Provozovatele třetích stran na této stránce uvádíme bez provizních ujednání. Jste starší 21 let a máte problémy s hraním? Volejte 1-800-GAMBLER.

DomůFórumDiskuze stížnostíVýběry na rtbet

Výběry na rtbet (strana 4)

 od ercancho
|
52 307 zobrazení 326 odpovědí |
|
1...3 4 5...17

Mám 3 nevyřízené výběry z 25.7. Řekněte, že jsou velmi pomalí, ale nakonec zaplatí, nebojte se. Při předchozích 2 příležitostech mi nakonec zaplatili, ale je pravda, že nepožadují nic, žádnou dokumentaci ani nic a trvá jim dlouho, než zaplatí. Doufám, že tentokrát mi také zaplatí, protože je to 1 000 €.

Automaticky přeloženo:
sahinozben33

Zaplatili vám?

čekám od 25.7....

Automaticky přeloženo:
Chencho_010

Nezaplatil mi, čekám od 18.7

Automaticky přeloženo:
Chencho_010

Jak dlouho vám trvalo zaplatit?

Automaticky přeloženo:
JUANSKUDERO

Jakou metodu výběru jste použili?

Jindy to trvalo 2 až 3 pracovní dny.

Automaticky přeloženo:
Chencho_010

Kartu jsem vložil tak, že jakmile je výběr schválen, je okamžitý. Pokud zadáte převod, bude to trvat déle, chápu. Schválili jste stažení?

Automaticky přeloženo:
Chencho_010

Způsob výběru víza... a už jsem vám řekl, že jsem výběr provedl 18. července a stále nemám peníze.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
JUANSKUDERO

A máte transakci schválenou nebo čekající? Není to vůbec normální. Měli by podat stížnost a probudit toto kasino.

Automaticky přeloženo:
Chencho_010

Jediné, co mi říkají, je, že musím počkat

Automaticky přeloženo:
JUANSKUDERO

Zde bychom měli jednat a snížit hodnocení, které toto kasino má. Nejsou transparentní a online agenti jsou bezradní. Mám výběry od 25.7. Informujte mě, až dostanete zaplaceno, a já udělám totéž, když to uděláte. V každém případě stiskněte chat a e-mail, dokud se neomrzí a nevyplatí vám peníze. Hlavu vzhůru

Automaticky přeloženo:

Provedl jsem výběr 500 eur dne 18.07.2024 a dnes, 29.07.2024, jsem peníze neobdržel. Nejprve mi řekli, že převod již byl proveden a že musím počkat, když mi sami řekli, že 3 až 5 pracovních dnů.

Pak mi další kolega sděluje, že už to udělali a že mám zavolat do své banky, aby mi poskytli informace, kontaktuji svou banku a požádají mě o ARN kód transakce, který mi dodnes nesdělili já taky. odesláno.

Aby toho nebylo málo, další kolega mi říká, že výběr nebyl proveden, protože můj účet není ověřený, řeknu mu, jak to mám udělat, když se zdá, že to nic neumí, a řekne mi, abych smazal mezipaměť atd. a odchází z rozhovoru, dávám se do řeči s dalším jeho spolužákem a říkám mu, co mi řekl jeho spolužák a ten samý spolužák mi říká, že to tak není a s důchodem to nemá nic společného, na což se ho znovu ptám, jak jde to. mého výběru a on mi říká, že musím počkat, ptám se ho na kód ARN a on mi říká, že musím čekat, tak nevím, co si mám myslet o těch 500 eur, které vybírám

Automaticky přeloženo:

Jak vidím, je to tam dost zapeklitá situace.

Je tam nyní váš účet plně ověřen, nebo vás ještě nepožádali o zahájení procesu ověření?

Věřím, že toto je váš první výběr v tomto kasinu, že? Doufám, že to brzy vyřeší, abyste mohli obdržet své peníze. Pokud máte pocit, že potřebujete pomoc od našeho týmu pro stížnosti, dejte nám prosím vědět a my se na to podíváme.

Automaticky přeloženo:

Mám 3 nevyřízené výběry z 25.7. Řekněte, že jsou velmi pomalí, ale nakonec zaplatí, nebojte se. Při předchozích 2 příležitostech mi nakonec zaplatili, ale je pravda, že nepožadují nic, žádnou dokumentaci ani nic a trvá jim dlouho, než zaplatí. Doufám, že tentokrát mi také zaplatí, protože je to 1 000 €.

Automaticky přeloženo:

Tak doufejme, že tentokrát udělají jako předtím a peníze vám vyplatí.

Víte, co tam způsobuje zpoždění?

Automaticky přeloženo:
Romi

Nikdy nepožadují žádné ověření. Čekali jste mnoho dní, takže byste měli podat stížnost kasinu. S tolika stížnostmi, jak má takové skóre?

Automaticky přeloženo:

A máte transakci schválenou nebo čekající? Není to vůbec normální. Měli by podat stížnost a probudit toto kasino.

Automaticky přeloženo:

Kdykoli má hráč pocit, že by mu náš reklamační tým mohl nějak pomoci, rádi s reklamací pomůžeme. Mějte prosím na paměti, že kasinům dáváme celých 14 dní na zpracování výběru, než budeme moci v jakémkoli případě zasáhnout.

Automaticky přeloženo:
Romi

Neřeknou vám to, nikdy nevíte, jestli dostanete zaplaceno nebo ne, protože to vypadá, že platit nechtějí. Říká se, že máme zpoždění.

Automaticky přeloženo:
Romi

Chápu, že těch 14 dní je od práce nebo od začátku čerpání.?

Automaticky přeloženo:

Neřeknou vám to, nikdy nevíte, jestli dostanete zaplaceno nebo ne, protože to vypadá, že platit nechtějí. Říká se, že máme zpoždění.

Automaticky přeloženo:

No, nemělo by moc smysl říkat: "Milý hráč, my ti nic nezaplatíme."

Představuji si, že vás ty starosti musely sníst, ale je opravdu tak neuvěřitelné, že se kasino může zpozdit s platbami? Jak to můžeš vědět? V každém případě bych preferoval optimistickou verzi.

Na základě vámi uvedené stížnosti:

16 odevzdaných celkem

4 vyřešeno

1 nevyřešeno

9 zamítnuto

No, existuje jen jeden skutečný nevyřešený problém. index bezpečnosti byl kvůli tomu nižší.

Popravdě, hodnota "nadprůměrná" mi přijde docela vhodná.

Doufám, že se vám brzy podaří zaplatit.


Automaticky přeloženo:

Chápu, že těch 14 dní je od práce nebo od začátku čerpání.?

Automaticky přeloženo:

Technicky vzato do dne, kdy jste odeslali žádost o výběr, nebo ode dne, kdy KYC začal – pokud se do toho zapojil KYC.

Zkuste být trpělivý, prosím. Musí to být těžké, ale čekání se zdá být jedinou věcí, kterou lze udělat.

Automaticky přeloženo:
Romi

V tuto chvíli stále nemám výplatu od 25. července...čeká na výběr bez zpracování. Jediné, co dělají, je požádat o odpuštění a že musíte ještě chvíli počkat. Je to opravdu ostudné kasino. Počkejme na výplatu a už se sem nikdy nevrátíme

Automaticky přeloženo:
Chencho_010

Vím, že není snadné zůstat trpělivý, ale zkuste to, prosím, a snad pro nás brzy budete mít dobré zprávy.🤞

Určitě to pochopím, pokud se tam nevrátíte hrát znovu. Pokud nemáte dobré zkušenosti, je logické se přesunout jinam. Ale záleží na tom, co každý nazývá špatnou zkušeností.🤔

Automaticky přeloženo:
1...3 4 5...17
Jít na stránkuz 17 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky