FórumKasina24Bettle Casino - všeobecná diskuze

24Bettle Casino - všeobecná diskuze

před 10 měsíci od aida75
|
4817 zobrazení 47 odpovědí |
|
1 23
Přidat příspěvek
před 10 měsíci
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s 24Bettle Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 10 měsíci

Něco jsem vyhrál 15. listopadu 2023 2400 bohužel mají moje výhry na Zwei Tele 22. listopadu 2023 jsem dostal jen 1200 a Dan po 50 dnech do teď mi nic nepřišlo, jen je příslušné oddělení poslalo zpět Danovi Danovi poslal jsem to znovu Poslal jsem výpis z účtu, že do dneška o tom nemám žádný důkaz i po stížnosti v Casino Guru dnes řekli podle chatu, že už nemají žádné informace, musím počkat jako Emma něco takového od Casio Nikdy jsem je neviděl dělat to, co mi chtějí hrát?

Automaticky přeloženo:
aida75
před 10 měsíci

Ahoj, četl jsem o vašem problému a ve stížnosti jsem viděl , že kasino odpovědělo před pár dny a řeklo, že zaplatí peníze, protože mělo nějaké technické potíže. Myslím, že byste měli být chvíli trpěliví a protože stížnost je stále otevřená, pokud kasino v tomto kroku selže, můžete to tam napsat. Ale nemyslím si, že je nutné to zmiňovat každý den. Je potřeba chvíli počkat a pokud se nějakou dobu nic neděje, pak bude vhodné situaci aktualizovat. Samozřejmě to nemyslím ve zlém, protože vím, že bych byl také nervózní, když jde o peníze.

Každopádně si počkejme, jak se to všechno vyvine.

Budu ti držet palce. 🤞

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Ahoj Jaro

Vezměte prosím na vědomí, že se vaše obavy řeší a že náš tým pilně pracuje na urychlení tohoto problému. Dostal jsem tento email hodnocení, ještě počkám, díky Jaro

Automaticky přeloženo:
aida75
před 10 měsíci

Jsem rád, že jste trpělivý a pevně věřím, že vám kasino peníze vyplatí co nejdříve. Až k tomu dojde, dejte mi určitě vědět.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Ahoj Jaro

Momentálně chatuji, ale bohužel pro mě nemají aktualizaci ani žádné další informace.

Automaticky přeloženo:
aida75
před 10 měsíci

No, omlouvám se, abych ti řekl pravdu, protože jsem si myslel, že to budeš mít dnes. Viděl jsem, že jste stížnost aktualizovali, a protože kasino vám již jednou odpovědělo, pevně věřím, že tak učiní znovu a vysvětlí, co se děje a kdy dostanete své peníze.

Pokud se tak stane, dejte mi určitě vědět, ale zatím, i když to nerad říkám, budeme muset počkat. 🙁

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Dobrý den, Jaro opravdu jdou tak daleko a berou čas neuctivě proti hrám mám víc všeho 45 sekce chatu a 20 e-mailů odeslaných není fér k hráčům a to protože to není moje chyba od začátku a žádná aktualizace mě také víc zlobí něco takhle se mi to ještě nestalo, jak dlouho jsem čekala a buď trpělivá s odpovědí, Emmo, měj prosím trpělivost ještě o týden později, nemají vůbec žádné informace, chat má nulové informace, proč to dělají že? Nesnáším to pořád. Já vám každopádně děkuji za podporu a budu stále bojovat, dokud nedostanu své peníze, doufám. Děkuji

Automaticky přeloženo:
aida75
před 10 měsíci

Rozhodně chápu, že jste naštvaný, protože já bych byl v této situaci také.

Pokud jde o vaši otázku, proč to kasino dělá, nejsem si jistý. Minule říkali, že zavedli technická vylepšení v platebním systému, což může chvíli trvat, ale myslím, že se to zbytečně protahuje.

Žádná zpráva také není příliš uklidňující, když se hráč na něco zeptá. Samozřejmě, pokud kasino nemá aktualizaci, je možné, že proto nedostanete odpověď.

Každopádně, jak jsem již zmínil, pevně věřím, že kasino na vaši stížnost odpoví a doufejme, že tentokrát jasnou odpovědí, která bude znamenat, že vám peníze poslalo.

Přesto nebudu dělat ukvapené závěry a počkám, jak to dopadne.

Přeji Vám hodně štěstí. ☘️

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

ahoj Jaro

Děkuji za vaši podporu a s přemýšlením jsem dostal toto:


Toto rozhodně není standard, kterého se držíme, a proto jsem nyní kontaktoval naše odpovědné oddělení, abychom vám proces urychlili a zajistili, že záležitost bude vyřešena s nejvyšší prioritou.


Rád bych zdůraznil, jak si v této záležitosti vážíme vaší trpělivosti, a rád bych vás ujistil, že naše příslušné oddělení pro vás co nejdříve najde řešení.


Přeji krásný den!

To, co si myslím, je uklidňující, ale bohužel už toho mám více e-mailem, ale nemohu dostávat žádné platby ani aktualizace, což je zvláštní. Už jsem dostal dvě výplaty dříve a kasino počítá jen polovinu výher a ostatní neříkají to samé Emma, ale Jinými slovy, jsem stále zvědavý, jestli ještě dostanu své peníze a jestli kasino ano reagovat.

Díky Jaro

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Ahoj Jaro


Ujišťujeme vás, že jakmile budou k dispozici aktualizace týkající se vaší platby, náš tým vás bude neprodleně kontaktovat.


Naši specialisté neúnavně pracují na zajištění uspokojivého řešení v co nejkratším čase.

To je to, co jsem dostal, že opravdu všichni poslední z tohoto kasina mají stejnou odpověď andres formuloval něco takového z kasina, že yetz JE podvod více Opravdu si myslím, že jdou daleko Jsem opravdu opravdu naštvaný.

Co říkáš? Nevím, co mám dělat.

Děkuji ti za odpověď

Automaticky přeloženo:
aida75
před 10 měsíci

Ano, alespoň trochu uklidňující takový e-mail určitě je, ale také rozhodně chápu, že pokud jich nějakou dobu dostáváte více, máte tendenci tomu už moc nevěřit.

Každopádně pozitivní je, že kasino dál komunikuje a nenechá vás bez odpovědi.

Také jsem četl váš druhý příspěvek o e-mailu, který jste dostali, a vidím, že je to stále to samé, jen napsané trochu jinak.

Nejrozumnější je však v tomto případě počkat, jak se reklamace vyvine. Takže to znamená být trpělivý, protože míč je na hřišti kasina, které by mělo odpovědět.

Myslíte, že to zvládnete?

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Ahoj Jaro

Je mi líto, že se cítíte takto, ale mohu vás ujistit, že děláme vše, co je v našich silách, abychom tento problém vyřešili

To je dnes pravda Chat stejně jako Emma.

Že jsem s celou věcí v pořádku, netuším, ale stejně jsem byl trpělivý, ale jsem zklamaný a říkám si, proč to všechno, ať už za to zaplatili, je to všechno zvláštní a zneklidňující , už se mi to stalo, ale už to rovnou opravili a sedí To je všechno divné, ale zůstanu u toho bez ohledu na to, jak dlouho to bude trvat, protože mám právo mít svou výhru. Děkuji moc za odpověď, doufám, že to kasino nahlásí a řekne, že se něco děje.

Automaticky přeloženo:
aida75
před 10 měsíci

Když říkáte, že se podobná situace stala v minulosti a kasinu se ji podařilo vyřešit, doufám, že tomu tak bude i nyní. Vím, že čekání v takových případech není skvělé, ale to je vše, co můžeme dělat. Doufám, že odpoví a poskytnou aktuální informace o tom, co se děje s vaším výběrem.

Určitě počkám na vaši odpověď. Doufám, že to bude pozitivní a budete si moci užívat své peníze. 🙂

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Ahoj Jaro

K dnešnímu dni žádná aktualizace žádná odpověď z Casino Chat neuvedla, že nemají aktualizaci jako Emma. Zatím netuším, zda jsou čísla stejná, ale proč mi vyplácejí jen polovinu výhry a první upozornění je normální, pak už nic, něco je špatně. prosím o váš názor.díky

Automaticky přeloženo:
aida75
před 9 měsíci

Taky si myslím, že je docela divné ti říkat pravdu, protože pořád mám pocit, že ti chodí dost podobné maily. Ale vy jste čekali docela dost a to, že váš výběr byl rozdělen na dvě části, tomu moc nerozumím, protože kasino neuvedlo žádný důvod.

Viděl jsem však, co jste napsal ve stížnosti, a nedostali jste žádnou aktualizaci a Mirka znovu požádala kasino o odpověď. Takže si asi budeme muset chvíli počkat, než se o nich dozvíme a uvidíme, co se děje. Byl bych rád, kdyby tak učinili dříve, a očekával jsem, že tak učiní, protože už vám jednou odpověděli, ale zatím vidíme, jak to je. Nemyslím si tedy, že je to úplně správné, ale nezbývá nám, než čekat a věřit, že dostaneme potřebné odpovědi.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Ahoj Jaro

Ahoj Aido,


Doufám, že tento e-mail najdete dobře.


Ujišťujeme vás, že naše příslušné oddělení usilovně pracuje na rychlém zjištění a vyřešení problému. Chápeme důležitost včasných výplat a jsme odhodláni tuto záležitost řešit s naléhavostí, kterou si zaslouží.


Náš tým podniká všechny nezbytné kroky k zajištění rychlého řešení a budeme vás průběžně informovat o všech aktualizacích v průběhu celého procesu.


Kromě toho budou vaše stížnosti patřičně řešeny naším reklamačním zástupcem.


Hezký den!


Pokud máte další dotazy, dejte nám vědět, rádi vám pomůžeme!

Tak to je pravda včera, protože jsem posílal stížnost i za maminku a oni kontaktovali chirurga zatím nemám na výběr, není to jen o penězích, je to podvod a budu pokračovat. Odpovědi dnes nejsou k dispozici chat už není, jak člověk může očekávat Nic o tomto kasinu apropo sdílený zisk, řekli, že to je termín a podmínka kasina, část zisku musí být jeho součástí, mám nic proti tomu, zda to není spravedlivé nebo nutné pro takový zisk. Nikdy předtím jsem nic takového nečetl ani nezažil, proč jen část zisku Nepřevedli zbytek a potřebují na aktualizaci více než 2 měsíce? Není to fér a nepřijatelné. Díky Jaro

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Jaro


Bohužel nemáme žádné nové informace, které bychom vám mohli poskytnout. Jakmile to budeme mít, budete informováni. Unti, jediné, co můžeme udělat, je požádat vás o více trpělivosti. Mezitím neustále v této záležitosti kontaktujeme naše příslušné oddělení, abyste si mohli být jisti, že se to řeší každý den. Chápu, že se cítíte frustrovaní, ale chceme najít řešení stejně jako vy – a nenecháme to nevyřešené.

So das ist Chat antwort heute .ich bin sprachlos??ich bin meher enttäuscht tak IS das .

Automaticky přeloženo:
aida75
před 9 měsíci

Vidím to stejně a 2 měsíce jsou pro mě také dost dlouhá doba, když dostáváte stále stejnou odpověď.

Protože náš tým kontaktoval kasino a my čekáme na jejich odpověď na vaši stížnost , nezbývá nic jiného než čekat, i když vím, že jste čekali dost dlouho, abych byl upřímný.

Nicméně uvidíme, jak to celé dopadne a já chci pevně věřit, že dobře a zbytek peněz dostanete. 😥

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Bitte Jaro

Shau das bitte an hab gerade bekommen yetz 24/1/2023

Milá Aido,


Děkuji za Váš e-mail.


Chápeme důležitost včasných výplat a jsme plně odhodláni tuto záležitost urychleně řešit a budeme vás informovat o všech aktualizacích. Chceme vás ujistit, že náš tým pracuje na vyřešení problému, a proto jsem si jist, že brzy obdržíme kladnou zpětnou vazbu o úsilí o vyřešení problému.


Během tohoto procesu si velmi vážíme vašeho času a trpělivosti.


Doufám, že máte úžasný den!


Pokud máte další dotazy, dejte nám vědět, rádi vám pomůžeme!

IS das normal echt yetz die gehen so weit das sie nicht zahlen tak byl von unseieuse .yeden Tag die gleiche antwort.bitte dein Meinung Jaro????

Automaticky přeloženo:
1 23

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky