Děkuji za vaši odpověď. Abych objasnil svou situaci s 1xBet:
Dne 23. května 2025 jsem podal žádost o sebevyloučení poté, co jsem utrpěl újmu způsobenou hazardem.
Navzdory tomu můj účet zůstal otevřený a mezi 23. květnem a 25. červnem jsem na něj vložil přes 74 000 kanadských dolarů.
Při několika příležitostech jsem 1xBet připomněl svou žádost o vyloučení a související škody spojené s hazardem. Místo okamžitého uzavření účtu nadále přijímali vklady.
Později uznali, že škodlivost hazardních her byla faktorem. Přesto místo toho, aby nabídli ADR (alternativní řešení sporů) nebo řádné nezávislé posouzení, můj případ interně uzavřeli a nadále mi zasílají kopírované odpovědi.
Podle jejich vlastní zveřejněné politiky řešení sporů by zákazníci měli mít právo obrátit se na nezávislý orgán alternativního řešení sporů, pokud je interní proces vyřizování stížností neuspokojivý. To mi nebylo nabídnuto.
V tomto okamžiku byl můj případ společností 1xBet označen jako „uzavřený" bez možnosti vrácení peněz nebo ADR, takže mi nezbývá žádné smysluplné řešení.
S úctou žádám Casino Guru o pomoc s dodržováním povinností společnosti 1xBet tím, že zajistí, aby byl tento případ znovu otevřen a postoupen nezávislému ADR k řádnému přezkoumání. Bez toho nebudou hráči, kteří v dobré víře upozorní na problémy se zodpovědným hraním, nést odpovědnost.
Velice bych ocenil přímé zapojení Casino Guru, protože se bez vaší podpory cítím v bezvědomí.
Thank you for your response. To clarify my situation with 1xBet:
On May 23, 2025, I submitted a self-exclusion request after experiencing gambling harm.
Despite this, my account remained open and I deposited over CAD $74,000 between May 23 and June 25.
On multiple occasions, I reminded 1xBet of my exclusion request and the gambling harm involved. Instead of closing the account promptly, they continued to accept deposits.
Later, they acknowledged that gambling harm was a factor. Yet, instead of offering ADR (Alternative Dispute Resolution) or a proper independent review, they closed my case internally and continue to send copy-paste responses.
According to their own published dispute resolution policy, customers should be entitled to escalate to an independent ADR body when the internal complaint process is unsatisfactory. That has not been offered to me.
At this point, my case has been marked "closed" by 1xBet without repayment or ADR, leaving me with no meaningful resolution.
I am respectfully asking Casino Guru to assist in holding 1xBet accountable to their obligations by ensuring this case is reopened and referred to independent ADR for proper review. Without this, there is no accountability for players who raise responsible gambling issues in good faith.
I would greatly appreciate Casino Guru’s direct involvement here, as I feel stuck without your support.
Automaticky přeloženo: