Ahoj!
Případ Bellona je aktuálně zde:
Obdrželi jsme celkem dvě kopie chatové korespondence. Samozřejmě se to neshoduje. Druhý byl odeslán jen proto, že jsme našli způsob, jak autenticky odeslat již odeslané zprávy.
Bellona NV tvrdila, že si nikdy nemysleli, že bych chtěl svůj účet zavřít. Na základě chatové korespondence pracovnice Bellona NV věděla, že uvažuji o zrušení účtu.
Několikrát jsem požádal o zvýšení limitu a zeptal se, co se stane, když svůj účet zavřu. Samozřejmě nic neodpověděli, i když VIP zákazníkům byla slíbena rychlá reakce a zrychlená platba.
Na základě druhého padělku, kdy jsem částku ztratil, jsem ten den ani nenapsal na zákaznickou linku. To se samozřejmě ukázalo jako nepravdivé. Advokátní kancelář lhala, že pravděpodobně došlo k rozdílu kvůli jinému časovému pásmu. U všech ostatních to bylo fajn, ale u tohoto ne :😀
Ale nejhorší je:
Konverzace, kdy jsem požádal o uzavření účtu, nebyla odeslána v žádné korespondenci. Tvrdí, že se to nikdy nestalo, ale mám na to svědka. Nemohli to předstírat, aby jim to prošlo, takže to ani neposlali.
Právník jim poslal poslední požadavek, aby nám chatovací platforma poslala kopii konverzací.
Mezitím jsem začal jinou cestou.
Jelikož jsem občan EU, EU chrání osobní údaje. Do chatu jsem zadal velmi citlivé údaje (Jméno, adresa, datum narození, zůstatek atd.)
Proto jsem podal stížnost maďarskému úřadu pro ochranu údajů. Bylo považováno za opodstatněné, a proto bylo zahájeno řízení nejen proti Bellona NV, ale i proti chatovací platformě Zendesk.
Momentálně jsme tu po 7 měsících. Právník Bellony NV lže, jako by musel.
Zapomněli, že trestem za porušení GDPR může být pokuta ve výši 20 000 000 eur nebo 4 % z celkových tržeb.
Navíc mohou do budoucna zakázat nejen Belloně NV, ale i Antillephone nakládat s daty maďarských hráčů, a vypustit je tak z celého domácího trhu.
A teď bych potřeboval pomoc:
Existují nějaké články nebo popisy toho, jak kasino funguje?
Pokud tedy někdo prohraje 50 000 eur za 4 měsíce, proč získá VIP status? Protože vědí, že je závislý na hazardu? Má o tom někdo spolehlivé informace? Bylo by to velmi důležité.
Hello!
The Bellona case is currently here:
We received a total of two copies of chat correspondence. Of course it doesn't match. The second one was sent only because we found a way to send the already sent messages authentically.
Bellona NV claimed that they never thought I would want to close my account. Based on the chat correspondence, the employee of Bellona NV knew that I was thinking about closing the account.
Several times I asked for a limit increase and inquired about what happens if I close my account. Of course, they didn't answer anything, even though VIP customers were promised a quick response and an accelerated payment.
Based on the second forgery, when I lost the amount, I didn't even write to customer service that day. This, of course, turned out not to be true. The law firm lied that there was probably a difference due to a different time zone. It was fine with all the others, but not with this one :😀
But the worst thing is:
The conversation when I asked to close the account was not sent in any correspondence. They claim that this never happened, but I have a witness to it. They couldn't have faked it to get away with it, so they didn't even send it.
The lawyer sent them a final demand that the chat platform send us a copy of the conversations.
Meanwhile, I started on a different path.
Since I am an EU citizen, the EU protects personal data. I entered very sensitive data in the chat (Name, address, date of birth, balance, etc.)
That is why I filed a complaint with the Hungarian data protection authority. It was considered well-founded, and therefore proceedings were initiated not only against Bellona NV, but also against the Zendesk chats platform.
We are currently here after 7 months. Bellona NV's lawyer lies as if he has to.
They forgot that the penalty for violating the GDPR can be a fine of 20,000,000 euros or 4% of the total sales revenue.
Moreover, they can prohibit not only Bellona NV, but also Antillephone from handling the data of Hungarian players in the future, thus dropping them from the entire domestic market.
And now I would like help:
Are there any articles or descriptions of how the casino works?
So if someone loses 50,000 euros in 4 months, why does he get VIP status? Because they know he's a gambling addict? Does anyone have reliable information about this? It would be very important.