FórumKasina1Bet Casino - všeobecná diskuze

1Bet Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

před 2 roky od HelmeHU
|
13511 zobrazení 65 odpovědí |
|
1 2 34
před rokem

Ahoj!


Případ Bellona je aktuálně zde:


Obdrželi jsme celkem dvě kopie chatové korespondence. Samozřejmě se to neshoduje. Druhý byl odeslán jen proto, že jsme našli způsob, jak autenticky odeslat již odeslané zprávy.


file

Bellona NV tvrdila, že si nikdy nemysleli, že bych chtěl svůj účet zavřít. Na základě chatové korespondence pracovnice Bellona NV věděla, že uvažuji o zrušení účtu.


Několikrát jsem požádal o zvýšení limitu a zeptal se, co se stane, když svůj účet zavřu. Samozřejmě nic neodpověděli, i když VIP zákazníkům byla slíbena rychlá reakce a zrychlená platba.


Na základě druhého padělku, kdy jsem částku ztratil, jsem ten den ani nenapsal na zákaznickou linku. To se samozřejmě ukázalo jako nepravdivé. Advokátní kancelář lhala, že pravděpodobně došlo k rozdílu kvůli jinému časovému pásmu. U všech ostatních to bylo fajn, ale u tohoto ne :😀

file


Ale nejhorší je:


Konverzace, kdy jsem požádal o uzavření účtu, nebyla odeslána v žádné korespondenci. Tvrdí, že se to nikdy nestalo, ale mám na to svědka. Nemohli to předstírat, aby jim to prošlo, takže to ani neposlali.


Právník jim poslal poslední požadavek, aby nám chatovací platforma poslala kopii konverzací.


Mezitím jsem začal jinou cestou.

Jelikož jsem občan EU, EU chrání osobní údaje. Do chatu jsem zadal velmi citlivé údaje (Jméno, adresa, datum narození, zůstatek atd.)


Proto jsem podal stížnost maďarskému úřadu pro ochranu údajů. Bylo považováno za opodstatněné, a proto bylo zahájeno řízení nejen proti Bellona NV, ale i proti chatovací platformě Zendesk.


Momentálně jsme tu po 7 měsících. Právník Bellony NV lže, jako by musel.


Zapomněli, že trestem za porušení GDPR může být pokuta ve výši 20 000 000 eur nebo 4 % z celkových tržeb.


Navíc mohou do budoucna zakázat nejen Belloně NV, ale i Antillephone nakládat s daty maďarských hráčů, a vypustit je tak z celého domácího trhu.


A teď bych potřeboval pomoc:


Existují nějaké články nebo popisy toho, jak kasino funguje?


Pokud tedy někdo prohraje 50 000 eur za 4 měsíce, proč získá VIP status? Protože vědí, že je závislý na hazardu? Má o tom někdo spolehlivé informace? Bylo by to velmi důležité.


Automaticky přeloženo:
HelmeHU
před rokem

No to je teda něco!

Upřímně, netuším, co bych měl říct, takže se mi ulevilo, že nemusím být konkrétní 🙂.

Informujte nás, chci vědět, jak to skončí!🙏🤞

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dnes jsme opět o krok blíže konci případu. Od banky jsme obdrželi konkrétní důkazy, že Bellona NV se dopouští praní špinavých peněz a praní transakcí.

Automaticky přeloženo:
HelmeHU
před rokem

V takovém případě bych rád viděl tyto důkazy zaslané na Xdata@casino.guru – mohu-li se zeptat!

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj,

Nyní již téměř dva týdny čekám na výplatu 5 000 EUR.

Můj první požadavek byl 10 000 EUR, což bylo uvedeno jako maximum pro Skrill, žádost visela týden, dokud jsem nebyl informován, že limit je 5 000 EUR za týden, rozhodl jsem se následovat radu a požádat o novou výplata 5 000 EUR dne 5. září 2023.

Žádost stále visí.

Kontaktoval jsem podporu přes chat a e-mail a bylo mi slíbeno, že výplata byla pokaždé zpracována expresně, ale nic se neděje, výplata stále visí.


Největší problém je, že těch 5 000 EUR je součástí celkem více než 30 000 EUR, čehož se velmi obávám, že se nikdy nedostanu ven.

Vezmeme-li v úvahu jejich limit ve výši 5 000 EUR za týden, bude mi trvat několik měsíců (bez zpoždění), než dostanu své peníze ven.


Můžete mi prosím někdo poradit jak postupovat?


Automaticky přeloženo:
0404470
před rokem

Okamžitě napište mému právníkovi: roelof.bijkerk@lms-advocaten.com, má spoustu případů proti Belloně, pracuje na provizi.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj,

Nyní již téměř dva týdny čekám na výplatu 5 000 EUR.

Můj první požadavek byl 10 000 EUR, což bylo uvedeno jako maximum pro Skrill, žádost visela týden, dokud jsem nebyl informován, že limit je 5 000 EUR za týden, rozhodl jsem se následovat radu a požádat o novou výplata 5 000 EUR dne 5. září 2023.

Žádost stále visí.

Kontaktoval jsem podporu přes chat a e-mail a bylo mi slíbeno, že výplata byla pokaždé zpracována expresně, ale nic se neděje, výplata stále visí.


Největší problém je, že těch 5 000 EUR je součástí celkem více než 30 000 EUR, čehož se velmi obávám, že se nikdy nedostanu ven.

Vezmeme-li v úvahu jejich limit ve výši 5 000 EUR za týden, bude mi trvat několik měsíců (bez zpoždění), než dostanu své peníze ven.


Můžete mi prosím někdo poradit jak postupovat?


Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj. Těžká situace, řekl bych. Hned na začátku bych doporučil, abyste zahájili stížnost zde:https://casino.guru/complaints/all , kde se vám pokusíme pomoci.

Každopádně, byl už váš účet plně ověřen? Pokud mluvíme o výběrech, jak jste zmínil, pokud kasino vyplatí vše, bude to pravděpodobně nějakou dobu trvat.

Pokud jde o výběr stále visící, řeklo kasino, proč k tomuto problému došlo?

Také jsem si všiml, že index bezpečnosti kasina je na bodu mrazu, což není moc dobrá zpráva, ale doufám, že se vám i tak podaří získat vše na svůj účet.

Každopádně uvidíme, jak se bude vaše situace dále vyvíjet. Můžete nám dát vědět, jestli se něco změní a jestli od kasina dostanete svou část výhry nebo nové informace?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj,

Děkuji za obě vaše odpovědi.

Nyní podám stížnost.

Můj účet byl plně ověřen a měl jsem již několik výběrů, žádné problémy, kromě pár dní čekání.

Tento ani další výběr také neobsahuje žádné bonusy.


Už sedmkrát jsem mluvil se „zákaznickou podporou" s příslibem, že peníze jsou nyní nastaveny k platbě, ale nic se neděje.

Poslal jsem také několik e-mailů, žádná odpověď.

Napsal jsem jednohvězdičkovou recenzi na trustpilot, na kterou odpověděli po dvou dnech a požádali o mé uživatelské jméno.

ale žádný kontakt a žádná platba.


Samozřejmě se obávám, že kasino je ve finančních potížích a že už nikdy neuvidím žádné ze svých peněz.




Automaticky přeloženo:
0404470
před rokem

Jakmile na to budete připraveni, odešlete stížnost podle doporučení.

Můžeme zde samozřejmě diskutovat o špatném zákaznickém servisu nebo o důvodu tohoto problému, ale nic z toho ve skutečnosti problém nevyřeší, řekl bych.

🤔

Automaticky přeloženo:
před rokem

username: goog_114120694539679148502 ahoj, už 6 dní čekám na schválení výběru 5k na 1bet... v chatu mi vždy říkají, abych byl trpělivý, protože jsem dokončil odesílání dokumentů a kontroly vždy říkají, že mají podívat se na můj účet a pak mi budou zaslány peníze, ale do dnešního dne jsem nic neobdržel... mohu něco udělat?

Automaticky přeloženo:
Gioele17
před rokem

Ahoj.

Jsem si jistý, že zaměstnanci kasina zde váš příspěvek neuvidí.

Upřímně řečeno, toto kasino má bezpečnostní index 0 z 10 . Myslím, že je to docela přesvědčivé. 🙁

Můžete tedy počkat, zda peníze dostanete na dalších 8 dní. Poté se pokusíme kontaktovat kasino prostřednictvím stížnosti Casino Guru. Několik podrobností o procesu je zde . I když to kasino moc nezajímá,projděte si dříve podané stížnosti zde .

Další věc, kterou můžete udělat, je přemýšlet o tom , jak najít slušné kasino , abyste se podobné situaci v budoucnu vyhnuli.🙏


Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Viděl jsem, že se někteří lidé zřejmě stáhli... Poslal jsem všechny dokumenty a z chatu mi řekli, že je vše v pořádku, ale případ se stále neposunul k financím a čeká na vyřízení

Automaticky přeloženo:
Gioele17
před rokem

No, doufejme, že i vy budete jedním z případů, že své peníze dostanete, ale jsem trochu skeptický, i když nechci být negativní.

Protože jste odeslali dokumenty, váš účet je již ověřen, ano?

Každopádně počkáme, jak se to vyvine a dále se dozvíte. Pokud máte něco nového, dejte nám vědět.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před rokem

uvidíme... už jsem poslal doklady: foto průkazu, foto dokladu o adrese, foto zdravotního průkazu, selfie s občanským průkazem, doufám, že se mě na nic dalšího neptat.. .Už 9 dní čekám, na chatu mi poslali, že teoreticky bych měl dostat email v pondělí a doufám, že výběr dorazí, protože je podstatný

Automaticky přeloženo:
před rokem

je to můj první odběr tak teoreticky, proto mám všechny tyto kontroly

Automaticky přeloženo:
Gioele17
před rokem

To je nejpravděpodobnější vysvětlení a je dobře, že si to uvědomujete. Doufám, že se brzy dočkáte odstoupení od smlouvy. Ty budoucí by měly jít mnohem rychleji 🙂

Automaticky přeloženo:
před rokem

Pokud jste občanem Evropské unie a hráli jste v jakémkoli kasinu provozovaném Bellona NV, kontaktujte mě prosím. Bellona NV, vlastněná společností Delasport, do operace zapojila také bulharskou společnost s názvem Global Tech Market. Veškeré osobní údaje procházejí touto zločineckou sítí, takže pokud máte i vy obavy, že tyto společnosti disponují kopiemi vašich bankovních výpisů a všech vašich dokumentů, napište mi prosím. O problému budeme informovat úřady pro ochranu údajů v několika zemích. (Máme spoustu důkazů, včetně smluv, prohlášení a struktury sítě).

Automaticky přeloženo:
HelmeHU
před rokem

Jak vás mohu kontaktovat?

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Nikdy jsem nevybral peníze ze svého 1BET ÚČTU kvůli nekonečným prodlevám

Automaticky přeloženo:
euginepefung
před 11 měsíci

Ahoj, rád bych se zeptal, zda mluvíme o kasinu, které je na přiloženém snímku obrazovky zobrazeno jako první.

file

Pokud jde o váš výběr, řeklo vám kasino, proč dochází k těmto zpožděním? Jak dlouho trvá vaše situace, kdy nemůžete vybrat? Máte ověřený účet?

Dejte mi prosím vědět, abychom se vám mohli pokusit pomoci.

Automaticky přeloženo:
1 2 34

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky