FórumKasina1win Casino - všeobecná diskuze

1win Casino - všeobecná diskuze (strana 29)

před 2 roky od oscarhorche14
|
91656 zobrazení 586 odpovědí |
|
1...28 29 30
Přidat příspěvek
kuldeep7828
před 2 měsíci

Náš tým se vám co nejdříve ozve. Časovač, který je nastaven ve vaší stížnosti, ukazuje čas.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 2 měsíci

Ok čekám

Automaticky přeloženo:
kuldeep7828
před 2 měsíci

Snad to čekání nebude dlouhé.🤞

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Dobrý den, zamítli mi výběr dvou částek v 1win a měl jsem dostat peníze zpět, asistent na stránce nápovědy mi říká, že vrácení peněz je okamžitě, ale zatím nic

Upraveno autorem před 2 měsíci
Automaticky přeloženo:
angelaklara74
před 2 měsíci

Ahoj,

Chtěl bych získat úplný obrázek o událostech, mohl byste tedy říci, kdy došlo k této dohodě s asistentem kasina? Pokuste se zjistit, jak dlouho problém trvá.

Možná by také mohlo pomoci vědět, jaká platební možnost byla pro zrušené výběry použita.

Předem děkuji za odpověď.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 měsíci

Provedl jsem 2 výběry, některé na svůj bankovní účet, který vždy používám, a další na virtuální účty. Odmítnuté výběry jsou ty, které jsem provedl na svůj bankovní účet, jeden ve výši 15 000 USD a druhý ve výši 50 000 USD, když jsem viděl, že jsou červené, řekli mi, že byly zamítnuty, a řekli mi, že vrácení peněz bude provedeno okamžitě a do teď nemám nic refundovaného

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

file TADY JE PROBLÉM

Automaticky přeloženo:
angelaklara74
před 2 měsíci

Dobře, a vysvětlilo vám kasino důvod, proč odmítlo tyto výběry, o kterých mluvíte, a proč byste měli dostat náhradu? Neměli jste dříve problémy s výběrem na svůj účet? Vidím, že se jedná o velké částky, takže mě zajímalo, jestli kasino provádí nějaké kontroly, ale myslím, že by vás mělo informovat, pokud se něco takového děje.

Také vidím správně data 24. června? Ptám se, protože screenshot je dost rozmazaný.

Dejte mi vědět, prosím.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Pokud byly provedeny 26. června a všechny byly provedeny do mé primární banky, ostatní výběry byly provedeny na online účty a neměl jsem žádné problémy. Řekli mi, že na chatu podpory je vrácení peněz provedeno do 24 (zatím mi nevrátili peníze) nebo 48 a dokonce jsem četl v předpisech, že to může být až 3 pracovní dny. Problém byl předpokládám v bance

Upraveno autorem před 2 měsíci
Automaticky přeloženo:
Příspěvek od Jaro byl odstraněn
před 2 měsíci

Na sázkové stránce 1win jsem vyhrál přibližně 150 000 clp. a byl jsem schopen vybrat pouze 85 000 $, protože jsem provedl výběry na virtuální účty. Nicméně 2 výběry, které jsem provedl ve své bance, byly zamítnuty a peníze mi zřejmě nebyly vráceny. Čekal jsem, zda dostanu peníze zpět, ale po více než 24 hodinách stále nebyly zpět na mém účtu. Dnes mluvím s podpůrným týmem a oni mi říkají, že pokud mi to bylo vráceno a že jsem to hrál, nehraju takové částky peněz a nemám jak ověřit, že informace, které mi tam dávají, jsou pravdivé. Proto potřebuji vědět, jak znát historii her a peníze vsazené na ně a kompletní historii, abych si ověřil, co mě informovaly v podpoře 1win.

Automaticky přeloženo:
angelaklara74
před 2 měsíci

Dobře, a ani tentokrát jsi nic nedostal, že?

Viděl jsem, že se ti podařilo otevřít stížnost, tak by bylo dobré, kdybys odpověděl na Tomášovy otázky.

Můžete tak učinit zde na tomto odkazu . ⬅️

Asi půjdeme dál a uvidíme, co se děje.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 2 měsíci

Také jsem vybral peníze.

Prý se to chytí za 2 dny.

co

Jaký druh odstoupení je o 2 dny později?

Pak jsem nevložil peníze a nehrál.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Proč výběr trvá 2 dny?

Automaticky přeloženo:
hongsohuiyeoja
před 2 měsíci

Někdy to může trvat trochu déle, zvláště pokud jde o první stažení.

Už jste prošli ověřovacím procesem v tomto kasinu?

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Lze bonus za registraci na 1 výhru vyplatit, nebo jen hrát zdarma?

Automaticky přeloženo:
dtprealezt
před měsícem

Vždy je důležité si předem přečíst podmínky bonusu nebo, pokud si nejste jisti nebo máte další otázky, obrátit se s nimi na podporu kasina.

Už jste se tam zaregistrovali?

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Jaká je chyba v pokerové zóně

Dostanu své ID následované -604

posílat e-maily pro mé ověření

Dříve se objevila chyba ID-605

jaký je rozdíl?

Řekli mi, že mám počkat 14 až 30 dní

Těch 30 dní se právě plní

Nemohu vstoupit do pokerové oblasti

ani vybrat zůstatek

Také rakeback za druhý červencový týden mi ještě nebyl připsán.

Automaticky přeloženo:
Jasova
před 3 týdny

Dobrý den, nikdo vám neodepisuje, když se snažíte zjistit, co se děje a jaké jsou chyby? Dokumenty k ověření byly přijaty nebo zamítnuty nebo nic nevíte?

Myslím, že pokud jste čekali tak dlouho, pak si zasloužíte vysvětlení a doporučil bych vám podat stížnost u nás a náš tým se vám pokusí pomoci.

Najdete ho na tomto odkazu . ⬅️

Co říkáte, půjdete do toho?

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Svůj účet jsem ověřil 31. července zasláním své identity a identifikace a fotografie obličeje prostřednictvím odkazu, který si 1win vyžádal emailem, dnes je 14. srpna, uplynulo 15 dní a stále mi nepřišla odpověď absolutně na nic, Potřebuji svůj výdělek, jsem unavený, prosím.

Upraveno autorem před 3 týdny
Automaticky přeloženo:
1...28 29 30
Jít na stránkuz 30 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky