaticky přeloženo:
GuiGrossmann
před rokem

Pokud mohu říci, měli byste se zaměřit na absolvování KYC. První odběr je většinou nejdelší a složitější. Kasino vás prostě nemůže ověřit jiným způsobem. Zkuste zůstat v klidu a spolupracovat.🙏

Automaticky přeloženo:
GuiGrossmann
před rokem

Ahoj GuiGrossmanne !

Vzhledem k tomu, že nejste na webu registrováni, nemůžeme vás ve službě identifikovat a pomoci vám vyřešit váš problém. Přihlaste se nebo nám poskytněte telefonní číslo nebo e-mail, který jste použili při registraci v našem kasinu.

Jakmile tyto informace budeme mít, co nejdříve se vám ozveme.

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Snažím se, příteli, ale pracuji na několika platformách a nikdy jsem neměl tento typ problému.

Automaticky přeloženo:
7Slots Casino
před rokem

Čekání...

Automaticky přeloženo:
před rokem
Příspěvek od GuiGrossmann byl odstraněn
před rokem

Nemyslím si, že byste měli své přihlašovací údaje a telefonní číslo zveřejňovat takto veřejně. Klidně příspěvek upravte.

Místo toho by vás kasino mělo požádat o zaslání e-mailem. 🤔

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj GuiGrossmanne !

Vzhledem k tomu, že nejste na webu registrováni, nemůžeme vás ve službě identifikovat a pomoci vám vyřešit váš problém. Přihlaste se nebo nám poskytněte telefonní číslo nebo e-mail, který jste použili při registraci v našem kasinu.

Jakmile tyto informace budeme mít, co nejdříve se vám ozveme.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj.

Upozorňujeme, že toto je veřejné fórum, takže hráči by zde neměli otevřeně poskytovat žádné podrobnosti. Místo toho poskytněte hráči e-mailovou adresu, prosím.🙏

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Dobré ráno, jsem na stránkách zaregistrován.

Automaticky přeloženo:
GuiGrossmann
před rokem

No, já vím. co mi chybí?

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Stránka mi nevrátí, nezaplatí!

Automaticky přeloženo:
GuiGrossmann
před rokem

Četl jsem vaše příspěvky a také odpověď kasina ze 4 dnů.

Jak to tedy dopadlo? Jste v kontaktu s kasinem? Nějaká vysvětlení?

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Dobré ráno, zatím nic. Kasino mi dalo 5 dní na výběr výběru a už je to 10 a nic.. frustrující

Automaticky přeloženo:
GuiGrossmann
před rokem

Ahoj.

Doufal jsem v pozitivnější zprávy. Každopádně, můžete stále kontaktovat kasino? Kdy vás naposledy kasino aktualizovalo jiným způsobem než na fóru, prosím?


Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Odpověděla mi online služba platformy 8., řekli mi, že do 13. to padá.. ale obávám se, že je to jako před tím, že čekali 5 dní, aby později našli problém a řekli, ať počkají déle.

Automaticky přeloženo:
GuiGrossmann
před rokem

Řekl bych, že pokud je to stejné, měli byste počkat alespoň 4 dny a poté stížnost aktualizovat.

V tuto chvíli není lepší nápad.

Automaticky přeloženo:
7Slots Casino
před rokem

Žádná pozice?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dnes skončila lhůta pro platbu a nic .. Dostal jsem kontakt na podporu a řekl, že je pozdě a poslal mě čekat na e-mail od podpory! Otázkou je, jak dlouho? Platí toto 7slotové kasino nebo je to podvod?

Automaticky přeloženo:
1 2...5

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky