Výběry na rtbet (strana 2)

před 6 měsíci od ercancho
|
21705 zobrazení 197 odpovědí |
|
1 2 3...10
před 5 měsíci

Možná zkusit krypto variantu?

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Možnost nelze zobrazit pouze bankou a kartou a proč bych měl přijímat kryptoměny, i když to fungovalo. Nemohou vám ani říct, kdo je poskytovatel plateb

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Pravda, doufám, že to pro tebe a mě vyjde, brácho, pokud se dozvíš nějaké novinky, prosím aktualizuj mě

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Vypadá to, že dodavatel živého chatu třetí strany o společnosti nemá ponětí a nemůže za ně vůbec odpovídat, to je ztráta 4500

Automaticky přeloženo:
lacasillaabdera
před 5 měsíci

Čau kámo

jak dlouho to říkalo, že dostanete platbu, několikrát se to vrátilo a vrátilo se k mé sportovní bilanci, zdá se, že nikoho nemůžete sehnat

Automaticky přeloženo:
Romi
před 5 měsíci

Ahoj

Mám také velké problémy s výběrem rtbetu

Automaticky přeloženo:
ercancho
před 5 měsíci

Čau Ercancho


dostal jsi zaplaceno od rtbet


mám stejný problém

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Ahoj

Mám také velké problémy s výběrem rtbetu

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Ahoj,

Jo, víme o tom. Vaše stížnost je stále otevřená, a pokud vidím, Kristina vás právě informovala o pravidle 14 dnů.

Domnívám se, že to není příliš pohodlné, ale musíme si být jisti, že kasino mělo dostatek času na vyřešení této záležitosti, než zasáhne tým pro stížnosti.

Zkuste vydržet, prosím. Snad někdo z kasina konečně najde způsob, jak to vyřešit dříve. 🤞🤞

Na základě vašich předchozích příspěvků bych ale trochu váhal.


Upraveno autorem před 5 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Pravda, doufám, že to pro tebe a mě vyjde, brácho, pokud se dozvíš nějaké novinky, prosím aktualizuj mě

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Doporučuji použít tlačítko odpovědět, abyste zůstali v kontaktu s ostatními. Tato funkce jim umožňuje být upozorněni pokaždé, když odpovíte 😉.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 5 měsíci

Ahoj,

20. května jsem jim poslal e-mail s dotazem, proč se můj výběr vrátil na můj účet, nikdy neodpověděli. Myslím, že to bylo přes 14 dní.

Děkuji

Automaticky přeloženo:
Shrubster1990
před 5 měsíci

Takhle by se kasino nemělo chovat, řekl bych, a ignorovat hráče. Když jste dostali své peníze zpět na svůj účet v kasinu, zadali jste znovu svůj výběr?

Každopádně náš tým se vám bude snažit co nejlépe pomoci, snad to dobře dopadne.

Pokud máte něco nového, neváhejte nám dát vědět v sekci stížností a zde na fóru.

Zkřížené prsty. 🤞

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 5 měsíci

Ahoj Jaro,


Znám a také neznám poskytovatele plateb znamená, že nemám tušení, že se to znovu odrazí, což by mohlo, a nedává žádné alternativy k výběru peněz. Zkusil jsem vybrat znovu, můžete také vybrat pouze 1000 nz dolarů za den, takže jsem znovu ve frontě.


V pondělí jsem znovu vybral 1000 dolarů a je to v revizi, poté to jde jejich poskytovateli plateb a pravděpodobně to bude trvat týden a pak to odmítnu a znovu se objeví.


Na zdraví

adam

Automaticky přeloženo:
Shrubster1990
před 5 měsíci

Pevně věřím, že se taková situace již nebude opakovat. Vždy je dobré, když kasino samo uvede nějaký důvod, proč se tak stalo, protože někdy problém nemusí být na jejich straně, ale rozhodně není nejlepší hráče ignorovat.

Teď budeme muset být trpěliví a čekat, co se stane.

Každopádně, použili jste pro výběr stejnou platební metodu jako při předchozím pokusu?

Pokud tato situace bude pokračovat, náš tým zasáhne a pokusí se pomoci. Snad se nám to podaří a vy dostanete své peníze. 🙂

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 5 měsíci

díky Jaro, stále žádná odpověď přes e-mail, četl jsem na více fórech, že na e-maily nikdy neodpověděli.


Nyní jsem odstoupil pomocí 3 různých metod, abych vyzkoušel každou z nich a zjistil, zda nějaká bude schválena


díky moc, vážím si vaší práce

Automaticky přeloženo:
Shrubster1990
před 5 měsíci

Dobře, takže to není nejlepší přístup k hráčům, ale samozřejmě to nezměníme. Díval jsem se na stížnosti na toto kasino a bylo jich několik, ale podařilo se jim vyřešit něco podobného tomu, co řešíte před pár dny, a tak hráč řekl, že dostal své peníze.

Tak pevně věřím, že s tím zpožděním se dočkáte i vy. Pokud ne, stížnost je otevřená a my se vám pokusíme pomoci.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Ahoj Jaro

kdy by bylo možné pro vaši pomoc, můj problém je, že se obávám, že se to prostě znovu vrátí, kdykoli se to vymaže z rtbet a pak odmítne, nemám nikoho, kdo by se zeptal, proč to odmítl, nebo abych mohl s někým mluvit protože neodpovídají. 20. května bylo datum, kdy jsem jim poslal e-mail.

díky hromady

Automaticky přeloženo:
Shrubster1990
před 5 měsíci

Chápu, že uklidňování by v tomto případě bylo jistě na místě a jeho ignorování čekání jen zhoršuje. Z toho, co jsem viděl, časovač reklamace je stále zapnutý 1 den a pak dostanete otázku, zda jste stále nedostali peníze. Pokud tomu tak je, pak získáte specialistu, který kasino kontaktuje a pokusí se všemu přijít na kloub a samozřejmě vyzve kasino, aby vysvětlilo, co se děje.

Takže budeš muset být chvíli trpělivý a věřím, že se to vyřeší. 😉

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Ahoj hoši,


Rád bych dodal, že operují s falešnými hrami (nejnižší RTP pravděpodobně existuje) a fungují bez licence.

Jejich agenti nevědí, co říkají na Live chatu a přijímají platby bez ověření.

Výše uvedené žádosti o zpoždění výběru jsou pouze doplňkem toho, co toto kasino dělá.

Jsou to rozhodně podvodníci a neměli by fungovat.

Automaticky přeloženo:
Anonymized619
před 5 měsíci

Dobrý den, děkujeme za přidání vaší zkušenosti s kasinem. Již jsem to předal našemu datovému týmu, který se na to podívá, protože jsem také nenašel žádnou licenci.

Pokud jde o falešné hry, zkontrolují to také a uvidí, co najdou.

Když mluvíte o agentech na živém chatu, co tím myslíte, že nevědí, o čem mluví, o čem jste s nimi diskutovali?

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Jo, to je taková ostuda kasina, zdá se, že live chat dokáže pomoci jen tím nejmenším možným způsobem a ve skutečnosti nemůže pomoci vůbec, protože nemá přístup do většiny oblastí podnikání. Po neděli stále žádná odpověď a peníze stále leží na mém účtu.

Automaticky přeloženo:
1 2 3...10
Jít na stránkuz 10 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky