FórumKasina1xBet Casino - všeobecná diskuze

1xBet Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

před 2 roky od kdglablanche
|
7846 zobrazení 71 odpovědí |
|
1 2 34
Přidat příspěvek
angel2548
před 11 měsíci

Dobrý den, myslím, že tímto procesem budete muset projít sami. Samozřejmě, pokud by měl někdo jiný podobný problém jako vy, mohl by vám pomoci nějakou radou.

Zkusili jste se však zeptat kasina, jaký je problém s vaším formátem? Myslím, že podpora vám nejlépe pomůže a tam byste měli směřovat své otázky.

Rád bych také řekl, že si můžete uložit LTC tím, že půjdete do živého chatu. Vyzkoušejte to a dejte nám vědět, co vám kasino odpovědělo.

Automaticky přeloženo:
Příspěvek od ikperfect2017 byl odstraněn správcem Jaro
před 8 měsíci

Zdravím všechny..Vážně potřebuji pomoc a návrhy od každého, kdo prošel zdlouhavým procesem ověřování účtu s bezpečnostním týmem 1Xbet. Můj účet je od roku 2020 uzamčen s přibližně 2000 USDT. Poslal jsem sérii dokumentů na jejich poštovní adresu na Ukrajině a všechny dokumenty byly přijaty, V tuto chvíli jsem požádal o nahrání platného ID na jejich webové stránky po nahrání ID , stále odpovídali citovaným textem, který říká, že můj účet je ověřován, měl bych postupovat podle pokynů na webu. Už to byly čtyři roky tam a zpět. Potřebuji pomoc od každého, kdo úspěšně prošel touto fází. dík

Automaticky přeloženo:
Godspet96
před 8 měsíci

Ahoj.

Je mi velmi líto, že jste se ocitli v této nepříjemné situaci. Zdá se však, že čekání na dokončení procesu ověření je velmi dlouhá doba. Kdy jste naposledy měli korespondenci s kasinem?

Dovolte mi se zeptat, napadlo vás někdy podat stížnost? Podle mého názoru by bylo moudré udělat to v situaci, jako je ta vaše. Mějte prosím na paměti, že vzhledem k tomu, že jak jste řekli, vše začalo již v roce 2020, nemohu vás ujistit, že náš tým bude moci reklamaci vyřídit.

Stížnost můžete odeslat kliknutím/klepnutím na tento odkaz , pokud potřebujete s čímkoli pomoci, neváhejte nás kontaktovat a doufejme v to nejlepší 🤞.

Bude čekat na vaši odpověď.

Upraveno autorem před 8 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

jejich T&C říká, že mohou pozastavit účty bez udání důvodů.

to znamená, že podle svých podmínek mohou BEZ DŮVODŮ pozastavit účty.

st. Raději vzneste nárok na Curacao eGaming za povolení takových podmínek.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

nebo se držte dál od kasin, jako je toto.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

záměrně nepožadují ověření, než vyhrajete hodně.

pokud vyhrajete velkou výhru, požadují ověřovací dokumenty, aby byl váš výběr odložen nebo zamítnut.


jsou to zločinci

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

toto kasino je naprosto podvod, kterému byste se měli ze všech sil vyhnout

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

tolik stížností na odstoupení od smlouvy.

to znamená, že jsou ve finanční krizi.

myslím, že by mohl v brzké době zkrachovat.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

nakonec jsem jim poslal všechny dokumenty, které požadovali, ale požadovali jasnější pořízené fotografie, než jaké jsem jim poslal, ačkoli vypadají dostatečně jasně a viditelně.

konverzace s bezpečnostním týmem 1xbet jsou většinou marné a velká ztráta času.

měli byste se poradit s herními administrátory mimo toto kasino.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

mnoho odmítnutých výběrů


Zde se VYHNĚTE

Automaticky přeloženo:
avirex
před 4 měsíci

Přečetl jsem si všechny vaše příspěvky zde a ve vaší stížnosti a vidím, že máte problémy s KYC, že? Vždy doporučujeme hráčům plně spolupracovat s kasinem a zaslat všechny potřebné dokumenty. Mějte na paměti, že pokud jde o obrázky, musí být ve správném formátu a dobré kvalitě. Je to opravdu důležité, abyste prošli ověřením, které je potřeba při výběru peněz z vašeho účtu. Pokud vše odmítnete poskytnout, kasino vám jistě odmítne zaplatit a my vám bohužel nejsme schopni nijak pomoci.

Dejte nám prosím vědět, jak vaše ověřování pokračuje.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 4 měsíci

poslal jsem všechny požadované dokumenty.

jak můžete říct, že je to moje chyba, že neschválí moje dokumenty? ukázalo vám kasino, co poslalo?

neochotně jsem jim poskytl fotografie a snímky obrazovky a všechny jsou dostatečně jasné a viditelné.

a proč odmítají požadovat věci najednou?

můžeš vysvětlit proč??

Nebudu zde znovu hrát a neustále říkat hráčům, aby se zde vyhnuli.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

v kasinu 1xbet jsem poprvé zažil odmítnutí výběru.


Slyšel jsem o nadprůměrném jednom z největších kasin zde.


zažil někdo to samé?

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

poslal jsem všechny požadované dokumenty.

jak můžete říct, že je to moje chyba, že neschválí moje dokumenty? ukázalo vám kasino, co poslalo?

neochotně jsem jim poskytl fotografie a snímky obrazovky a všechny jsou dostatečně jasné a viditelné.

a proč odmítají požadovat věci najednou?

můžeš vysvětlit proč??

Nebudu zde znovu hrát a neustále říkat hráčům, aby se zde vyhnuli.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Ahoj,

Nejsem přesvědčen, že někdo naznačil, že jste vinni za neúplný postup ověření. Zvláště pokud nemáme ponětí, jak vypadají selfie, která jste se pokusili získat.

Jde o to, že toto ověření za vás nikdo nemůže předat, takže čím lépe se budete snažit spolupracovat s kasinem, tím vyšší je šance nakonec projít KYC.

Řekl bych tedy, že myšlenka, kterou jste uvedl ve stížnosti

„ale poslední e-mail byla fotka, na které držím průkazku a telefon vedle obličeje, pořízená jiným zařízením.

a neříkají, že je to to poslední, co bych měl udělat. tak jsem přestal dělat, co mi řekli, a přišel jsem sem." problém nevyřeší.

Upřímně řečeno, nevím, co vám komplikuje ověřování, ale z mnoha zkušeností vím, že přestat spolupracovat je chyba.

Tak či onak bych udělal maximum, abych prošel ověřením, protože reklamace je časově náročný proces spotřeby. Možná budete rychlejší sami, pokud to zkusíte, kdo ví. 🤷‍♀️

Samozřejmě doufám, že se problém podaří vyřešit k vaší spokojenosti.


Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

v kasinu 1xbet jsem poprvé zažil odmítnutí výběru.


Slyšel jsem o nadprůměrném jednom z největších kasin zde.


zažil někdo to samé?

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Váš další příspěvek týkající se stejného tématu jsem přesunul sem, aby se konverzace snáze sledovala. Tato oficiální témata kasina stejně s větší pravděpodobností vzbudí pozornost hráče.

Jen shrnutí: Klíčem k tomu, aby byl výběr přijat, je projít ověřením.

Chcete-li zjistit, co ostatní zatím s tímto kasinem zažili, doporučuji procházet jeho uživatelské recenze 👈

Třeba tam najdete něco užitečného.

Automaticky přeloženo:
Příspěvek od avirex byl odstraněn
Radka
před 4 měsíci

říkám proces, pokud je ověření v tomto kasinu nejasné a nespravedlivé


asi 250 $ uzamčeno, od jeho uzamčení uplynul více než týden

a několik historií stažení

ve skutečnosti jde o odmítnutí odstoupení od smlouvy


Řekl jsem, že jsem poslal všechny požadované dokumenty

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Myslím, že Casinoguru by mělo hodnotit toto kasino podprůměrně, aby se hráči nemodlili.


PODÍVEJTE SE, JAK NEUSTÁLE zde hráči podávají stížnosti


PŘÍLIŠ MNOHO nevyřešených nároků




Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Podíval jsem se na toto kasino v AG

jeho hodnocení 2/10 (★★☆☆☆☆☆☆☆☆)


lol


moje největší chyba, že jsem si vybral tohle

Automaticky přeloženo:
1 2 34

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu