Ahoj, vidím, že jsi se dostal do nepříjemné situace. Už je to dlouho, dva měsíce, co jsi neměl peníze. Kasino vám neřeklo žádný konkrétní důvod proč, jen musíte počkat, ano? Nemyslím si, že by to přidalo na důvěryhodnosti a pokud máte zájem, máme Centrum pro řešení stížností, kde se snažíme hráčům pomoci v situacích, jako je ta vaše.
Pokud máte zájem, můžete otevřít stížnost na tomto odkazu a doufejme, že vám pomůžeme, pokud nebudete vědět, jak dál.
Myslíš, že do toho půjdeš?
Hi, I see you've got yourself into an uncomfortable situation. It's been a long time, two months since you haven't had your money. The casino hasn't told you any specific reason why, just that you have to wait, yes ? I don't think that would add to the credibility and if you are interested, we have a Complaint Resolution Centre where we try to help players in situations like yours.
If you are interested, you can open a complaint on this link and hopefully we can help you if you don't know what to do next.
Do you think you'll go for it ?
Automaticky přeloženo: