DomůFórumKasina1xBet Casino - všeobecná diskuze

1xBet Casino - všeobecná diskuze (strana 6)

29 860 zobrazení 192 odpovědí |
před 3 roky
|
1...5 6 7...10
Přidat příspěvek
Selectbet
před 2 měsíci

Vím, že to není jednoduché, ale technické problémy se skutečně mohou stát. 🤷‍♀️

Je velmi důležité o tom hráče informovat a kasino musí samozřejmě udělat vše pro to, aby to napravilo.

Tak doufejme, že to brzy udělají. 🤞

Automaticky přeloženo:
Romi
před 2 měsíci

Momentálně používám 4 online kasina.

Ale žádné kasino nemá s 500 dolary takový problém.

Nejedná se o požadavek na výběr 50 000 dolarů!!

1xbet se chlubí, že jsme hlavní stránkou hazardních her!!

V kasinech jako Sportpesa, Sportybet si můžu každou minutu vybrat velké peníze.

a NIKDY nebyly žádné problémy!!


Jsem si jistý, že „1xbet není velká stránka". Nezaslouží si takovéto označení.

Automaticky přeloženo:
Selectbet
před 2 měsíci

Ahoj,

Řekl bych, že vaše zkušenosti jsou nejlepší inspirací pro celou komunitu. Myslím tím, že nejdůležitější vlastnosti pro hráče se mohou velmi lišit od toho, jak je vnímá samo kasino. 😀

Neváhejte si stěžovat, když máte pocit, že byste potřebovali pomoc, nebo že se věci nedaří.

Já i Romi jsme tu, abychom tě v této situaci podpořili.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 měsíci

Děkuji za vaši starost a upřímnou radu.


Žádám vás, abyste jakmile uplyne čekací lhůta stanovená kasinem Guru, se mnou spolupracovali na vyřešení tohoto problému.

Mám naprostou důvěru ve všechny zaměstnance

v Guru Casinu. Prosím, pomozte mi, slabému člověku jako jsem já, bojovat proti moci tohoto obrovského online kasina a získat zpět své peníze.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 měsíci

file

Jsou klišé až do konce. Lžou až do konce. Trvají na tom, že to není jejich chyba, až do konce. Nestydí se za to, že mají tak hloupý systém výběrů.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Přesně s tím se potýkám v 1xBet. V květnu jsem je požádal o vyloučení, ale účet mi zůstal otevřený a vzali si vklady ve výši 74 000 kanadských dolarů. Později přiznali, že došlo k poškození z hazardních her – ale místo toho, aby nabídli ADR nebo vrácení peněz, můj případ uzavřeli a teď jen kopírují stejné odpovědi.


Žádná odpovědnost, žádné nezávislé přezkoumání, jen zpoždění a vyhýbání se. Pokud mohou ignorovat své vlastní zásady a přesto odmítnout ADR, pak peníze a blaho hráčů nikdy nebudou chráněny. Je velmi důležité, aby je mediátoři, jako je Casino Guru, volali k odpovědnosti.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Děkuji za vaši starost a upřímnou radu.


Žádám vás, abyste jakmile uplyne čekací lhůta stanovená kasinem Guru, se mnou spolupracovali na vyřešení tohoto problému.

Mám naprostou důvěru ve všechny zaměstnance

v Guru Casinu. Prosím, pomozte mi, slabému člověku jako jsem já, bojovat proti moci tohoto obrovského online kasina a získat zpět své peníze.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Nebojte se, funkce stížností byla navržena právě pro tento účel. Prostřednictvím pečlivého prozkoumání všech souvisejících událostí a úzké spolupráce se mediátoři snaží najít nejlepší řešení pro každou situaci, se kterou se mohou hráči i kasina setkat.

Vím, že interakce s kasinem je doposud spojena s velkým stresem. Zkuste si dát pauzu a ozvěte se, pokud si potřebujete promluvit. Dobře?


Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Přesně s tím se potýkám v 1xBet. V květnu jsem je požádal o vyloučení, ale účet mi zůstal otevřený a vzali si vklady ve výši 74 000 kanadských dolarů. Později přiznali, že došlo k poškození z hazardních her – ale místo toho, aby nabídli ADR nebo vrácení peněz, můj případ uzavřeli a teď jen kopírují stejné odpovědi.


Žádná odpovědnost, žádné nezávislé přezkoumání, jen zpoždění a vyhýbání se. Pokud mohou ignorovat své vlastní zásady a přesto odmítnout ADR, pak peníze a blaho hráčů nikdy nebudou chráněny. Je velmi důležité, aby je mediátoři, jako je Casino Guru, volali k odpovědnosti.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Ahoj, zní to jako další docela divoký zážitek. Doufám, že se ti po takové situaci daří dobře.

Pokud byste chtěli cokoli dodat nebo se s hráči podělit o pár tipů, jste vítáni.


Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 měsíci

filefile

Dnes je slíbený den pro výběr. I když je dnes poslední den, stále to říkají.

I dnes, 15. den od mé žádosti o výběr, říkají: „Nemůžeme slíbit datum. Jen tiše počkejte."


To je evidentně abnormální, arogantní, povýšenecké a autoritářské.


1xBet je kasino, do kterého se už nikdy nechci podívat.

Automaticky přeloženo:
Selectbet
před 2 měsíci

Chápu, že se to zdá tak nespravedlivé. Tak vydržte; stížnost stále probíhá a jakmile bude uzavřena, můžete se s tou stránkou rozloučit, pokud si to budete přát.

Čekání je podle mě nejtěžší část; nicméně považuji za nepříjemné říkat „trpělivě počkejte, nevíme přesné datum". To je tak frustrující...

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 měsíci

Děkuji za vaši odpověď. Abych objasnil svou situaci s 1xBet:


Dne 23. května 2025 jsem podal žádost o sebevyloučení poté, co jsem utrpěl újmu způsobenou hazardem.

Navzdory tomu můj účet zůstal otevřený a mezi 23. květnem a 25. červnem jsem na něj vložil přes 74 000 kanadských dolarů.

Při několika příležitostech jsem 1xBet připomněl svou žádost o vyloučení a související škody spojené s hazardem. Místo okamžitého uzavření účtu nadále přijímali vklady.

Později uznali, že škodlivost hazardních her byla faktorem. Přesto místo toho, aby nabídli ADR (alternativní řešení sporů) nebo řádné nezávislé posouzení, můj případ interně uzavřeli a nadále mi zasílají kopírované odpovědi.

Podle jejich vlastní zveřejněné politiky řešení sporů by zákazníci měli mít právo obrátit se na nezávislý orgán alternativního řešení sporů, pokud je interní proces vyřizování stížností neuspokojivý. To mi nebylo nabídnuto.



V tomto okamžiku byl můj případ společností 1xBet označen jako „uzavřený" bez možnosti vrácení peněz nebo ADR, takže mi nezbývá žádné smysluplné řešení.


S úctou žádám Casino Guru o pomoc s dodržováním povinností společnosti 1xBet tím, že zajistí, aby byl tento případ znovu otevřen a postoupen nezávislému ADR k řádnému přezkoumání. Bez toho nebudou hráči, kteří v dobré víře upozorní na problémy se zodpovědným hraním, nést odpovědnost.


Velice bych ocenil přímé zapojení Casino Guru, protože se bez vaší podpory cítím v bezvědomí.


Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 měsíci

Milá Radko, mám dotaz. Myslím, že se moje stížnost teď zpracovává. Ale proč na ni čekají všechny odpovědi? Není na ní nic škodlivého ani divného. Mohla byste to prosím zkontrolovat?

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Ahoj,


Neobracím se na vás, abych projednal výsledek mé stížnosti, ale abych vznesl vážnou procesní obavu.


1xBet uzavřel můj případ, aniž by mi nabídl přístup k nezávislému orgánu pro alternativní řešení sporů, a to i přesto, že to byl jasný požadavek podle jejich vlastních zveřejněných zásad řešení sporů. Nejde jen o mou individuální situaci – jde o to, aby provozovatelé dodržovali spravedlivý proces a zákazníkům nebylo odepřeno jejich právo na eskalaci.


Respektuji práci Casino.Guru v oblasti mediace, ale tento aspekt jde nad rámec mediace. Zabývá se odpovědností, transparentností a tím, zda mohou provozovatelé ignorovat povinnosti alternativního řešení sporů bez jakýchkoli následků.


Mohl by mi prosím někdo vysvětlit, proč tato záležitost nebyla znovu projednána nebo eskalována? Pro důvěru hráčů je zásadní, aby 1xBet dodržoval stejné procedurální standardy jako všechna ostatní kasina.


Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Milá Radko, mám dotaz. Myslím, že se moje stížnost teď zpracovává. Ale proč na ni čekají všechny odpovědi? Není na ní nic škodlivého ani divného. Mohla byste to prosím zkontrolovat?

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Dobrý den, vysvětlení najdete ve vlákně stížností. Tyto odpovědi nejsou čekající na vyřízení; jen ještě nejsou veřejně viditelné, protože je mediátor neschválil. Jedná se o bezpečnostní opatření, které má zajistit, aby žádné soukromé informace nebyly veřejně viditelné.

file

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 měsíci

Znamená to, že expert čte všechny moje příspěvky? Ptal jsem se, protože jsem se obával, že by je mohl přehlédnout. Díky za upozornění. Mimochodem, bojím se, že nedostanu své peníze. Pořád mi dnes říkají, ať počkám, a to bezdůvodně.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Ahoj,


Neobracím se na vás, abych projednal výsledek mé stížnosti, ale abych vznesl vážnou procesní obavu.


1xBet uzavřel můj případ, aniž by mi nabídl přístup k nezávislému orgánu pro alternativní řešení sporů, a to i přesto, že to byl jasný požadavek podle jejich vlastních zveřejněných zásad řešení sporů. Nejde jen o mou individuální situaci – jde o to, aby provozovatelé dodržovali spravedlivý proces a zákazníkům nebylo odepřeno jejich právo na eskalaci.


Respektuji práci Casino.Guru v oblasti mediace, ale tento aspekt jde nad rámec mediace. Zabývá se odpovědností, transparentností a tím, zda mohou provozovatelé ignorovat povinnosti alternativního řešení sporů bez jakýchkoli následků.


Mohl by mi prosím někdo vysvětlit, proč tato záležitost nebyla znovu projednána nebo eskalována? Pro důvěru hráčů je zásadní, aby 1xBet dodržoval stejné procedurální standardy jako všechna ostatní kasina.


Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Ahoj,

Nejsem obeznámen se samotnou stížností. Aby hráč pochopil výsledek, každá stížnost končí finálním životopisem.

Toto je oficiální ukončení stížnosti poskytnuté mediátorem pro stížnosti.

Předpokládám, že váš druhý pokus o stížnost na již uzavřenou stížnost byl proto okamžitě zamítnut. Poslední byl uzavřen následovně:

„Po přezkoumání vámi poskytnutých informací nemáme dostatek důkazů k závěru, že vás kasino mělo chránit před 24. červencem. Důkazy, které jste poskytli o komunikaci mezi vámi a kasinem, vám neopravňují k vrácení peněz, protože jste kasinu předem jasně nesdělil, že máte problémy s hazardem, ani jste neposkytl důkazy o opaku."

https://casino.guru/complaints/1xbet-casino-player-s-requests-for-self-exclusion


V tomto případě jste požádali o vrácení peněz, ale my nemůžeme vaši žádost pro kasino podpořit.


Chápu, že je někdy těžké přijmout jiný přístup. Přesto, když jste zmínil procedurální standardy, rád bych řekl, že žádné takové standardy zatím neexistují. Proto je každá situace selhání sebevyloučení vázána především na specifická pravidla kasina a související jednání hráčů a kasin.

Více se o naší snaze o zavedení skutečných standardů dozvíte zde: https://casino.guru/global-self-exclusion-initiative#top-panel


Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Znamená to, že expert čte všechny moje příspěvky? Ptal jsem se, protože jsem se obával, že by je mohl přehlédnout. Díky za upozornění. Mimochodem, bojím se, že nedostanu své peníze. Pořád mi dnes říkají, ať počkám, a to bezdůvodně.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Mediátor si samozřejmě přečte každý příspěvek, který jste zveřejnili ve svém vlákně stížností. To je v podstatě rozdíl mezi vláknem stížností a vláknem na fóru.

Jakmile mediátor přistoupí k dalšímu kroku, budete znovu informováni. Vím, že čekání je frustrující, ale snažte se příliš nestresovat. Když vám řeknou, že máte čekat, měli byste. Bylo by to jiné, kdyby vám řekli, že nikdy nedostanete zaplaceno, že? 🙂

Využijte raději neděli co nejlépe.

Automaticky přeloženo:
Luckylarry61 příspěvek smazal/a
Luckylarry61 příspěvek smazal/a
před 2 měsíci

Ahoj,


Vaše odpověď je hluboce znepokojivá a ukazuje na naprosté nepochopení podstaty mé stížnosti. Nikdy se nejednalo o vrácení proher z hazardních her. Moje stížnost se týká nezákonného přijímání vkladů společností 1xBet po žádosti o sebevyloučení, neposkytnutí přístupu k ADR a odmítnutí sdělit svou licenční pravomoc, když byla společnost přímo požádána.


Tvrzení vašeho mediátora, že „zatím neexistují žádné procesní normy", je fakticky nesprávné. Normy pro zodpovědné hraní a řešení sporů existují ve všech hlavních jurisdikcích, včetně Curaçaa a Anjouanu, a vyžadují, aby provozovatelé reagovali na žádosti o vyloučení a poskytovali hráčům přístup k alternativnímu řešení sporů. Tvrdit opak podkopává samotný účel vaší mediační platformy.


Odmítnutí společnosti 1xBet sdělit informace o svém licenčním orgánu je navíc jasným porušením transparentnosti a odpovědnosti. Každý legitimní provozovatel musí zákazníkům identifikovat svého regulačního orgánu. Už jen toto odmítnutí je důkazem nedodržování předpisů a zaslouží si regulační kontrolu.


Vzhledem k tomu, že Casino.Guru tato porušení nevyřešilo, podávám nyní tuto stížnost přímo Radě pro kontrolu hazardních her Curaçao a v případě potřeby i Úřadu pro hazardní hry v Anjouanu. Oba orgány mají jurisdikci nad provozními subjekty 1xBet a jako součást záznamu obdrží veškerou dokumentaci, včetně mé korespondence s Casino.Guru.


Vaše platforma se prezentuje jako nezávislý a důvěryhodný mediátor, ale váš přístup k tomuto případu neodráží ani nezávislost, ani pochopení regulačních povinností. Tato situace bude také uvedena v mém podání regulačnímu orgánu jako důkaz toho, že hráči, kteří hledají mediaci prostřednictvím vaší platformy, nedostávají spravedlivého ani přesného posouzení.


Prosím o potvrzení, že moje odpověď a připojená historie stížností budou zahrnuty do záznamu o mém případu.


Automaticky přeloženo:
1...5 6 7...10
Jít na stránkuz 10 stránek

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.