Výběry na rtbet (strana 3)

před 4 měsíci od ercancho
|
11334 zobrazení 130 odpovědí |
|
12 3 4...7
Přidat příspěvek
Shrubster1990
před 2 měsíci

Rozhodně to není legrace, pokud vám kasino nemůže nic říct a vy jen čekáte a v podstatě nic relevantního nevíte.

Ale o čem jsi s nimi o víkendu mluvil? Zaznamenali jste nějaký malý pokrok nebo žádný vývoj?

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Řekli, že zpracují manuální adresu. To byla neděle. Řekl jsem pak vše, co potřebovali, ale od té doby žádná odpověď

Automaticky přeloženo:
Shrubster1990
před 2 měsíci

Uvidíme, co se bude dít v příštích dnech a jestli se jim podaří poslat vám peníze. Kéž by to šlo urychlit nebo více pomoci, ale bohužel si musíme počkat na kasino.

Doufám, že se to všechno vyřeší. 😕

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Říká se, že vy z týmu Casino Guru stále necháváte svůj bezpečnostní index na 7,5? Co potřebujete slyšet od hráčů, abyste mohli podniknout nějaké kroky nebo je odstranit ze svého webu?


Ještě nejhorší jste s propagací takových kasin, jaká jsou sama o sobě.


Stačí, že nemají licenci.

Automaticky přeloženo:
Anonymized619
před 2 měsíci

Jejich bezpečnostní index je stále na stejném bodě, protože i když hráči něco sdíleli, jejich stížnosti jsou většinou vyřešeny. Ani jedna stížnost není nevyřešená, takže předpokládám, že to je hlavní důvod, proč zůstávají tam, kde jsou.

Kasina z našich stránek nedáváme pryč, i když mají bezpečnostní index 0. O tom to celé je, abyste viděli co nejvíce informací o špatných kasinech a nechodili tam hrát. To, že jsou na našich stránkách, neznamená, že je propagujeme, i když nejste první, kdo to říká.

Jak ale vidím, s tímto kasinem teprve začínáme sbírat nějaké nové informace od hráčů, takže je těžké ze začátku hodnotit, jak se zachovají.

Ale viděl jsem, že jsi podal stížnost. Tak co se tu stalo? Je problém s odběrem nebo něco jiného?

Pokud jde o licenci, již jsem ji dal našemu datovému týmu ke kontrole a řekli, že toto je kasino od Adonio NV, a proto toto kasino má licenci, ale nemá na webu validátor. Tak to jsme zjistili.

Nyní budu čekat na vaši odpověď a také by bylo užitečné, kdybyste odpověděla Kristine, která již na vaši stížnost odpověděla.

Držím palce, ať se to vyřeší. 🤞☘️

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Dostal jsi peníze?

Automaticky přeloženo:
Shrubster1990
před měsícem

Dostal jsi peníze?

Automaticky přeloženo:
zetrai
před měsícem

Dostal jsi peníze?

Automaticky přeloženo:
costasuzana23
před měsícem

Dobrý den, vidím, že vás zajímá, zda hráči dostali peníze. Čekáte na nějaké stažení i zde? Nebo jste narazili na toto kasino a chtěli jste vědět, jak jsou na tom ostatní hráči?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před měsícem

Ano, také čekám na stažení, které je již dávno po splatnosti! Zajímalo mě, jestli byly případy ostatních hráčů vyřešeny

Automaticky přeloženo:
costasuzana23
před měsícem

Na platformě RTBET3

Automaticky přeloženo:
Příspěvek od sarokin116 byl odstraněn
Příspěvek od sarokin116 byl odstraněn
Příspěvek od sarokin116 byl odstraněn
sarokin116
před měsícem

Neodstranil jsem to a dokonce bych rád věděl, co si o této platformě myslíte

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Ano, také čekám na stažení, které je již dávno po splatnosti! Zajímalo mě, jestli byly případy ostatních hráčů vyřešeny

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Dobře, tak jak dlouho čekáte na své výběry? Hráli jste v kasinu s nějakým bonusem nebo ne? Už jste zde ověřili svůj účet?

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Mám zůstatek 4200. žádost o výběr lze podat s limitem 800 eur. Na vyřízení čekám 3 dny. žádost o stažení čeká na schválení 3 dny.

Automaticky přeloženo:
sahinozben33
před měsícem

Ahoj!

Upřímně nemohu přijít na to, zda jste část částky již obdrželi, nebo na ni stále čekáte. V každém případě věřím, že několik dalších podrobností jen zlepší celkové porozumění.

Už jste někdy předtím vystoupili z tohoto kasina? Je to vaše první příležitost? A co ověření účtu? Bylo vyklizeno?

Samozřejmě neváhejte přidat cokoli, co považujete za vhodné.


Automaticky přeloženo:
před měsícem

na můj účet nebyly připsány žádné peníze. je to poprvé, co vybírám peníze. čekám už 3 dny. účet nebyl požádán o ověření. všichni na fóru říkají, že si stěžují. jen čekám. poslal jsem zprávu na živou linku podpory. říká, že bude brzy přijat. je to zvláštní situace. jen čekáme

Automaticky přeloženo:
sahinozben33
před měsícem

Ano, vím, že to někdy nemusí být vůbec příjemné a čekání je náročné. Chápu to ale správně, že váš výběr již byl schválen a nyní jen čekáte, až vám dorazí na účet? Jakou platební metodu jste použili?

Automaticky přeloženo:
12 3 4...7
Jít na stránkuz 7 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky