Ahoj, co konkrétně považuješ za obtížné na ověření v tomto kasinu? Přijímá od vás kasino nějaké dokumenty a jsou odmítnuty nebo je to něco jiného? Jak dlouho jste v této situaci?
Vidíme však, že se vám podařilo otevřít stížnost , a proto se vám náš tým pokusí pomoci, pokud problémy s ověřením přetrvávají.
Doufám, že se vám to podaří co nejdříve vyřešit. Budu držet palce.
Hi, what specifically do you find difficult about verification in this casino ? Does the casino accept any documents from you and are they rejected or is it something else ? How long have you been in this situation ?
However, I see that you have managed to open a complaint and therefore our team will try to help you if your issues with the verification persist.
I hope you will be able to resolve this as soon as possible. I will keep my fingers crossed.
Říkají, že selfie s občanským průkazem je špatně zaostřené, ale už jsem poslal další jasnou fotku a ani nereagují na emaily, ve zprávách píšou, že není žádný konkrétní termín pro definování fáze ověření .
They say that the selfie with the national identification card is in bad focus, but I have already sent another clear photo, and they don't even respond to emails, in the messages they say that there is no specific deadline to define the verification stage.
Eles falam que a selfie com a carteira nacional de identificação está com foco ruim, mas eu já enviei outra foto nítida, e eles nem responde email, nas mensagens eles dizem que não tem prazo certo para definir a etapa de verificação.
Chápu, že kasino nedalo žádný termín. Pokud jde o samotné dokumenty, byl zamítnut ten, o kterém říkáte, že je lepší vidět?
Máte však otevřenou stížnost, jak jsem již avizoval a tak uvidíme, kam se náš tým dostane.
Pevně věřím, že se vám ověření podaří dokončit co nejdříve. Pokud máte nějaké nové informace, dejte mi vědět.
I understand that the casino did not give any deadline. As for the documents themselves, has the one you say is better to see been rejected ?
However, you have an open complaint as I have already announced and so we will see where our team manages to get.
I firmly believe that you will succeed in completing the verification as soon as possible. If you have any new info let me know.
Pane, jsem na této platformě úplně nový
Přidal jsem recenzi, která byla zamítnuta.
Mohu tedy vědět, jakou chybu jsem udělal?
Sir I am completely new on this platform
I added a review which was rejected.
So can I know what mistake I did?
Nebylo odmítnuto, ale doteď mi nereagovali na můj email, kam jsem již poslal několik selfíček s jasným obrázkem.
Děkuji za pozornost, Jaro.
It was not rejected, but until now they have not responded to my email where I have already sent several selfies with a clear image.
Thanks for your attention, Jaro.
Não foi rejeitado, mas até agora eles não respondem meu email onde eu já enviei várias selfies com a imagem nítida.
Obrigado pela sua atenção, jaro.
Ahoj, podíval jsem se na to a z toho, co vidím, bylo důvodem to, že náš systém zjistil příliš mnoho podobností s jinými uživatelskými recenzemi, které byly zaslány na toto kasino. Vždy je možné zadat uživatelskou recenzi pouze z jednoho účtu a to znamená jednu uživatelskou recenzi na dané kasino na účet. Doufám, že jsem to vysvětlil dobře.
Hi, I looked into it and from what I can see the reason was that our system detected too many similarities with other user reviews that were submitted on this casino. It is only ever possible to enter a user review from one account and that means one user review on a given casino per account. I hope I have explained it well.
Nebylo odmítnuto, ale doteď mi nereagovali na můj email, kam jsem již poslal několik selfíček s jasným obrázkem.
Děkuji za pozornost, Jaro.
It was not rejected, but until now they have not responded to my email where I have already sent several selfies with a clear image.
Thanks for your attention, Jaro.
Não foi rejeitado, mas até agora eles não respondem meu email onde eu já enviei várias selfies com a imagem nítida.
Obrigado pela sua atenção, jaro.
Ano, chápu, že stále nemáte žádnou odpověď, což si myslím, že je škoda, protože by to bylo užitečné, proč jste stále nebyli ověřeni, když jste poslali, co bylo potřeba. Pokud byste náhodou dostali od kasina nové informace o svém ověření, bylo by možné nás navést?
Zatím si budeme muset počkat, jak se situace vyvine, protože ve stížnosti jsem viděl, že čekáme na odpověď od kasina. Pevně věřím, že se jednoho dočkáme. Zkřížené prsty. 🤞
Yes, I get that you still have no answer, which I think is a pity because it would have been useful, why you still haven't been verified when you sent what was needed. If by any chance you received new information from the casino about your verification would it be possible to give us a lead?
For now we will have to wait and see how the situation develops, because I saw in the complaint that we are waiting for a reply from the casino. I firmly believe that we will see one. Fingers crossed. 🤞
Ano, jaro. Počítejte se mnou při jakékoli spolupráci. Dík!
Yes, jaro. Count on me for any type of collaboration. Thanks!
Sim, jaro. Conte comigo para quaisquer tipo de colaboração. Obrigado!
Nemáš zač. Pevně věřím, že se tento případ vyřeší a své peníze nakonec dostanete. 🙂
You're welcome. I firmly believe that this case will be resolved and you will get your money in the end. 🙂
Pane Arbaz143, navštívili jste někdy toto kasino poté, co jste ověřili svůj účet. Vyplatil vám nějaké výběry?
Mr Arbaz143, did you ever visit this casino after you verified your account. Did he pay you any withdrawals?
Senhor Arbaz143, alguma vez este cassino depois que verificou sua conta. Pagou algum saque a você?
ano, ale pouze 1 000 rs inr ~ 10 usd za den, což je mnohem méně, když si stěžuji guru kasina, požádají mě, abych udělal rekyc, takže jsem to udělal poté, že mě požádali, abych udělal rekyc, znamená požádat mě potřetí, takže jsem ztratil svých 100 000 inr ~ 1000 usd, což je velmi vysoká částka. pokud začnu vybírat výběry, bude to trvat 100 dní, než dokončím svůj výběr 1000 usd, jak je možné čekat tak dlouho, takže jsem dokončil své peníze a kontaktoval podporu, aby můj účet uzavřel, řekli, že jsme na vašem účtu nenašli žádný problém, tak jsem řekl, že stále chci zavřít svůj účet, protože se mi nelíbí stránka s hovnami, takže můj účet uzavřeli Děkuji bohu, že jsem se z toho dostal
yes but only 1000rs inr ~10usd per day which is very less when i do complaint casino guru they ask me to do rekyc so i did after that they ask me to do re rekyc means asking for third time so i lost my 100000inr ~1000usd which is very high amount. if i start making withdrawals it will take 100days to complete my 1000usd withdrawal how can be any wait this long so i finished my money and contacted support to close my account they said we didn't find any problem in your account so i said i still want to close my account coz i don't like shit site so they closed my account i am thanking to god that i get out from this rid
hraju na jine strance uz 6 let nezeptali se me na rekyc a ani mi nesnizili limit vyberu jsou velmi plynule ale bohuzel se tam neda hrat stranka je k dispozici pouze pro indiany
i am playing on another site for 6 year they didn't ask me for rekyc and not even decrease my withdrawal limit they are very smooth but unfortunately you cannot play there site is available only for indians
Páni, příteli, jak složité! Mám částku 11 000 BRL = 2 213 USD. A čekám na ověření, abych provedl výběr. Ověření trvá věčnost, ale já čekám a počítám s pomocí kasinového guru. Nebudu hrát, jen čekat na své peníze.
Jaká škoda, že jsi nedostal své peníze, je mi líto, příteli!
Pane arbaz143, zeptejte se mě, jakmile požádáte o výběr, trvá to dlouho, než bude připsán na váš bankovní účet?
Wow friend, how complicated! I have an amount of 11,000 BRL = 2,213 USD. And I'm waiting for verification to make the withdrawal. The verification takes forever, but I'm waiting and counting on the casino guru's help. I won't play, just wait for my money.
What a shame you didn't receive your money, I'm sorry my friend!
Mr arbaz143, ask me a question, as soon as you request the withdrawal, does it take a long time for it to be credited to your bank account?
Nossa amigo, que complicado! Eu estou com uma quantia de 11.000 BRL = 2.213 USD. E estou aguardando a verificação para fazer o saque. A verificação demora uma eternidade, mas estou aguardando e contanto com a ajuda do cassino guru. Não irei jogar, apenas aguardar meu dinheiro.
que pena que você não recebeu o seu dinheiro, sinto muito meu amigo!
Senhor arbaz143, me tire uma dúvida, assim que solicita o saque, demora muito para ser creditado em conta bancária?
nebude to trvat dlouho, bude to připsáno do 24 hodin, ale po kyc se zbavím omezení výběru.
it wont take long it will be credited within 24 hours but gonna get rid of withdrawal limitation after kyc.
Děkuji za informaci příteli, již jsem požádal o výběr, čekám na ověření! Nemůžu se dočkat, až budu mít své peníze.
Thanks for the information friend, I've already requested the withdrawal, I'm waiting for verification! I can't wait to have my money.
Obrigado pela informação amigo, já solicitei a retirada, estou aguardando a verificação! Não vejo a hora de estar com meu dinheiro.
Dobrý den, všiml jsem si, že jste měli stížnost na toto kasino, která trvala poměrně dlouho, a protože vám kasino nemohlo poslat celou částku, dejte nám nakonec vědět, že jste prohráli své peníze a uzavřeli svůj účet. Je mi líto, že vám říkám pravdu, protože jsem si myslel, že vám budeme moci pomoci a že se to nakonec vyřeší. To už ale zřejmě nebude.
Doufám, že se s ničím podobným v budoucnu nesetkáte a budete se jen zlepšovat. 😥
Hi, I noticed that you had a complaint with this casino which lasted for quite a long time and since the casino couldn't send you your full amount you finally let us know that you lost your money and closed your account. I'm sorry to tell you the truth because I thought we would be able to help you out and it will be sorted out eventually. But apparently that's not going to be the case anymore.
I hope you won't run into anything similar in the future and you will only get better. 😥
Děkuji za informaci příteli, již jsem požádal o výběr, čekám na ověření! Nemůžu se dočkat, až budu mít své peníze.
Thanks for the information friend, I've already requested the withdrawal, I'm waiting for verification! I can't wait to have my money.
Obrigado pela informação amigo, já solicitei a retirada, estou aguardando a verificação! Não vejo a hora de estar com meu dinheiro.
Nejprve budete pravděpodobně muset úspěšně dokončit ověření účtu, abyste mohli vybrat peníze. Pevně však věřím, že to zvládnete a své peníze dostanete a nebudete mít tak nízký limit, jaký hráč popisoval dříve. Pokud se něco změní, dejte nám vědět. 🙂
First you will probably need to complete the account verification successfully in order to withdraw the money. However, I firmly believe that you will be able to do it and you will get your money and you won't have such a low limit as the player described before. Let us know if anything changes. 🙂
Nevím, proč je tu tolik negativních na 4ra... Možná proto, že jsem tam nedávno začal hrát kasino. O verifikaci... no ano, poprvé to nebylo 2x úspěšné.. Byl jsem s tím skoro hotový, ale stále pokračuji. Pomalý proces. Ale který proces není pomalý v Indii? ahaha Obecně jsem s touto platformou velmi spokojený, protože si můžeme vydělat dost peněz jako kapesné. Platí značné množství peněz svému vítězi, který hrál hry na jejich platformě. Můžete vydělávat peníze hraním. můj první výdělek z tohoto webu je 3 000. Jsem s tím jako s prvním výdělkem velmi spokojený.
Don't know why here so many negative on 4ra... Maybe because I ve started recently playing casino there. About verification... well yes, it was not successful form first 2 times.. I was almost done with it, but still continuing. Slow process.. But what process is not slow in India? ahaha In general I am very happy with this platform because we can earn enough money use as a pocket money. They pay good amount of money to their winner who played games in their platform. You can earn money by playing. my first earning from this website is 3k. I am very happy with that as my first earning.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.