Ano, z prvního snímku obrazovky vidím, že je potřeba ověřit způsob platby a také je potřeba odeslat snímek obrazovky z vašeho online bankovnictví. Takže budete muset dát kasinu nějaký čas, aby se na to podívalo a řeklo vám, že je vše v pořádku. Na druhém screenshotu vidím, že se vám live chat snaží poradit, abyste nahráli výpis z účtu s transakcemi za celý měsíc a vy říkáte, že byl opět zamítnut. Dostal jsi důvod proč? Mám pocit, že možná děláte něco špatně, ale nevím co, protože nevidím důvod odmítnutí. Je celkem srozumitelně napsáno, co je potřeba a myslím, že by neměl být problém to dodat, ale vždy je nějaká chyba, když se to odmítne. Jak dlouho se to snažíte ověřit? Zkusili jste se v živém chatu zeptat, co musíte udělat, abyste se ujistili, že jsou všechny dokumenty správné?
Ještě bych vás poprosil, zda by bylo možné pro přehlednost sdílet screenshoty a reporty v jednom textu. Protože pokud sdílíte 4 screenshoty a dva z nich jsou vždy stejné, je to celkem k ničemu.
Děkuji a budu čekat na vaši odpověď.
Yes, I can see from the first screenshot that you need to verify the payment method and you also need to send a screenshot from your online banking. So you'll need to give the casino some time to look at it and tell you everything is alright. In the second screenshot I see that live chat is trying to advise you to upload your account statement with the transactions for the whole month and you say it was rejected again. Did you get a reason why ? I have a feeling that you might be doing something wrong but I don't know what as I don't see the reason for the rejection. It is quite clearly written what is needed and I think it should not be a problem to deliver it, but there is always some mistake if it is rejected. How long have you been trying to verify ? Have you tried asking in live chat what you have to do to make sure all the documents are correct ?
I would also ask you if it would be possible to share screenshots and reports in one text for clarity. Because if you share 4 screenshots and two of them are always the same it's quite useless.
Thank you and I will wait for your reply.
Dobry den mam taky problemy s kasinem mam nahrane vsechny dokumenty a vzdy je to spatne at to delam jakkoli, vsechny 4 rohy jsou na dokladech ID karta vpredu i vzadu,
Nahraná adresa a potvrzení o platbě jsou vždy odmítnuty.
Vložil jsem vklad 100 eur, přičemž bonusové peníze byly mezi 0,50 centy a jedním eurem
můžete mi prosím pomoci
Hello, I also have problems with the casino, I have uploaded all the documents and it is always wrong no matter how I do it, all 4 corners are on the documents ID card front and back,
Address uploaded and payment receipts are always rejected.
I deposited a stake of 100 euros with the bonus money being between 0.50 cents and one euro
can you please help me
Hallo auch ich habe Probleme mit dem Casino habe alle Dokumente hochlgeladen und es ist immer falsch egal wie ich es mache, alle 4 Ecken sind auf den Dokumente Personalausweis vorder und Rückseite,
Adresse mit hochgeladen und einzahlungsbelege, wird immer abgelehnt.
eingezahlt habe ich 100 Euro Einsatz mit dem Bonusgeld lag zwischen 0,50 Cent und ein Euro
können Sie mir bitte helfen
Hej, jaký je konkrétní problém s vašimi dokumenty, když je nemůžete ověřit? Řeklo vám kasino konkrétní důvod a co byste měli udělat, aby vaše dokumenty byly akceptovány? Nejběžnějším problémem je obvykle to, že informace nejsou viditelné nebo že některé z věcí, které kasino požaduje, aby byly na dokumentu viditelné, chybí.
Tak dej vědět jak to je, počkám.
Hey, what is the specific problem with your documents since you can't verify ? Did the casino tell you a concrete reason and what you should do to get your documents accepted ? The most common issue is usually that the information is not visible or that some of the things that the casino asks to be on the document to be visible are missing.
So let me know how it is, I will wait.
Ahoj
Tak jsem nahrál vše potřebné, psalo se, že jsem si prý nevyfotil zadní stranu občanského průkazu, ale udělal jsem
Takže včera jsem vše nahrál znovu, teď je to znovu v kontrole,
Co mám dělat, když to znovu nepřijme?
Udělal jsem to tak, aby byly vidět všechny rohy dokumentů
s pozdravem
Hello
So I uploaded everything you need, it said that I supposedly didn't take a photo of the back of my ID card, but I did,
So yesterday I uploaded everything again, now it's under review again,
What do I do if this is not accepted again?
I made it so that all corners of the documents can be seen
Best regards
Hallo
also ich habe alles hochgeladen was sie benötigen , da stand das ich angeblich mein Personalausweis nicht von der Rückseite fotografiert hätte dies habe ich aber gemacht,
also habe ich gestern nochmals alles hochgeladen, jetzt steht wieder in Prüfung,
Was mache ich wenn dies auch wieder nicht akzeptiert wird.
ich habe es so gemacht das alle Ecken von den Dokumenten zu sehen sind
mit freundlichen Grüßen
Uvidíme, co kasino řekne tomu, co jste včera poslali, a pak se uvidí. Vždy je nutné, aby informace byly dobře viditelné a aby dokumenty obsahovaly vše potřebné. Pokud by byla znovu zamítnuta, mohli bychom zjistit, v čem je problém na základě důvodu kasina.
Jak dlouho ověřujete?
Let's see what the casino says to what you sent yesterday and then we'll see. It is always necessary that the information is clearly visible and that the documents contain everything necessary. If it was rejected again, we could find out what the issue is based on the casino's reason.
How long have you been verifying ?
Provedl jsem kontrolu v úterý odpoledne a včera odpoledne jsem obdržel oznámení.
Právě jsem vše znovu nahrál prostřednictvím e-mailu
protože bych chtěl mít svou výhru
I did the check on Tuesday afternoon and received notification yesterday afternoon.
I just uploaded everything again via email
because I would like to have my winnings
Die Überprüfung hatte ich am Dienstag Nachmittag gemacht und gestern Nachmittag Bescheid bekommen,
ich habe grade nochmals alles per Email hochgeladen
weil möchte mein Gewinn schon gerne haben
Kontrola byla opět zamítnuta, i když jsem vše nahrál. Tentokrát zřejmě chybí bankovní výpis, který jsem nahrál s historií
The check was rejected again even though I uploaded everything. This time the bank statement, which I uploaded with the history, is apparently missing
Die Überprüfung wurde wieder abgelehnt obwohl ich alles hoch geladen habe diesmal fehlt angeblich der Kontoauszug den ich aber mit hoch geladen habe im Anhang die der Verlauf
Je zřejmé, že budete muset spolupracovat s kasinem a poskytnout vše, co potřebují, i když ze snímků obrazovky vidím, že se snažíte. Protože jste jim poslali i výpis z účtu, uvidíme, jak to půjde dál. Vše ostatní je zatím akceptováno, pokud čtu správně.
Dejte mi vědět, zda ověření proběhlo úspěšně a kasino akceptovalo poslední dokument.
Obviously you will need to work with the casino and provide everything they need, although I can see from the screenshots that you are trying. Since you sent them the bank statement as well, we'll see how it goes from here. Everything else is accepted so far if I read correctly.
Let me know if the verification was successful and the last document was accepted by the casino.
Před registrací jsem chtěl změnit adresu, ale nebylo to možné. Pak jsem je kontaktoval a řekli, že to udělají
Before registering, I wanted to change the address but it wasn't possible. Then I contacted them and they said they would do it
Vorher Registrierung hatte ich eine andere Adresse wollte ändern aber war nicht möglich dann habe ich mich bei denen gemeldet die haben gesagt die werden das machen
Ahoj.
Podle mého názoru to všechno dává docela smysl a naštěstí nevidím žádné známky problémů.
Jak vysvětlila Polly: vaše adresa bude změněna a kromě toho musí váš účet projít dalším ověřením, protože před přijetím vašich výběrů musí být váš účet plně aktualizován a ověřen.
Takže spojení mezi vaší adresou a výplatou je docela úzké, řekl bych.
Váš výběr nebude nikdy přijat, pokud nebudou údaje o vašem účtu přesné, což je určeno procesem ověření, který se také nazývá KYC (Know Your Customer). Zní to složitě, i když je to normální.
Mimochodem, hrajete v mnoha online kasinech? Řekl bych, že KYC se objeví pokaždé, když chcete poprvé vybrat prostředky.
Existují další aspekty, které vás zajímají? Budeme tu pro vás. 😉
Hello there.
In my opinion, it all makes quite sense, and luckily, I don't see any signs of issues.
As Polly explained: your address will be changed, and in addition to that, your account needs to pass additional verification, because before your withdrawals are accepted, your account needs to be fully updated and verified.
Thus, the link between your address and the payout is quite narrow, I'd say.
Your withdrawal will never be accepted unless your account data is accurate, which is determined through the verification process, also called the KYC (Know Your Customer). It sounds complicated, though it's normal.
Do you play in many online casinos, by the way? I'd say the KYC appears every time you wish to withdraw funds for the first time.
Are there other aspects that concern you? We'll be here for you. 😉
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.