Prostě nic nedělají, je to špatné kasino, jsou to podvodníci, kteří prostě nechtějí platit, proč je tu ještě tato stránka? Pročetl jsem všechny stížnosti a zjistil jsem, že jediný problém je s výplatou
They just don't do anything, it's a bad casino, they're scammers who just don't want to pay out, why is there still this page? I read all the complaints and found that the only problem is the payout
Die machen einfach nichts das ist das schlechtes casino die sind Betrüger die wollen einfach nicht auszahlen warum gibt's noch diese seite ich habe die ganze Beschwerden gelesen und festgestellt das nur die Auszahlung problem ist
Znovu byl zamítnut, protože na něm nebylo moje jméno, což nebyla pravda. Znovu jsem se podíval na své fotky
It was rejected again because my name wasn't on it, which wasn't true. I looked at my photos again
Es wurde wieder abgelehnt angeblich war mein Name nicht drauf was nicht stimmt habe in meinem Fotos extra noch mal geguckt
Zdravím mě znovu,
Chtěli by potvrzení o přijetí vkladu z 24. února, ale protože byl víkend, nevidím to ve výpisu z účtu ani na snímku obrazovky. Píše se 26. února
Datum zpracování – den, kdy je transakce zpracována pro účet.
Datum valuty – datum, kdy mají být peněžní prostředky zpřístupněny příjemci.
Toto je uvedeno v datu přiřazení mého účtu a v závorkách datum valuty, co mohu dělat?
lg
Hello me again,
They would like a deposit receipt confirmation from February 24th but since it was the weekend, I can't see it in my account statement or in the screenshot. It says February 26th
Processing Date - the day on which a transaction is processed for an account.
Value date - the date on which the funds are to be made available to the beneficiary.
This is what it says in my account assignment date and in brackets the value date, what can I do?
lg
Hallo ich noch mal,
die möchten eine Einzahlung Beleg Bestätigung vom 24.02 aber da Wochenende war ist das bei mir im Konto Auszug oder auch bei den Screenshot nicht zu sehen bei mir steht der 26.02
Verarbeitungsdatum - der Tag, an dem eine Transaktion für ein Konto verarbeitet wird.
Wertstellungsdatum - das Datum, an dem die Mittel dem Begünstigten zur Verfügung gestellt werden sollen .
so steht es in meinen Konto wetstellungsdatum und in klammern Valuta was kann ich da machen
lg
Prostě nic nedělají, je to špatné kasino, jsou to podvodníci, kteří prostě nechtějí platit, proč je tu ještě tato stránka? Pročetl jsem všechny stížnosti a zjistil jsem, že jediný problém je s výplatou
They just don't do anything, it's a bad casino, they're scammers who just don't want to pay out, why is there still this page? I read all the complaints and found that the only problem is the payout
Die machen einfach nichts das ist das schlechtes casino die sind Betrüger die wollen einfach nicht auszahlen warum gibt's noch diese seite ich habe die ganze Beschwerden gelesen und festgestellt das nur die Auszahlung problem ist
Dobrý den, jak dlouho celá tato vaše situace trvá? Řeklo vám kasino, proč stále nemáte své peníze? Vidím, že máte stížnost a Natalia požádala kasino o odpověď, takže budeme muset být trochu trpělivější a doufejme, že odpoví a vysvětlí, jak se vaše situace vyvíjí.
Také bych vás poprosil, abyste napsal jeden souvislý příspěvek a ne 5 v jedné větě, abych měl lepší přehled, protože nejste jediný, kdo sem píše. Byl bych vděčný.
Nyní, jak jsem řekl, zachovejte chladnou hlavu a Natalia se vám pokusí pomoci.
Pokud máte něco nového, dejte mi vědět.
Hi how long has this whole situation of yours been going on ? Did the casino tell you why you still don't have your money ? I see that you have a complaint and Natalia has asked the casino to reply, so we will have to be a bit more patient and hopefully they will answer and explain how your situation is going.
I would also ask you to write one coherent post and not 5 in one sentence, so that I have a better overview since you are not the only one who writes here. I would be grateful.
Now as I said, keep a cool head and Natalia will try to help you.
If you have anything new let me know.
Zdravím mě znovu,
Chtěli by potvrzení o přijetí vkladu z 24. února, ale protože byl víkend, nevidím to ve výpisu z účtu ani na snímku obrazovky. Píše se 26. února
Datum zpracování – den, kdy je transakce zpracována pro účet.
Datum valuty – datum, kdy mají být peněžní prostředky zpřístupněny příjemci.
Toto je uvedeno v datu přiřazení mého účtu a v závorkách datum valuty, co mohu dělat?
lg
Hello me again,
They would like a deposit receipt confirmation from February 24th but since it was the weekend, I can't see it in my account statement or in the screenshot. It says February 26th
Processing Date - the day on which a transaction is processed for an account.
Value date - the date on which the funds are to be made available to the beneficiary.
This is what it says in my account assignment date and in brackets the value date, what can I do?
lg
Hallo ich noch mal,
die möchten eine Einzahlung Beleg Bestätigung vom 24.02 aber da Wochenende war ist das bei mir im Konto Auszug oder auch bei den Screenshot nicht zu sehen bei mir steht der 26.02
Verarbeitungsdatum - der Tag, an dem eine Transaktion für ein Konto verarbeitet wird.
Wertstellungsdatum - das Datum, an dem die Mittel dem Begünstigten zur Verfügung gestellt werden sollen .
so steht es in meinen Konto wetstellungsdatum und in klammern Valuta was kann ich da machen
lg
Dobrý den, vidím, že jste se to pokusil vysvětlit v chatu, který jste měli s kasinem. Nikde se nezobrazuje jako transakce, kterou jste provedli 24. února navzdory víkendu? Když posílám peníze, vždy vidím datum připsání peněz, nemáte možnost to někde vidět, když kliknete na transakci? Takže jste to udělali 24. února, ale peníze byly připsány až 26. února?
Samozřejmě, když jste to vysvětlil, kasino stále ničemu nerozumí? Jak dlouho prosím celá tato situace trvá?
Dej mi vědět.
Hello, I see you tried to explain it in the chat you had with the casino. Nowhere does it show up as a transaction you made on 24 February despite the weekend ? When I send money, I always see the date the money was credited, don't you have the option to see it somewhere if you click on the transaction ? So you did it on 24 February but the money was not credited until 26 February ?
Of course, when you explained it, the casino still doesn't understand anything ? How long has this whole situation been going on, please ?
Let me know.
Myslím, že pokud musíte čekat zase tak dlouho, rozhodně to není od kasina správné. Proto je správným krokem, že jste podali stížnost a náš tým se vám pokusí ve vaší situaci pomoci. Na další vývoj si tedy budeme muset počkat, protože v tuto chvíli není co dělat. 😕
I think if you have to wait that long again, it's definitely not right of the casino. Therefore, it is the appropriate step that you have filed a complaint and our team will try to help you in your situation. Thus, we will have to wait and see further developments because there is nothing more to do at the moment. 😕
Žádné kasino dál neodmítá, provedl jsem vklad přes Klarnu a jeden ihned, u ostatních převodů je započítán den, ať je to platba kartou nebo bankovní převod, jen zde je pouze číslo transakce, které jim nestačí a jelikož to bylo na moje banka byla zpracována 26. dne a nikoli 24. dne, jak požadujete, protože chcete přesné datum vkladu
No casino continues to refuse, I made a deposit via Klarna and one immediately, for other transfers the day is included, be it card payment or bank transfer, only here is only a transaction number which is not enough for them and since it was at my bank on the 26th was processed and not on the 24th as you request because you want the exact deposit date
Nein Casino lehnt weiter ab ich habe eine Einzahlung per Klarna gemacht und eine per sofort, bei anderen Überweisungen steht der Tag mit bei, sei es Karten Zahlung oder Überweisung nur hier steht nur eine transakionsnummer die denen nicht reicht und da es bei meiner Bank am 26 bearbeitet wurde und nicht am 24 wie sie es fordern da sie genau das einzahlunggsdatum möchten
Podle mě se transakce s 24. nikde nezobrazuje!!! i když jsem provedl pouze vklad, což mi přijde divné, protože všem ostatním se datum zobrazuje na výpisu z účtu, jen ne při převodu!!!
In my opinion, a transaction with the 24th is not displayed anywhere!!! even though I only made the deposit, which I find strange because for everyone else the date is displayed on my account statement, just not during the transfer!!!
Mein es wird niergends eine Transaktion mit dem 24 angezeigt!!!obwohl ich da nur die Einzahlung getätigt habe was ich schon komisch finde weil bei allen anderen wird das Datum mit angezeigt auf meinem Konto Auszug nur nicht bei der Überweisung nicht!!!
Takže v mém okamžitém převodu není žádné datum převodu v zamýšleném použití kasina
So in my immediate transfer there is no date of the transfer in the intended use of the casino
so steht es in meiner sofort Überweisung kein Datum von der Überweisung beim Verwendungszweck vom Casino
Žádné kasino dál neodmítá, provedl jsem vklad přes Klarnu a jeden ihned, u ostatních převodů je započítán den, ať je to platba kartou nebo bankovní převod, jen zde je pouze číslo transakce, které jim nestačí a jelikož to bylo na moje banka byla zpracována 26. dne a nikoli 24. dne, jak požadujete, protože chcete přesné datum vkladu
No casino continues to refuse, I made a deposit via Klarna and one immediately, for other transfers the day is included, be it card payment or bank transfer, only here is only a transaction number which is not enough for them and since it was at my bank on the 26th was processed and not on the 24th as you request because you want the exact deposit date
Nein Casino lehnt weiter ab ich habe eine Einzahlung per Klarna gemacht und eine per sofort, bei anderen Überweisungen steht der Tag mit bei, sei es Karten Zahlung oder Überweisung nur hier steht nur eine transakionsnummer die denen nicht reicht und da es bei meiner Bank am 26 bearbeitet wurde und nicht am 24 wie sie es fordern da sie genau das einzahlunggsdatum möchten
Chápu, takže pokud řešíte kasino a nemůžete se nikam dostat a nemohou vám nijak pomoci, doporučoval bych podat stížnost na tomto odkazu . Náš tým se pokusí pomoci a snad se nám to podaří. Pokud nevíte, co od reklamace očekávat, tento průvodce vám řekne vše, co potřebujete vědět.
Jste na to ?
I see, so if you are dealing with a casino and you can't get anywhere and they can't help you in any way, I would recommend filing a complaint on this link. Our team will try to help and hopefully we can. If you don't know what to expect from a complaint, this guide will tell you everything you need to know.
Are you up for it ?
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém samovyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.