DomůFórumKasina7Slots Casino - všeobecná diskuze

7Slots Casino - všeobecná diskuze

 od carolmachadocm13
|
19 291 zobrazení 100 odpovědí |
|
1 2...6
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s 7Slots Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.

Už 25 dní se snažím dostat peníze, které jsem vydělal na tomto webu a zatím nic, a ten samý den, kdy jsem se zaregistroval, byl můj účet ověřen a oni tvrdí, že se můj účet ověřuje, ale je to lež! Vložil jsem 30 realů, abych vyhrál bonus, a vyhrál jsem, jejich bonusové peníze mi rychle strhli z mého účtu, ale ten můj je teď v nepořádku! Nehrajte na tomto webu!

Upraveno autorem
Automaticky přeloženo:
carolmachadocm13

Ahoj.

Vysvětlilo vám kasino problém? Nejste schopni odstoupit technickým způsobem mluvení? Máte nyní nějaké nevyřízené výběry? Nebo jste zbaveni možnosti vybrat zůstatek kvůli podmínkám, jako že hráči nemohou vybrat bonusové prostředky nebo tak?

Snažím se přijít na to, co je hlavní problém.

Edit: našel jsem stížnost - tak to je ověření. No, doufám, že vám brzy pomůžeme. 🤞


Automaticky přeloženo:

DOBRÉ ODPOLEDNE, ČEKAL JSEM VÍCE NEŽ 72 HODIN NA VÝBĚR ZE 7SLOTU, DNES JSEM KONTAKTOVALA PODPORU A POŽÁDALI MĚ O ZASLÁNÍ NĚJAKÝCH DOKUMENTŮ

ALE DO TEĎ NIC! FRUSTRUJÍCÍ ZKUŠENOST!!!

Automaticky přeloženo:
GuiGrossmann

Pokud mohu říci, měli byste se zaměřit na absolvování KYC. První odběr je většinou nejdelší a složitější. Kasino vás prostě nemůže ověřit jiným způsobem. Zkuste zůstat v klidu a spolupracovat.🙏

Automaticky přeloženo:
GuiGrossmann

Ahoj GuiGrossmanne !

Vzhledem k tomu, že nejste na webu registrováni, nemůžeme vás ve službě identifikovat a pomoci vám vyřešit váš problém. Přihlaste se nebo nám poskytněte telefonní číslo nebo e-mail, který jste použili při registraci v našem kasinu.

Jakmile tyto informace budeme mít, co nejdříve se vám ozveme.

Upraveno autorem
Automaticky přeloženo:
Radka

Snažím se, příteli, ale pracuji na několika platformách a nikdy jsem neměl tento typ problému.

Automaticky přeloženo:
7Slots Casino

Čekání...

Automaticky přeloženo:
Příspěvek od GuiGrossmann byl odstraněn

Nemyslím si, že byste měli své přihlašovací údaje a telefonní číslo zveřejňovat takto veřejně. Klidně příspěvek upravte.

Místo toho by vás kasino mělo požádat o zaslání e-mailem. 🤔

Upraveno autorem
Automaticky přeloženo:

Ahoj GuiGrossmanne !

Vzhledem k tomu, že nejste na webu registrováni, nemůžeme vás ve službě identifikovat a pomoci vám vyřešit váš problém. Přihlaste se nebo nám poskytněte telefonní číslo nebo e-mail, který jste použili při registraci v našem kasinu.

Jakmile tyto informace budeme mít, co nejdříve se vám ozveme.

Automaticky přeloženo:

Ahoj.

Upozorňujeme, že toto je veřejné fórum, takže hráči by zde neměli otevřeně poskytovat žádné podrobnosti. Místo toho poskytněte hráči e-mailovou adresu, prosím.🙏

Automaticky přeloženo:
Radka

Dobré ráno, jsem na stránkách zaregistrován.

Automaticky přeloženo:
GuiGrossmann

No, já vím. co mi chybí?

Automaticky přeloženo:
Radka

Stránka mi nevrátí, nezaplatí!

Automaticky přeloženo:
GuiGrossmann

Četl jsem vaše příspěvky a také odpověď kasina ze 4 dnů.

Jak to tedy dopadlo? Jste v kontaktu s kasinem? Nějaká vysvětlení?

Automaticky přeloženo:
Radka

Dobré ráno, zatím nic. Kasino mi dalo 5 dní na výběr výběru a už je to 10 a nic.. frustrující

Automaticky přeloženo:
GuiGrossmann

Ahoj.

Doufal jsem v pozitivnější zprávy. Každopádně, můžete stále kontaktovat kasino? Kdy vás naposledy kasino aktualizovalo jiným způsobem než na fóru, prosím?


Automaticky přeloženo:
Radka

Odpověděla mi online služba platformy 8., řekli mi, že do 13. to padá.. ale obávám se, že je to jako před tím, že čekali 5 dní, aby později našli problém a řekli, ať počkají déle.

Automaticky přeloženo:
GuiGrossmann

Řekl bych, že pokud je to stejné, měli byste počkat alespoň 4 dny a poté stížnost aktualizovat.

V tuto chvíli není lepší nápad.

Automaticky přeloženo:
7Slots Casino

Žádná pozice?

Automaticky přeloženo:

Dnes skončila lhůta pro platbu a nic .. Dostal jsem kontakt na podporu a řekl, že je pozdě a poslal mě čekat na e-mail od podpory! Otázkou je, jak dlouho? Platí toto 7slotové kasino nebo je to podvod?

Automaticky přeloženo:
1 2...6
Jít na stránkuz 6 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky