Pokud s vámi kasino nebude komunikovat a vy nebudete mít své peníze, můžete využít naši bezplatnou funkci – stížnost. Prozatím bych nebyl skeptický, protože si nemyslím, že budete čekat tak dlouho, takže trochu trpělivosti.
Cokoli se změní, klidně mi dejte vědět.
If casino will not communicate with you and you won't have your money, you can use our free feature- complaint. For the time being I would not be skeptical because I don't think you wait that long, so a little patience.
Anything changes, feel free to let me know.
Provedl jsem výběr 500 eur dne 18.07.2024 a dnes, 29.07.2024, jsem peníze neobdržel. Nejprve mi řekli, že převod již byl proveden a že musím počkat, když mi sami řekli, že 3 až 5 pracovních dnů.
Pak mi další kolega sděluje, že už to udělali a že mám zavolat do své banky, aby mi poskytli informace, kontaktuji svou banku a požádají mě o ARN kód transakce, který mi dodnes nesdělili já taky. odesláno.
Aby toho nebylo málo, další kolega mi říká, že výběr nebyl proveden, protože můj účet není ověřený, řeknu mu, jak to mám udělat, když se zdá, že to nic neumí, a řekne mi, abych smazal mezipaměť atd. a odchází z rozhovoru, dávám se do řeči s dalším jeho spolužákem a říkám mu, co mi řekl jeho spolužák a ten samý spolužák mi říká, že to tak není a s důchodem to nemá nic společného, na což se ho znovu ptám, jak jde to. mého výběru a on mi říká, že musím počkat, ptám se ho na kód ARN a on mi říká, že musím čekat, tak nevím, co si mám myslet o těch 500 eur, které vybírám
I made a withdrawal of 500 euros on 07/18/2024 and today, 07/29/2024, I have not received the money. First, they tell me that the transfer has already been made and that I have to wait, when they themselves told me that 3 to 5 business days.
Then another colleague tells me that they have already done it and that I should call my bank so that they can give me the information, I contact my bank and they ask me for the ARN code of the transaction, which to date they have not given me either. sent.
To make matters worse, another colleague tells me that the withdrawal has not been made because my account is not verified, well I tell him how do I do it if nothing appears to be able to do it and he tells me to delete cache etc etc and leaves the conversation, I start talking to another classmate of his and I tell him what his classmate told me and the same classmate tells me that that's not the case and it has nothing to do with the retirement, to which I ask him again how it's going. of my withdrawal and he tells me that I have to wait, I ask him for the ARN code and he tells me that I have to wait, so I don't know what to think about the 500 euros that I withdraw
Hice una retirada de 500 euros el dia 18/07/2024 y a dia de hoy 29/07/2024 no he recibido el dinero, primero me comentan que ya esta hecha la transferencia y que me tengo que esperar , cuando ellos mismos me dijeron que de 3 a 5 dias laborales.
Luego otro compañero me dice que ya la han hecho y que llame a mi banco para que ellos me den la información , me pongo en contacto con mi banco y me piden el code ARN de la transacción cosa que a dia de hoy tampoco me lo han mandado.
Ya como colmo otro compañero me dice que no se a efectuado el retiro porque mi cuenta no esta verificada bueno le digo que como lo hago si no me aparece nada para poder hacerlo y me dice que borre cache etc etc y se va de la conversacion, me pongo a hablar con otro compañero suyo y le comento lo que me dijo su compañero y el mismo compañero me dice que eso no es asi que no tiene nada que ver eso con el retiro, a lo que le pregunto de nuevo que como va lo de mi retirada y me dice que me tengo que esperar le pido el codigo ARN y me dice que me tengo que esperar asi que nose que pensar de los 500 euros que retire
Mám 3 nevyřízené výběry z 25.7. Řekněte, že jsou velmi pomalí, ale nakonec zaplatí, nebojte se. Při předchozích 2 příležitostech mi nakonec zaplatili, ale je pravda, že nepožadují nic, žádnou dokumentaci ani nic a trvá jim dlouho, než zaplatí. Doufám, že tentokrát mi také zaplatí, protože je to 1 000 €.
I have 3 pending withdrawals from 07/25. Tell you that they are very slow but they end up paying, don't worry. On 2 previous occasions they ended up paying me but it is true that they do not ask for anything, no documentation or anything and they take a long time to pay. I hope that this time they also pay me because it is €1,000.
Yo tengo 3 retiradas pendientes del 25/07. Deciros que son muy lentos pero acaban pagando no os preocupéis. A mí en 2 ocasiones anteriores me terminaron pagando pero es cierto que no piden nada, ni documentación ni nada y tardan mucho en pagar. Espero que esta vez también me pagan porque son 1.000€ .
Zaplatili vám?
čekám od 25.7....
Have they paid you?
I have been waiting since July 25th....
Te han pagado?
Yo llevo desde el 25 de julio esperando....
Nezaplatil mi, čekám od 18.7
He has not paid me, I have been waiting since July 18
A mi no me ha pagado llevo desde el 18 de julio esperando
Jak dlouho vám trvalo zaplatit?
How long did it take you to pay?
Cuanto te tardaron en pagar?
Jakou metodu výběru jste použili?
Jindy to trvalo 2 až 3 pracovní dny.
What withdrawal method have you used?
The other times it took 2 to 3 business days.
Que método de retiro has puesto?
Las otras veces tardaron de 2 a 3 días hábiles.
Kartu jsem vložil tak, že jakmile je výběr schválen, je okamžitý. Pokud zadáte převod, bude to trvat déle, chápu. Schválili jste stažení?
I put the card in that once the withdrawal is approved it is instant. If you put a transfer it takes more days I understand. Have you approved the withdrawal?
Yo puse la tarjeta que una vez aprobado el retiro es instantánea. Si pones transferencia tardan más días entiendo. Tienes aprobado el retiro?
Způsob výběru víza... a už jsem vám řekl, že jsem výběr provedl 18. července a stále nemám peníze.
Visa withdrawal method... and I already told you, I made the withdrawal on July 18 and I still don't have the money.
Metodo de retiro visa.. y ya te digo el retiro lo hice el día 18 de julio y aun no tengo el dinero
A máte transakci schválenou nebo čekající? Není to vůbec normální. Měli by podat stížnost a probudit toto kasino.
And do you have the transaction approved or pending? It's not normal at all. They should file a complaint and wake up this casino.
Y lo tienes como aprobado o pendiente la transacción? No es para nada normal. Deberían poner una queja y espabile este casino.
Jediné, co mi říkají, je, že musím počkat
The only thing they tell me is that I have to wait
Lo único que me dicen es que tengo que esperarme
Zde bychom měli jednat a snížit hodnocení, které toto kasino má. Nejsou transparentní a online agenti jsou bezradní. Mám výběry od 25.7. Informujte mě, až dostanete zaplaceno, a já udělám totéž, když to uděláte. V každém případě stiskněte chat a e-mail, dokud se neomrzí a nevyplatí vám peníze. Hlavu vzhůru
Well, here we should act and lower the rating that this casino has. They are not transparent and the online agents are clueless. I have withdrawals from 07/25. Inform me when you get paid and I will do the same when you do. In any case, press the chat and email until they get tired and pay you your money. Cheer up
Pues aquí ya se debería de actuar y bajar la nota que tiene este casino. No son transparentes y los agentes en línea no tienen idea de nada. Yo tengo retiros del 25/07. Informarme cuando cobres y yo haré lo mismo cuando lo haga. De todas maneras presiona al chat y mail hasta que se cansen y te paguen tu dinero. Animo
Provedl jsem výběr 500 eur dne 18.07.2024 a dnes, 29.07.2024, jsem peníze neobdržel. Nejprve mi řekli, že převod již byl proveden a že musím počkat, když mi sami řekli, že 3 až 5 pracovních dnů.
Pak mi další kolega sděluje, že už to udělali a že mám zavolat do své banky, aby mi poskytli informace, kontaktuji svou banku a požádají mě o ARN kód transakce, který mi dodnes nesdělili já taky. odesláno.
Aby toho nebylo málo, další kolega mi říká, že výběr nebyl proveden, protože můj účet není ověřený, řeknu mu, jak to mám udělat, když se zdá, že to nic neumí, a řekne mi, abych smazal mezipaměť atd. a odchází z rozhovoru, dávám se do řeči s dalším jeho spolužákem a říkám mu, co mi řekl jeho spolužák a ten samý spolužák mi říká, že to tak není a s důchodem to nemá nic společného, na což se ho znovu ptám, jak jde to. mého výběru a on mi říká, že musím počkat, ptám se ho na kód ARN a on mi říká, že musím čekat, tak nevím, co si mám myslet o těch 500 eur, které vybírám
I made a withdrawal of 500 euros on 07/18/2024 and today, 07/29/2024, I have not received the money. First, they tell me that the transfer has already been made and that I have to wait, when they themselves told me that 3 to 5 business days.
Then another colleague tells me that they have already done it and that I should call my bank so that they can give me the information, I contact my bank and they ask me for the ARN code of the transaction, which to date they have not given me either. sent.
To make matters worse, another colleague tells me that the withdrawal has not been made because my account is not verified, well I tell him how do I do it if nothing appears to be able to do it and he tells me to delete cache etc etc and leaves the conversation, I start talking to another classmate of his and I tell him what his classmate told me and the same classmate tells me that that's not the case and it has nothing to do with the retirement, to which I ask him again how it's going. of my withdrawal and he tells me that I have to wait, I ask him for the ARN code and he tells me that I have to wait, so I don't know what to think about the 500 euros that I withdraw
Hice una retirada de 500 euros el dia 18/07/2024 y a dia de hoy 29/07/2024 no he recibido el dinero, primero me comentan que ya esta hecha la transferencia y que me tengo que esperar , cuando ellos mismos me dijeron que de 3 a 5 dias laborales.
Luego otro compañero me dice que ya la han hecho y que llame a mi banco para que ellos me den la información , me pongo en contacto con mi banco y me piden el code ARN de la transacción cosa que a dia de hoy tampoco me lo han mandado.
Ya como colmo otro compañero me dice que no se a efectuado el retiro porque mi cuenta no esta verificada bueno le digo que como lo hago si no me aparece nada para poder hacerlo y me dice que borre cache etc etc y se va de la conversacion, me pongo a hablar con otro compañero suyo y le comento lo que me dijo su compañero y el mismo compañero me dice que eso no es asi que no tiene nada que ver eso con el retiro, a lo que le pregunto de nuevo que como va lo de mi retirada y me dice que me tengo que esperar le pido el codigo ARN y me dice que me tengo que esperar asi que nose que pensar de los 500 euros que retire
Jak vidím, je to tam dost zapeklitá situace.
Je tam nyní váš účet plně ověřen, nebo vás ještě nepožádali o zahájení procesu ověření?
Věřím, že toto je váš první výběr v tomto kasinu, že? Doufám, že to brzy vyřeší, abyste mohli obdržet své peníze. Pokud máte pocit, že potřebujete pomoc od našeho týmu pro stížnosti, dejte nám prosím vědět a my se na to podíváme.
This is quite a messy situation there, as I can see.
Is your account fully verified there now, or did they not ask you to start the verification process yet?
I believe that this is your first withdrawal at this casino, right? I hope they will be able to solve it soon so you can receive your money. If you feel that you need help from our complaint team, please let us know, and we'll have a look into this.
Mám 3 nevyřízené výběry z 25.7. Řekněte, že jsou velmi pomalí, ale nakonec zaplatí, nebojte se. Při předchozích 2 příležitostech mi nakonec zaplatili, ale je pravda, že nepožadují nic, žádnou dokumentaci ani nic a trvá jim dlouho, než zaplatí. Doufám, že tentokrát mi také zaplatí, protože je to 1 000 €.
I have 3 pending withdrawals from 07/25. Tell you that they are very slow but they end up paying, don't worry. On 2 previous occasions they ended up paying me but it is true that they do not ask for anything, no documentation or anything and they take a long time to pay. I hope that this time they also pay me because it is €1,000.
Yo tengo 3 retiradas pendientes del 25/07. Deciros que son muy lentos pero acaban pagando no os preocupéis. A mí en 2 ocasiones anteriores me terminaron pagando pero es cierto que no piden nada, ni documentación ni nada y tardan mucho en pagar. Espero que esta vez también me pagan porque son 1.000€ .
Nikdy nepožadují žádné ověření. Čekali jste mnoho dní, takže byste měli podat stížnost kasinu. S tolika stížnostmi, jak má takové skóre?
They never ask for any verification. You have been waiting for many days so you should file a complaint with the casino. With so many complaints, how does he have that score?
No piden verificación ninguna nunca. Lleva muchos días esperando por lo que se debería interponer una queja ante el casino. Con tanta queja como tiene esa puntuación?
A máte transakci schválenou nebo čekající? Není to vůbec normální. Měli by podat stížnost a probudit toto kasino.
And do you have the transaction approved or pending? It's not normal at all. They should file a complaint and wake up this casino.
Y lo tienes como aprobado o pendiente la transacción? No es para nada normal. Deberían poner una queja y espabile este casino.
Kdykoli má hráč pocit, že by mu náš reklamační tým mohl nějak pomoci, rádi s reklamací pomůžeme. Mějte prosím na paměti, že kasinům dáváme celých 14 dní na zpracování výběru, než budeme moci v jakémkoli případě zasáhnout.
Whenever a player feels that our complaint team could be of any help, we will gladly help with the complaint. Just bear in mind, please, that we give casinos 14 full days to process the withdrawal before we can intervene in any case.
Neřeknou vám to, nikdy nevíte, jestli dostanete zaplaceno nebo ne, protože to vypadá, že platit nechtějí. Říká se, že máme zpoždění.
They don't tell you, you never know if you will get paid or not because it seems like they don't want to pay. We are having delays is what they say.
No te lo dicen, nunca sabes si cobraras o no porque parece que no quieran pagar. Estamos teniendo retrasos es lo que dicen.
Chápu, že těch 14 dní je od práce nebo od začátku čerpání.?
I understand that the 14 days are from work or from when the withdrawal began.?
Entiendo que los 14 días son laborales o desde que se inicio el retiro.?
Neřeknou vám to, nikdy nevíte, jestli dostanete zaplaceno nebo ne, protože to vypadá, že platit nechtějí. Říká se, že máme zpoždění.
They don't tell you, you never know if you will get paid or not because it seems like they don't want to pay. We are having delays is what they say.
No te lo dicen, nunca sabes si cobraras o no porque parece que no quieran pagar. Estamos teniendo retrasos es lo que dicen.
No, nemělo by moc smysl říkat: "Milý hráč, my ti nic nezaplatíme."
Představuji si, že vás ty starosti musely sníst, ale je opravdu tak neuvěřitelné, že se kasino může zpozdit s platbami? Jak to můžeš vědět? V každém případě bych preferoval optimistickou verzi.
Na základě vámi uvedené stížnosti:
16 odevzdaných celkem
4 vyřešeno
1 nevyřešeno
9 zamítnuto
No, existuje jen jeden skutečný nevyřešený problém. index bezpečnosti byl kvůli tomu nižší.
Popravdě, hodnota "nadprůměrná" mi přijde docela vhodná.
Doufám, že se vám brzy podaří zaplatit.
Well, it would not make much sense to say, "Dear player, we're not going to pay you."
I imagine the worries must have been eating you, but is it truly so unbelievable that the casino might be delayed with payments? I mean, how could you know? I would prefer the optimistic version by any means.
Based on the complaint you have mentioned:
16 submitted in total
4 resolved
1 unresolved
9 rejected
Well, there is only one actual unresolved problem. the Safety Index has been lower due to that.
Actually, a value "above average" feels quite appropriate to me.
I do hope the will manage to pay you soon.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém samovyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.