DomůFórumDiskuze stížnostíPan Bet neověří můj účet a já si nemůžu vybrat peníze

Pan Bet neověří můj účet a já si nemůžu vybrat peníze (strana 2)

před 2 roky od Daniel1990
|
14 541 zobrazení 59 odpovědí |
|
1 2 3
před 2 roky

Moje aplikace umí vytvářet výpisy z účtu, ale vždy z předchozího měsíce, nebo tam mám výpisy z účtu ve formátu .pdf.

Například: máme listopad a výpis z účtu za listopad přijde v prosinci. A kasino chce důkaz od listopadu.


Poslal jsem jim tržby, jako jsou debety z mého účtu, ale jak jsem řekl, není na nich jméno, ale měli by ukázat doklad o platbě se svým jménem.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Chápu to, řešení je stále stejné, obávám se.


Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Mám řešení! Pokud na PC přejdete do online bankovnictví, můžete si pohledy změnit v nastavení.

Někde je nastavení, kdy si svůj účet můžete pojmenovat, stačí tam zadat své jméno a v transakcích s ním máte své jméno.

Mělo by skutečně fungovat

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj,

Myslím, že kasino má zájem vidět celé jméno a adresu oficiálního držitele. Můžete potvrdit, že takový dokument kasino schválilo? chci mít jistotu.

Nicméně dobré myšlení!

Automaticky přeloženo:
Crunchy163
před 2 roky

Oh opravdu je jaaa megaaa napište mi, jestli to fungovalo. Udělám to hned a hned to pošlu 💪. Hodně štěstí i tobě

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Ano, ale není to škoda? Protože tím platíte dál

stejný účet. Pak je jedno, zda jde o výpis z účtu z listopadu nebo října. Dělají to 100% navíc, hrajete znovu a znovu a vkládáte na stejný účet a chtějí důkaz o vašem posledním vkladu všech věcí. Co taky nechápu, je tam hláška, že můžete nahrát i jiné věci, ale na chatu se píše: "Chtějí zálohu od 8.11."

Zde nahrávám požadavky, co chtěli, ale na ověřovací stránce nejsou platné:

"Poskytněte prosím fotografii (snímek obrazovky) z ovládacího panelu peněženky nebo výpisu z bankovního účtu, na kterém je jasně uvedeno vaše jméno a vklady na náš web. Ujistěte se, že jméno odpovídá údajům v poskytnutém dokladu totožnosti."


neříká to přesně z mého posledního ověření, ale kupodivu to tak chtějí

Automaticky přeloženo:
Antoemo
před 2 roky

Upřímně si myslím, že debatovat o tom, co je nebo není ostuda, je v tuto chvíli zbytečné. Chápu vaše pocity, v případě, že bych byl také docela naštvaný, princip zůstává stejný. Kasino si musí být jisté vašimi vklady, identitou, platební metodou. Pokuste se poskytnout vše přesně tak, jak jste o to byli požádáni, je to nejjednodušší způsob.

Mr. Bet je kasino s perfektní pověstí a berou KYC velmi vážně. Kdybych měl hádat, řekl bych, že možná našli nějaké podobnosti s jinými účty, takže požadují další dokumenty. Stává se to velmi často.

Tento požadavek je také zcela normální: „Poskytněte prosím fotografii (snímek obrazovky) z řídicího panelu vaší peněženky nebo bankovního výpisu, na kterém je jasně uvedeno vaše jméno a vklady na náš web. Ujistěte se, že jméno odpovídá údajům v poskytnutém dokladu totožnosti ."

Neztrácel bych čas kladením otázek, naopak bych udělal vše pro to, abych prošel KYC a skončil s tím. Myslím, že bych se také zeptal kasina, zda bych měl očekávat stejnou dobu hnízdění, jako bych chtěl vybrat.

Mimochodem, to je důvod, proč jsou kryptoměny tak oblíbené, pokud jde o snadné výběry.



Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Nemůžete projít kyc, pokud nebudou reagovat

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Je zcela jasné, že jste na straně kasina.


tuto větu, kterou jste napsali: Tento požadavek je také zcela normální: „Uveďte prosím fotografii (snímek obrazovky) z řídicího panelu vaší peněženky nebo výpis z bankovního účtu, na kterém je jasně uvedeno vaše jméno a vaše vklady na našich webových stránkách. Ujistěte se, že jméno odpovídá údajům v předložil doklad totožnosti." Nedává to smysl, protože nechtějí aktuální výpis z účtu, nechtějí panel peněženky, chtějí přesně váš poslední vklad 😂 nemají žádné jiné možnosti ani jiné řešení. Pokud jste hráli se stejným bankovním účtem znovu a znovu, není to ani tak špatné, když pošlete výpis z účtu z předchozího měsíce, to ne, ale musí to být úplně poslední vklad 😂 no, teď už vím, jak se cítíte to.

Automaticky přeloženo:
Crunchy163
před 2 roky

Kupodivu jsme pochopili, co jsme tím mysleli, ale ne tady kolega. Není to o tom, že by s námi chtěli spolupracovat. Může to být tak, že kasino je dobré nebo něco jiného, ale jednou prostě nebudou schopné, když s ním jste

bankovní účet, i když je váš

několik způsobů ověření Zejména pokud to bylo více než 14 dní, pak to není DOKONALÉ kasino.

Automaticky přeloženo:
Antoemo
před 2 roky

Pravděpodobně je to opět zdržovací taktika.

Vložil jsem 30 EUR a téměř 4 000 ve výplatě. Budou naštvaní

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Nemůžete projít kyc, pokud nebudou reagovat

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Předpokládám, že záleží na tom, zda jste již předložili všechny dokumenty nebo ne. Pokud čekáte na pokyn, ale kasino nereaguje, máte pravdu. 🙁

Vzhledem k tomu, že ve vaší stížnosti nejsou žádné stopy, které bych mohl najít, jen doufám, že tým stížností problém zjistí. Nemohl jsem najít, zda kasino vysvětlilo, co je špatného na vašem dokladu o platbě. Měli, prosím?

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Doklad o platbě byl zamítnut z důvodu nízké kvality... byl to snímek obrazovky a pdf pro jistotu...

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Je zcela jasné, že jste na straně kasina.


tuto větu, kterou jste napsali: Tento požadavek je také zcela normální: „Uveďte prosím fotografii (snímek obrazovky) z řídicího panelu vaší peněženky nebo výpis z bankovního účtu, na kterém je jasně uvedeno vaše jméno a vaše vklady na našich webových stránkách. Ujistěte se, že jméno odpovídá údajům v předložil doklad totožnosti." Nedává to smysl, protože nechtějí aktuální výpis z účtu, nechtějí panel peněženky, chtějí přesně váš poslední vklad 😂 nemají žádné jiné možnosti ani jiné řešení. Pokud jste hráli se stejným bankovním účtem znovu a znovu, není to ani tak špatné, když pošlete výpis z účtu z předchozího měsíce, to ne, ale musí to být úplně poslední vklad 😂 no, teď už vím, jak se cítíte to.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Dobrý den, nejsem 🙂

A abych byl upřímný, vaší odpovědi vlastně nerozumím. Snímek obrazovky je běžnou praxí, už jsem to „viděl" tucetkrát a hráči se o to vždy velmi starali. Pokud jsem pochopil, kasino prostě chce, abyste prokázali, že máte přístup k možnosti platby, bankovnímu účtu v peněžence – k čemukoli, co bylo použito pro poslední vklad. Takže, co se děje?

Přihlásil bych se do své elektronické peněženky nebo aplikace internetového bankovnictví, nalistoval bych poslední vklad, udělal printscreen skrytí citlivých dat a poslal je do kasina. Nebo diskutujeme o něčem jiném? Dejte mi laskavě vědět.


Aktualizace 10:22: Omlouvám se, že jsem se trochu ztratil, teď chápu, že kasino po vás nechce, abyste poskytli úplný výpis z účtu pouze pro jednu transakci - mám prosím pravdu?

Jak jsem uvedl, takové potvrzení si mohu kdykoliv vygenerovat ve svém internetovém bankovnictví. 🤔 Takže, až bude k dispozici váš měsíční výpis z účtu, bude více transakcí, ale také se zobrazí vaše celé jméno.


Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Problém s jeho důkazem je, že na jeho bankovním účtu (Sparkasse) není žádné jméno, když přejdete na své poslední transakce.


Automaticky přeloženo:
Crunchy163
před 2 roky

Oh, děkuji za vysvětlení, trochu jsem se ztratil, omlouvám se.

Každopádně takový .pdf dokument si můžu vytvořit ve svém internetovém bankovnictví - je to výpis a můžu ho vytvořit za určitou dobu nebo pro určité transakce, tak jsem si myslel, že to tak není. 🤔

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Ne na Sparkasse dostanete výpis z účtu bohužel pouze měsíčně

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Ve společnosti mrbet nejsou akceptovány dokumenty PDF, které si sami vytvoříte. Taky jsem to udělal

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Ano, přijímají pouze jednu transakci, ostatní transakce je nezajímají


jak jste popsal, je v pořádku, pokud chtějí vidět, zda máte přístup ke svému účtu, ale nechtějí váš účet, ale váš poslední vklad

Automaticky přeloženo:
Antoemo
před 2 roky

Už jsi něco udělal? Našli jste možnost?

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Mám stejný problém, 200€ a ona teď nechce platit, byl mi zablokován účet

Automaticky přeloženo:
Crunchy163
před 2 roky

Šel jsem do banky, nechal jsem si u Sparkasse vytisknout výpis z účtu za daný den a dnes jsem to nahrál jako fotku, podle chatu by měl být způsob platby akceptován, prý v tom žádný problém neviděli

Automaticky přeloženo:
1 2 3

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky