Dobré ráno, chci podat další stížnost na jinou platformu 7 slotů Vložil jsem kredit na platformu Mám 450 od neděle Neobdržel jsem finanční prostředky dokonce mám vytištěný den a čas a nikdo na mou zprávu nereaguje a nereaguje ani to neřešit
Good morning, I want to make another complaint about another platform 7slots I put credit on the platform I got 450 since Sunday I haven't received the funds I even have a printout of the day and time and no one responds to my message and doesn't even resolve it
Bom dia quero fazer outra reclamação de outra plataforma 7slots coloquei crédito na plataforma ganhei 450 desde domingo não recibo os fundos eu tenho até o print do dia e o horário e ninguém responde minha msg e nem resolve
Prosím, čtěte pozorně:
Nejprve musíte kliknout nebo klepnout na tento zelený odkaz:
https://casino.guru/complaints/createaaa 👈👈👈
Poté postupujte podle výše uvedených kroků, abyste mohli stížnost skutečně odeslat.
Opravdu doufám, že to dokážeš.
Please read carefully:
You need to click or tap this green link first:
https://casino.guru/complaints/createaaa 👈👈👈
Then follow the steps ahead in order to actually submit the complaint.
I truly hope you can do it.
Mám s touto platformou dobré zkušenosti a když jsem měl problémy a/nebo pochybnosti v chatu, dokázali to za mě vyřešit.
I have had a good experience on this platform, and when I have had problems and/or doubts in the chat they have been able to resolve it for me.
He teñido buena experiencia en esta plataforma, y cuando he tenido problema y/o dudas en el chat me lo han sabido resolver
To je skvělé slyšet! Jsme rádi, že vám platforma pomohla.
That's great to hear! Glad the platform has been helpful for you.
Mám s touto platformou dobré zkušenosti a když jsem měl problémy a/nebo pochybnosti v chatu, dokázali to za mě vyřešit.
I have had a good experience on this platform, and when I have had problems and/or doubts in the chat they have been able to resolve it for me.
He teñido buena experiencia en esta plataforma, y cuando he tenido problema y/o dudas en el chat me lo han sabido resolver
Dobrý den, jsem rád, že se vám kasino líbí a máte zde dobrý pocit.
I když, pokud jste měli nějaké problémy, které vám chat pomohl vyřešit, čeho se týkaly? Můžeš nám říct víc? 🙂
Hello, I'm glad you like the casino and have a good feeling here.
Although, if you had some problems that chat helped you solve, what were they about ? Can you tell us more ? 🙂
Spolehlivé kasino, platby a převody v termínech uvedených ve smlouvě...především bezpečné!!
Reliable casino, pays and transfers within the times specified in the contract...above all safe!!
Casino confiable, paga y transfiere dentro de los tiempos espesificados en el contrato...sobre todo seguro!!
Nabízí toto kasino nějaké bonusy? Pokud ano, jaké to jsou?
Does this casino offer any bonuses ? If yes, what are they ?
Vyhrál jsem 180 000 chilských pesos v kasinu 7slots, hrál jsem v ovocném koktejlu před více než 10 dny, volal jsem, posílal zprávy, e-maily a nikdo mi neodpovídá... jmenuji se José Cifuentes Antilef
Můj email je J .cifuentes40@hotmail.com Co dalšího mám udělat, aby mi byla vyplacena cena?
I won 180,000 Chilean pesos at the 7slots casino, I played in the fruit cocktail more than 10 days ago, I have called, sent messages, emails and no one answers me... my name is José Cifuentes Antilef
My email is J .cifuentes40@hotmail.com What else should I do to get my prize paid?
Gane 180000Pesos chilenos en el casino 7slots jugue en el fruit cocktail hace más de 10 dias,he llamado mandado mensajes,correos y nadie me atiende..mi nombre es José Cifuentes Antilef
Mi correo es J.cifuentes40@hotmail.com que más debo hacer para que me paguen mi premio.
Ahoj,
Myslím, že se musíte spojit s kasinem, abyste zjistili, v čem se zdá být problém. Požádali jste například o odstoupení od smlouvy? Je povoleno vybrat zůstatek?
Hello,
I think you need to get in touch witht the casino to find out what seems to be the problem. Have you requested vithdrawal for instance? Are you allowed to withdraw the balance?
Hrál jsem dlouho na 7 slotech a vybíral částky do 500 lucas (trvalo to maximálně 3 dny), až mě jednoho dne zpracovávali asi měsíc, aby mi zaplatili a zákaznický servis je hrozný, nakonec díky na stížnost, kterou jsem podal zde v kasino guru mi zaplatili a rozhodl jsem se, že už tam nebudu hrát
Pokud máte svůj účet ověřený a stále vám nebyla vyplacena platba, doporučuji výběr zrušit a provést jej znovu. Pokud uplynou 3 pracovní dny a nedostanete zaplaceno, podejte stížnost zde a oni vám pomohou.
I played for a long time in 7 slot and withdrew amounts of up to 500 lucas (it took a maximum of 3 days) until one day they processed me for about a month to pay me and the customer service is terrible, in the end thanks to a complaint that I filed here in casino guru they paid me and I chose not to play there anymore
If you have your account verified and still you have not been paid, I recommend canceling the withdrawal and doing it again. If 3 business days pass and you are not paid, file a complaint here and they will help you.
Yo jugué durante mucho tiempo en 7 slot y retiré montos hasta de 500lucas (se demoraban maximo 3 diaa) hasta que un dia me tramitaron como un mes para pagarme y la atención a cliente es pesima, al final gracias a una queja que ingresé aca en casino gurú me pagaron y opté por no jugar mas ahi
Si tienes verificada la cuenta y asi todo no te han pagado te recomiendo anular el retiro y volver a hacerlo, si pasan 3 dias habiles y no te pagan ingresa una queja aca y te ayudan
Špatná zkušenost.
Naložil jsem 15 000 a vyhrál 1 000 000.
Umožňují mi vybrat 75 000 a "administrativně" odečetli zůstatek, nemůžu to ani hrát.
Je to podvod
Bad experience.
I loaded 15,000 and won 1,000,000.
They allow me to withdraw 75,000 and they "administratively" deducted the balance, I can't even play it.
It's a scam
Mala experiencia.
Cargué 15.000 y gané 1.000.000.
me permiten retirar 75.000 y me descontaron "administrativemente" el saldo, ni siquiera lo puedo jugar.
es una estafa
Hmm, to se mi zdá jako zvláštní důvod, řeklo vám kasino ještě něco? Hráli jste zde s nějakým bonusem nebo ne?
Mohl byste situaci trochu více popsat?
Hmm, that seems like a strange reason to me, did the casino tell you anything else? Did you play here with any bonus or not?
Could you describe the situation a bit more?
Bylo mi řečeno, že kvůli pravidlům kasina nemohu vyplatit více než 5násobek toho, co jsem vložil podle jejich pravidel, to znamená, že jsem vložil 15 000 a mohl jsem vybrat pouze 75 000, a že nezáleží na tom, kolik jsem vyhrál , podle pravidel 27.24.1 a 27.24.2.
Proto mi to, co jsem vydělal, "administrativně odečetli" jako rozdíl
I was told that due to casino rules I could not cash out more than 5 times what I had deposited according to their rules, that is, I deposited 15,000 and I could only cash out 75,000, and that it did not matter how much I won, according to rules 27.24.1 and 27.24.2.
That's why they "administratively deducted" what I earned as a difference
Se me indicó que por reglas del casino no podía cobrar más de 5 veces lo depositado según sus reglas, es decir, deposité 15.000 y solo podía cobrar 75.000, que daba lo mismo lo que ganase, de acuerdo a las reglas 27.24.1 y 27.24.2.
por eso me "descontaban administrativamente" lo ganado como diferencia
A zkontroloval jsi podmínky? Pokud ano, pak by se s nimi asi těžko dohadovalo o něčem, co tam jasně uvedli.
Protože však máte stížnost, náš tým se na vše potřebné podrobně podívá a zjistí, kam až to jde.
Každopádně je možné, abyste si alespoň vybrali to, co vám kasino zbylo, nebo jste to ještě nezkoušeli?
And did you check the terms and conditions? If so, then it would probably be difficult to argue with them about something they have clearly stated there.
However, since you have a complaint, our team will take a close look at everything necessary and see where it goes.
Anyway, is it possible for you to at least withdraw what the casino has left for you, or haven't you tried it yet?
Nevím, jestli je nutné vysvětlovat, že s online společností se nelze hádat. Vlastně mi připadá lehkomyslné, že se neříká, že když si naúčtu 10 000, můžu vybrat jen 50 000, i když vyhraju velkou cenu. Nevím, jestli je to kompatibilní s tím, co je kasino.
Žádost o stažení jsem podal před 6 dny a dosud se nerealizoval, protože se stále kontroluje.
I don't know if it's necessary to explain that you can't argue with an online company. I actually find it frivolous that it's not said that if I charge 10,000 I can only collect 50,000 even if I win a big prize. I don't know if this is compatible with what a casino is.
I made the withdrawal request 6 days ago and it has not yet materialized, since it is still under review.
No sé si es necesario explicar que no se puede discutir con una empresa en línea. En realidad me parece poco serio que no se diga que si cargo 10.000 solo podré cobrar 50.000 aunque me saque un premio grande. No sé si es compatible con lo que es un casino.
Hice la solicitud de retiro del dinero que me permiten hace 6 días y aún no se materializa, ya que siegue en revisión.
Kristina se s vámi podělila o podmínky, které našla v kasinu a ve skutečnosti je to přesně to, co jste zmínil. Je také na hráči, aby se s takovými věcmi seznámil, protože pokud se nepodíváte na podmínky týkající se bonusů, může to dopadnout takto.
Trochu by mě však znepokojovala skutečnost, že je stále v kontrole stažení. Čekám týden bez odezvy, nedokážu si představit, co všechno musí kasino kontrolovat.
Reklamace ale pomůže, pokud je to nutné a možné.
Kristina shared with you the Terms that she found in the casino and in fact it is exactly what you mentioned. It's also up to the player to familiarize themselves with such things because if you don't look at the terms regarding bonuses, then it can turn out like this.
However, the fact that there is still a withdrawal under review would worry me a bit. Waiting a week without a response, I can't imagine what all the casino has to check.
But a complaint will help if necessary and possible.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.