FórumKasina1Bet Casino - všeobecná diskuze

1Bet Casino - všeobecná diskuze (strana 4)

před 2 roky od HelmeHU
|
13493 zobrazení 65 odpovědí |
|
1...3 4
před 3 měsíci

Jak můžeme postupovat?

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Byl jsem informován, že bych zde neměl sdílet konkrétní informace, protože CasinoGuru má přidružený vztah s Bellona NV a občas mezi nimi dochází k výměně informací.

Zkrátka: mají velké potíže. Advokátní kancelář VANEPS dokonce v jednom případě ukončila své zastupování, protože odmítli zaplatit navzdory soudnímu rozhodnutí v Curaçao. Platili pouze pod tlakem Antillephone.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Dobře, takže pokud se někdy budete chtít svěřit nebo pomoci hráčům se svým případem, pokud je to na konci a stejně to dopadne, budete mít šanci. Hodně štěstí ve vaší situaci. ☘️

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 3 týdny

Ahoj!

CasinoGuru bylo vytvořeno, aby si navzájem pomáhalo. Na 1bet.com hráli dva hráči. Snažili jste se vyřešit jejich problém a dokonce jste usoudili, že hráči měli pravdu.

Chápu, že podle GDPR není možné zveřejnit osobní údaje, ale existuje nějaký způsob, jak tyto hráče kontaktovat? Mohu navrhnout konkrétní bezplatné řešení, včetně právníka, který jim může pomoci. V boji proti Belloně NV je klíčové, že mohu oslovit tyto hráče.

Samozřejmě, že pokud odmítnou pomoc, naprosto to chápu, ale existuje nějaký způsob, jak nás spojit?

https://www.askgamblers.com/casino-complaints/1bet-casino-responsible-gaming-and-self-exclusion

https://casino.guru/1bet-casino-player-s-request-for-account-closure-is


A nedávná otázka: když je na 1bet.com tolik stížností, proč není stránka na černé listině?

Automaticky přeloženo:
HelmeHU
před 3 týdny

Ahoj, chtěl bych začít od konce, abych se mohl zeptat na černou listinu, ale je to poprvé, co vidím kasino, které má index bezpečnosti 0,0.

Bohužel, co se týče kontaktování hráčů, jak říkáte, je v tomto případě potřeba aplikovat GDPR a nemohu o nich sdělit žádné informace. Pokud nepíšou do tohoto vlákna a vy neodpovíte přes tlačítko odpovědět a vrátíte se k nim. Zajímalo by mě, jestli jsi ve stížnosti, kterou jsi poslal, viděl nějaké kontaktní informace na hráče, ale pokud ne, tak fórum je asi jediná možnost.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 3 týdny

Ahoj,

Bohužel toto fórum tuto možnost nenabízí. Bylo to jen pro vyřízení reklamace.

Bylo by možné, abyste hráče oslovili a poskytli mu moji e-mailovou adresu, pokud k tomu dám souhlas? Takto, pokud budou mít zájem o mou asistenci, mohou mě kontaktovat přímo, a pokud ne, nemusí.

Stále jsem nedostal odpověď na to, proč kasino není na černé listině.

Automaticky přeloženo:
HelmeHU
před 3 týdny

Mohl bych ještě vědět, jak byste jim chtěli pomoci? Jak se vám podařilo váš případ vyřešit? Co znamená „bezplatné řešení", myslíte si, že kasino něco vyřeší, pokud je index bezpečnosti 0? Zkuste to trochu více vysvětlit a pak uvidíme, jestli se dá něco dělat. Každopádně jsem viděl, že jsi sdílel stížnost od AskGamblers a takového hráče jsem tady nenašel.

Pokud jde o černou listinu, to je dobrý bod a zeptal jsem se na to našeho týmu a řekli, že se na to dnes podívají, a až budu vědět více informací, dám vám vědět.

Automaticky přeloženo:
1...3 4

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky