DomůFórumKasina1xBet Casino - všeobecná diskuze

1xBet Casino - všeobecná diskuze (strana 5)

29 964 zobrazení 196 odpovědí |
před 3 roky
|
1...4 5 6...10
Přidat příspěvek
před 3 měsíci

Ahoj,


Dříve jsem podal stížnost na 1xBet, která byla uzavřena. Domnívám se, že k uzavření došlo omylem, protože stížnost byla zkreslena.


Nejde o vrácení ztrát. Jde o vklady, které byly nezákonně přijaty poté, co jsem již 23. května 2025 požádal o vyloučení. Provozovatel mi později sám uzavřel účet a několik zástupců písemně potvrdilo, že vrácení peněz je splatné z důvodu porušení pravidel zodpovědného hraní.


Zamítnutí tohoto případu z důvodu, že jsem nepoužil přesné spojení „problémové hraní", ignoruje podstatu porušení. Fakta jsou jednoduchá: bylo požádáno o vyloučení, vklady byly stále přijímány a 1xBet uznal, že byla dlužná náhrada.


S úctou žádám o opětovné přezkoumání mého případu v tomto správném kontextu.


Automaticky přeloženo:
Luckylarry61
před 3 měsíci

Dobrý den, vidím, že jste to zkusil ještě jednou, což je podle mě nejlepší možnost. Doporučuji si to probrat s kolegy z týmu pro stížnosti, protože my na fóru takové situace neřešíme. Je to doslova mimo naši kompetenci.



Upraveno
Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Děkuji za vaši radu. Mohl byste prosím potvrdit správnou e-mailovou adresu nebo URL pro přímý kontakt s vaším týmem pro vyřizování stížností? Chci se ujistit, že svůj případ posílám správným kanálem.

Díky!

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Jen doplnění k mému případu.


V květnu jsem požádal o sebevyloučení kvůli finanční újmě, přesto 1xBet stále přijímal vklady ve výši téměř 75 000 kanadských dolarů. Později mi účet uzavřeli z důvodu „psychické tísně", což dokazuje, že si újmu uvědomili.


Když jsem naléhal na vrácení peněz, několik agentů mi řeklo, že se to „zpracovává" a že bych měl použít Block. Když jsem se nyní zeptal na jejich poskytovatele ADR (kterého je každý licencovaný provozovatel ze zákona povinen sdělit), jejich agent to odmítl. Místo toho mi bylo řečeno, že „nejsou oprávněni řešit takové problémy ani poskytovat žádné další informace" a chat skončil bez poskytnutí informací.


Mám screenshoty z této burzy. Není to jen můj případ, jedná se o systémové nedodržování předpisů. Každý licencovaný provozovatel musí poskytovat přístup k ADR a 1xBet tomuto procesu brání.


Zákazníci, pozor. Pokud dojde ke sporu, může vám být zablokováno jakékoli nezávislé hodnocení. Renomovaný operátor by se takto nikdy nechoval.


Automaticky přeloženo:
Luckylarry61
před 3 měsíci

Více informací o stížnostech k ADR naleznete zde . Existuje formulář, jehož prostřednictvím je lze podat.

Bohužel si ale nejsme jisti, zda se s tím vypořádají.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 3 měsíci

Děkuji za odpověď, Romi. Musím zdůraznit, že to přesně ukazuje problém, kterému hráči čelí.


1xBet je ze zákona povinna poskytnout přístup k ADR schválenému regulačním orgánem. Když jsem o tyto informace opakovaně žádal, jejich zástupci je odmítli sdělit a dokonce uvedli, že „nejsou oprávněni" mi poskytnout jakékoli další informace. Mám screenshoty této obstrukce.


Pokud ani Casino Guru nedokáže potvrdit, zda bude ADR účinné, pak je samotný systém nefunkční. To znamená, že hráči nemají možnost nezávislého posouzení, které licenční pravidla vyžadují.


Považuje Casino Guru toto za přijatelné? Protože z pohledu hráče se nejedná jen o spor se zákazníkem, ale o jasný důkaz systémového nedodržování předpisů. Pokud 1xBet může odepřít přístup k ADR a přesto se vyhnout odpovědnosti, pak je zde mediace bezvýznamná.


Automaticky přeloženo:
Luckylarry61
před 3 měsíci

Bohužel je to na licenčním úřadu a my s tím nemůžeme nic dělat, víte.

Děláme, co můžeme, abychom pomohli, ale v takových situacích máme svázané ruce.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Ahoj všichni,


Žádosti o vyloučení jsem podal společnosti 1xBet 23. a 30. května 2025 poté, co jsem prohrál desítky tisíc a odhalil škody způsobené hazardem. Navzdory těmto žádostem zůstal můj účet otevřený až do 25. července 2025. Během této doby jsem byl schopen vložit 74 666,24 kanadských dolarů.


Dne 25. července mi 1xBet konečně uzavřel účet podle pravidla 5.4 s odvoláním na „psychickou tíseň". To dokazuje, že mé žádosti o vyloučení byly oprávněné.


V srpnu jsem podal formální stížnost společnosti 1xBet v souladu s jejich Zásadami pro řešení sporů (včetně všech požadovaných údajů a důkazů). Místo toho, aby to uznaly a vyřešily, veřejně reagovali na Trustpilotu (11. září) s tím, že případ je „uzavřený", protože jsem neposlal dokumenty.


To není pravda. Můj účet byl uzavřen 25. července bez jakýchkoli dalších dokumentů, takže jejich vysvětlení je v rozporu s jejich vlastním jednáním.


Větší problém je tento:


Jejich zásady pro řešení sporů slibují potvrzení do 7 dnů, vyřešení stížností na zodpovědné hraní do 5–10 pracovních dnů a v případě nevyřešení postoupení k řešení sporů.

Místo toho jednoduše prohlásili záležitost za „uzavřenou" a odepřeli mi přístup k ADR.



Tento případ nelze považovat za uzavřený, dokud:


Vklady ve výši 74 666,24 CAD přijaté po vrácení mých žádostí o vyloučení, nebo

Spor přezkoumá nezávislý orgán alternativního řešení sporů.



Žádám Casino Guru, aby tuto záležitost přezkoumalo a pomohlo zajistit, aby 1xBet nemohlo jednoduše zavřít stížnost na zodpovědné hraní tím, že ji prohlásí za „uzavřenou" a zároveň odmítne ADR.


Děkuji za váš čas.


Automaticky přeloženo:
Luckylarry61
před 2 měsíci

Požádejte o znovuotevření a náš tým pro vyřizování stížností se vám jistě ozve.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 2 měsíci

Jak mohu podat tuto žádost? Děkuji.

Automaticky přeloženo:
Luckylarry61
před 2 měsíci

Můžete tak učinit ve svém účtu nebo kdykoli poslat e-mail našemu týmu pro vyřizování stížností.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Prosím, zkontrolujte mé stížnosti.


Dnes je to 13. den, co jsem požádal o výběr z 1xbet.


Pořád mi nic nedali.

Doufám, že mou stížnost brzy prošetříte.


Děkuju.

Automaticky přeloženo:
Selectbet
před 2 měsíci

Sledujte prosím časovač vaší stížnosti . Váš řešitel se k vám jistě brzy dostaví.

Máte teď nějaké novinky z kasina?


Automaticky přeloženo:
Romi
před 2 měsíci

Ne. Prostě ignorují mé otázky a dotazy. Ani neodpovídají na mé e-maily. V zákaznickém servisu mi jen říkají „Počkejte".


Řekli mi, že s mým požadavkem na výběr nejsou žádné problémy. Ale peníze mi nedávají... kdo by mohl pochopit tuto situaci??

Automaticky přeloženo:
Selectbet
před 2 měsíci

Jo, takže jak si pak vysvětlují to zpoždění? Prostě ho ignorují, že?

Automaticky přeloženo:
Romi
před 2 měsíci

filefilefilefilefile

KAŽDÝ DEN STEJNÁ OTÁZKA

NEBYLY POSKYTNUTY ŽÁDNÉ INFORMACE

JEN IGNORUJE ZÁKAZNÍKA


JEJICH SPECIALISTÉ PRACUJÍ MALÝMI PŘÍLIŠ ♡♡

Automaticky přeloženo:
Romi
před 2 měsíci

Napsal jsem odpověď na tvou otázku, ale ta ještě není vyřízená. Proč? 🙁

Automaticky přeloženo:
Selectbet
před 2 měsíci

Dovolte mi to hned zkontrolovat.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

filefilefilefilefile

KAŽDÝ DEN STEJNÁ OTÁZKA

NEBYLY POSKYTNUTY ŽÁDNÉ INFORMACE

JEN IGNORUJE ZÁKAZNÍKA


JEJICH SPECIALISTÉ PRACUJÍ MALÝMI PŘÍLIŠ ♡♡

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Jo. To vidím.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 2 měsíci

Stejnou otázku jsem jim položil několikrát.


„Říkáte mi, že s mým výběrem není problém, ale peníze neuvolníte. Proč?"

Řekněte mi, v čem je problém, a pak mi řekněte, ať počkám pár dní. Ale neposkytli jste mi žádné informace a říkáte mi, ať počkám, bez konkrétního časového rámce. Proč?"


Řekli, že je to technický problém 🙂🙂🙂🙂


POKUD JE TO PRAVDA, TO JE PRO 1XBET OSTADA!!!

Automaticky přeloženo:
1...4 5 6...10
Jít na stránkuz 10 stránek

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.