FórumKasina24Bettle Casino - všeobecná diskuze

24Bettle Casino - všeobecná diskuze (strana 3)

před 10 měsíci od aida75
|
4778 zobrazení 47 odpovědí |
|
12 3
Přidat příspěvek
před 4 měsíci

24bettle je důvěryhodný hazardní web.


Má spoustu her a všechno funguje super!

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Pokud chcete, můžete svou zkušenost popsat v uživatelské recenzi tohoto kasina. Najděte to zde , prosím.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Dobrá podpora, žádné špatné zkušenosti s výběrem. Dobré možnosti a dobrá péče o zákazníky.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

V čem vám podpora pomohla? Pro online kasino je vždy důležité mít dobrou a užitečnou podporu. Že jo?

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Toto je moderni casino s velkou moznosti plarebnich metod. Jsou zde velice mili pratelsti a v neposledni rade ochotni. Toto casino dava celkem casto individualni bonusove akce cimz se od ostatnich i lisi malinko v cetnosti akci. luki232@seznam.cz

Upraveno autorem před 4 měsíci
Swoby23
před 4 měsíci

To je opravdu příjemné slyšet. Mohu se zeptat, co tě vedlo k napsání tohoto příspěvku?

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Toto kasino není nic jiného než banda podvodníků. Je to více než dva měsíce, co jsem se pokusil vybrat své peníze, a dostávám jen stejnou výmluvu: "Pracujeme na tom, počkej prosím." Dva měsíce! Žádné aktualizace, žádný pokrok – jen nekonečné zastavení.

Automaticky přeloženo:
POstMan
před měsícem

Dobrý den, to by mi nestačilo a nebavilo by mě čekat dva měsíce na své peníze a asi bych podnikl nějaké kroky dříve.

Každopádně, to je jediná věc, kterou vám kasino řeklo, že musíte počkat a oni na tom pracují, nic víc?

Každopádně už bych nečekal a zkusil bych u nás reklamovat a uvidíme, jestli ti náš tým pomůže nebo ne.

V případě zájmu stačí otevřítstížnost na tomto odkazu .

Co myslíte, půjdete do toho?

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Dobrý den, děkuji. Částka je malá - 50 EUR - ale jde o princip.

Před měsícem mě požádali o výpis z účtu, protože tvrdili, že peníze poslali.

Nahrál jsem to a po dvou týdnech bez odezvy jsem je požádal o aktualizaci. Toto byla jejich poslední odpověď:


Děkujeme za trpělivost.
Znovu jsme požádali příslušné oddělení o aktualizaci vaší platby.

V současné době pracují na vyřešení problému a požádali o trochu více času. Aktivně to sledujeme a budeme vás informovat, jakmile budeme mít další informace.

Děkujeme za vaši trpělivost a pochopení.

Pokud máte další otázky týkající se vašeho účtu, dejte nám vědět, rádi vám pomůžeme!

Upřímně,
Clara
Podpora 24Bettle Player

Automaticky přeloženo:
POstMan
před měsícem

Nemůžu si pomoct, musím říct - to je směšné!

Nejen, že se musíte neustále ptát kasina na jejich nepřiměřené zdržování, jako by to nestačilo; musíte také vědět, že se neomluvili ani nevyjádřili přání jít dále a zajistit, aby byly vaše obavy brány vážně.

Nemluvě o části na konci, která říká: "Rádi vám pomůžeme! Pokud máte nějaké další otázky ohledně svého účtu, dejte nám vědět."

No, opravdu radím ze zásady podat stížnost. Pokud byste se chtěli o tomto postupu dozvědět více, věnujte trochu času prostudování tohoto průvodce: https://casino.guru/complaint-resolution-instructions 👈

Samotná stížnost je k dispozici zde 👈👈

Co říkáte - jste in?

Automaticky přeloženo:
12 3

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky