Byl jsem informován, že bych zde neměl sdílet konkrétní informace, protože CasinoGuru má přidružený vztah s Bellona NV a občas mezi nimi dochází k výměně informací.
Zkrátka: mají velké potíže. Advokátní kancelář VANEPS dokonce v jednom případě ukončila své zastupování, protože odmítli zaplatit navzdory soudnímu rozhodnutí v Curaçao. Platili pouze pod tlakem Antillephone.
I've been informed that I shouldn't share specific information here because CasinoGuru has an affiliate relationship with Bellona NV, and information exchange sometimes occurs between them.
In short: they are in big trouble. The VANEPS law firm even terminated their representation in one case because they refused to pay despite a court ruling in Curaçao. They only paid under pressure from Antillephone.
Dobře, takže pokud se někdy budete chtít svěřit nebo pomoci hráčům se svým případem, pokud je to na konci a stejně to dopadne, budete mít šanci. Hodně štěstí ve vaší situaci. ☘️
Okay then, so if you ever want to confide or help players with your case if it's at the end and it turns out anyway, you'll have a chance. Good luck with your situation. ☘️
Ahoj!
CasinoGuru bylo vytvořeno, aby si navzájem pomáhalo. Na 1bet.com hráli dva hráči. Snažili jste se vyřešit jejich problém a dokonce jste usoudili, že hráči měli pravdu.
Chápu, že podle GDPR není možné zveřejnit osobní údaje, ale existuje nějaký způsob, jak tyto hráče kontaktovat? Mohu navrhnout konkrétní bezplatné řešení, včetně právníka, který jim může pomoci. V boji proti Belloně NV je klíčové, že mohu oslovit tyto hráče.
Samozřejmě, že pokud odmítnou pomoc, naprosto to chápu, ale existuje nějaký způsob, jak nás spojit?
https://www.askgamblers.com/casino-complaints/1bet-casino-responsible-gaming-and-self-exclusion
https://casino.guru/1bet-casino-player-s-request-for-account-closure-is
A nedávná otázka: když je na 1bet.com tolik stížností, proč není stránka na černé listině?
Hello!
CasinoGuru was created to help each other. There are two players who played on 1bet.com. You tried to solve their problem and even concluded that the players were in the right.
I understand that, under GDPR, it’s not possible to disclose personal information, but is there any way for me to contact these players? I have a specific, free solution to suggest, including a lawyer who can assist them. In the fight against Bellona NV, it’s crucial that I can reach out to these players.
Of course, if they decline the assistance, I completely understand, but is there any way you could connect us?
https://www.askgamblers.com/casino-complaints/1bet-casino-responsible-gaming-and-self-exclusion
https://casino.guru/1bet-casino-player-s-request-for-account-closure-is
And a recent question: if there are so many complaints against 1bet.com, why isn’t the site on a blacklist?
Ahoj, chtěl bych začít od konce, abych se mohl zeptat na černou listinu, ale je to poprvé, co vidím kasino, které má index bezpečnosti 0,0.
Bohužel, co se týče kontaktování hráčů, jak říkáte, je v tomto případě potřeba aplikovat GDPR a nemohu o nich sdělit žádné informace. Pokud nepíšou do tohoto vlákna a vy neodpovíte přes tlačítko odpovědět a vrátíte se k nim. Zajímalo by mě, jestli jsi ve stížnosti, kterou jsi poslal, viděl nějaké kontaktní informace na hráče, ale pokud ne, tak fórum je asi jediná možnost.
Hi, I would like to start from the end, so I can ask about the blacklist, but this is the first time I have seen a casino that has a safety index of 0.0.
Unfortunately, as far as contacting players is concerned, as you say GDPR needs to be applied in this case and I cannot share any information about them. Unless they post in this thread and you reply via the reply button and get back to them. I was wondering if you saw any player contact information in the complaint you sent, but if not, then the forum is probably the only option.
Ahoj,
Bohužel toto fórum tuto možnost nenabízí. Bylo to jen pro vyřízení reklamace.
Bylo by možné, abyste hráče oslovili a poskytli mu moji e-mailovou adresu, pokud k tomu dám souhlas? Takto, pokud budou mít zájem o mou asistenci, mohou mě kontaktovat přímo, a pokud ne, nemusí.
Stále jsem nedostal odpověď na to, proč kasino není na černé listině.
Hi,
Unfortunately, this forum doesn’t provide that option. It was only for complaint handling.
Would it be possible for you to reach out to the player and provide them with my email address if I give my consent? This way, if they are interested in my assistance, they can contact me directly, and if not, they don’t have to.
I still haven’t received an answer to why the casino isn’t on the blacklist.
Mohl bych ještě vědět, jak byste jim chtěli pomoci? Jak se vám podařilo váš případ vyřešit? Co znamená „bezplatné řešení", myslíte si, že kasino něco vyřeší, pokud je index bezpečnosti 0? Zkuste to trochu více vysvětlit a pak uvidíme, jestli se dá něco dělat. Každopádně jsem viděl, že jsi sdílel stížnost od AskGamblers a takového hráče jsem tady nenašel.
Pokud jde o černou listinu, to je dobrý bod a zeptal jsem se na to našeho týmu a řekli, že se na to dnes podívají, a až budu vědět více informací, dám vám vědět.
Could I still know how you would like to help them? How did you manage to solve your case? What does "free solution" mean, do you think the casino will solve something if the safety index is 0? Try to explain a bit more and then we will see if something can be done. Anyway, I saw that you shared a complaint from AskGamblers and I didn't find such a player here.
As for the blacklist, that's a good point and I asked our team about it and they said they will look into it today and when I know more information I will let you know.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.