Dobrý den Radko,
Opravdu jsem se dlouho snažil zavřít své 2 účty (1xbet a Betandyou) a vždy bez úspěchu. Máte pravdu, i když jsem si poprvé za téměř 2 roky nechtěl zablokovat svůj 1xbet účet, požádal jsem pouze o limit svých vkladů a oni mi najednou zablokovali účet. Naštěstí nebyl žádný aktivní vklad, ale i kdyby byl, nemohl bych ho vybrat, protože se nemohu přihlásit ke svému účtu kvůli nevyžádanému zablokování.
Pokud několikrát požádám o zablokování účtu nebo o uplatnění limitů a předložím dokumentaci, nemělo by mi být povoleno mít na svém účtu taková opatření? Většina kasin, která používám, má vestavěný systém, který mi umožňuje aplikovat opatření na můj účet, tato nejenže taková opatření nemají zabudovaná, ale ani je na mou žádost neuplatňují.
Zajímavé je, že tato záležitost je podobná té z jiného kasina ano, toto jsou 2 kasina, která jsem použil, protože sdílejí stejné rozložení a jsou s největší pravděpodobností od stejné mateřské společnosti. Měl jsem dobrý čas, když jsem poprvé vytvářel účty, ale pak začaly problémy narůstat a viděl jsem obě kasino skutečné barvy. Naštěstí jsem to druhé kasino vůbec nevyužíval a tohle jen velmi málo, ale i když jsem toho moc nevyužil, stačilo to, aby se to stalo.
Budu usilovat o úhrady v jiném kasinu a možná i v tomto, ale o tomto nemám tolik důkazů ve srovnání s jiným kasinem a vím, že 1xbet nevyřizuje žádné stížnosti, protože jejich smluvní podmínky podvodné doložky a tvrdí, že za některé své chyby nenesou vinu.
Hello Radka,
I indeed had been trying to close my 2 accounts for a long time ( 1xbet and Betandyou) and always to no avail. You are right, although, for the 1st time in almost 2 years, i did Not want to block my 1xbet account, i only asked for a limit of my deposits, and they suddenly block my account. There was no active deposit, thankfully, but even if there was, i wouldn't be able to take it out, as I am not able to log into my account due to the unprompted block.
If I request several times to have my account blocked or with limits applied, and I provide documentation, shouldn't I be allowed to have such measures in my account? Most casinos I use have a built in system to allow me to apply measures to my account, these ones, not only they do not have such measures built in, they do not apply them at my request.
Curiously, this matter is similar to the one from the other casino yes, these are the 2 casinos I used, as they share equal layouts and are most likely from the same Mother corporation. I had a decent time when I first created the accounts, but then the problems started rising and I saw both casino true colors. Luckily, I haven't been using the other casino at all, and this one very little, but even without using much, it was enough for this to happen.
I will pursue the reimburstments on the other casino, and maybe this one, but this one I don't have that many evidence compared to the other casino, and I know for a fact, 1xbet does not settle any complaints, as their ToS have fraudulent clauses, claiming they are not to blame for some of their mistakes.
Upraveno autorem před 3 měsíci
Automaticky přeloženo: