FórumDiskuze stížnostíOvěření Bruce Bet

Ověření Bruce Bet (strana 3)

před 8 měsíci od celgebrink
|
10533 zobrazení 98 odpovědí |
|
12 3 45
Přidat příspěvek
před 6 měsíci

Před dvěma týdny jsem změnil adresu

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Prostě nic nedělají, je to špatné kasino, jsou to podvodníci, kteří prostě nechtějí platit, proč je tu ještě tato stránka? Pročetl jsem všechny stížnosti a zjistil jsem, že jediný problém je s výplatou

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Proč web stále podporujete? Proč se nehlásíš?

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Nikdo je zatím nevyplatil

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 6 měsíci

Znovu byl zamítnut, protože na něm nebylo moje jméno, což nebyla pravda. Znovu jsem se podíval na své fotky

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Dobrý den, opět jsem byl v kontaktu s kasinem.

připojil historii zpráv filefilefilefilefile

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 6 měsíci

Zdravím mě znovu,

Chtěli by potvrzení o přijetí vkladu z 24. února, ale protože byl víkend, nevidím to ve výpisu z účtu ani na snímku obrazovky. Píše se 26. února

Datum zpracování – den, kdy je transakce zpracována pro účet.

Datum valuty – datum, kdy mají být peněžní prostředky zpřístupněny příjemci.

Toto je uvedeno v datu přiřazení mého účtu a v závorkách datum valuty, co mohu dělat?

lg

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Můžete mi prosím pomoci

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

file

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

file

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Co naplat, na něco si musím ještě 28 dní počkat

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Ahoj může někdo odpovědět

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Prostě nic nedělají, je to špatné kasino, jsou to podvodníci, kteří prostě nechtějí platit, proč je tu ještě tato stránka? Pročetl jsem všechny stížnosti a zjistil jsem, že jediný problém je s výplatou

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Dobrý den, jak dlouho celá tato vaše situace trvá? Řeklo vám kasino, proč stále nemáte své peníze? Vidím, že máte stížnost a Natalia požádala kasino o odpověď, takže budeme muset být trochu trpělivější a doufejme, že odpoví a vysvětlí, jak se vaše situace vyvíjí.

Také bych vás poprosil, abyste napsal jeden souvislý příspěvek a ne 5 v jedné větě, abych měl lepší přehled, protože nejste jediný, kdo sem píše. Byl bych vděčný.

Nyní, jak jsem řekl, zachovejte chladnou hlavu a Natalia se vám pokusí pomoci.

Pokud máte něco nového, dejte mi vědět.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Zdravím mě znovu,

Chtěli by potvrzení o přijetí vkladu z 24. února, ale protože byl víkend, nevidím to ve výpisu z účtu ani na snímku obrazovky. Píše se 26. února

Datum zpracování – den, kdy je transakce zpracována pro účet.

Datum valuty – datum, kdy mají být peněžní prostředky zpřístupněny příjemci.

Toto je uvedeno v datu přiřazení mého účtu a v závorkách datum valuty, co mohu dělat?

lg

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Dobrý den, vidím, že jste se to pokusil vysvětlit v chatu, který jste měli s kasinem. Nikde se nezobrazuje jako transakce, kterou jste provedli 24. února navzdory víkendu? Když posílám peníze, vždy vidím datum připsání peněz, nemáte možnost to někde vidět, když kliknete na transakci? Takže jste to udělali 24. února, ale peníze byly připsány až 26. února?

Samozřejmě, když jste to vysvětlil, kasino stále ničemu nerozumí? Jak dlouho prosím celá tato situace trvá?

Dej mi vědět.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Co naplat, na něco si musím ještě 28 dní počkat

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Myslím, že pokud musíte čekat zase tak dlouho, rozhodně to není od kasina správné. Proto je správným krokem, že jste podali stížnost a náš tým se vám pokusí ve vaší situaci pomoci. Na další vývoj si tedy budeme muset počkat, protože v tuto chvíli není co dělat. 😕

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 6 měsíci

Žádné kasino dál neodmítá, provedl jsem vklad přes Klarnu a jeden ihned, u ostatních převodů je započítán den, ať je to platba kartou nebo bankovní převod, jen zde je pouze číslo transakce, které jim nestačí a jelikož to bylo na moje banka byla zpracována 26. dne a nikoli 24. dne, jak požadujete, protože chcete přesné datum vkladu

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Podle mě se transakce s 24. nikde nezobrazuje!!! i když jsem provedl pouze vklad, což mi přijde divné, protože všem ostatním se datum zobrazuje na výpisu z účtu, jen ne při převodu!!!

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

file

Takže v mém okamžitém převodu není žádné datum převodu v zamýšleném použití kasina

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Dobrý den, trvá to už měsíc a prý mám ještě 28 dní počkat

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Žádné kasino dál neodmítá, provedl jsem vklad přes Klarnu a jeden ihned, u ostatních převodů je započítán den, ať je to platba kartou nebo bankovní převod, jen zde je pouze číslo transakce, které jim nestačí a jelikož to bylo na moje banka byla zpracována 26. dne a nikoli 24. dne, jak požadujete, protože chcete přesné datum vkladu

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Chápu, takže pokud řešíte kasino a nemůžete se nikam dostat a nemohou vám nijak pomoci, doporučoval bych podat stížnost na tomto odkazu . Náš tým se pokusí pomoci a snad se nám to podaří. Pokud nevíte, co od reklamace očekávat, tento průvodce vám řekne vše, co potřebujete vědět.

Jste na to ?

Automaticky přeloženo:
12 3 45

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky