FórumKasina7Slots Casino - všeobecná diskuze

7Slots Casino - všeobecná diskuze (strana 5)

před rokem od carolmachadocm13
|
14943 zobrazení 94 odpovědí |
|
1...4 5
Přidat příspěvek
před 11 měsíci

Dobré ráno, chci podat další stížnost na jinou platformu 7 slotů Vložil jsem kredit na platformu Mám 450 od neděle Neobdržel jsem finanční prostředky dokonce mám vytištěný den a čas a nikdo na mou zprávu nereaguje a nereaguje ani to neřešit

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Prosím, čtěte pozorně:

Nejprve musíte kliknout nebo klepnout na tento zelený odkaz:

https://casino.guru/complaints/createaaa 👈👈👈

Poté postupujte podle výše uvedených kroků, abyste mohli stížnost skutečně odeslat.

Opravdu doufám, že to dokážeš.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Mám s touto platformou dobré zkušenosti a když jsem měl problémy a/nebo pochybnosti v chatu, dokázali to za mě vyřešit.

Automaticky přeloženo:
CristianB82
před 11 měsíci

To je skvělé slyšet! Jsme rádi, že vám platforma pomohla.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Mám s touto platformou dobré zkušenosti a když jsem měl problémy a/nebo pochybnosti v chatu, dokázali to za mě vyřešit.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Dobrý den, jsem rád, že se vám kasino líbí a máte zde dobrý pocit.

I když, pokud jste měli nějaké problémy, které vám chat pomohl vyřešit, čeho se týkaly? Můžeš nám říct víc? 🙂

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Spolehlivé kasino, platby a převody v termínech uvedených ve smlouvě...především bezpečné!!

Automaticky přeloženo:
jjaraalvaradosocial
před 11 měsíci

Nabízí toto kasino nějaké bonusy? Pokud ano, jaké to jsou?

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Vyhrál jsem 180 000 chilských pesos v kasinu 7slots, hrál jsem v ovocném koktejlu před více než 10 dny, volal jsem, posílal zprávy, e-maily a nikdo mi neodpovídá... jmenuji se José Cifuentes Antilef

Můj email je J .cifuentes40@hotmail.com Co dalšího mám udělat, aby mi byla vyplacena cena?


Automaticky přeloženo:
jcifuentes40
před 4 měsíci

Ahoj,

Myslím, že se musíte spojit s kasinem, abyste zjistili, v čem se zdá být problém. Požádali jste například o odstoupení od smlouvy? Je povoleno vybrat zůstatek?

Automaticky přeloženo:
jcifuentes40
před 4 měsíci

Hrál jsem dlouho na 7 slotech a vybíral částky do 500 lucas (trvalo to maximálně 3 dny), až mě jednoho dne zpracovávali asi měsíc, aby mi zaplatili a zákaznický servis je hrozný, nakonec díky na stížnost, kterou jsem podal zde v kasino guru mi zaplatili a rozhodl jsem se, že už tam nebudu hrát

Pokud máte svůj účet ověřený a stále vám nebyla vyplacena platba, doporučuji výběr zrušit a provést jej znovu. Pokud uplynou 3 pracovní dny a nedostanete zaplaceno, podejte stížnost zde a oni vám pomohou.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Špatná zkušenost.

Naložil jsem 15 000 a vyhrál 1 000 000.

Umožňují mi vybrat 75 000 a "administrativně" odečetli zůstatek, nemůžu to ani hrát.

Je to podvod

Automaticky přeloženo:
JuanCarlos1077
před měsícem

Hmm, to se mi zdá jako zvláštní důvod, řeklo vám kasino ještě něco? Hráli jste zde s nějakým bonusem nebo ne?

Mohl byste situaci trochu více popsat?

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Bylo mi řečeno, že kvůli pravidlům kasina nemohu vyplatit více než 5násobek toho, co jsem vložil podle jejich pravidel, to znamená, že jsem vložil 15 000 a mohl jsem vybrat pouze 75 000, a že nezáleží na tom, kolik jsem vyhrál , podle pravidel 27.24.1 a 27.24.2.

Proto mi to, co jsem vydělal, "administrativně odečetli" jako rozdíl

Automaticky přeloženo:
JuanCarlos1077
před měsícem

A zkontroloval jsi podmínky? Pokud ano, pak by se s nimi asi těžko dohadovalo o něčem, co tam jasně uvedli.

Protože však máte stížnost, náš tým se na vše potřebné podrobně podívá a zjistí, kam až to jde.

Každopádně je možné, abyste si alespoň vybrali to, co vám kasino zbylo, nebo jste to ještě nezkoušeli?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 4 týdny

Nevím, jestli je nutné vysvětlovat, že s online společností se nelze hádat. Vlastně mi připadá lehkomyslné, že se neříká, že když si naúčtu 10 000, můžu vybrat jen 50 000, i když vyhraju velkou cenu. Nevím, jestli je to kompatibilní s tím, co je kasino.

Žádost o stažení jsem podal před 6 dny a dosud se nerealizoval, protože se stále kontroluje.

Automaticky přeloženo:
JuanCarlos1077
před 4 týdny

Kristina se s vámi podělila o podmínky, které našla v kasinu a ve skutečnosti je to přesně to, co jste zmínil. Je také na hráči, aby se s takovými věcmi seznámil, protože pokud se nepodíváte na podmínky týkající se bonusů, může to dopadnout takto.

Trochu by mě však znepokojovala skutečnost, že je stále v kontrole stažení. Čekám týden bez odezvy, nedokážu si představit, co všechno musí kasino kontrolovat.

Reklamace ale pomůže, pokud je to nutné a možné.

Automaticky přeloženo:
1...4 5

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky