FórumDiskuze stížnostíOvěření Bruce Bet

Ověření Bruce Bet

před 4 měsíci od celgebrink
|
5314 zobrazení 88 odpovědí |
|
1 2...5
Přidat příspěvek
před 4 měsíci

Snažil jsem se všemi způsoby ověřit svůj účet u této společnosti, ale myslím, že chtějí příliš mnoho?

vyžadují Selfie s viditelným průkazem totožnosti. Bankovní karta kombinovaná s občanským průkazem, všechna čísla viditelná. Bankovní výpis s viditelným celým účtem. IbAN a BIC. A telefonické ověření!!! Musím otevřít celý svůj život pro výplatu, když všechny ostatní společnosti mohou poslat peníze zpět na kartu, což BruceBet nemůže ohledně mé Swedbank? Zisk asi 110 000 SEK

Automaticky přeloženo:
celgebrink
před 4 měsíci

Selhaly vaše postupy KYC nebo vás jen znepokojuje množství dokumentů, které požadují? Jediný, kdo mi přijde podezřelý, je požadavek na kartu se všemi viditelnými čísly, provedl jsem tato ověření karty a vždy vás požádají, abyste zakryli střední číslice, je opravdu zvláštní, že chtějí celou kartu odkrytou.

Selfie s ID, výpis z účtu se vším viditelným a telefonické ověření jsou normální, všechny tyto postupy KYC jsem provedl několikrát v mnoha kasinech, bookmakerech, peněženkách a burzách, je to extrémně otravné a přehnané Souhlasím, ale bohužel je to nezbytné a souhlasíme s tím registrací vám nemohu doporučit nic jiného než jednoduše spolupracovat, pokud nejste ochotni ztratit zůstatek na tomto účtu

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Brucebet je nejhorší kasino, jaké kdy existovalo. Pozor, podvádějí...!!! Vyhrál jsem 800 a 21 dní se mi nedaří dostat peníze zpět, neustále něco vymýšlejí s ověřením, už jsem poslal přes 100 emailů a mám důkaz!!! Věc stále není vyřešena, stále machrují... buďte opatrní s tímto kasinem, existuje mnoho dalších poctivějších kasin. předejte tuto zprávu ostatním, abyste nebyli podvedeni... Podvodníci a zloději, žádné 48hodinové ověřování, lež

Automaticky přeloženo:
kwolekbarbara0
před 3 měsíci

Podejte stížnost:https://casino.guru/complaints/all

Vysvětlili, proč se vaše ověření nezdařilo? Hráli jste s bonusem? Ve chvíli, kdy jste zkusili podat stížnost, už jste čekali příliš dlouho

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Brucebet je nejhorší kasino, jaké kdy existovalo. Pozor, podvádějí...!!! Vyhrál jsem 800 a 21 dní se mi nedaří dostat peníze zpět, neustále něco vymýšlejí s ověřením, už jsem poslal přes 100 emailů a mám důkaz!!! Věc stále není vyřešena, stále machrují... buďte opatrní s tímto kasinem, existuje mnoho dalších poctivějších kasin. předejte tuto zprávu ostatním, abyste nebyli podvedeni... Podvodníci a zloději, žádné 48hodinové ověřování, lež

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Ahoj, SunsetGaze ti dal správnou radu. Vzhledem k tomu, že dáváme kasinům 14 dní na vyřešení KYC nebo výběru a vy už jste tuto dobu dávno minuli, pokusíme se vám pomoci.

Jaký je však problém s vaším ověřením? Řeklo kasino, proč dokumenty nejsou akceptovány?

Počkám na odpověď.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Dobrý den, může mi někdo pomoci, v tomto kasinu jsem vyhrál 15 000...Peníze i přes ověření zůstaly na účtu skoro měsíc...mnohokrát jsem se ověřil a znovu a znovu mě odmítali..

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

filefile

Automaticky přeloženo:
Mmm12
před 2 měsíci

Ahoj.

Zkontroloval jsem obě tiskové obrazovky, děkuji, že jste je sem přinesl, a zjistil jsem, že konverzace říká, že nejste plně ověřeni, protože jste poskytli oříznuté prohlášení a v předchozí verzi chybělo vaše celé jméno nebo adresa.

Abychom plně a správně pochopili svou situaci, změnilo se mezitím něco?

Můžete potvrdit, že jste prošli ověřením? Smyslem je poskytnout všechny potřebné dokumenty přesně tak, jak jste byli požádáni. Teprve poté bude vaše ověření úspěšně dokončeno.

Pokud jde o vaši stížnost, věnujte pozornost časovači:

file

Každopádně budu tady pro vaši odpověď. 🙏



Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Ne, nic se nezměnilo, teď čekám na odpověď... Ověřil jsem se v obchoďáku a vše bylo zamítnuto. Odeslal jsem potvrzení o registraci. Nejsem starší než 3 měsíce. Poslal jsem selfi s občankou a pasem. Stále se nic neděje

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Vždy píšou to samé

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 2 měsíci

Dobrý den, mnohokrát jsem se ověřil, vše je odmítnuto, vše, co chtěli, skončilo, vždy říkají to samé

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

file

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci


file

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

file

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

file

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

file

Automaticky přeloženo:
Mmm12
před 2 měsíci

Ahoj, podle toho, co jsem viděl na screenshotech, jsi se snažil ověřit svůj pas a musel jsi si udělat selfie. Byli jste úspěšní? Také jste dodali dokumenty, které byly dříve oříznuty, ve správném formátu a se všemi informacemi? Máš tedy úspěšně ověřeno nebo ne, protože podle screenshotů nic takového z live chatu nevidím, tak se proto ptám. Pokud nejste ověřeni, jaký je stále problém s dokumentem?

V této situaci budete muset úspěšně projít tímto procesem, než budete moci vybrat peníze, pravděpodobně proto to trvá tak dlouho, že jste nebyli schopni vybrat.

Také jsem viděl, že máte otevřenou stížnost, takže pokud budou stále nějaké problémy, pokusíme se pomoci, ale zatím mám pocit, že jde spíše o selhání, že něco není správně doručeno do kasina. 😥🤔

počkám na odpověď.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Dobrý den, můj poslední obchoďák byl 24. února. Nyní jsem odeslal výpis z účtu a vyfotografoval svou bankovní kartu...zatím bez odpovědi

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

file

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

file

Automaticky přeloženo:
1 2...5

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky