FórumKasina1xBet Casino - všeobecná diskuze

1xBet Casino - všeobecná diskuze (strana 3)

před 2 roky od kdglablanche
|
7854 zobrazení 71 odpovědí |
|
12 3 4
Přidat příspěvek
avirex
před 4 měsíci

Dobře, takže pokud jste odeslali všechny potřebné dokumenty, byly nějaké přijaty nebo zamítnuty? Víš něco víc nebo ne? Jak již bylo zmíněno, pro výběr je nutné jej úspěšně složit, proto pravděpodobně ještě nemáte své peníze.

Vzhledem k tomu, že máte otevřenou stížnost, náš tým se vám také pokusí pomoci, pokud si už nebudete vědět rady.

Tak dej vědět, jak vypadá tvoje situace.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 4 měsíci

vše, co požadovali a poslali

ID, snímek obrazovky elektronické peněženky a selfie s ID a e-mailem od nich na PC


odmítl

selfie , která je dostatečně viditelná a jasná


přijato

nikdy neřekli, že něco přijali. pouze odmítali věci.


znovu mě žádají o selfie

drží ID a zařízení s otevřeným e-mailem


odmítli požádat o to, co potřebují najednou


budou stále žádat věci jednu po druhé, dokud to nevzdám nebo si nebudu myslet, že je to ztráta času a nepřestanu odpovídat

Automaticky přeloženo:
avirex
před 4 měsíci

Víte, nepochybuji, že jste přesvědčeni, že se snaží vyhnout úspěšnému ověření. Jste si ale 100% jisti, že jste splnili všechny požadavky? Chci říct, že to, co hráč vidí jako prvotřídní selfie nebo fotku nejlepší kvality, nemusí být z pohledu kasina rozpoznáno stejným způsobem.

Vidíme to téměř denně během stížností KYC.

Procházel jsem i vámi uvedené emaily a alespoň mně se zdá, že návod je poměrně složitý. Není snadné sledovat. Ale v každém případě je opravdu lepší snažit se naplnit všechna specifika.

Co takhle požádat někoho, komu důvěřujete, aby vám pomohl s PC fotografií?

Nebojte se, jste více než vítáni meditovat o účinnosti celého procesu; prostě mi přijde přirozené to úspěšně dokončit jako první a dostat peníze, řekl bych.


Automaticky přeloženo:
Radka
před 4 měsíci

jen čekám

dokud můj žalobce neodejde kamkoli

pokud se to nevyřeší, možná bych jim dokázal, že je to znovu.


ale proč ne všechny najednou?

proč požadují věci jednu po druhé a odmítají požadovat věci najednou?

zdá se mi, že se snaží vyhnout ověření


zaměřují se pouze na moje selfie, myslí si, že to není životaschopné a dostatečně jasné.

jsou další obavy, na které své názory neřešíte.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Podívejte se, jak si hráči neustále stěžují na toto kasino


toto místo je nejhorší místo na sázení, to vám garantuji!

Automaticky přeloženo:
avirex
před 4 měsíci

No, abych vám řekl pravdu, nevíme, proč takto fungují, protože nejsme skutečné kasino, jak možná víte. Domnívám se, že tento druh informací můžete získat pouze tak, že se zeptáte podpory, zda vám na to budou ochotni dát nějaké odpovědi.

Vždy doporučujeme hráčům plně spolupracovat s kasinem, protože jedině tak mohou projít ověřením. Doufejme, že váš účet bude brzy ověřen a vy budete moci získat své peníze.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 4 měsíci

odmítli požadovat požadované dokumenty najednou.

tak jsem se zeptal proč.

jejich odpověď byla

"protože požadované dokumenty se liší v závislosti na každém zákazníkovi"

???

Myslím, že touto „odpovědí" nikdo nepřesvědčí


Automaticky přeloženo:
avirex
před 4 měsíci

Vlastně mi to přijde úplně normální.

Existuje hlavní skupina dokumentů, které může každý hráč předložit, a řada dalších, které pokrývají další podrobnosti nebo nahrazují jiný dokument, který hráč těžko poskytuje.

Toto je jen jeden příklad. Navíc je KYC proces, bohužel někdy nepříliš příjemný, ale přesto nevyhnutelný.

Jeho požadavky se liší např. podle: umístění hráče, herní aktivity, licence kasina.

Díky tomu jsme si zvykli říkat, že každý proces KYC je nějak jedinečný. Předpokládám, že hráči mají tendenci používat tyto rozdíly jako důkaz stinných praktik. No, řekl bych, že to záleží na kontextu.


Automaticky přeloženo:
Radka
před 4 měsíci

tak proč ne všechny najednou?


to, co říkáte, také není zcela přesvědčivé ppl


dost divný na to, abych byl podezřelý

Automaticky přeloženo:
Příspěvek od avirex byl odstraněn
Příspěvek od avirex byl odstraněn
Příspěvek od avirex byl odstraněn
avirex
před 4 měsíci

Podle stížnosti jsem také viděl, že jste to stále neověřili a poslali jim další selfie.

Co však musí selfie obsahovat, prosím? Nemůžu uvěřit, že pořád žádají o nový. Musí tam být nějaký problém, pokud je to stále odmítáno a asi by bylo nejrozumnější se jich zeptat, co tam konkrétně chtějí být, jestli je to všechno dobře vidět a podobně. Myslím, že s jednou fotkou nemůže být nekonečný problém. Odpověděli vám, když jste se jich zeptali?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 4 měsíci


selfie, kterou požadovali, obsahuje můj obličej, ID a počítač s otevřeným e-mailem.

Automaticky přeloženo:
Příspěvek od avirex byl odstraněn
před 4 měsíci

dnes ještě neodpověděli


zločinci

Automaticky přeloženo:
avirex
před 4 měsíci

Jak řekl Jaro, měli by vám říct, proč je fotka odmítána, možná není dostatečně jasná, nebo se domnívají, že váš vzhled neodpovídá vašemu občanskému průkazu, může to být cokoliv a měli byste se jich zeptat, co je na fotkách špatně .

Pamatuji si, že jsem na této stránce hrál kdysi dávno a výběry byly rychlé, nepamatuji si, jak dlouho KYC trvalo, ale mají tendenci vyplácet bez větších nepříjemností.

Upraveno autorem před 4 měsíci
Automaticky přeloženo:
SunsetGaze
před 4 měsíci

Ive poslal dnes zcela jasné a viditelné

selfie

ale zatím žádná odpověď


Myslím, že přemýšlejí, co dál požádat, aby oddálili můj výběr

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

jak jsem řekl, hodili mi již zodpovězenou otázku (znovu)

teď neřekli, že odmítli moje selfie


opravdu ubohé a ubohé


že existuje povolání jako oni

je


řekl Gordon Ghekko

„Nevytvářím, jen vlastním"

říkám

"nevytvářejí, ani nevlastní"

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci


selfie, kterou požadovali, obsahuje můj obličej, ID a počítač s otevřeným e-mailem.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Samozřejmě chápu. Někdy si říkám, jak dát vše na jednu fotku, aby to bylo dobře vidět, protože mám pocit, že se můžete soustředit jen na jednu věc a ne na několik najednou.

Taky pokud jsi stále bez odpovědi a kromě toho odmítnutí ti k tomu nic neřeknou, tak nevím, co by ještě chtěli.

No, je dobře, že máte otevřenou stížnost a my se vám pokusíme pomoci. Snad se nám to podaří a vše nakonec dobře dopadne.

Automaticky přeloženo:
12 3 4

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu