Ahoj.
Taky doufám. Ale upřímně, naděje nestačí. Chtěl jsem ukázat, že hráči by měli být opatrní, aby se nedostali do vaší situace. S trochou štěstí uvidí tuto konverzaci mnoho dalších hráčů, než udělají špatnou volbu.
Promiňte, ale pravděpodobně mi uniklo to, co se zdá být neobhajitelné.
Tak jako tak,
Zkontroloval jsem vaši stížnost a myslím, že byste se nyní měli zaměřit na to, abyste ověření prošli.
Je to nevyhnutelný krok a na základě vašich mnoha odpovědí ve vláknu stížností si myslím, že byste měli vědět, že to není chat. Obávám se, že vám nikdo neporadí krok za krokem. A co je důležitější, mám také pocit, že jste správně nepochopil otázku.
Nick se ptal na ověření účtu kasina (KYC):
"Měli byste být schopni vidět, zda jste ve svém kasinovém účtu ověřeni nebo ne. Poslali jste kasinu nějaké ověřovací dokumenty - ID, pas, doklad nebo adresu?
Kdy vám kasino naposledy odpovědělo?"
Zatímco jste odpověděli otázkou: "Jak ověřím bankovní účet, když nemám ponětí, jak to udělat?"
Vidíte ten rozdíl?
Mohu vědět, zda je váš účet ověřen? Požádejte kasino, aby vás podpořilo. To je obvykle nejjednodušší způsob.
Jen vám chci pomoci.
Hello there.
I hope too. But honestly, hope is not enough. I wanted to demonstrate players should be cautious to avoid being in your situation. With luck, many other players will see this conversation before making a bad choice.
Pardon me, but I probably missed what seems to be indefensible.
Anyway,
I checked your complaint and I think you should focus on passing the verification now.
It's an inevitable step and based on your many replies in the complaint thread, I think you should know this is not a chat. I fear no one can advise you step by step. More importantly, I also feel you didn't understand the question correctly.
Nick was asking about the casino's account verification (KYC):
"You should be able to see whether you are verified or not within your casino account. Did you send the casino any kind of verification documents - ID, passport, proof or address?
When was the last time the casino responded to you?"
While you responded with the question: "How am I going to verify the bank account if I have no idea how to do it? "
Do you see the difference?
May I know whether your account is verified? Ask the casino to support you. That's usually the easiest way.
I only aim to help you.
Automaticky přeloženo: