Nazdárek!
Je mi líto, že slyším o vašich problémech. Zní to jako naprosto normální důvod, proč je karta nyní mimo dosah.
Zároveň chápu, že kasino k vám může být trochu podezřívavější. Přesto je to, alespoň pro mě, stěží dost dobrý důvod, aby vás držel dál od výher.
Abychom byli dokonale informováni, existuje nějaká jiná platební možnost, kterou byste mohli použít k získání peněz z kasina?
Nebo je celý problém jen v tom, že již nemáte stejnou kartu, kterou jste dříve používali pro vklady (spojenou s vámi zmíněnou elektronickou peněženkou), což má za následek vaši neschopnost vyřídit formality?
Pokud se nemýlím, kasino potřebuje, abyste prokázali, že máte přístup k možnosti platby, kterou jste použili ke hře. Tohle jsem z toho udělal. Podělte se tedy o svůj názor na toto 🙏
Hey there!
I'm sorry to hear about your issues. It sounds like a perfectly normal reason why the card is now out of reach.
At the same time, I understand the casino may be a little more suspicious toward you. Still, this is, at least for me, hardly reason good enough to keep you away from the winnings.
Just to be perfectly informed, is there any other payment option you could use to get the money out of the casino?
Or is the whole issue just the fact that you no longer have the same card you previously used for deposits (associated with the e-wallet you mentioned), which results in your inability to pass the formalities?
If I'm not mistaken, the casino needs you to prove you have access to the payment option you've used to play. This is what I made of it. So please share your opinion on this 🙏
Automaticky přeloženo: