Možnost nelze zobrazit pouze bankou a kartou a proč bych měl přijímat kryptoměny, i když to fungovalo. Nemohou vám ani říct, kdo je poskytovatel plateb
You can’t only shows option by bank and card and why should I accept crypto even if it did work. They can’t even tell you who is the payment provider
Pravda, doufám, že to pro tebe a mě vyjde, brácho, pokud se dozvíš nějaké novinky, prosím aktualizuj mě
True hopefully it works out for you and me bro if you get any news please update me
Čau kámo
jak dlouho to říkalo, že dostanete platbu, několikrát se to vrátilo a vrátilo se k mé sportovní bilanci, zdá se, že nikoho nemůžete sehnat
Hi Mate
how long did it say you would receive payment, it has bounced multiple times and gone back to my sports balance, you can’t seem to get hold of anyone
Ahoj
Mám také velké problémy s výběrem rtbetu
Hi
I am also having huge troubles with rtbet withdrawal
Čau Ercancho
dostal jsi zaplaceno od rtbet
mám stejný problém
Hey Ercancho
did you get paid by rtbet
im having the same issue
Ahoj,
Jo, víme o tom. Vaše stížnost je stále otevřená, a pokud vidím, Kristina vás právě informovala o pravidle 14 dnů.
Domnívám se, že to není příliš pohodlné, ale musíme si být jisti, že kasino mělo dostatek času na vyřešení této záležitosti, než zasáhne tým pro stížnosti.
Zkuste vydržet, prosím. Snad někdo z kasina konečně najde způsob, jak to vyřešit dříve. 🤞🤞
Na základě vašich předchozích příspěvků bych ale trochu váhal.
Hi,
Yeah, we know about that. Your complaint is still open, and as far as I can see, Kristina just informed you about the 14-day rule.
I imagine this is not very convenient, but we just need to be certain the casino has had enough time to deal with the matter before the Complaint Team steps in.
Try to hold on, please. Perhaps someone from the casino will finally find a way to resolve it sooner. 🤞🤞
Based on your previous posts though, I would be a bit hesitant.
Doporučuji použít tlačítko odpovědět, abyste zůstali v kontaktu s ostatními. Tato funkce jim umožňuje být upozorněni pokaždé, když odpovíte 😉.
I suggest using the reply button to stay in touch with others. This functionality allows them to be notified every time you respond 😉.
Ahoj,
20. května jsem jim poslal e-mail s dotazem, proč se můj výběr vrátil na můj účet, nikdy neodpověděli. Myslím, že to bylo přes 14 dní.
Děkuji
Hi,
i sent them an email on 20th May asking why my withdrawal had returned to my account, they never responded. I think this has been over 14 days.
thank you
Takhle by se kasino nemělo chovat, řekl bych, a ignorovat hráče. Když jste dostali své peníze zpět na svůj účet v kasinu, zadali jste znovu svůj výběr?
Každopádně náš tým se vám bude snažit co nejlépe pomoci, snad to dobře dopadne.
Pokud máte něco nového, neváhejte nám dát vědět v sekci stížností a zde na fóru.
Zkřížené prsty. 🤞
This is not the way a casino should behave, I would say, and ignore the players. When you got your money back to your casino account, did you re-enter your withdrawal ?
Anyway, our team will try to help you as best as they can, hopefully it will turn out well.
If you have anything new, don't hesitate to let us know in the complaints section and here on the forum.
Fingers crossed. 🤞
Ahoj Jaro,
Znám a také neznám poskytovatele plateb znamená, že nemám tušení, že se to znovu odrazí, což by mohlo, a nedává žádné alternativy k výběru peněz. Zkusil jsem vybrat znovu, můžete také vybrat pouze 1000 nz dolarů za den, takže jsem znovu ve frontě.
V pondělí jsem znovu vybral 1000 dolarů a je to v revizi, poté to jde jejich poskytovateli plateb a pravděpodobně to bude trvat týden a pak to odmítnu a znovu se objeví.
Na zdraví
adam
Hi Jaro,
I know and also not knowing the payment provider means I have no idea that it will bounce again which it might and given no alternatives to withdraw money. I tried to withdraw again, you can also only withdraw 1000nz dollars a day so once again I’m back in that queue.
I withdrew a 1000 dollars again on Monday and it’s sitting as a status of in review, after this it goes to their payment provider and will probably take a week and then reject and show up again.
cheers
adam
Pevně věřím, že se taková situace již nebude opakovat. Vždy je dobré, když kasino samo uvede nějaký důvod, proč se tak stalo, protože někdy problém nemusí být na jejich straně, ale rozhodně není nejlepší hráče ignorovat.
Teď budeme muset být trpěliví a čekat, co se stane.
Každopádně, použili jste pro výběr stejnou platební metodu jako při předchozím pokusu?
Pokud tato situace bude pokračovat, náš tým zasáhne a pokusí se pomoci. Snad se nám to podaří a vy dostanete své peníze. 🙂
I firmly believe that such a situation will not happen again. It is always good when the casino itself gives some reason why this happened, because sometimes the problem may not be on their side, but it is certainly not best to ignore the player.
Now we will just have to be patient and wait and see what happens.
Anyway, did you use the same payment method for the withdrawal as in the previous attempt ?
If this situation continues, our team will step in and try to help. Hopefully, we'll succeed and you'll get your money. 🙂
díky Jaro, stále žádná odpověď přes e-mail, četl jsem na více fórech, že na e-maily nikdy neodpověděli.
Nyní jsem odstoupil pomocí 3 různých metod, abych vyzkoušel každou z nich a zjistil, zda nějaká bude schválena
díky moc, vážím si vaší práce
thanks Jaro, still no response through email, I’ve read multiple forums saying they never responded to emails.
I have withdrawn using 3 different methods now to try each one and see if any get approved
thanks heaps, appreciate your work
Dobře, takže to není nejlepší přístup k hráčům, ale samozřejmě to nezměníme. Díval jsem se na stížnosti na toto kasino a bylo jich několik, ale podařilo se jim vyřešit něco podobného tomu, co řešíte před pár dny, a tak hráč řekl, že dostal své peníze.
Tak pevně věřím, že s tím zpožděním se dočkáte i vy. Pokud ne, stížnost je otevřená a my se vám pokusíme pomoci.
Okay, so it's not the best approach to the players but obviously we're not going to change that. I've been looking at the complaints about this casino and it's had a few, but they managed to resolve something similar to what you're dealing with just a couple of days ago, and thus the player said he got his money.
So I firmly believe that with the delay, you will get it too. If not the complaint is open and we will be here to try to help.
Ahoj Jaro
kdy by bylo možné pro vaši pomoc, můj problém je, že se obávám, že se to prostě znovu vrátí, kdykoli se to vymaže z rtbet a pak odmítne, nemám nikoho, kdo by se zeptal, proč to odmítl, nebo abych mohl s někým mluvit protože neodpovídají. 20. května bylo datum, kdy jsem jim poslal e-mail.
díky hromady
Hi Jaro
when would it be possible for your help, my issue is that I’m worried it is just going to bounce again whenever it has cleared from rtbet and then declines, I have no one to ask why it declined or be able to speak to anyone because they don’t answer. 20th May was the date I emailed them.
thanks heaps
Chápu, že uklidňování by v tomto případě bylo jistě na místě a jeho ignorování čekání jen zhoršuje. Z toho, co jsem viděl, časovač reklamace je stále zapnutý 1 den a pak dostanete otázku, zda jste stále nedostali peníze. Pokud tomu tak je, pak získáte specialistu, který kasino kontaktuje a pokusí se všemu přijít na kloub a samozřejmě vyzve kasino, aby vysvětlilo, co se děje.
Takže budeš muset být chvíli trpělivý a věřím, že se to vyřeší. 😉
I understand that reassurance would certainly be appropriate in this case, and ignoring it only worsens the wait. From what I've seen, the complaint timer is still on for 1 day and then you'll get a question asking if you still haven't received the money. If that is the case, then you will get a specialist who will contact the casino and try to get to the bottom of everything and of course invite the casino to explain what is going on.
So you'll have to be patient for a while and I believe it will be sorted out. 😉
Ahoj hoši,
Rád bych dodal, že operují s falešnými hrami (nejnižší RTP pravděpodobně existuje) a fungují bez licence.
Jejich agenti nevědí, co říkají na Live chatu a přijímají platby bez ověření.
Výše uvedené žádosti o zpoždění výběru jsou pouze doplňkem toho, co toto kasino dělá.
Jsou to rozhodně podvodníci a neměli by fungovat.
Hello guys,
I would like to add that they are operating with fake games ( lowest RTP probably there is out there) and they operating without license.
Their agents don't know what they are saying on Live chat and they are taking payments without the authenticaiton.
The delay withdrawal requests mentioned above are just add-on for what is this Casino doing.
They are definetely frauds and they should not be operating.
Dobrý den, děkujeme za přidání vaší zkušenosti s kasinem. Již jsem to předal našemu datovému týmu, který se na to podívá, protože jsem také nenašel žádnou licenci.
Pokud jde o falešné hry, zkontrolují to také a uvidí, co najdou.
Když mluvíte o agentech na živém chatu, co tím myslíte, že nevědí, o čem mluví, o čem jste s nimi diskutovali?
Hi, thanks for adding your casino experience. I've already forwarded it to our data team who will take a look at it because I didn't find any license either.
As for the fake games, they will check that as well and see what they find.
When you talk about agents on live chat, what do you mean they don't know what they are talking about, what did you discuss with them ?
Jo, to je taková ostuda kasina, zdá se, že live chat dokáže pomoci jen tím nejmenším možným způsobem a ve skutečnosti nemůže pomoci vůbec, protože nemá přístup do většiny oblastí podnikání. Po neděli stále žádná odpověď a peníze stále leží na mém účtu.
Yeah this is such a disgrace of a casino, the live chat seem to only be able to help in the smallest possible way and can’t actually help at all due to not having access to most areas of the business. Still no reply after Sunday and funds still sitting in my account.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.