DomůFórumDiskuze stížnostíVýběry na rtbet

Výběry na rtbet (strana 5)

 od ercancho
|
34 880 zobrazení 252 odpovědí |
|
1...4 5 6...13
Romi

Dobré odpoledne,

Od 25. dne, kdy jsem provedl svůj výběr a je 31. července, to není otázka trpělivosti, spíš mi připadá, že je neúnosné, že to kasina s výběry dělají. Vložit rychle, ale nevybírat. Cítím se podveden a nevím, kdy a zda dostanu své peníze. Neplatí, protože se jim do toho nechce, to je ono.

Automaticky přeloženo:

Dobrý den, uplynulo 14 dní a stále mi nepřišlo nic, co bych měl udělat, protože mi dochází trpělivost.

Automaticky přeloženo:
JUANSKUDERO

Úžasný. Technicky jsem v pracovní den 5 a jsem na cestě. Hodně štěstí, podejte stížnost a dostaňte zaplaceno. V každém případě stále nechápu skóre, které má toto kasino s tím, co dělají.

Automaticky přeloženo:
Chencho_010

Protože mají vysoké procento plateb, což znamená, že zaplatí téměř každému, i když je pozdě.

Automaticky přeloženo:

No, jakou máme smůlu...

Automaticky přeloženo:

Dobré odpoledne,

Od 25. dne, kdy jsem provedl svůj výběr a je 31. července, to není otázka trpělivosti, spíš mi připadá, že je neúnosné, že to kasina s výběry dělají. Vložit rychle, ale nevybírat. Cítím se podveden a nevím, kdy a zda dostanu své peníze. Neplatí, protože se jim do toho nechce, to je ono.

Automaticky přeloženo:

Určitě chápu vaši frustraci, ale bohužel teď nemůžeme nic moc dělat, než čekat. Jakmile uplyne 14denní lhůta a vy do té doby neobdržíte peníze, náš tým pro stížnosti bude moci zasáhnout.

Máte nějaké zkušenosti s výběry z jiných kasin? Jak dlouho obvykle čekáte?

Automaticky přeloženo:
Romi

Dobré ráno,

Maximálně 2 dny v jiných kasinech. Tohle je nejhorší zkušenost, jakou jsem kdy měl. Zaměstnanci navíc nevědí, jak vám říci, kdy dostanete výplatu, protože nemají přístup do finančního oddělení. Řeknou vám jen počkej, omlouváme se, je tu dlouhá fronta na výběry... no, velmi, velmi špatné.

Automaticky přeloženo:
Romi

Dobrý den, v mém případě dobře, ano, těch 14 dní uplynulo, co mám dělat?

Automaticky přeloženo:

Dobrý den, uplynulo 14 dní a stále mi nepřišlo nic, co bych měl udělat, protože mi dochází trpělivost.

Automaticky přeloženo:

Ahoj. Je mi líto, že tento problém stále přetrvává.

Navrhoval bych, abyste si zde s naším týmem stěžovali a oni rádi prověří, co se mohlo stát, a snad to vyřeší.

Pokud chcete, použijte k tomu tento odkaz a dejte nám vědět, jak to dopadlo.

Upraveno autorem
Automaticky přeloženo:

Dobré ráno,

Maximálně 2 dny v jiných kasinech. Tohle je nejhorší zkušenost, jakou jsem kdy měl. Zaměstnanci navíc nevědí, jak vám říci, kdy dostanete výplatu, protože nemají přístup do finančního oddělení. Řeknou vám jen počkej, omlouváme se, je tu dlouhá fronta na výběry... no, velmi, velmi špatné.

Automaticky přeloženo:

No, doufám, že se tato fronta brzy zkrátí a přijde váš čas na výběr.🤞

Automaticky přeloženo:
Romi

Ahoj,

Poslal jsem reklamační email k reklamacím, protože v konkrétních podmínkách je uvedeno, že výběry budou zpracovány do 3 pracovních dnů od žádosti a já již pátý den nesplňují jejich uvedené podmínky. Uvidíme, jestli s tím mám 🍀 tuto záležitost ukončit.

Automaticky přeloženo:

dostal někdo peníze???

Automaticky přeloženo:

Já nic. Jsem tam 7 dní a tahají mě za nohy. Někteří šmejdi, kteří také klamou.

Automaticky přeloženo:

Ahoj,

Poslal jsem reklamační email k reklamacím, protože v konkrétních podmínkách je uvedeno, že výběry budou zpracovány do 3 pracovních dnů od žádosti a já již pátý den nesplňují jejich uvedené podmínky. Uvidíme, jestli s tím mám 🍀 tuto záležitost ukončit.

Automaticky přeloženo:

Uvidíme, sám jsem zvědavý. Ale stěžovali jste si na jejich webu nebo jste jim to poslali? Doufám, že brzy dostanete dobré zprávy a váš výběr přijde na váš účet. Pokud ne, můžete nás kontaktovat a my se vám pokusíme pomoci.

Automaticky přeloženo:
Jaro

Dobrý den Jaro,

Na váš e-mail se stížností je toto vaše odpověď, stejná jako vždy


Podle našeho systému se výběr zdá být ve frontě na finančním oddělení.

Rád bych vás však informoval, že doba zpracování žádostí o výběr je přibližná a může být zpožděna v závislosti na počtu aktivních žádostí.

Stav vaší žádosti můžete zkontrolovat přímo z vašeho hráčského účtu.

Automaticky přeloženo:
Chencho_010

No, to není náš e-mail, ale e-mail kasina, které vám odpovědělo. Myslím, že budeš muset být trpělivý. Mohu se zeptat, jak přesně čekáte a kdy jste provedli výběr? Omlouvám se, jestli jsi to už říkal, jen jsem to neviděl, proto se ptám.

počkám na odpověď.

Automaticky přeloženo:
Jaro

Správně, je to e-mail kasina rtbet. Výběry jsou od 25. července. Těch 14 dní ještě není

Automaticky přeloženo:
Chencho_010

Chápu, takže bude potřeba se obrnit trpělivostí a pokusit se zjistit, jak probíhá vysazení. Nemusí to být 100 emailů pořád, ale alespoň jednou za 2-3 dny. Pokud se nic nezmění, můžete nám podat stížnost a náš tým se na situaci podívá a doufejme, že vám pomůžeme.

Zní vám to dobře?

Automaticky přeloženo:
Jaro

Dobrý den Jaro,

Až přijde čas, ano, i když doufám, že svou povinnost splní a zaplatí mi dříve. V každém případě jsem toto kasino nikdy nezažil. Zavání to podvodem. Děkuji

Automaticky přeloženo:
Chencho_010

Dobré ráno,

Platba přijata. Díky bohu!

Pozdravy

Automaticky přeloženo:
1...4 5 6...13
Jít na stránkuz 13 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky