DomůFórumKasina1Bet Casino - všeobecná diskuze

1Bet Casino - všeobecná diskuze

před 2 roky od HelmeHU
|
15 031 zobrazení 65 odpovědí |
|
1 2...4
před 2 roky
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s 1Bet Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 2 roky

V tuto chvíli se začíná odvíjet poměrně velký soudní spor proti 1bet Casinu, nicméně pro zahájení soudního sporu by bylo nezbytné, aby mi kasino zaslalo kopii našich chatovacích konverzací. Za poslední tři týdny jsem si vyžádal kopie zpráv celkem více než 10krát. Ze zákona by měli povinnost vydávat kopie zpráv. Na chatu se píše, že na tom příslušné oddělení pracuje, ale to je zjevně lež. E-mailem podpora mezitím nereaguje na jediný dopis.


Navíc bych měl právo vědět, co se děje s částkou na účtu a jaký je způsob platby, pokud chci účet zrušit. Už tři týdny jsem se neozval. V podmínkách smlouvy o tom nic není. Pokud si zruším účet, tak by podle GDPR měli smazat i moje data, už bych je nemohl spravovat, takže účet bude zrušen a nebudu moci vyplácet částku každý týden.


Rád bych konečně obdržel kopii zpráv a dostal odpověď na otázku, která není podrobně popsána ve smluvních podmínkách


Nevíte někdo, na jaký úřad se v tomto ohledu obrátit?

Automaticky přeloženo:
HelmeHU
před 2 roky

Ahoj,

Pokoušel jsem se na stránku dostat, abych zjistil, kde je licencován, ale neúspěšně.

Abych byl upřímný, toto kasino má v současné době reputaci 0,0 z 10, zkontrolujte ji zde a vyřešilo celkem pouze 1 stížnost.

No, ve skutečnosti to nevypadá moc dobře. Stížnost můžete odeslat zde .

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Podal jsem stížnost, ale bohužel Petronella byla podvedena kasinem. Kasino zkopírovalo korespondenci, která je o jeden den dříve než příslušná. Přesto byl případ uzavřen a znovu otevřen. A když chci podat nový případ, že 1bet téměř měsíc nevydal korespondenci, moje stížnost je ze stránky Casino Guru smazána.



Automaticky přeloženo:
HelmeHU
před 2 roky

Ahoj,

vaše stížnost je viditelná, najdete ji zde .

Máte prosím příslušnou korespondenci? Pokud ano, myslím, že je to dobrý důvod pro znovuotevření.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Dobrý den Radko,


Odeslal jsem další dva případy týkající se kasina 1bet, ale oba byly smazány bez jakýchkoli smysluplných informací.


Další případ:

Petronella případ uzavřela, protože kasino 1bet.com zkopírovalo zprávu od správce VIP účtu. Zpráva je však o den dříve, než když jsem požádal o uzavření účtu. V souladu s podmínkami smlouvy jsem požádal o uzavření účtu na chatu 1bet. To se nestalo. Kasino zneužilo moji závislost na hazardních hrách. Při několika příležitostech jsem si vyžádal kopie zpráv. Kasino zatím odmítlo poskytnout kopii chatové korespondence. Neodpovídají a mezitím dostali zákaz.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Dobrý den Radko,


Odeslal jsem další dva případy týkající se kasina 1bet, ale oba byly smazány bez jakýchkoli smysluplných informací.


Další případ:

Petronella případ uzavřela, protože kasino 1bet.com zkopírovalo zprávu od správce VIP účtu. Zpráva je však o den dříve, než když jsem požádal o uzavření účtu. V souladu s podmínkami smlouvy jsem požádal o uzavření účtu na chatu 1bet. To se nestalo. Kasino zneužilo moji závislost na hazardních hrách. Při několika příležitostech jsem si vyžádal kopie zpráv. Kasino zatím odmítlo poskytnout kopii chatové korespondence. Neodpovídají a mezitím dostali zákaz.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj,

Je těžké tomu uvěřit. Stížnosti obvykle nemažeme, pokud se hráč nechová nevhodně nebo případ není totožný s těmi, které byly předloženy dříve.

Dovolte mi, abych se vás znovu zeptal: Máte prosím příslušnou korespondenci? První, o kterém jste se už několikrát zmínil?

Pokud ano, myslím, že je to dobrý důvod pro znovuotevření.


Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Můj právník napsal následující dopis, na který samozřejmě nepřišla žádná odpověď. Byli bychom obzvláště rádi, kdyby byl případ znovu otevřen, protože se zdá, že 1bet reaguje pouze na CasinoGuru.

Bellona NV

K rukám: Management

Heelsumstraat 51 E-Commerce Park

Curaçao

28. září 2022

Helmeczi / Bellona NV

Ls,


Jménem klienta Krisztiána Helmecziho vás žádám o pozornost v následujícím.


Klient měl účet v online kasinu 1bet.com. Tyto stránky provozuje vaše společnost a jedná se na základě licence Antillephone NV.


Kasino zneužilo závislosti klienta na hazardních hrách, díky kterému prohrál více než 100 milionů HUF.


Při mnoha příležitostech klient požádal o kopii chatové korespondence mezi kasinem a ním. (Příloha)


Kasino zatím odmítlo poskytnout kopii chatové korespondence.


Jménem klienta tímto požaduji kopii chatové korespondence mezi kasinem a klientem od 26. srpna 2022 do dnešního dne.


Kopii korespondence očekáváme nejpozději do 5 dnů ode dneška.


Očekáváme Vaši odpověď.


S pozdravem


R. Bijkerk

Automaticky přeloženo:
HelmeHU
před 2 roky

Stále si myslím, že byste se měli zaměřit na poskytnutí chybějící konverzace.

Je mi líto, ale řekl bych, že jde o velmi důležitý kousek, který stále chybí.

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

file


Po dlouhé době jsme dostali kopii korespondence. Jediný problém je, že pošta byla padělaná. :)

Kdo by si pomyslel...

Samozřejmě jsme podali oznámení na policii.

1bet.com také podvádí své vlastní právníky.


Přikládám výňatek z dopisu zaslaného mým právníkem.


Je proti nim vedeno mnoho kauz, zákazníky poškodili miliony dolarů. Navíc se ukázalo, že v několika případech zaplacená částka nedorazila přímo k nim, ale do čínských webshopů (máme o tom důkaz), což je klasický příklad praní špinavých peněz.

Automaticky přeloženo:
HelmeHU
před 2 roky

bohužel,

Těžko se k tomu mohu vyjádřit. Pokus o padělek je hloupý a nečestný, přesto není na nás, abychom se do toho na této úrovni zapojovali. Kromě toho by nikdo neměl hrát v „kasinu" s reputací 0 .

Ať je vaše věc úspěšná.

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Aktualizace:


Podali jsme stížnost na Bellona NV. Mám velmi dobrého právníka, který se specializuje konkrétně na podvody v kasinech Curacao.


Na Bellona NV je spousta stížností, je s podivem, že weby jako CasinoGuru a Askgamblers nemají všechna kasina zakázaná.

Automaticky přeloženo:
HelmeHU
před 2 roky

Ahoj,

nemůžeme zakázat žádné kasino, protože nejsme oficiální autoritou, viďte?

Místo toho jsme se rozhodli poskytovat upřímné recenze, takže hráči jako vy se mohou nebezpečným online kasinům vyhnout.

Mohu vědět, zda jste kontrolovali recenze kasina, stížnosti nebo uživatelské recenze kdekoli na internetu, než jste se rozhodli hrát na takové stránce? 🤔

Toto opatření považuji za účinnější než následné žalování takových společností. Jen můj pohled 🙂


Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Ahoj,

Myslel jsem na tuto stránku:

https://casino.guru/blacklist

Jsou na něm uvedena další kasina Bellona NV, ale 1bet.com nikoli.


Ano, zkontroloval jsem kasino dříve. Bohužel jsem o Casino Guru slyšel až po přečtení o vyřizování stížností.

Maďarské stránky byly chváleny, ale ukázalo se, že většinou šlo o placené PR články. Také jsem kontroloval Trustpilot, ale mezitím se také ukázalo, že za pozitivní recenze platí 5 eur.


Předtím jsem hrál jen na velkých stránkách, nevěděl jsem, že existují středně velká kasina, která nerespektují vlastní podmínky a dokonce se dopouštějí padělků.

Automaticky přeloženo:
HelmeHU
před rokem

Ahoj!

můžete zkusit tento kontakt. Již dříve jsem zde nahlásil kasino HOT.BET (Bellona NV).


Ředitel pro dodržování právních předpisů a iGaming.

cindy.drommond@the-emgroup.com

Jméno: Cindy Drommond


Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
noni0706
před rokem

Ahoj!


Vidím, že jsi také Maďar. Četl jsem vaši stížnost. Našli jsme právníka v Curacau, momentálně vyřizuje náš případ, je tu také další Maďar, který má také stejný problém jako vy. Jen s tímto právníkem je v současné době vedeno 5 případů proti Belloně. Už jsem podal stížnost na EM group, od té doby přišel Bellonin právník.

Už jsem ve fázi, kdy jsme na Curacau podali oznámení o padělání na policii, protože jsem sice dostal kopii korespondence, ale ta byla padělaná posledním špinavým způsobem. Nyní se snažíme přimět Zendesk (provozovatel chatovací platformy), aby řekl, že se nejedná o autentickou kopii.

V současné době nereagují ani VANEPS (právní kancelář Bellona), Antillephone (jsou držitelem hlavní licence), ani orgány Curacaa, takže jsem je před týdnem nahlásil maďarským a maltským orgánům pro ochranu údajů.

Dalším kolem je podat oznámení o praní špinavých peněz, protože v několika případech částka nedorazila do Bellona NV, ale místo toho dorazila do čínských internetových obchodů a částka nebyla odečtena v eurech nebo dolarech, ale v čínských jüanech.

Pokud si myslíte, že se k nám můžete připojit, právník pracuje za poplatek za úspěch.

Automaticky přeloženo:
HelmeHU
před rokem

Ahoj.

Chápu vaši situaci. děkuji za snahu pomoci. Klientovi jsem však předal i svůj případ a případ vyšetřuje i ředitel EM GRUP. Myslím, že počkám na výsledky zkoušek,

je zřejmé, že Bellona Nv. podvodné a neuctivé CEG. protože psychologii používají hráči hry. pokud vyhrajete spravedlivě. udělá cokoliv, aby se vyhnul platbě.

pokud jde o Penz Mosast, vím o této společnosti vše. Pošlu vám na to odkaz. které by vás také mohly zajímat,

https://casino.guru/hot-bet-casino-the-player-s-requesting-a-refund

Doufám, že se vám podaří váš případ vyřešit. Přeji vám bohaté prsty úspěchu


Automaticky přeloženo:
noni0706
před rokem

Ahoj!


Šťastný nový rok plný úspěchů i tobě!

Není Roelof Bijkerk náhodou vaším právníkem?

Jak dlouho Em Group vyšetřuje váš případ?



Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj!

Děkuji mnohokrát!

Roelof Bijkerk není můj právní zástupce.

3. října jsem předal svůj případ přímo řediteli EM Grup.

Jsem si jistý, že budu moci získat své výhry zpět, protože kasino před několika měsíci oznámilo, že jsem obdržel své zaplacené peníze zpět. ale nikdy mi nevrátil peníze, které jsem zaplatil. a také si vzal svou cenu, file zde kasino uvedlo, že vrátilo můj vklad. je to více než 2 měsíce. ale bohužel i tady mě kasino podvedlo. a lhal. BELLONA NV. Peníze, které zaplatil, nikdy nevrátil. je jasné, že Bellona NV Penzmosók jsou podvodníci a lupiči.

Automaticky přeloženo:
HelmeHU
před rokem

Dobrý den, když zde čtu Vaše rozhovory, nezbývá mi nic jiného, než Vám popřát hodně úspěchů při řešení Vašich sporů. Určitě bychom ocenili, kdybyste na fóru zdokumentovali, jak vaše případy postupují a co to obnáší. Můžete snadno založit nové vlákno zde na fóru týkající se tohoto tématu, aby bylo vše jasnější. Vaše aktuální příspěvky tam pak mohu později. Hodně štěstí a dejte nám vědět✨

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
1 2...4

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky