Ahoj,
Nejsem přesvědčen, že někdo naznačil, že jste vinni za neúplný postup ověření. Zvláště pokud nemáme ponětí, jak vypadají selfie, která jste se pokusili získat.
Jde o to, že toto ověření za vás nikdo nemůže předat, takže čím lépe se budete snažit spolupracovat s kasinem, tím vyšší je šance nakonec projít KYC.
Řekl bych tedy, že myšlenka, kterou jste uvedl ve stížnosti
„ale poslední e-mail byla fotka, na které držím průkazku a telefon vedle obličeje, pořízená jiným zařízením.
a neříkají, že je to to poslední, co bych měl udělat. tak jsem přestal dělat, co mi řekli, a přišel jsem sem." problém nevyřeší.
Upřímně řečeno, nevím, co vám komplikuje ověřování, ale z mnoha zkušeností vím, že přestat spolupracovat je chyba.
Tak či onak bych udělal maximum, abych prošel ověřením, protože reklamace je časově náročný proces spotřeby. Možná budete rychlejší sami, pokud to zkusíte, kdo ví. 🤷♀️
Samozřejmě doufám, že se problém podaří vyřešit k vaší spokojenosti.
Hello,
I'm not convinced anyone has suggested you are to blame for the incomplete verification procedure. Especially if we have no idea how the selfies you tried to get approved look.
The point is, that no one can pass this verification on your behalf, so the better you try to cooperate witht he casino, the higher the chance to pass the KYC eventually.
Thus, I would say that the idea you mentioned in the complaint
"but the last email was a photo about me holding ID and phone next to my face taken with another device.
and they dont say this is the last thing i should do. so i stopped doing what they tell me to do and came here." won't resolve the problem.
Frankly, I don't know what complicates your verification, but I know from many experiences that stopping cooperating is a mistake.
One way or another, I would do my best to pass the verification, because a complaint is a time-consuming consumming process. You may be quicker on your own, if you try, who knows. 🤷♀️
Naturally, I am hoping the problem can be fixed to your satisfaction.
Automaticky přeloženo: