FórumKasina1Bet Casino - všeobecná diskuze

1Bet Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

před rokem od HelmeHU
|
3168 zobrazení 28 odpovědí |
|
1 2
Přidat příspěvek
před 6 měsíci

Ahoj!


Případ Bellona je aktuálně zde:


Obdrželi jsme celkem dvě kopie chatové korespondence. Samozřejmě se to neshoduje. Druhý byl odeslán jen proto, že jsme našli způsob, jak autenticky odeslat již odeslané zprávy.


file

Bellona NV tvrdila, že si nikdy nemysleli, že bych chtěl svůj účet zavřít. Na základě chatové korespondence pracovnice Bellona NV věděla, že uvažuji o zrušení účtu.


Několikrát jsem požádal o zvýšení limitu a zeptal se, co se stane, když svůj účet zavřu. Samozřejmě nic neodpověděli, i když VIP zákazníkům byla slíbena rychlá reakce a zrychlená platba.


Na základě druhého padělku, kdy jsem částku ztratil, jsem ten den ani nenapsal na zákaznickou linku. To se samozřejmě ukázalo jako nepravdivé. Advokátní kancelář lhala, že pravděpodobně došlo k rozdílu kvůli jinému časovému pásmu. U všech ostatních to bylo fajn, ale u tohoto ne :😀

file


Ale nejhorší je:


Konverzace, kdy jsem požádal o uzavření účtu, nebyla odeslána v žádné korespondenci. Tvrdí, že se to nikdy nestalo, ale mám na to svědka. Nemohli to předstírat, aby jim to prošlo, takže to ani neposlali.


Právník jim poslal poslední požadavek, aby nám chatovací platforma poslala kopii konverzací.


Mezitím jsem začal jinou cestou.

Jelikož jsem občan EU, EU chrání osobní údaje. Do chatu jsem zadal velmi citlivé údaje (Jméno, adresa, datum narození, zůstatek atd.)


Proto jsem podal stížnost maďarskému úřadu pro ochranu údajů. Bylo považováno za opodstatněné, a proto bylo zahájeno řízení nejen proti Bellona NV, ale i proti chatovací platformě Zendesk.


Momentálně jsme tu po 7 měsících. Právník Bellony NV lže, jako by musel.


Zapomněli, že trestem za porušení GDPR může být pokuta ve výši 20 000 000 eur nebo 4 % z celkových tržeb.


Navíc mohou do budoucna zakázat nejen Belloně NV, ale i Antillephone nakládat s daty maďarských hráčů, a vypustit je tak z celého domácího trhu.


A teď bych potřeboval pomoc:


Existují nějaké články nebo popisy toho, jak kasino funguje?


Pokud tedy někdo prohraje 50 000 eur za 4 měsíce, proč získá VIP status? Protože vědí, že je závislý na hazardu? Má o tom někdo spolehlivé informace? Bylo by to velmi důležité.


Automaticky přeloženo:
HelmeHUpřed 6 měsíci

No to je teda něco!

Upřímně, netuším, co bych měl říct, takže se mi ulevilo, že nemusím být konkrétní 🙂.

Informujte nás, chci vědět, jak to skončí!🙏🤞

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Dnes jsme opět o krok blíže konci případu. Od banky jsme obdrželi konkrétní důkazy, že Bellona NV se dopouští praní špinavých peněz a praní transakcí.

Automaticky přeloženo:
HelmeHUpřed 4 měsíci

V takovém případě bych rád viděl tyto důkazy zaslané na Xdata@casino.guru – mohu-li se zeptat!

Automaticky přeloženo:
před 6 dny

Ahoj,

Nyní již téměř dva týdny čekám na výplatu 5 000 EUR.

Můj první požadavek byl 10 000 EUR, což bylo uvedeno jako maximum pro Skrill, žádost visela týden, dokud jsem nebyl informován, že limit je 5 000 EUR za týden, rozhodl jsem se následovat radu a požádat o novou výplata 5 000 EUR dne 5. září 2023.

Žádost stále visí.

Kontaktoval jsem podporu přes chat a e-mail a bylo mi slíbeno, že výplata byla pokaždé zpracována expresně, ale nic se neděje, výplata stále visí.


Největší problém je, že těch 5 000 EUR je součástí celkem více než 30 000 EUR, čehož se velmi obávám, že se nikdy nedostanu ven.

Vezmeme-li v úvahu jejich limit ve výši 5 000 EUR za týden, bude mi trvat několik měsíců (bez zpoždění), než dostanu své peníze ven.


Můžete mi prosím někdo poradit jak postupovat?


Automaticky přeloženo:
0404470před 6 dny

Okamžitě napište mému právníkovi: roelof.bijkerk@lms-advocaten.com, má spoustu případů proti Belloně, pracuje na provizi.

Automaticky přeloženo:

Ahoj,

Nyní již téměř dva týdny čekám na výplatu 5 000 EUR.

Můj první požadavek byl 10 000 EUR, což bylo uvedeno jako maximum pro Skrill, žádost visela týden, dokud jsem nebyl informován, že limit je 5 000 EUR za týden, rozhodl jsem se následovat radu a požádat o novou výplata 5 000 EUR dne 5. září 2023.

Žádost stále visí.

Kontaktoval jsem podporu přes chat a e-mail a bylo mi slíbeno, že výplata byla pokaždé zpracována expresně, ale nic se neděje, výplata stále visí.


Největší problém je, že těch 5 000 EUR je součástí celkem více než 30 000 EUR, čehož se velmi obávám, že se nikdy nedostanu ven.

Vezmeme-li v úvahu jejich limit ve výši 5 000 EUR za týden, bude mi trvat několik měsíců (bez zpoždění), než dostanu své peníze ven.


Můžete mi prosím někdo poradit jak postupovat?


Automaticky přeloženo:
před 4 dny

Ahoj. Těžká situace, řekl bych. Hned na začátku bych doporučil, abyste zahájili stížnost zde:https://casino.guru/complaints/all , kde se vám pokusíme pomoci.

Každopádně, byl už váš účet plně ověřen? Pokud mluvíme o výběrech, jak jste zmínil, pokud kasino vyplatí vše, bude to pravděpodobně nějakou dobu trvat.

Pokud jde o výběr stále visící, řeklo kasino, proč k tomuto problému došlo?

Také jsem si všiml, že index bezpečnosti kasina je na bodu mrazu, což není moc dobrá zpráva, ale doufám, že se vám i tak podaří získat vše na svůj účet.

Každopádně uvidíme, jak se bude vaše situace dále vyvíjet. Můžete nám dát vědět, jestli se něco změní a jestli od kasina dostanete svou část výhry nebo nové informace?

Automaticky přeloženo:
před 4 dny

Ahoj,

Děkuji za obě vaše odpovědi.

Nyní podám stížnost.

Můj účet byl plně ověřen a měl jsem již několik výběrů, žádné problémy, kromě pár dní čekání.

Tento ani další výběr také neobsahuje žádné bonusy.


Už sedmkrát jsem mluvil se „zákaznickou podporou" s příslibem, že peníze jsou nyní nastaveny k platbě, ale nic se neděje.

Poslal jsem také několik e-mailů, žádná odpověď.

Napsal jsem jednohvězdičkovou recenzi na trustpilot, na kterou odpověděli po dvou dnech a požádali o mé uživatelské jméno.

ale žádný kontakt a žádná platba.


Samozřejmě se obávám, že kasino je ve finančních potížích a že už nikdy neuvidím žádné ze svých peněz.




Automaticky přeloženo:
0404470před 3 dny

Jakmile na to budete připraveni, odešlete stížnost podle doporučení.

Můžeme zde samozřejmě diskutovat o špatném zákaznickém servisu nebo o důvodu tohoto problému, ale nic z toho ve skutečnosti problém nevyřeší, řekl bych.

🤔

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky