Výběry na rtbet (strana 6)

před 6 měsíci od ercancho
|
21763 zobrazení 197 odpovědí |
|
1...5 6 7...10
Chencho_010
před 3 měsíci

To rád slyším, nikde jsem to neviděl, ale jakou platební metodu jste použili? Myslíte si, že zůstanete v tomto kasinu nebo se přestěhujete do jiného? 🙂

Automaticky přeloženo:
Chencho_010
před 3 měsíci

Ahoj chencho_010, co jsi musel nakonec udělat, protože mi ještě nepřipsali peníze a já z toho šílím?

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Do dnešního dne jsem neobdržel peníze vybrané 18.6.24. Jsem zoufalý. Jediné, co mi říkají, je, že musím čekat nebo že musím posílat e-maily (které mi neříkají nic jiného, jen mi říkají, ať počkám). Požádal jsem je o ARN kód, který moje banka vyžaduje, a oni mi řekli, že mi ho pošlou (což dodnes nemají). Už nevím, co mám dělat, protože zákaznický servis mi jednoduše řekl, abych počkal. Doufám, že mi můžete pomoci!!!

Automaticky přeloženo:
JUANSKUDERO
před 3 měsíci

Dobrý den,

Hodně jsem naléhal, dělal jsem mnoho reklamací e-mailem a po 2 týdnech v sobotu mi zaplatili výběr přes VISA. Už tam nehraju, to je jasné. Doufám, že budete mít štěstí a brzy dostanete zaplaceno, protože jsou to takoví darebáci.

Automaticky přeloženo:
Chencho_010
před 3 měsíci

Páni, každý den jsem si stěžoval, mluvím s lidmi v online chatu a všichni mi říkají, že musím počkat.


Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Do dnešního dne jsem neobdržel peníze vybrané 18.6.24. Jsem zoufalý. Jediné, co mi říkají, je, že musím čekat nebo že musím posílat e-maily (které mi neříkají nic jiného, jen mi říkají, ať počkám). Požádal jsem je o ARN kód, který moje banka vyžaduje, a oni mi řekli, že mi ho pošlou (což dodnes nemají). Už nevím, co mám dělat, protože zákaznický servis mi jednoduše řekl, abych počkal. Doufám, že mi můžete pomoci!!!

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Ahoj, vidím, že jsi se dostal do nepříjemné situace. Už je to dlouho, dva měsíce, co jsi neměl peníze. Kasino vám neřeklo žádný konkrétní důvod proč, jen musíte počkat, ano? Nemyslím si, že by to přidalo na důvěryhodnosti a pokud máte zájem, máme Centrum pro řešení stížností, kde se snažíme hráčům pomoci v situacích, jako je ta vaše.

Pokud máte zájem, můžete otevřít stížnost na tomto odkazu a doufejme, že vám pomůžeme, pokud nebudete vědět, jak dál.

Myslíš, že do toho půjdeš?

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Zaplatili vám nakonec? Na výběr čekám 7 dní

Automaticky přeloženo:
NOVAMAS
před 3 měsíci

Když si projdete toto vlákno, můžete vidět, že hráč dostal nedávno zaplaceno, ale řekl, že mu to zabralo spoustu času a nervů.

Ale pokud čekáte týden, řeklo vám kasino, proč tomu tak je? Potřeboval jsi to tady ověřit nebo ne? Hráli jste s bonusem?

Dejte mi prosím vědět.

Automaticky přeloženo:
NOVAMAS
před 3 měsíci

Dobrý den,

Trvají dlouho, ale platí. Provedl jsem 3 úspěšné výběry, ale jeden trval déle než 2 týdny. Buďte trpěliví a peníze přijdou.

Děkuju,

Sergio

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Rozuměl jsem správně? Nakonec jste všichni dostali zaplaceno s trochou trpělivosti?

Automaticky přeloženo:
Flavian21
před 3 měsíci

Player před tím napsal, že peníze dostal po nějaké době. Možná si budete muset ušetřit spoustu nervů, ale ty se nakonec vyplatily. Proč se ptáš, máš i tady odstoupení? jak dlouho čekáš?

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Ano, požádal jsem o výběr před dvěma dny a při čtení zde začínám mít trochu obavy

Automaticky přeloženo:
Flavian21
před 3 měsíci

Vlastně se mu nedivím, hráč psal, že mu trvalo více než 2 týdny, než dostal peníze, takže bych se na takové čekání asi připravil. Samozřejmě doufám, že to nebude váš případ a dostanete to dříve. Kasinům dáváme 14 dní, takže pokud to do té doby nedostanou, můžete nás kontaktovat a my se vám pokusíme pomoci.

Bylo však vyžadováno také ověření účtu nebo ne?

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Pondělí bude 14 dní od žádosti o výběr. vždy mě jen žádají o trpělivost... Čekají mě 3 výběry v hodnotě 1050 eur.

Automaticky přeloženo:
balazsko
před 3 měsíci

Ahoj, asi bych pomalu ztrácel trpělivost, kdyby to mělo trvat tak dlouho. Až uplyne 14 dní, můžete u nás otevřít stížnost a uvidíme, zda vám pomůžeme.

Udělejte tak kliknutím na tento odkaz . ⬅️

Mimochodem, hráli jste s bonusem nebo ne? Nemusel jste dávat kasinu žádné dokumenty nebo jste již ověřeni?

počkám na odpověď.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 3 měsíci

Bonus jsem nepoužil. nebyly požadovány žádné dokumenty. Ptal jsem se, že bych chtěl identifikovat účet, chtěl bych předložit doklady. odpověděl, že to v tuto chvíli není nutné.

Automaticky přeloženo:
balazsko
před 3 měsíci

Dobře, takže bych se držel reklamace, pokud jsi ještě nedostal peníze a jsou to dva týdny. V takových případech by mě také zajímalo, co za tím je, protože dva týdny pouhé trpělivosti by mi asi nepomohly.

Nyní však budeme muset počkat, zda se něco nezmění a bude to pokračovat dál.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 3 měsíci

Počkám na pondělí, pak to bude 14 dní, takže 10 pracovních dní. V pondělí podám stížnost. Díky

Automaticky přeloženo:
balazsko
před 2 měsíci

Průběžně nás informujte, prosím.🙏

Automaticky přeloženo:
Romi
před 2 měsíci

ať se stane cokoliv, nahlásím to. podle jejich zásad je doba vrácení peněz 3 pracovní dny ode dne následujícího po žádosti o vrácení peněz. aktuálně jsme na 10 pracovních dnech, 13 dnech. Psal jsem jim několikrát, vždy mě jen žádají o trpělivost. identifikace zákazníka nebyla provedena i přes můj konkrétní požadavek, řekli, že to není nutné. Kvůli denním limitům probíhají celkem 3 refundace. 400 eur, 400 eur, 250 eur. je to o mé nejstarší refundaci, ale zatím se nic nestalo.

Automaticky přeloženo:
1...5 6 7...10
Jít na stránkuz 10 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky