Ano, mám ověřený účet. Problémy trvají už asi měsíc
Yes I have a verified account. The issues has been going on for like a month now
Díky za upřesnění, přesunul jsem naše příspěvky pod dotyčné kasino.
Kasino vám však nevysvětlilo, proč dochází ke zpožděním?
Navíc v tomto případě doporučuji podat stížnost, protože měsíc je dlouhá doba pro kasino na vyřešení takové situace.Zde na tomto odkazu můžete podat stížnost a náš tým se vám pokusí co nejlépe pomoci. Jsi v ?
Thanks for the clarification, I moved our posts under the casino in question.
However, the casino didn't explain to you why there are delays ?
Additionally, in this case I suggest you file a complaint because a month is a long time for the casino to resolve such a situation. You can file a complaint here on this link and our team will try to help you as best as they can. Are you in ?
Čeká mě první výběr s 1bet na výhru v kasinu, ale i přes odeslání všech dokumentů a ověření účtu peníze nedorazily, vždy se píše, že výběr probíhá, konstatuji, že uplynuly pouze 2 dny, ale přečtením recenze stránek začnu mít obavy věřím vám, že problém vyřešíte děkuji
I have the first withdrawal waiting with 1bet for a win at the casino but despite having sent all the documents and verified the account the money has not arrived, it always says withdrawal being processed, I state that only 2 days have passed but by reading the reviews of the site I will start to be worried I trust you to solve the problem thank you
Ho il primo prelievo in attesa con 1bet di una vincita al casinò ma nonostante ho mandato tutti I documenti e verificato il conto I soldi non sono arrivati , dice sempre prelievo in elaborazione , premetto che sono passati solo 2 giorni ma leggendo le recensioni del sito comincio a essere preoccupato confido in voi per risolvere il problema grazie
Mám na výběr 24 hodin, i když je vše v pořádku s dokumentací, není odemčené kasino je 1bet, můžete mi pomoci díky
I have a withdrawal pending for 24 hours although everything is ok with the documentation it is not unlocked the casino is the 1bet one can you help me thanks
Ho un prelievo in sospeso da 24 ore nonostante sia tutto ok con la documentazione non si sblocca il casinò è quello 1bet sapete aiutarmi grazie
Ahoj! Zkuste se uklidnit.
Není nutné se stresovat, pokud neexistují nějaké skutečné obavy, nemyslíte?
Co takhle pomoci mi lépe porozumět situaci?
Co například myslíte tím "není odemčeno"? Týká se to možná vašeho účtu nebo výběru? Nebojte se, jen se snažím zjistit nějaké další podrobnosti.
Jsem tu pro tebe.
Hey! Try to calm down.
It's not necessary to stress yourself unless there are some real concerns, don't you think?
How about helping me understand the situation better?
For example, what do you mean by "it is not unlocked"? Does it refer to your account or the withdrawal, perhaps? Don't worry, I'm just trying to figure out some more details.
I'm here for you.
Odemknout v tom smyslu, že se to nezpracovává, proto vždy ve fázi hodnocení každopádně počkám díky ne účet je ověřený dokumenty jsou v pořádku
Unlock in the sense that it is not processed therefore always under evaluation anyway I'll wait thanks no the account is verified the documents are ok
Sbloccare nel senso che non viene elaborato quindi sempre in valutazione lo da cmq attendo grazie no il conto è verificato documenti sono ok
Do dnešního dne převod nedorazil, výběr se stále zpracovává, prosím o pomoc, děkuji
To this day, the transfer has not arrived, the withdrawal is still being processed, I ask for your help, thank you
Ancora ad oggi bonifico non arrivato sempre prelievo in elaborazione chiedo il vostro aiuto grazie
No, to mě mrzí. Zkusili jste se zeptat kasina, proč tomu tak je, a stále nemáte peníze? Máš nějakou aktualizaci nebo ne?
Kromě toho dáváme kasinům 14 dní a protože jste stále uprostřed toho, náš tým po uplynutí této doby celou situaci prošetří. Buďte tedy trpěliví a pokud se do té doby nic nestane, pokusíme se vám pomoci.
Co říkáš ?
Well, I'm sorry about that. Have you tried asking the casino why this is so and you still don't have the money ? Do you have any update or not ?
Besides, we give casinos 14 days and since you are still in the middle of it, our team will investigate the whole situation after that time. So be patient and if nothing happens by then, we will try to help you.
What do you say ?
Ano, zkusil jsem se zeptat kasina a nic neříkají, že stejně počkejte, díky za váš zájem tentokrát počkáme a pak vstoupíte do hry, pokud nezaplatí
Yes I tried to ask the casino and nothing they say to wait anyway thanks for your interest we will wait this time and then you come into play if they don't pay
Si ho provato a chiedere al casinò e niente dicono di aspettare cmq grazie del vostro interessamento aspettiamo questo tempo e dopodiché entrate in campo voi se non pagano
Skvělé, jsem rád za dobré zprávy, které jsi přinesl. 🎉🤗
Jak se to nakonec vyřešilo? Napsalo vám kasino něco nebo vám jen poslalo peníze?
Great, I'm glad for the good news you brought. 🎉🤗
How did it get resolved in the end ? Did the casino write you something or did they just send you the money ?
Nedokázali jsme rozpoznat jazyk, ve kterém jste napsali odpověď. Vyberte váš jazyk z následujících možností
Váš příspěvek byl odeslán administrátorům fóra k přezkoumání, aby se ujistili, že splňuje pravidla této komunity. O výsledku tohoto procesu obdržíte e-mail do 48 hodin.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém samovyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Všimli jsme si, že používáte funkci AdBlock. Nezobrazujeme žádné reklamy, ale odkazy na některá kasina nemusí se zapnutým AdBlockem fungovat. Abyste mohli navštívit všechna uvedená kasina, vypněte prosím AdBlock nebo náš web zařaďte na bílou listinu.