Výběry na rtbet (strana 6)

před 4 měsíci od ercancho
|
12111 zobrazení 130 odpovědí |
|
1...5 6 7
Přidat příspěvek
Chencho_010
před měsícem

Chápu, takže bude potřeba se obrnit trpělivostí a pokusit se zjistit, jak probíhá vysazení. Nemusí to být 100 emailů pořád, ale alespoň jednou za 2-3 dny. Pokud se nic nezmění, můžete nám podat stížnost a náš tým se na situaci podívá a doufejme, že vám pomůžeme.

Zní vám to dobře?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před měsícem

Dobrý den Jaro,

Až přijde čas, ano, i když doufám, že svou povinnost splní a zaplatí mi dříve. V každém případě jsem toto kasino nikdy nezažil. Zavání to podvodem. Děkuji

Automaticky přeloženo:
Chencho_010
před měsícem

Dobré ráno,

Platba přijata. Díky bohu!

Pozdravy

Automaticky přeloženo:
Chencho_010
před měsícem

To rád slyším, nikde jsem to neviděl, ale jakou platební metodu jste použili? Myslíte si, že zůstanete v tomto kasinu nebo se přestěhujete do jiného? 🙂

Automaticky přeloženo:
Chencho_010
před měsícem

Ahoj chencho_010, co jsi musel nakonec udělat, protože mi ještě nepřipsali peníze a já z toho šílím?

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Do dnešního dne jsem neobdržel peníze vybrané 18.6.24. Jsem zoufalý. Jediné, co mi říkají, je, že musím čekat nebo že musím posílat e-maily (které mi neříkají nic jiného, jen mi říkají, ať počkám). Požádal jsem je o ARN kód, který moje banka vyžaduje, a oni mi řekli, že mi ho pošlou (což dodnes nemají). Už nevím, co mám dělat, protože zákaznický servis mi jednoduše řekl, abych počkal. Doufám, že mi můžete pomoci!!!

Automaticky přeloženo:
JUANSKUDERO
před měsícem

Dobrý den,

Hodně jsem naléhal, dělal jsem mnoho reklamací e-mailem a po 2 týdnech v sobotu mi zaplatili výběr přes VISA. Už tam nehraju, to je jasné. Doufám, že budete mít štěstí a brzy dostanete zaplaceno, protože jsou to takoví darebáci.

Automaticky přeloženo:
Chencho_010
před měsícem

Páni, každý den jsem si stěžoval, mluvím s lidmi v online chatu a všichni mi říkají, že musím počkat.


Automaticky přeloženo:
před měsícem

Do dnešního dne jsem neobdržel peníze vybrané 18.6.24. Jsem zoufalý. Jediné, co mi říkají, je, že musím čekat nebo že musím posílat e-maily (které mi neříkají nic jiného, jen mi říkají, ať počkám). Požádal jsem je o ARN kód, který moje banka vyžaduje, a oni mi řekli, že mi ho pošlou (což dodnes nemají). Už nevím, co mám dělat, protože zákaznický servis mi jednoduše řekl, abych počkal. Doufám, že mi můžete pomoci!!!

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Ahoj, vidím, že jsi se dostal do nepříjemné situace. Už je to dlouho, dva měsíce, co jsi neměl peníze. Kasino vám neřeklo žádný konkrétní důvod proč, jen musíte počkat, ano? Nemyslím si, že by to přidalo na důvěryhodnosti a pokud máte zájem, máme Centrum pro řešení stížností, kde se snažíme hráčům pomoci v situacích, jako je ta vaše.

Pokud máte zájem, můžete otevřít stížnost na tomto odkazu a doufejme, že vám pomůžeme, pokud nebudete vědět, jak dál.

Myslíš, že do toho půjdeš?

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Zaplatili vám nakonec? Na výběr čekám 7 dní

Automaticky přeloženo:
NOVAMAS
před měsícem

Když si projdete toto vlákno, můžete vidět, že hráč dostal nedávno zaplaceno, ale řekl, že mu to zabralo spoustu času a nervů.

Ale pokud čekáte týden, řeklo vám kasino, proč tomu tak je? Potřeboval jsi to tady ověřit nebo ne? Hráli jste s bonusem?

Dejte mi prosím vědět.

Automaticky přeloženo:
NOVAMAS
před měsícem

Dobrý den,

Trvají dlouho, ale platí. Provedl jsem 3 úspěšné výběry, ale jeden trval déle než 2 týdny. Buďte trpěliví a peníze přijdou.

Děkuju,

Sergio

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Rozuměl jsem správně? Nakonec jste všichni dostali zaplaceno s trochou trpělivosti?

Automaticky přeloženo:
Flavian21
před 4 týdny

Player před tím napsal, že peníze dostal po nějaké době. Možná si budete muset ušetřit spoustu nervů, ale ty se nakonec vyplatily. Proč se ptáš, máš i tady odstoupení? jak dlouho čekáš?

Automaticky přeloženo:
před 4 týdny

Ano, požádal jsem o výběr před dvěma dny a při čtení zde začínám mít trochu obavy

Automaticky přeloženo:
Flavian21
před 4 týdny

Vlastně se mu nedivím, hráč psal, že mu trvalo více než 2 týdny, než dostal peníze, takže bych se na takové čekání asi připravil. Samozřejmě doufám, že to nebude váš případ a dostanete to dříve. Kasinům dáváme 14 dní, takže pokud to do té doby nedostanou, můžete nás kontaktovat a my se vám pokusíme pomoci.

Bylo však vyžadováno také ověření účtu nebo ne?

Automaticky přeloženo:
před 4 týdny

Pondělí bude 14 dní od žádosti o výběr. vždy mě jen žádají o trpělivost... Čekají mě 3 výběry v hodnotě 1050 eur.

Automaticky přeloženo:
balazsko
před 3 týdny

Ahoj, asi bych pomalu ztrácel trpělivost, kdyby to mělo trvat tak dlouho. Až uplyne 14 dní, můžete u nás otevřít stížnost a uvidíme, zda vám pomůžeme.

Udělejte tak kliknutím na tento odkaz . ⬅️

Mimochodem, hráli jste s bonusem nebo ne? Nemusel jste dávat kasinu žádné dokumenty nebo jste již ověřeni?

počkám na odpověď.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 3 týdny

Bonus jsem nepoužil. nebyly požadovány žádné dokumenty. Ptal jsem se, že bych chtěl identifikovat účet, chtěl bych předložit doklady. odpověděl, že to v tuto chvíli není nutné.

Automaticky přeloženo:
balazsko
před 3 týdny

Dobře, takže bych se držel reklamace, pokud jsi ještě nedostal peníze a jsou to dva týdny. V takových případech by mě také zajímalo, co za tím je, protože dva týdny pouhé trpělivosti by mi asi nepomohly.

Nyní však budeme muset počkat, zda se něco nezmění a bude to pokračovat dál.

Automaticky přeloženo:
1...5 6 7
Jít na stránkuz 7 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu