před 3 týdny
Počkám na pondělí, pak to bude 14 dní, takže 10 pracovních dní. V pondělí podám stížnost. Díky
I will wait for Monday, then it will be 14 days, so 10 working days. I will file a complaint on Monday. Thanks
0
Počkám na pondělí, pak to bude 14 dní, takže 10 pracovních dní. V pondělí podám stížnost. Díky
I will wait for Monday, then it will be 14 days, so 10 working days. I will file a complaint on Monday. Thanks
ať se stane cokoliv, nahlásím to. podle jejich zásad je doba vrácení peněz 3 pracovní dny ode dne následujícího po žádosti o vrácení peněz. aktuálně jsme na 10 pracovních dnech, 13 dnech. Psal jsem jim několikrát, vždy mě jen žádají o trpělivost. identifikace zákazníka nebyla provedena i přes můj konkrétní požadavek, řekli, že to není nutné. Kvůli denním limitům probíhají celkem 3 refundace. 400 eur, 400 eur, 250 eur. je to o mé nejstarší refundaci, ale zatím se nic nestalo.
whatever happens, I'll report it. according to their policy, the refund time is 3 working days, from the day after the refund request. we are currently at 10 working days, 13 days. I have written to them several times, they always just ask for my patience. customer identification was not done despite my specific request, they said it was not necessary. I have a total of 3 refunds in progress due to daily limits. 400 euros, 400 euros, 250 euros. it's about my oldest refund now, but none has happened so far.
Vidím, že jste stížnost odeslali a náš tým ji zanedlouho začne řešit. Buďte prosím trpěliví a brzy se vám ozvou.
Informujte nás o všech novinkách.
I can see that you have submitted the complaint and our team will shortly start resolving it. Just please be patient and soon they will get back to you.
Keep us informed regarding all the news.
Ahoj,
Stejně jako ostatní nyní čekám 8 pracovních dnů na svou platbu 1500 eur. Vždycky mě to odrazuje. Zřejmě má finanční oddělení tolik práce. Každý den kontaktuji podporu, ale netuší. Vždy stejné odpovědi. Mohu přes tebe vyvinout tlak?
Hi,
Like others, I'm now waiting 8 working days for my payment of 1500 euros. I'm always being put off. Apparently the financial department has so much to do. I contact support every day, but they have no idea. Always the same answers. Can I exert pressure through you?
Hi,
warte nun ebenfalls wie andere 8 Arbeitstage auf meine Auszahlung in Höhe von 1500 Euro. Werde immer vertröstet. Angeblich hat das financial Departement so viel zu tun. Kontaktiere mittlerweile jeden Tag den Support, allerdings haben die keine Ahnung. Immer wieder die selben Antworten. Kann ich durch euch Druck ausüben??
Ahoj, když si přečteš toto vlákno, jak jsi řekl, uvidíš, že v tom nejsi sám. Je opravdu možné, že toho má kasino dost, takže bych se snažil být trpělivý. Samozřejmě nás můžete využít, ale dáváme kasinům 14 dní na vyřešení, takže bych zkusil počkat do té doby. Nebo můžete podat reklamaci a počkat s ní také.
Každopádně, bylo to nutné ověřit?
Hi, if you read this thread as you said you will see that you are not alone. It's really possible that the casino has had enough, so I would try to be patient. Of course you can use us, but we give casinos 14 days to sort it out, so I'd try to wait until then. Or you can file a complaint and wait with it as well.
Anyway, was it necessary to verify ?
Ověření pro mě také nebylo nutné.
Verification was not necessary for me either.
Eine Verifizierung war auch bei mir nicht notwendig.
Již jsem podal stížnost. Je to vždy stejná zdržovací taktika. Platbu se prý snaží provést co nejrychleji
I have already submitted a complaint. It is always the same delaying tactic. They are supposedly trying to make the payment as quickly as possible
Beschwerde habe ich auch schon eingereicht. Immer wieder die gleiche Hinhaltetaktik. Man ist angeblich bemüht die Auszahlung schnellstmöglich durchzuführen
Hmm, zvládli jste to tady nebo někde jinde? Protože jsem na našich stránkách nic neviděl, ale nevadí. Doufám, že se vám peníze podaří vybrat a budete spokojeni. Ale nezbývá nic jiného než čekat na tu chvíli.
Budu držet palce.🤞
Hmm, did you make it here or somewhere else ? Because I didn't see anything on our site, but that's okay. I hope you will be able to collect the money and you will be satisfied. But there's nothing to do but wait for the moment.
I'll keep my fingers crossed.🤞
Stížnost šla přímo do RT. Nyní byly mé výběry zrušeny kvůli technické chybě poskytovatele služby, který převod provádí.
Neuvěřitelný. Teď musím začít znovu. Proč s tím nemůžeme nic dělat? co můžu dělat?
The complaint went directly to RT. Now my withdrawals have been cancelled due to a technical error by the service provider who makes the transfer.
Unbelievable. Now I have to start all over again. Why can't we do anything about it? What can I do?
Die Beschwerde ging direkt an RT. Jetzt hat man meine Auszahlungen storniert aufgrund eines technischen Fehlers des Diensleisters der die Überweisung tätigt.
Unglaublich. Ich muss nun von neu beginnen. Wieso kann man nicht dagegen vorgehen. Was kann ich machen??
Zde můžete podat stížnost s naším týmem, protože vidím, že jste tak ještě neučinili. Snad vám budou moci pomoci.
Zde je odkaz, kterým se musíte řídit.
You can file a complaint here with our team, because I can see tht you haven't done so yet. Hopefully they will be able to help you out.
Here's the link you need to follow to do so.
Jsem rád, že jsem provedl výběr a dva týdny jsem nedostal peníze a po několikanásobné komunikaci mi zablokovali účet https://m.rtbet1.com/gr/ může mi někdo pomoci? "> můj email
I'm glad I made a withdrawal and I didn't get the money for two weeks and after several times of communication they blocked my account https://m.rtbet1.com/gr/ can someone help me? my email
Χαίρεται έχω κάνει ανάληψη και δεν πήρα τα χρήματα εδώ και δύο εβδομάδες και μετά από πολλές φορές επικοινωνίας μου κλείδωσαν το λογαριασμό https://m.rtbet1.com/gr/ μπορεί να με βοηθήσει κάποιος? sanissakis@yahoo.com το mail μου
Než vám kasino zablokovalo účet, podařilo se vám jej ověřit nebo ne? Jaký přesně ti dali důvod, proč to zablokovali?
Navrhoval bych, abyste zaslali stížnost zde s naším týmem a oni o tom všem jistě zjistí více. Chcete-li to provést, stačí kliknout na tento odkaz .
Dejte nám vědět, jak to jde a jestli máte nějaké novinky týkající se vašeho případu.
Before the casino blocked your account, did you manage to verify it or not? What reason exactly did they give you for blocking it?
I would suggest you submit a complaint here with our team, and they will surely find out more regarding all this. Just follow this link to do so, please.
Let us know how it goes and if you have any updates regarding your case.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém samovyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.