DomůFórumKasina7Slots Casino - všeobecná diskuze

7Slots Casino - všeobecná diskuze (strana 5)

31 506 zobrazení 114 odpovědí |
před 2 roky
|
1...4 5 6
Přidat příspěvek
před 2 roky

Dobré ráno, chci podat další stížnost na jinou platformu 7 slotů Vložil jsem kredit na platformu Mám 450 od neděle Neobdržel jsem finanční prostředky dokonce mám vytištěný den a čas a nikdo na mou zprávu nereaguje a nereaguje ani to neřešit

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Prosím, čtěte pozorně:

Nejprve musíte kliknout nebo klepnout na tento zelený odkaz:

https://casino.guru/complaints/createaaa 👈👈👈

Poté postupujte podle výše uvedených kroků, abyste mohli stížnost skutečně odeslat.

Opravdu doufám, že to dokážeš.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Mám s touto platformou dobré zkušenosti a když jsem měl problémy a/nebo pochybnosti v chatu, dokázali to za mě vyřešit.

Automaticky přeloženo:
CristianB82
před 2 roky

To je skvělé slyšet! Jsme rádi, že vám platforma pomohla.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Mám s touto platformou dobré zkušenosti a když jsem měl problémy a/nebo pochybnosti v chatu, dokázali to za mě vyřešit.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Dobrý den, jsem rád, že se vám kasino líbí a máte zde dobrý pocit.

I když, pokud jste měli nějaké problémy, které vám chat pomohl vyřešit, čeho se týkaly? Můžeš nám říct víc? 🙂

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Spolehlivé kasino, platby a převody v termínech uvedených ve smlouvě...především bezpečné!!

Automaticky přeloženo:
jjaraalvaradosocial
před 2 roky

Nabízí toto kasino nějaké bonusy? Pokud ano, jaké to jsou?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Vyhrál jsem 180 000 chilských pesos v kasinu 7slots, hrál jsem v ovocném koktejlu před více než 10 dny, volal jsem, posílal zprávy, e-maily a nikdo mi neodpovídá... jmenuji se José Cifuentes Antilef

Můj email je J [email protected] Co dalšího mám udělat, aby mi byla vyplacena cena?


Automaticky přeloženo:
jcifuentes40
před rokem

Ahoj,

Myslím, že se musíte spojit s kasinem, abyste zjistili, v čem se zdá být problém. Požádali jste například o odstoupení od smlouvy? Je povoleno vybrat zůstatek?

Automaticky přeloženo:
jcifuentes40
před rokem

Hrál jsem dlouho na 7 slotech a vybíral částky do 500 lucas (trvalo to maximálně 3 dny), až mě jednoho dne zpracovávali asi měsíc, aby mi zaplatili a zákaznický servis je hrozný, nakonec díky na stížnost, kterou jsem podal zde v kasino guru mi zaplatili a rozhodl jsem se, že už tam nebudu hrát

Pokud máte svůj účet ověřený a stále vám nebyla vyplacena platba, doporučuji výběr zrušit a provést jej znovu. Pokud uplynou 3 pracovní dny a nedostanete zaplaceno, podejte stížnost zde a oni vám pomohou.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Špatná zkušenost.

Naložil jsem 15 000 a vyhrál 1 000 000.

Umožňují mi vybrat 75 000 a "administrativně" odečetli zůstatek, nemůžu to ani hrát.

Je to podvod

Automaticky přeloženo:
JuanCarlos1077
před rokem

Hmm, to se mi zdá jako zvláštní důvod, řeklo vám kasino ještě něco? Hráli jste zde s nějakým bonusem nebo ne?

Mohl byste situaci trochu více popsat?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Bylo mi řečeno, že kvůli pravidlům kasina nemohu vyplatit více než 5násobek toho, co jsem vložil podle jejich pravidel, to znamená, že jsem vložil 15 000 a mohl jsem vybrat pouze 75 000, a že nezáleží na tom, kolik jsem vyhrál , podle pravidel 27.24.1 a 27.24.2.

Proto mi to, co jsem vydělal, "administrativně odečetli" jako rozdíl

Automaticky přeloženo:
JuanCarlos1077
před rokem

A zkontroloval jsi podmínky? Pokud ano, pak by se s nimi asi těžko dohadovalo o něčem, co tam jasně uvedli.

Protože však máte stížnost, náš tým se na vše potřebné podrobně podívá a zjistí, kam až to jde.

Každopádně je možné, abyste si alespoň vybrali to, co vám kasino zbylo, nebo jste to ještě nezkoušeli?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před rokem

Nevím, jestli je nutné vysvětlovat, že s online společností se nelze hádat. Vlastně mi připadá lehkomyslné, že se neříká, že když si naúčtu 10 000, můžu vybrat jen 50 000, i když vyhraju velkou cenu. Nevím, jestli je to kompatibilní s tím, co je kasino.

Žádost o stažení jsem podal před 6 dny a dosud se nerealizoval, protože se stále kontroluje.

Automaticky přeloženo:
JuanCarlos1077
před rokem

Kristina se s vámi podělila o podmínky, které našla v kasinu a ve skutečnosti je to přesně to, co jste zmínil. Je také na hráči, aby se s takovými věcmi seznámil, protože pokud se nepodíváte na podmínky týkající se bonusů, může to dopadnout takto.

Trochu by mě však znepokojovala skutečnost, že je stále v kontrole stažení. Čekám týden bez odezvy, nedokážu si představit, co všechno musí kasino kontrolovat.

Reklamace ale pomůže, pokud je to nutné a možné.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Mnohým opět trvá odstoupení příliš dlouho.

Kasino se 7 sloty

Upraveno
Automaticky přeloženo:
franp
před 11 měsíci

Hej, jak dlouho čekáš na své peníze? Viděl jsem, že jste s tímto kasinem už jednou jednali.

jak je to teď? 🤔

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 11 měsíci

Dobrý den, jsem tu asi 5 dní a moje žádost byla zrušena, takže musím ještě pár dní počkat. A lidé z chatu mi říkají, že to trvá 24 hodin atd. a to se nikdy nestalo. Hraji v několika kasinech a je to jediné, které trvá dlouho, než se vybere. Nedají mi ani odpověď, proč moji žádost zrušili. Řekli, že to může být dokonce kvůli mé bance a tak to není. Jsou velmi neseriózní.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
franp
před 11 měsíci

Kontaktovali jste podporu také e-mailem nebo jen na živém chatu?

Pravda je, že živý chat si ne vždy uvědomuje témata související s odstoupením od smlouvy, víte.

Nejlepší způsob je najít odpovědi e-mailem, vždy by měli vysvětlit, proč byl zamítnut.

Zkuste také zkontrolovat, zda ve vašem e-mailu nejsou nějaké zprávy. Dokonce i složka nevyžádané pošty, protože tam někdy mohou takové e-maily skončit.

Požádali jste již o nový výběr?

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Poslali mi e-mail, ve kterém jsem špatně zadal informace o svém účtu a mám 2 nevyřízené výběry.

Automaticky přeloženo:
1...4 5 6
Jít na stránkuz 6 stránek

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.