DomůFórumKasina1xBet Casino - všeobecná diskuze

1xBet Casino - všeobecná diskuze (strana 4)

před 2 roky od kdglablanche
|
10 955 zobrazení 77 odpovědí |
|
1...3 4
avirex
před 6 měsíci

Myslím, že jste svůj postoj již několikrát vyjádřil. Chápu, že se to zdá za takové peníze docela dlouhé, ale tak to v kasinech někdy bývá. A proto doporučuji, pokud nemáte problémy v kasinu, tak bych jiné nehledal, protože jak vidíte není to všude stejné. 🤷‍♂️

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Dnes jsem udělal nějaké sázky na 1xbet, protože jsem usoudil, že řádky jsou vysoké a možné, zjistil jsem, že můj účet je zablokován a že prošetřují, zda z mé strany nemůže být podvod. Je to neuvěřitelné, říkají mi, že budou mít účet pozastavený tak dlouho, jak to budou považovat za nutné. čekám na odpověď.

Automaticky přeloženo:
pacoolmos14
před 6 měsíci

Požádali jste tedy o výběr a teprve poté byl váš účet zablokován? Vysvětlil vám někdo důvod vyšetřování?

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

jak jsem řekl

pokud zde vyhrajete, váš účet a zůstatek jsou pozastaveny pro další ověření

je to déle než 2 týdny

je to téměř pokaždé, když se stáhnete

takže je to docela směšné hrát tady

Automaticky přeloženo:
pacoolmos14
před 6 měsíci

Možná to bylo proto, že sázeli za kurz, který byl velmi mimo trh, ale to je jejich vlastní chyba. Pokud nabídnou velmi dobrý kurz, omezí každého hráče, který na něj vsadí? Je to směšné, oni jsou zodpovědní za ty poplatky

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Jen by mě zajímalo, dostal někdo skutečně někdy náhradu/kompenzaci od 1xbet nebo podobných kasin za věci, které udělal špatně?

Během téměř 2 let jsem se bez úspěchu pokoušel svůj účet omezit a/nebo zablokovat. Stále se mě ptali na důvody a zdržovali proces.

Dnes, poté, co jsem znovu požádal o jednoduchý denní limit svých vkladů, zablokovali můj účet a odhlásili mě, aniž by o cokoli požádali. Dobré a férové online kasino nikdy nezdrží nebo nebude bránit vaší žádosti o opatření pro zodpovědné hraní, nemusíte poskytovat nic jiného než jednoduchou žádost týmu podpory o zablokování/omezení vašeho účtu. Snažil jsem se 2 roky bez úspěchu zavést RG opatření na svůj účet, a když jsem o to nepožádal, okamžitě mě zablokovali a odhlásili, aniž by mi dali šanci mluvit s podporou chatu nebo dokonce odvolat veškeré peníze, které jsem mohl mít na účtu. Nemohu ani zkontrolovat nic na svém účtu, protože mi doslova nedovoluje se přihlásit. Velmi podivné věci z tohoto kasina a velmi stinné.

Upraveno autorem před 4 měsíci
Automaticky přeloženo:
Gambler123
před 4 měsíci

Ahoj,

Zdá se mi, že už nějakou dobu usilujete o uzavření našeho účtu. Včera se to stalo skutečností, i když za trochu neobvyklých okolností. Mám zatím pravdu?

Abych vyloučil jednu z nejpalčivějších věcí, rád bych se Vás zeptal, zda je na účtu aktivní zůstatek či nikoliv.

Napadá mě další otázka. Řekl byste, že tato záležitost je podobná vaší aktuální stížnosti na jiné kasino? Snažím se zjistit, zda jste zmínili konkrétní problém, kvůli kterému měl být váš účet okamžitě uzavřen.

Pokud jde o vrácení peněz, nechám tuto otázku na jiných. V každém případě klidně podejte další stížnost. Říkám, že témata zodpovědného hazardu vždy stojí za slušné prošetření.


Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Dobrý den Radko,


Opravdu jsem se dlouho snažil zavřít své 2 účty (1xbet a Betandyou) a vždy bez úspěchu. Máte pravdu, i když jsem si poprvé za téměř 2 roky nechtěl zablokovat svůj 1xbet účet, požádal jsem pouze o limit svých vkladů a oni mi najednou zablokovali účet. Naštěstí nebyl žádný aktivní vklad, ale i kdyby byl, nemohl bych ho vybrat, protože se nemohu přihlásit ke svému účtu kvůli nevyžádanému zablokování.

Pokud několikrát požádám o zablokování účtu nebo o uplatnění limitů a předložím dokumentaci, nemělo by mi být povoleno mít na svém účtu taková opatření? Většina kasin, která používám, má vestavěný systém, který mi umožňuje aplikovat opatření na můj účet, tato nejenže taková opatření nemají zabudovaná, ale ani je na mou žádost neuplatňují.


Zajímavé je, že tato záležitost je podobná té z jiného kasina ano, toto jsou 2 kasina, která jsem použil, protože sdílejí stejné rozložení a jsou s největší pravděpodobností od stejné mateřské společnosti. Měl jsem dobrý čas, když jsem poprvé vytvářel účty, ale pak začaly problémy narůstat a viděl jsem obě kasino skutečné barvy. Naštěstí jsem to druhé kasino vůbec nevyužíval a tohle jen velmi málo, ale i když jsem toho moc nevyužil, stačilo to, aby se to stalo.

Budu usilovat o úhrady v jiném kasinu a možná i v tomto, ale o tomto nemám tolik důkazů ve srovnání s jiným kasinem a vím, že 1xbet nevyřizuje žádné stížnosti, protože jejich smluvní podmínky podvodné doložky a tvrdí, že za některé své chyby nenesou vinu.

Upraveno autorem před 4 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Provedl jsem vklad 20 PEN bankovními kartami (VISA), po hraní a výhře v kasinu jsem se pokusil vybrat částku 25 a 50 PEN stejnou metodou (VISA), zkusil jsem to mnohokrát a bez je to možné s odpovědí Odmítnuto operátorem. Chyba zpracování platby

Automaticky přeloženo:
sergiomaga992
před 4 měsíci

Je váš účet v tomto kasinu plně ověřen?

Vždy byste měli kontaktovat podporu, kdykoli se objeví tento druh problému, a získat nějaké vysvětlení, co byste měli dělat. Zkoušel jsi to?

Dejte nám prosím vědět, pokud potřebujete pomoc od našeho týmu pro stížnosti, abychom se pokusili problém vyřešit.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 4 měsíci

Jo. Můj účet je ověřen 5 let. Žádné oddělení nereaguje. Ignorují mé e-maily. Poslal jsem e-mail týmu podpory, týmu blokování a týmu stížností. 0 odpovědí za 3 týdny. Naprosto hrozná zákaznická podpora.

Uvidím, jak budu postupovat. Děkuji za pomoc 🙂

Upraveno autorem před 4 měsíci
Automaticky přeloženo:
Gambler123
před 4 měsíci

Odpověď byla jinému hráči, ale pravděpodobně bych nečekal, kdybych byl ve vaší kůži. Do značné míry vás ignoruje na základě toho, co říkáte, a já bych raději zakročil. Pokud se tak rozhodnete, dejte mi vědět.

Automaticky přeloženo:
Godspet96
před 3 měsíci

Vyplatili vám celé peníze?


Automaticky přeloženo:
classicben1
před 3 měsíci

V případě zájmu si informace můžete ověřit zde ve stížnosti.😉

Setkáváte se tam s nějakým problémem? Chtěli byste nám o tom říct?

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci


Píši s žádostí o naléhavou pomoc ohledně problému s vkladem, kterému čelím u 1xBet. Pokusil jsem se vložit 50 TND na svůj účet 1xBet pomocí platební metody uvedené na webu, HAMUSH CASH. Bohužel i přes dokončení transakce před více než 2 hodinami nebyly prostředky připsány na můj účet.


Chci zdůraznit, že platba 50 TND byla úspěšně zpracována prostřednictvím platební možnosti HAMUSH CASH v souladu s pokyny uvedenými na webových stránkách 1xBet. Nezaznamenal jsem však, že by se vklad promítl do zůstatku na mém účtu. Navíc, když jsem požádal o pomoc zákaznický servis 1xBet, tvrdili, že možnost platby, kterou jsem použil, není na jejich platformě podporována, což není pravda.


Jako věrný čtenář a uživatel Casino Guru se na vás obracím s prosbou o pomoc při rychlém řešení této záležitosti. Žádám vás, abyste tento problém prošetřili a poskytli mi pokyny, jak postupovat. Abych si mohl nadále užívat her a služeb nabízených 1xBet, je pro mě klíčové, aby byl problém s vkladem co nejdříve napraven.


Velmi si vážím vaší odbornosti a pomoci v této věci. Váš rychlý zásah bude vysoce ceněn při rychlém vyřešení tohoto nesouladu s vkladem.


Děkuji za pozornost, kterou věnujete této naléhavé záležitosti. Netrpělivě očekávám vaše rady a podporu při řešení problému s vkladem u 1xBet

Automaticky přeloženo:
Mohamedjarallah
před 2 měsíci

Tento druh problému, se kterým se setkáváte, může být opravdu frustrující a chápu, že byste jej rádi co nejdříve vyřešili.

Bohužel, jak vysvětlil Nick ve vaší stížnosti , i když bychom opravdu rádi pomohli, máme zde svázané ruce a je třeba to vyřešit s poskytovatelem plateb.

Děkujeme za vaše milé slovo a za to, že v nás věříte, a buďte si jisti, že náš reklamační tým vždy udělá vše, co je v jeho silách, aby byly všechny případy vyřešeny, ale tady teď nemůžeme nic moc udělat.

Pro jistotu nás prosím informujte o všech aktualizacích ohledně situace.

Už jste však kontaktovali tohoto poskytovatele plateb, abyste zjistili, co se tam může stát?


Automaticky přeloženo:
před měsícem

Jsou to velcí podvodníci. Prošel jsem všemi kyc ověřeními. Dokonce mi nevrátili peníze, které jsem vložil. Tvrdili, že mám jiný účet. Ale jiný účet rozhodně nemám. Nedali mi žádný důkaz. id:259193183

file



Automaticky přeloženo:
ikperfect2017
před měsícem

Ahoj, moc nerozumím tomu, jak jsi mohl být ověřen a později sdělen, že máš nějaké jiné účty. Ale nevíte o žádném? Nehraje si s tebou někdo na stejné IP adrese nebo u tebe doma nebo tak?

V tomto případě bych Vám však doporučil podat stížnost a náš tým se Vám pokusí pokud možno pomoci.

Můžete jej podat zde . ⬅️

Myslíš, že do toho půjdeš?

Upraveno autorem před měsícem
Automaticky přeloženo:
1...3 4

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky