DomůFórumKasina24Bettle Casino - všeobecná diskuze

24Bettle Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

 od aida75
|
5 818 zobrazení 47 odpovědí |
|
1 2 3
aida75

Myslím, že svůj názor jsem na to již vyjádřil. Také se mi zdá, že každý den dostáváte podobný, ne-li stejný e-mail a bylo by to pro mě frustrující.

Nicméně, i když to říkám nerad, nemůžete udělat nic víc, než v tomto případě čekat na nějaké nové informace nebo na odpověď kasina na vaši stížnost. Do té doby budeme muset být trpěliví, protože pokud od vás každý den dostanou e-mail a nebudou mít co říct, pravděpodobně budou posílat stále stejnou odpověď.

Chápu vás a soucítím s vámi, protože to není lehká situace, ale budeme muset vydržet a uvidíme, jak to nakonec všechno dopadne.

Můžeš to udělat?

Automaticky přeloženo:

Díky Jaro

Počkám a uvidím co z toho vyleze, je tam i stížnost na maminku, celnice reagují také za 2 týdny, každopádně jsem byla trpělivá, chci vědět, jak se věci vyvíjely, protože nakonec nezbývá než čekat . Bohužel děkuji

Automaticky přeloženo:
aida75

Ano, v současné situaci je to nejrozumnější. Je škoda, že kasino nereaguje o něco rychleji, protože na vaši stížnost již jednou odpovědělo. Určitě by to bylo přijatelnější.

Budu Vám držet palce a pokud budete stále dokola zjišťovat něco jiného než to samé, neváhejte reklamaci aktualizovat a pokud chcete i mě. 🙂

Automaticky přeloženo:

Díky za podporu Jaro

Stejně jako dnes chat (chápu vás, a pokud jsem informován, záležitost by měla být brzy vyřešena), takže doufám, že je to tak, děkuji moc


Automaticky přeloženo:
aida75

Nemáš zač.

Doufám, že se to vyřeší a budete si moci užít výhru.

Můžete mě aktualizovat s čímkoli novým.

Hodně štěstí. ☘️

Automaticky přeloženo:

Ahoj Jaro

Prosím o svůj názor

Ujišťujeme vás, že jak bylo uvedeno v našem posledním sdělení, náš tým pilně pracuje na vyřešení problému a na zajištění co nejrychlejšího poskytnutí uspokojivého řešení.


Velmi si vážíme vaší trpělivosti a pochopení během této doby. Pokud vám můžeme ještě s čímkoli pomoci, nebo pokud máte další obavy, neváhejte a dejte nám vědět. Jsme tu, abychom vám pomohli a zajistili, že vaše zkušenost s námi bude co nejhladší a nejpříjemnější.


Přestože se řešením zabývá jiné oddělení, ujišťujeme vás, že je v našem nejlepším zájmu poskytnout vám všechny dostupné informace a věc pečlivě sledovat, abychom zajistili, že bude řešena jako priorita.


Děkujeme za vaši trvalou podporu a trpělivost.

Dostal jsem to dnes po hodině od odeslání e-mailu, že s tím nejsem spokojený a celé mi to připadá jako podvod, prosím řekněte svůj názor. Děkuji

Automaticky přeloženo:

Milá Aido,


Děkuji ti za okamžitou odpověď.


Za prvé chci zdůraznit, že toto není standard, kterého se při nakládání s usneseními držíme. Ujišťujeme vás, že vaší záležitosti je věnována maximální pozornost, aby bylo zajištěno uspokojivé vyřešení v co nejkratším čase.


Jakmile budou k dispozici další aktualizace, budete neprodleně kontaktováni.


Děkuji za pochopení.


Pokud máte další dotazy, dejte nám vědět, rádi vám pomůžeme

Und das gerade danach aso 2email in 30 Minuten mit kein Aktualizace nebo informace bitte Jaro dein Meinung die kommunizieren mit mir aber ich brauche das alles nict 🙏.danke wann du mir antworten

Automaticky přeloženo:

Promiň Jarede

Odešlete e-mail Hintern anders za 5 minut

Milá Aido,


Děkuji za Váš e-mail.


Upozorňujeme, že děláme vše pro to, aby pro vás tato situace nebyla tak stresující. Jsme si jisti, že svou výplatu obdržíte brzy, protože všichni usilovně pracujeme na nalezení řešení tohoto problému.


Jakmile bude aktualizace, budeme vás kontaktovat a buďte si jisti, že na ni nezapomeneme.


Pokud máte další dotazy, dejte nám vědět, rádi vám pomůžeme!

Takže byl sagst bitte ?????

Automaticky přeloženo:

Ahoj Jaro

Prosím o svůj názor

Ujišťujeme vás, že jak bylo uvedeno v našem posledním sdělení, náš tým pilně pracuje na vyřešení problému a na zajištění co nejrychlejšího poskytnutí uspokojivého řešení.


Velmi si vážíme vaší trpělivosti a pochopení během této doby. Pokud vám můžeme ještě s čímkoli pomoci, nebo pokud máte další obavy, neváhejte a dejte nám vědět. Jsme tu, abychom vám pomohli a zajistili, že vaše zkušenost s námi bude co nejhladší a nejpříjemnější.


Přestože se řešením zabývá jiné oddělení, ujišťujeme vás, že je v našem nejlepším zájmu poskytnout vám všechny dostupné informace a věc pečlivě sledovat, abychom zajistili, že bude řešena jako priorita.


Děkujeme za vaši trvalou podporu a trpělivost.

Dostal jsem to dnes po hodině od odeslání e-mailu, že s tím nejsem spokojený a celé mi to připadá jako podvod, prosím řekněte svůj názor. Děkuji

Automaticky přeloženo:

Nazdárek!

K takovému e-mailu se těžko vyjadřuje; doslova neříkalo nic jiného než „pracujeme na tom".

Nic víc z toho vyčíst nemůžete.

Upřímně řečeno, asi musíte počkat. Zpoždění nemusí nutně znamenat podvod. 🙏

Souhlasím s tím, že jeho bezpečnostní index neposkytuje příliš pohodlí, ale technicky se můžeme jen domnívat, co se zdá následovat.

Automaticky přeloženo:
aida75

Můžeme jen doufat, že zástupce kasina vaši stížnost brzy vyřeší. 🙏

Automaticky přeloženo:

Ahoj Radko

Děkuji za váš názor, jde o čistý podvod, čím víc všechno 60 chat diskuse a víc všechno 50 e-mailů odeslaných a pokaždé dostávám úplně stejný e-mail, žádná aktualizace, žádná odpověď, žádné datum, to je podvod a co dělají je, že dodnes Přesně tak zněla odpověď, bohužel mi žádná aktualizace nestačila. I tak jsem řekl svůj názor Jednorázová výplata není povolena. Lidé si uvnitř nikdy nehrají. Tak to je. Nechci, aby žádní hráči dělali to, co jsem udělal s tímto kasinem

Automaticky přeloženo:

Ahoj Radko

Und yetz echt ich bin sprachlos das was ich bekommen:


Milá Aido,


Děkuji za Váš e-mail.


Opravdu se omlouváme za dlouhé čekání a uznáváme frustraci, kterou musíte cítit.


Ujišťujeme vás, že náš tým je odhodlán problém vyřešit a jsme si jisti, že své prostředky brzy obdržíte. I přes současnou absenci aktualizací dochází v zákulisí k pokroku.


Velmi si vážíme vaší trvalé trpělivosti a jsme odhodláni vás o tomto procesu informovat.


Děkujeme za důvěru a očekáváme v blízké budoucnosti kladné řešení.


Přeji hezký den!


Pokud máte další dotazy, dejte nám vědět, rádi vám pomůžeme!

Automaticky přeloženo:

Ahoj Randko a Jaro

Dnes jsou peníze na účtu

dík

Automaticky přeloženo:
aida75

Jsem rád, že tento příběh má nakonec šťastný konec!

K žádnému podvodu nakonec nedošlo, řekl bych, ale chápu, že to pro vás byla ošklivá zkušenost.

Pojďme to překonat ✨🙏

Automaticky přeloženo:

Ano, moc vám děkuji a vážím si vaší pomoci. Díky

Automaticky přeloženo:
aida75

Budeme tu, pokud nás budete někdy potřebovat. 🙂

Zatím se měj dobře!

Automaticky přeloženo:

Opravdu oceňuji jednoduché a intuitivní rozhraní, které je vysoce😄. Snadná navigace, široká nabídka her a široká škála možností vkladů a výběrů. Snadno provést vklad a doufat, že to Lady Luck zvládne 😃😃

Automaticky přeloženo:

24bettle je důvěryhodný hazardní web.


Má spoustu her a všechno funguje super!

Automaticky přeloženo:

Dobrá podpora, žádné špatné zkušenosti s výběrem. Dobré možnosti a dobrá péče o zákazníky.

Automaticky přeloženo:

Opravdu oceňuji jednoduché a intuitivní rozhraní, které je vysoce😄. Snadná navigace, široká nabídka her a široká škála možností vkladů a výběrů. Snadno provést vklad a doufat, že to Lady Luck zvládne 😃😃

Automaticky přeloženo:

To zní hezky. Měl jste štěstí tam vyhrát? Jak rychlý byl výběr, jestli se můžu zeptat?

Automaticky přeloženo:
1 2 3

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky