FórumKasina7Slots Casino - všeobecná diskuze

7Slots Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

před rokem od carolmachadocm13
|
14987 zobrazení 94 odpovědí |
|
1 2 3...5
Přidat příspěvek
GuiGrossmann
před rokem

Soucítím s vámi, i když je příliš brzy na další stížnost. zbývají ještě 3 dny.

Uvidíme, zda kasino zaplatí nebo ne. Stále existuje možnost, že jde pouze o zpoždění.



Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj GuiGrossmanne !


Pošlete své údaje na support@7slots.casino

To nám umožní identifikovat vás a zpracovat váš problém.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj GuiGrossmanne !


Pošlete své údaje na support@7slots.casino

To nám umožní identifikovat vás a zpracovat váš problém.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Můj uživatel platformy je g*******0


Můj e-mail gu*****@********.com

Upravil Radka před rokem
Důvod: z bezpečnostních důvodů skryté
Automaticky přeloženo:
7Slots Casino
před rokem

Poslal jsem vám několik e-mailů, snažil jsem se to vyřešit a nic.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj GuiGrossmanne !

Jak vidíme, úspěšně ověřeno! Ale z vašeho příběhu vidíme, že jste zrušil kandidaturu a vytvořil novou. Prosím nerušte svou aktuální objednávku, transakce bude zpracována do 5 pracovních dnů , jak je uvedeno v pravidlech služby.

Děkujeme, že jste si vybrali nás!

Automaticky přeloženo:
7Slots Casino
před rokem

Zrušil jsem po 15 dnech bez vrácení, předchozí odstoupení jsem požadoval 3. dubna.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj GuiGrossmanne !

Jak vidíme, úspěšně ověřeno! Ale z vašeho příběhu vidíme, že jste zrušil kandidaturu a vytvořil novou. Prosím nerušte svou aktuální objednávku, transakce bude zpracována do 5 pracovních dnů , jak je uvedeno v pravidlech služby.

Děkujeme, že jste si vybrali nás!

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj.

Jen krátká poznámka: nejlepší by bylo použít tlačítko odpovědět v případě, že hráč zmeškal vaši odpověď, dostane upozornění, pokud je použito tlačítko odpovědět. 🙂

Automaticky přeloženo:
ana52130lidia
před rokem

Ahoj!

Jak můžete vidět, zástupce kasina zde na fóru reaguje. Možná také dostanete nějaké odpovědi.

Pokud ne, budeme se držet vaší otevřené stížnosti .

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Bohužel včera vypršel další termín, zatím nic ze slotu7 neuvolnilo mé peníze. Casino hodně investuje do reklamy, ale bohužel se to nevyplácí! #převrat

Automaticky přeloženo:
ana52130lidia
před rokem

Můj výběr byl 3500 realů. Už by se čekalo! Zrušil jsem o 15 dní později a opravil jsem jeden z 200, protože podle pravidel kasina hodnoty nižší než 1 500 klesnou za 3 dny.

Automaticky přeloženo:
ana52130lidia
před rokem

Ano, hraji na několika platformách a všechny nezaberou 1 den. Nebudou platit, musí být na mizině. Ale peníze mých následovníků ani neviděli barvu. #casino7slot podvod

Automaticky přeloženo:
před rokem

Bohužel včera vypršel další termín, zatím nic ze slotu7 neuvolnilo mé peníze. Casino hodně investuje do reklamy, ale bohužel se to nevyplácí! #převrat

Automaticky přeloženo:
před rokem

Oh, doufal jsem, že byste se mohli spojit s kasinem, jak již bylo zmíněno dříve, a získat nějaké informace.🙁

Každopádně to zkusíme přes reklamaci, počítám...



Automaticky přeloženo:
před rokem
Příspěvek od ana52130lidia byl odstraněn
před rokem

Počkejme si na nějaké odpovědi, musím říct, že v takových případech bývá čekání tou nejčastější částí 🙁.

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Kasino neplní, co říká, pouze dává termíny a další termíny a nic neplatí, což je dobře!

Automaticky přeloženo:
ana52130lidia
před rokem

Ano, to jsem řekl.. je to podvod! Nechtějí platit.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Kasino neplní, co říká, pouze dává termíny a další termíny a nic neplatí, což je dobře!

Automaticky přeloženo:
před rokem

No, má špatnou pověst . Co jsi čekal? Spravedlivé rychlé výplaty? 🙁

file

Automaticky přeloženo:
před rokem
Příspěvek od ana52130lidia byl odstraněn
před rokem

Mohu vědět, jaké úsilí jste vynaložili při kontrole kasina, než jste se tam rozhodli vložit? 🙏🤔

Viděl jsi to? https://casino.guru/7slots-casino-review

Obávám se, že byste na to měli být připraveni...

Automaticky přeloženo:
ana52130lidia
před rokem

Ahoj.

Taky doufám. Ale upřímně, naděje nestačí. Chtěl jsem ukázat, že hráči by měli být opatrní, aby se nedostali do vaší situace. S trochou štěstí uvidí tuto konverzaci mnoho dalších hráčů, než udělají špatnou volbu.

Promiňte, ale pravděpodobně mi uniklo to, co se zdá být neobhajitelné.

Tak jako tak,

Zkontroloval jsem vaši stížnost a myslím, že byste se nyní měli zaměřit na to, abyste ověření prošli.

Je to nevyhnutelný krok a na základě vašich mnoha odpovědí ve vláknu stížností si myslím, že byste měli vědět, že to není chat. Obávám se, že vám nikdo neporadí krok za krokem. A co je důležitější, mám také pocit, že jste správně nepochopil otázku.

Nick se ptal na ověření účtu kasina (KYC):

"Měli byste být schopni vidět, zda jste ve svém kasinovém účtu ověřeni nebo ne. Poslali jste kasinu nějaké ověřovací dokumenty - ID, pas, doklad nebo adresu?

Kdy vám kasino naposledy odpovědělo?"

Zatímco jste odpověděli otázkou: "Jak ověřím bankovní účet, když nemám ponětí, jak to udělat?"

Vidíte ten rozdíl?

Mohu vědět, zda je váš účet ověřen? Požádejte kasino, aby vás podpořilo. To je obvykle nejjednodušší způsob.

Jen vám chci pomoci.


Automaticky přeloženo:
ana52130lidia
před rokem

Ahoj Anno!

Je nám líto, že jste se na našich stránkách setkali s tímto problémem. Od okamžiku vytvoření vaší stížnosti naši specialisté studují problém a vynakládají veškeré úsilí k vyřešení problému.

Budeme vás kontaktovat v rámci vaší otevřené stížnosti, protože zde takové informace nemůžeme poskytnout.

Tým 7Slots vám děkuje za čekání! 💚

Automaticky přeloženo:
před rokem
Příspěvek od ana52130lidia byl odstraněn
před rokem

Ano – na vašem kasinovém účtu.

Jen pro upřesnění: Stěžujete si na opožděný výběr, abychom správně odhadli situaci, potřebujeme vědět, zda je váš účet kasino - 7slotů ověřen.

Můžete odpovědět na otázku, prosím? 🤔 Můžete se přihlásit ke svému kasinovému účtu a zkontrolovat si to?


Automaticky přeloženo:
1 2 3...5

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky