FórumDiskuze stížnostíPan Bet neověří můj účet a já si nemůžu vybrat peníze

Pan Bet neověří můj účet a já si nemůžu vybrat peníze

před 2 roky od Daniel1990
|
12872 zobrazení 54 odpovědí |
|
1 23
před 2 roky

Vážení prosím o pomoc, už více než měsíc se snažím ověřit svůj účet u pana Beta a stále to neprošlo ověřením, poslal jsem mnoho papírů a žádný nefunguje. Nicméně minule jsem poslal výpis z bankovní kreditní karty s uvedením vkladů provedených panu Betovi, ale stále mi odmítají ověření. Prosím o vaši pomoc.

Automaticky přeloženo:
Daniel1990
před 2 roky

Ahoj,

Rád bych vám pomohl, ale nejprve musíte zjistit, v čem je problém s vaším bankovním výpisem.

Zeptejte se na to kasina a poté se pokuste je poskytnout správně.

Máte nějakou e-mailovou komunikaci týkající se tohoto prohlášení, možná bych mohl něco zjistit.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Dobrý den, ano, mám konverzaci na chatu, nevím, zda poslouží jako záloha? můžu to poslat?

Automaticky přeloženo:
Daniel1990
před 2 roky

Ahoj,

pokud je komunikace v angličtině, vložte ji přímo sem. Chybí toto prohlášení jako jediný dokument?

Potřebujeme zjistit, co s tím je, podělte se o nejnovější pokyny, prosím.

Případně můžete podat stížnost , protože se zdá, že ani měsíc není dostatečný čas pro obě strany na vyřešení problému KYC.

Automaticky přeloženo:
mehmetemre65
před 2 roky

Ahoj, pokud vidím, nebyly na tomto fóru smazány žádné příspěvky ani dotazy. Jen si myslím, že jste ve špatném vlákně, protože vaše otázky jsou zveřejněny zde .

Automaticky přeloženo:
Daniel1990
před 2 roky

Ahoj,

mohl byste laskavě potvrdit, že jste obdrželi výhru, prosím? 🙂

Protože nemáme vaše potvrzení , stížnost byla uzavřena jako „hráč přestal reagovat". Malá aktualizace neuškodí. 😜

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Jsem opravdu zvědavý, protože mám stejný problém.

Nevěděl jsem, co mám nahrát pro platební metodu poslední vklad, který jsem poslal, na snímku obrazovky mého online bankovnictví a samostatném výpisu z účtu, ale na výpisu z účtu nevidíte vklad, protože je z předchozího měsíce, ale můžete vidět jméno adresa číslo účtu vše a na snímku je ode mě datum vkladu a číslo účtu stačí?

Automaticky přeloženo:
Antoemo
před 2 roky

Ahoj,

pokud se pokusíte poskytnout doklad o vkladu, jsem si zcela jistý, že transakce musí být viditelná. Totéž platí pro doklad o adrese, ve výpisu musí být uvedena vaše úplná adresa.

Jsem si jistý, že kasino by vám mělo dát vědět, zda něco chybí nebo ne.

Zkuste se zeptat na podpoře a dejte mi prosím vědět, jak to dopadlo.


Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Vlastně jsem na podporu psal několikrát, protože tržby mám pouze ze zálohy na způsob platby s aplikací Sparkassen, ale výpis z účtu přijde příští měsíc a tržby s aplikací Sparkassen jsou vždy

-Částka peněz, -Příjemce, -Datum, -a můj bankovní účet, ale není na něm moje jméno, ale číslo mého BANKOVNÍHO ÚČTU, kde z bankovních výpisů víte, že je to můj účet

Automaticky přeloženo:
Antoemo
před 2 roky

Mám úplně stejný problém.

Už jste našli řešení?

Doklad o zaplacení je neustále odmítán, každých 24 hodin 😕


Automaticky přeloženo:
Crunchy163
před 2 roky

Bohužel ne, mohu jim poslat pouze transakci, jak byly peníze odepsány z mého účtu, s datem atd. a že byly odepsány z čísla mého bankovního účtu, takže si mohou porovnat výpis z účtu z minulého měsíce, ale chtějí vše na jednom dokladu kromě toho Dejte to Sparkasse na výpisu z účtu v

Příští měsíc 😞

Automaticky přeloženo:
Crunchy163
před 2 roky

Už jste byli v bance a zeptali se jich, zda si mohou vytisknout výpis z účtu jen pro tuto transakci? To by mě teď napadlo 😕

Automaticky přeloženo:
Antoemo
před 2 roky

Nemám, pokud vím, není to možné.

Jsem také ve Sparkasse a dostávám je pouze měsíčně

Automaticky přeloženo:
Crunchy163
před 2 roky

Jen to udělali opravdu špatně, že nemůžete ukázat další vklady. To není můj první vklad. Někde jsem četl, že až příští měsíc přijde výpis z účtu, řekli, že je to příliš dávno. Budu rád, když budete mít jiné řešení a podělíte se o něj zde. Je to tak handicapované.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Vlastně jsem na podporu psal několikrát, protože tržby mám pouze ze zálohy na způsob platby s aplikací Sparkassen, ale výpis z účtu přijde příští měsíc a tržby s aplikací Sparkassen jsou vždy

-Částka peněz, -Příjemce, -Datum, -a můj bankovní účet, ale není na něm moje jméno, ale číslo mého BANKOVNÍHO ÚČTU, kde z bankovních výpisů víte, že je to můj účet

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Dobrý den, věřím, že nejde o to, co si myslíte, ale o to, co v tuto chvíli kasino chce.

Bylo vám doporučeno, co chybí?

Bankovní výpis musí obsahovat vaše celé jméno a adresu, musí být uveden doklad o transakci/vkladu, částka, datum a číslo transakce a v případě, že jste použili kartu, musíte také prokázat, že jste držitelem karty.


Co kasino poradilo?

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Jen to udělali opravdu špatně, že nemůžete ukázat další vklady. To není můj první vklad. Někde jsem četl, že až příští měsíc přijde výpis z účtu, řekli, že je to příliš dávno. Budu rád, když budete mít jiné řešení a podělíte se o něj zde. Je to tak handicapované.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Dovolte mi říci, že byste měli spolupracovat s kasiny a být vytrvalí, abyste věděli, co přesně chybí.

Výpisy z bankovního účtu, které slouží jako doklad o adrese, obvykle nemohou být starší než 3 měsíce.

V každém případě si mohu kdykoli vygenerovat transakční historii – která slouží jako doklad o vkladu v mé bankovní aplikaci ve formátu .pdf. Dokáže vaše aplikace totéž?

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Myslím, že jsme se teď víckrát špatně pochopili.

Kasino chce doklad o vkladu s mým jménem, takže chce částku, jméno, datum a číslo transakce. U mě je pouze v on-line bankovní transakci číslo, datum, částka není jméno a tam s mým

Zeptejte se na ní jména, od 8. listopadu a výpis z účtu z listopadu přijde až v prosinci, takže tam mám teď problémy.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Moje aplikace umí vytvářet výpisy z účtu, ale vždy z předchozího měsíce, nebo tam mám výpisy z účtu ve formátu .pdf.

Například: máme listopad a výpis z účtu za listopad přijde v prosinci. A kasino chce důkaz od listopadu.


Poslal jsem jim tržby, jako jsou debety z mého účtu, ale jak jsem řekl, není na nich jméno, ale měli by ukázat doklad o platbě se svým jménem.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Mám řešení! Pokud na PC přejdete do online bankovnictví, můžete si pohledy změnit v nastavení.

Někde je nastavení, kdy si svůj účet můžete pojmenovat, stačí tam zadat své jméno a v transakcích s ním máte své jméno.

Mělo by skutečně fungovat

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Myslím, že jsme se teď víckrát špatně pochopili.

Kasino chce doklad o vkladu s mým jménem, takže chce částku, jméno, datum a číslo transakce. U mě je pouze v on-line bankovní transakci číslo, datum, částka není jméno a tam s mým

Zeptejte se na ní jména, od 8. listopadu a výpis z účtu z listopadu přijde až v prosinci, takže tam mám teď problémy.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj,


pochopil jsem to správně. Obvykle je potřeba celé jméno a adresa také na „dokladu o transakci" nejen na bankovních výpisech – který obvykle slouží jako doklad o adrese. Vím, že to zní jako zmatek, ale už jsem se s tímto problémem několikrát setkal.


Kromě toho jsem si myslel, že můžete vygenerovat historii plateb v aplikaci online bankovnictví pro všechna data, která uznáte za vhodná, stejným způsobem jako já. Je mi líto, že to pro vás není možné.

Automaticky přeloženo:
1 23

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky