Předpokládám, že za tím jsou špatné zkušenosti, nemám pravdu?
Vaše stížnost mě zaujala slovy:
"Hráč z Indie nedostal svou nabídku na bezplatná otočení na začátku měsíce, jak bylo slíbeno. Kasino připsalo otočení 9. dne v měsíci, ale nyní vypršela kvůli zpoždění a dotazy hráče jsou bez odpovědi."
Nejhorší na tom je, že vás ignorují, to vidím jako naprosto zbytečný přístup, ukazuje kasino.
Přesto si nejsem plně vědom kontextu, takže nám možná můžete říct více podrobností. Můžeš?
I'm guessing bad experiences are behind this, am I right?
Your complaint caught my eye, saying:
"The player from India did not receive their offer for free spins at the beginning of the month as promised. The casino credited the spins on the 9th day of the month, but they have now expired due to the delay, and the player's queries are not being answered."
The worst part is that you are being ignored, I see that as a completely unnecessary approach, the casino shows.
Despite that, I'm not fully aware of the context so maybe, you can tell us more details. Can you?
Automaticky přeloženo: