Ahoj všichni,
Žádosti o vyloučení jsem podal společnosti 1xBet 23. a 30. května 2025 poté, co jsem prohrál desítky tisíc a odhalil škody způsobené hazardem. Navzdory těmto žádostem zůstal můj účet otevřený až do 25. července 2025. Během této doby jsem byl schopen vložit 74 666,24 kanadských dolarů.
Dne 25. července mi 1xBet konečně uzavřel účet podle pravidla 5.4 s odvoláním na „psychickou tíseň". To dokazuje, že mé žádosti o vyloučení byly oprávněné.
V srpnu jsem podal formální stížnost společnosti 1xBet v souladu s jejich Zásadami pro řešení sporů (včetně všech požadovaných údajů a důkazů). Místo toho, aby to uznaly a vyřešily, veřejně reagovali na Trustpilotu (11. září) s tím, že případ je „uzavřený", protože jsem neposlal dokumenty.
To není pravda. Můj účet byl uzavřen 25. července bez jakýchkoli dalších dokumentů, takže jejich vysvětlení je v rozporu s jejich vlastním jednáním.
Větší problém je tento:
Jejich zásady pro řešení sporů slibují potvrzení do 7 dnů, vyřešení stížností na zodpovědné hraní do 5–10 pracovních dnů a v případě nevyřešení postoupení k řešení sporů.
Místo toho jednoduše prohlásili záležitost za „uzavřenou" a odepřeli mi přístup k ADR.
Tento případ nelze považovat za uzavřený, dokud:
Vklady ve výši 74 666,24 CAD přijaté po vrácení mých žádostí o vyloučení, nebo
Spor přezkoumá nezávislý orgán alternativního řešení sporů.
Žádám Casino Guru, aby tuto záležitost přezkoumalo a pomohlo zajistit, aby 1xBet nemohlo jednoduše zavřít stížnost na zodpovědné hraní tím, že ji prohlásí za „uzavřenou" a zároveň odmítne ADR.
Děkuji za váš čas.
Hi everyone,
I submitted exclusion requests to 1xBet on May 23 and May 30, 2025, after losing tens of thousands and disclosing gambling harm. Despite those requests, my account remained open until July 25, 2025. During that time, I was able to deposit CAD $74,666.24.
On July 25, 1xBet finally closed my account under Rule 5.4 citing "psychological distress." That proves my exclusion requests were valid.
In August, I filed a formal complaint to 1xBet following their Dispute Resolution Policy (including all required details and evidence). Instead of acknowledging and addressing it, they publicly responded on Trustpilot (Sept 11) saying the case was "closed" because I didn’t send documents.
That’s not true. My account was closed on July 25 without any additional documents, so their explanation contradicts their own actions.
The bigger issue is this:
Their Dispute Resolution Policy promises acknowledgment within 7 days, resolution of responsible gambling complaints within 5–10 business days, and escalation to ADR if unresolved.
Instead, they simply declared the matter "closed," denying me access to ADR.
This case cannot be considered closed until either:
The CAD $74,666.24 in deposits accepted after my exclusion requests are returned, or
An independent ADR body reviews the dispute.
I am asking Casino Guru to review this and help ensure that 1xBet cannot simply shut down a responsible gambling complaint by calling it "closed" while refusing ADR.
Thanks for your time.
Automaticky přeloženo: