Výběry na rtbet (strana 7)

před 4 měsíci od ercancho
|
11919 zobrazení 130 odpovědí |
|
1...6 7
Přidat příspěvek
Jaro
před 3 týdny

Počkám na pondělí, pak to bude 14 dní, takže 10 pracovních dní. V pondělí podám stížnost. Díky

Automaticky přeloženo:
balazsko
před 3 týdny

Průběžně nás informujte, prosím.🙏

Automaticky přeloženo:
Romi
před 3 týdny

ať se stane cokoliv, nahlásím to. podle jejich zásad je doba vrácení peněz 3 pracovní dny ode dne následujícího po žádosti o vrácení peněz. aktuálně jsme na 10 pracovních dnech, 13 dnech. Psal jsem jim několikrát, vždy mě jen žádají o trpělivost. identifikace zákazníka nebyla provedena i přes můj konkrétní požadavek, řekli, že to není nutné. Kvůli denním limitům probíhají celkem 3 refundace. 400 eur, 400 eur, 250 eur. je to o mé nejstarší refundaci, ale zatím se nic nestalo.

Automaticky přeloženo:
balazsko
před 3 týdny

filefilefile teď...

Automaticky přeloženo:
balazsko
před 3 týdny

Vidím, že jste stížnost odeslali a náš tým ji zanedlouho začne řešit. Buďte prosím trpěliví a brzy se vám ozvou.

Informujte nás o všech novinkách.

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Ahoj,


Stejně jako ostatní nyní čekám 8 pracovních dnů na svou platbu 1500 eur. Vždycky mě to odrazuje. Zřejmě má finanční oddělení tolik práce. Každý den kontaktuji podporu, ale netuší. Vždy stejné odpovědi. Mohu přes tebe vyvinout tlak?

Automaticky přeloženo:
Torcida1234
před 2 týdny

Ahoj, když si přečteš toto vlákno, jak jsi řekl, uvidíš, že v tom nejsi sám. Je opravdu možné, že toho má kasino dost, takže bych se snažil být trpělivý. Samozřejmě nás můžete využít, ale dáváme kasinům 14 dní na vyřešení, takže bych zkusil počkat do té doby. Nebo můžete podat reklamaci a počkat s ní také.

Každopádně, bylo to nutné ověřit?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 2 týdny

Ověření pro mě také nebylo nutné.

Automaticky přeloženo:
Torcida1234
před 2 týdny

Již jsem podal stížnost. Je to vždy stejná zdržovací taktika. Platbu se prý snaží provést co nejrychleji

Automaticky přeloženo:
Torcida1234
před 2 týdny

Hmm, zvládli jste to tady nebo někde jinde? Protože jsem na našich stránkách nic neviděl, ale nevadí. Doufám, že se vám peníze podaří vybrat a budete spokojeni. Ale nezbývá nic jiného než čekat na tu chvíli.

Budu držet palce.🤞

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 2 týdny

Stížnost šla přímo do RT. Nyní byly mé výběry zrušeny kvůli technické chybě poskytovatele služby, který převod provádí.

Neuvěřitelný. Teď musím začít znovu. Proč s tím nemůžeme nic dělat? co můžu dělat?

Automaticky přeloženo:
Torcida1234
před 2 týdny

Zde můžete podat stížnost s naším týmem, protože vidím, že jste tak ještě neučinili. Snad vám budou moci pomoci.

Zde je odkaz, kterým se musíte řídit.

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Jsem rád, že jsem provedl výběr a dva týdny jsem nedostal peníze a po několikanásobné komunikaci mi zablokovali účet https://m.rtbet1.com/gr/ může mi někdo pomoci? "> můj email

Automaticky přeloženo:
sanissakis
před 2 týdny

Než vám kasino zablokovalo účet, podařilo se vám jej ověřit nebo ne? Jaký přesně ti dali důvod, proč to zablokovali?

Navrhoval bych, abyste zaslali stížnost zde s naším týmem a oni o tom všem jistě zjistí více. Chcete-li to provést, stačí kliknout na tento odkaz .

Dejte nám vědět, jak to jde a jestli máte nějaké novinky týkající se vašeho případu.

Automaticky přeloženo:
1...6 7
Jít na stránkuz 7 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu