FórumDiskuze stížnostíPan Bet neověří můj účet a já si nemůžu vybrat peníze

Pan Bet neověří můj účet a já si nemůžu vybrat peníze (strana 3)

před 2 roky od Daniel1990
|
12862 zobrazení 54 odpovědí |
|
12 3
Silviu
před 2 roky

Proč vám zablokovali účet? Bylo ve vašich dokumentech něco, co se neshodovalo?

Automaticky přeloženo:
Silviu
před 2 roky

Ano, můj účet není zablokován a proč blokují ten, o kterém jste řekl?

Automaticky přeloženo:
Antoemo
před 2 roky

To je to, co mohu vytvořit ve své online bankovní aplikaci. Je mi líto, že tento výpis musíte získat osobně od banky, je to tak nepohodlné.

Udělám si poznámku, abych se ujistil, že mohu ostatním hráčům se stejným problémem poradit mnohem lépe.

Děkuji mnohokrát za vaše úsilí!


Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Můžete mi říct, jak dlouho trvá, než se někdo podívá na můj případ?


Automaticky přeloženo:
Crunchy163
před 2 roky

Crunchy , takže seno je vyřešeno se mnou jsem ověřené peníze jsou na cestě


jdeš do banky a jdeš za poradcem, zeptáš se ho, jestli může vytvořit výpisy z účtu za dny, kdy tě o něco žádají, a pak to nahraješ

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

nejdřív jsme si nerozuměli.

Vše zvládnu i ve své online bance, jen výpisy z účtu dostáváme měsíc od měsíce.

teď to šlo, ale to nevadí

Automaticky přeloženo:
Antoemo
před 2 roky

Dnes byl v bance, nemůžou to udělat. Na stroji není žádné jméno. chladný

Automaticky přeloženo:
Crunchy163
před 2 roky

Měl jsi jít za poradcem.

jsi ve Sparkasse?

mohou vyjádřit normální, obdélníkový výrok tohoto druhu? Víš jak to myslím a pošlu ti fotku co myslím, funguje to na 1000%, mě to taky fungovalo file

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
Antoemo
před 2 roky

Ano, tu věc mám, ale není na ní jméno 😀

Automaticky přeloženo:
Crunchy163
před 2 roky

Vpravo dole je nějaké jméno?

protože na něm mám jméno a je také ze Sparkasse

Automaticky přeloženo:
Antoemo
před 2 roky

Tržbu jsem si musel vytisknout u automatu, jinak by to prý nešlo. A víte, není tam žádné jméno

Automaticky přeloženo:
Crunchy163
před 2 roky

Vše mi tedy vyšlo, peníze mi byly vyplaceny

dnes za peníze

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Můžete mi říct, jak dlouho trvá, než se někdo podívá na můj případ?


Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj,

z toho, co vidím, má tým stížností 4 dny na odpověď.

file

Z toho, co vidím, Petronela na tom pracuje a potřebuje upřesnit některá prohlášení. Laskavě počkejte, až se vám ozve.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

nejdřív jsme si nerozuměli.

Vše zvládnu i ve své online bance, jen výpisy z účtu dostáváme měsíc od měsíce.

teď to šlo, ale to nevadí

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Teď už chápu, že u německých bank to funguje jinak, proto jsem vděčný za vaši radu. 🙏

Automaticky přeloženo:
Antoemo
před 2 roky

To je skvělé!

Opravdu doufám, že to bylo vaše nejdelší dobrodružství KYC!

Automaticky přeloženo:
12 3

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky