DomůFórumDiskuze stížnostíOvěření Bruce Bet

Ověření Bruce Bet (strana 2)

 od celgebrink
|
19 839 zobrazení 101 odpovědí |
|
1 2 3...6

Proti tomu samému, proti čemu odmítli

Automaticky přeloženo:

file

Automaticky přeloženo:

file

Automaticky přeloženo:
Mmm12

Ano, z prvního snímku obrazovky vidím, že je potřeba ověřit způsob platby a také je potřeba odeslat snímek obrazovky z vašeho online bankovnictví. Takže budete muset dát kasinu nějaký čas, aby se na to podívalo a řeklo vám, že je vše v pořádku. Na druhém screenshotu vidím, že se vám live chat snaží poradit, abyste nahráli výpis z účtu s transakcemi za celý měsíc a vy říkáte, že byl opět zamítnut. Dostal jsi důvod proč? Mám pocit, že možná děláte něco špatně, ale nevím co, protože nevidím důvod odmítnutí. Je celkem srozumitelně napsáno, co je potřeba a myslím, že by neměl být problém to dodat, ale vždy je nějaká chyba, když se to odmítne. Jak dlouho se to snažíte ověřit? Zkusili jste se v živém chatu zeptat, co musíte udělat, abyste se ujistili, že jsou všechny dokumenty správné?

Ještě bych vás poprosil, zda by bylo možné pro přehlednost sdílet screenshoty a reporty v jednom textu. Protože pokud sdílíte 4 screenshoty a dva z nich jsou vždy stejné, je to celkem k ničemu.

Děkuji a budu čekat na vaši odpověď.

Automaticky přeloženo:

Dobry den mam taky problemy s kasinem mam nahrane vsechny dokumenty a vzdy je to spatne at to delam jakkoli, vsechny 4 rohy jsou na dokladech ID karta vpredu i vzadu,

Nahraná adresa a potvrzení o platbě jsou vždy odmítnuty.

Vložil jsem vklad 100 eur, přičemž bonusové peníze byly mezi 0,50 centy a jedním eurem

můžete mi prosím pomoci

Automaticky přeloženo:
silkeprasse

Hej, jaký je konkrétní problém s vašimi dokumenty, když je nemůžete ověřit? Řeklo vám kasino konkrétní důvod a co byste měli udělat, aby vaše dokumenty byly akceptovány? Nejběžnějším problémem je obvykle to, že informace nejsou viditelné nebo že některé z věcí, které kasino požaduje, aby byly na dokumentu viditelné, chybí.

Tak dej vědět jak to je, počkám.

Automaticky přeloženo:

Ahoj

Tak jsem nahrál vše potřebné, psalo se, že jsem si prý nevyfotil zadní stranu občanského průkazu, ale udělal jsem

Takže včera jsem vše nahrál znovu, teď je to znovu v kontrole,

Co mám dělat, když to znovu nepřijme?

Udělal jsem to tak, aby byly vidět všechny rohy dokumentů

s pozdravem

Automaticky přeloženo:
silkeprasse

Uvidíme, co kasino řekne tomu, co jste včera poslali, a pak se uvidí. Vždy je nutné, aby informace byly dobře viditelné a aby dokumenty obsahovaly vše potřebné. Pokud by byla znovu zamítnuta, mohli bychom zjistit, v čem je problém na základě důvodu kasina.

Jak dlouho ověřujete?

Automaticky přeloženo:

Provedl jsem kontrolu v úterý odpoledne a včera odpoledne jsem obdržel oznámení.

Právě jsem vše znovu nahrál prostřednictvím e-mailu

protože bych chtěl mít svou výhru

Automaticky přeloženo:

Kontrola byla opět zamítnuta, i když jsem vše nahrál. Tentokrát zřejmě chybí bankovní výpis, který jsem nahrál s historií

filefilefilefilefile

Automaticky přeloženo:
silkeprasse

filefile

Automaticky přeloženo:
silkeprasse

Je zřejmé, že budete muset spolupracovat s kasinem a poskytnout vše, co potřebují, i když ze snímků obrazovky vidím, že se snažíte. Protože jste jim poslali i výpis z účtu, uvidíme, jak to půjde dál. Vše ostatní je zatím akceptováno, pokud čtu správně.

Dejte mi vědět, zda ověření proběhlo úspěšně a kasino akceptovalo poslední dokument.

Automaticky přeloženo:

Ne, ještě to nebylo hotové

Automaticky přeloženo:

file

Automaticky přeloženo:

Před registrací jsem chtěl změnit adresu, ale nebylo to možné. Pak jsem je kontaktoval a řekli, že to udělají

Automaticky přeloženo:

A nechápu, co má výplata společného s adresou

Automaticky přeloženo:
Mmm12

Ahoj.

Podle mého názoru to všechno dává docela smysl a naštěstí nevidím žádné známky problémů.

Jak vysvětlila Polly: vaše adresa bude změněna a kromě toho musí váš účet projít dalším ověřením, protože před přijetím vašich výběrů musí být váš účet plně aktualizován a ověřen.

Takže spojení mezi vaší adresou a výplatou je docela úzké, řekl bych.

Váš výběr nebude nikdy přijat, pokud nebudou údaje o vašem účtu přesné, což je určeno procesem ověření, který se také nazývá KYC (Know Your Customer). Zní to složitě, i když je to normální.

Mimochodem, hrajete v mnoha online kasinech? Řekl bych, že KYC se objeví pokaždé, když chcete poprvé vybrat prostředky.

Existují další aspekty, které vás zajímají? Budeme tu pro vás. 😉

Automaticky přeloženo:

Hej, výplata není nikdy přijata

Automaticky přeloženo:

Odeslal jsem vše své aktuální potvrzení registrace

Automaticky přeloženo:

Před dvěma týdny jsem změnil adresu

Automaticky přeloženo:
1 2 3...6
Jít na stránkuz 6 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky