Ahoj Jaro
Ahoj Aido,
Doufám, že tento e-mail najdete dobře.
Ujišťujeme vás, že naše příslušné oddělení usilovně pracuje na rychlém zjištění a vyřešení problému. Chápeme důležitost včasných výplat a jsme odhodláni tuto záležitost řešit s naléhavostí, kterou si zaslouží.
Náš tým podniká všechny nezbytné kroky k zajištění rychlého řešení a budeme vás průběžně informovat o všech aktualizacích v průběhu celého procesu.
Kromě toho budou vaše stížnosti patřičně řešeny naším reklamačním zástupcem.
Hezký den!
Pokud máte další dotazy, dejte nám vědět, rádi vám pomůžeme!
Tak to je pravda včera, protože jsem posílal stížnost i za maminku a oni kontaktovali chirurga zatím nemám na výběr, není to jen o penězích, je to podvod a budu pokračovat. Odpovědi dnes nejsou k dispozici chat už není, jak člověk může očekávat Nic o tomto kasinu apropo sdílený zisk, řekli, že to je termín a podmínka kasina, část zisku musí být jeho součástí, mám nic proti tomu, zda to není spravedlivé nebo nutné pro takový zisk. Nikdy předtím jsem nic takového nečetl ani nezažil, proč jen část zisku Nepřevedli zbytek a potřebují na aktualizaci více než 2 měsíce? Není to fér a nepřijatelné. Díky Jaro
Hello Jaro
Hello Aida,
I hope you find this email well.
Please rest assured that our relevant department is working diligently to identify and resolve the issue promptly. We understand the importance of timely payouts, and we are committed to addressing this matter with the urgency it deserves.
Our team is taking all necessary steps to ensure a swift resolution, and we will keep you informed of any updates throughout the process.
Furthermore, your complaints will be addressed accordingly by our complaint representative.
Have a nice day!
Let us know if you have more questions, we are happy to help you!
Aso that's true yesterday because I also sent a complaint for my mother and they contacted the surgeon I have no choice yet it's not just about money, it's a scam and I'll continue. The answers aren't up today the chat isn't any more as man can expect Nothing about this casino apropo shared profit, they said that is the term and condition of the casino, the profit part has to be part of it, I have nothing against whether that is not fair or necessary for such a profit. I have never read or experienced anything like that before, why only part of the profit Didn't transfer the rest and do they need more than 2 months for the update? Not fair and not acceptable .thanks Jaro
Hallo Jaro
Hello Aida,
I hope this e-mail finds you well.
Please rest assured that our relevant department is working diligently to identify and resolve the issue promptly. We understand the importance of timely payouts, and we are committed to addressing this matter with the urgency it deserves.
Our team is taking all necessary steps to ensure a swift resolution, and we will keep you informed of any updates throughout the process.
Furthermore, your complaints will be addressed accordingly by our complaint representative.
Have a nice day!
Let us know if you have more questions, we are happy to help you!
Aso das wahr gestern weil ich hab auch Beschwerde für Madre geschickt und die haben kontaktiet die Operateur ich hab kein Wahl yetz geht nicht nur um Geld ist Betrug das und ich wird weiter machen .die Antworten nicht Up heute die Chat nicht meher aso Mann kann erwarten nix von diese Casino apropo geteilte Gewinn die haben gesagt das ist die Term and condition of Casino muss die das Gewinn Teil ich hab nix dagegen ob das nicht fair or nötig für so ein Gewinn .so was noch nie gelesen oder erlebt warum nur Teil das Gewinn überwiesen den Rest nicht und für Update Brauch die meher alles 2 Monat? Nicht fair und nicht acceptable .danke Jaro
Automaticky přeloženo: