Tak to je, řekl bych, perfektní zpráva. 🎉☘️
Po jak dlouhé době se ti to podařilo?
Taky nemáš zač, jsem rád, že jsi konečně dostal peníze.
Každopádně zůstaneš v tomto kasinu? Předpokládám, že po takové zkušenosti bude spíše negativní, ale stojí za to se zeptat.
So that's a perfect message I would say. 🎉☘️
After how long a time did you manage to do it ?
Also, you're welcome, I'm glad you finally got your money.
Anyway, will you stay in this casino ? I suppose it's more likely to be negative after such an experience, but it's worth asking.
Myslím, že nejrozumnější je počkat, jak se stížnost vyvine a zda kasino zareaguje. Samozřejmě si můžete ověřit u podpory kasina, kam se váš případ bude ubírat dál.
Nejlepší by bylo, kdyby kasino na vaši stížnost reagovalo a snažilo se vám situaci více osvětlit a pomoci.
Ale uvidíme, co se stane. Pokud máte nějaké novinky, určitě nám dejte vědět.
I think the most sensible thing to do is to wait and see how the complaint develops and whether the casino responds. Of course, you can check with the casino support to see where your case is going next.
It would be best if the casino responds to your complaint and tries to shed more light on the situation and help you.
But we'll see what happens. If you have any news, be sure to let us know.
Čekal jsem asi týden, protože byly problémy se zálohami, které byly provedeny o víkendu. Výplata proběhla včera velmi rychle poté, co jsem vše vysvětlil.
O kasinu nemohu říci nic negativního a prozatím zůstanu
I waited about a week because there were problems with the deposits that were made over the weekend. The payout went very quickly yesterday after I explained everything.
I can't say anything negative about the casino and will stay for now
Ich habe ca 1 Woche gewartet weil es Probleme gab wegen den Einzahlungen die am Wochenende getätigt wurden, die Auszahlung ging dann gestern sehr schnell nach dem ich alles erklärt habe.
ich kann so nichts negatives sagen zum Casino und werde erstmal bleiben
Oh, nečekal jsem, že to bude upřímné, ale tvůj názor je samozřejmě relevantní a založený na zkušenostech. Takže ti to nebudu mít za zlé.
Dobře, mějte se a pokud máte něco, o co byste se chtěli zase podělit, klidně to udělejte. 🙂
Oh, I didn't expect that to be honest, but of course your opinion is relevant and based on experience. So I won't blame you.
Well, have a good time and if you have something you'd like to share again, feel free to do so. 🙂
Ahoj.
Vyhrál jsem 1 000 € na bruce bets / severské sloty.
Poskytl jsem všechny potřebné doklady kromě fotografie své bankovní karty, která momentálně není k dispozici, ale mám snímky obrazovky své peněženky E.
Odmítají to přijmout. A mám na cestě novou kartu. Toto odmítají přijmout.
Byl už někdo v této situaci?
Pozdravy.
Svein.
Hello.
I won 1000€ on bruce bets / Nordic slotts.
I have provided all ID needed exept from a photo of my bank card, wich is not avaliable at the moment, but I have screenshots of my E wallet.
They refuse to accept this. And I have a new card on the way. They refuse to accept this one.
Have anyone ever been in this situation before?
Regards.
Svein.
Přesunul jsem váš příspěvek sem, do tohoto vlákna, kde byste možná mohli získat nějaké odpovědi.
Snažili jste se vysvětlit podpoře kasin, jaký je přesný důvod, proč nemůžete poskytnout svou starou kartu? Měl by existovat způsob, jak tento problém vyřešit, alespoň doufám 🤔. Kdy jste požádali o výběr a je to vaše první žádost v tomto kasinu, nebo jste již měli nějaké úspěšné?
I have moved you post over here, to this thread, where you could get some answers, perhaps.
Have you tried to explain to the casinos support what is the exact reason you are not able to provide your old card? There should be some way to get this issue resolved, at least I hope 🤔. When did you requested the withdrawal, and is this your first request at this casino, or have you had any successful ones before?
Při přesunu mezi městy jsem ztratil fyzickou kartu. K placení jsem používal telefon.
Ano. Já a pokaždé, když zmiňují kartu. A vysvětlil jsem. Čas a čas.
Ano. Tohle je moje poprvé.
Zkusil jsem to v polovině února.
Tohle začíná být opravdu frustrující.
A opravdu potřebuji peníze.
Pozdravy.
Svein.
I have lost my physical card during moving betweem cities. I have been using the phone to pay.
Yes. I and each time they mention the card. And I have explained. Time and time.
Yes. This is my first time.
I tried around mid February.
This is really getting frustraiting.
And I really need the money.
Regards.
Svein.
Nazdárek!
Je mi líto, že slyším o vašich problémech. Zní to jako naprosto normální důvod, proč je karta nyní mimo dosah.
Zároveň chápu, že kasino k vám může být trochu podezřívavější. Přesto je to, alespoň pro mě, stěží dost dobrý důvod, aby vás držel dál od výher.
Abychom byli dokonale informováni, existuje nějaká jiná platební možnost, kterou byste mohli použít k získání peněz z kasina?
Nebo je celý problém jen v tom, že již nemáte stejnou kartu, kterou jste dříve používali pro vklady (spojenou s vámi zmíněnou elektronickou peněženkou), což má za následek vaši neschopnost vyřídit formality?
Pokud se nemýlím, kasino potřebuje, abyste prokázali, že máte přístup k možnosti platby, kterou jste použili ke hře. Tohle jsem z toho udělal. Podělte se tedy o svůj názor na toto 🙏
Hey there!
I'm sorry to hear about your issues. It sounds like a perfectly normal reason why the card is now out of reach.
At the same time, I understand the casino may be a little more suspicious toward you. Still, this is, at least for me, hardly reason good enough to keep you away from the winnings.
Just to be perfectly informed, is there any other payment option you could use to get the money out of the casino?
Or is the whole issue just the fact that you no longer have the same card you previously used for deposits (associated with the e-wallet you mentioned), which results in your inability to pass the formalities?
If I'm not mistaken, the casino needs you to prove you have access to the payment option you've used to play. This is what I made of it. So please share your opinion on this 🙏
Ano. Hledal jsem všude.
Dokonce mám zapsané celé číslo karty. A nová karta na cestě. Zmínil jsem se jim o tom. Ale oni odmítají.
Musím si změnit adresu. Napsal jsem město "Trondheim" místo Surbubs, kde bydlím. „Heimdal.
Ale uvízli na kartě....
Odmítají mi změnit adresu.
Mám svou novou kartu a mám kreditní kartu.
Poslal jsem své fotky
-cestovní pas.
-Účty
-E peněženka
-Informace z mé banky
-Převody z mé banky do kasina.
Yes. I have been looking everywhere.
I even have the full card number written down. And a new card on the way. I have mentioned this to them. But they refuse.
I have to change my adress. I wrote the city "Trondheim" Instead of the Surbubs where I live. "Heimdal.
But they are stuck with the card....
They refuse to change my adress.
I have my new card and I have a credit card.
I have sent pictures of my
-passport.
-Bills
-E wallet
-Information from my bank
-Transfers from my bank to the casino.
Takhle by to prostě vypadat nemělo...
Možná je ještě příliš brzy, ale mám pocit, že podpora kasina pro vás nenajde řešení a za takových okolností je třeba něco udělat.
Snažíme se pomáhat hráčům, kteří čelí podobným problémům, proto bych rád zmínil naši bezplatnou funkci stížnosti.
V tomto průvodci je zmíněno několik velmi užitečných základů 👈, které poskytují skvělý pohled na to, co lze očekávat, a samotná stížnost je k dispozici přímo zde 👈.
Podle mě nemáš co ztratit, to bych určitě zkusil.
Jsi v?
(PS: Musím se zeptat: líbí se ti vlastně Sid Vicious? 😎 Nebo je to jen náhoda?)
It just shouldn't look like this...
Well, it may probably be far too early, yet I feel the casino support is not going to find a solution for you, and under such circumstances, something needs to be done.
We try to help players who face similar troubles, so I'd like to mention our free-of-charge complaint feature.
A few very useful basics are mentioned in this guide 👈 giving a great view of what to expect, and the complaint itself is available right here 👈.
In my opinion, you have nothing to lose, I would try that for sure.
Are you in?
(PS: I have to ask: do you actually like Sid Vicious? 😎 Or is it just a coincidence?)
Ano. Jsem v!
Nikdy předtím jsem to nedělal, takže nevím, co mám dělat.
Ano. E-mail jsem napsal, když jsem byl mladší. Byl to můj idol😅
Yes. I am in!
I have never done this before, so I don't know what to do.
Yes. I made the email when I was younger. He was my idol😅
Skvělé v průvodci, který Radka poskytla, najdete vše, co potřebujete vědět o reklamaci.
Stačí však kliknout na tento odkaz a stížnost můžete otevřít zde:https://casino.guru/complaints/all a poté si najít kasino, na které chcete podat stížnost, a co nejlépe popsat svůj problém. Všechny ostatní věci, které můžete očekávat, si můžete přečíst zde: https://casino.guru/complaint-resolution-instructions
Máte-li další dotazy, neváhejte nás kontaktovat a my je rádi zodpovíme. Doufám, že se vše spravedlivě vyřeší. 🙂
Great in the guide that Radka has provided, you will find everything you need to know about the complaint.
However, just click on this link and you can open a complaint here: https://casino.guru/complaints/all , and then find the casino you want to file a complaint against and describe your problem as well as possible. You can read all the other things you can expect here: https://casino.guru/complaint-resolution-instructions
If you have any further questions, feel free to get in touch and we will be happy to answer them. I hope everything will be resolved fairly. 🙂
Děkuji!
Máte nějaké zkušenosti s opravami případů?
Omlouvám se, že jsem to nikdy předtím neudělal.
Pozdravy.
Svein.
Thank you!
Any experience with cases beeing fixed?
Sorry I have never done this before.
Regards.
Svein.
Zkoušel jsem vyplnit reklamační formulář, ale nedaří se mi jej odeslat.
I have tried to fill out the complaint form, but I'm not able to submit it.
Můžete si to ověřit na tomto odkazu: https://casino.guru/bruce-bet-casino-review#tab=js-tab-reputation , kasino na sebe zatím moc stížností nemělo a vše vyřešilo jim, tak doufám, že se to stane i vám. 🙂
You can check it on this link: https://casino.guru/bruce-bet-casino-review#tab=js-tab-reputation, the casino hasn't had many complaints against itself so far and it has solved all of them, so I hope it will happen for you as well. 🙂
Mohu prosím vědět, o jaký konkrétní problém se jedná a co vám to říká?
Mohl bys prosím udělat snímek celé obrazovky? Jaký prohlížeč používáte?
Can I please know what the specific problem is and what it says to you ?
Could you please take a screenshot of the whole screen ? What browser are you using ?
Žádný konkrétní problém.
Když stisknu tlačítko Odeslat. Nic se neděje.
Může to být tím, že přidávám fotografie do textového okna?
No specific issue.
When I press the submit button. Nothing happens.
Could it be because I add photos in the text window?
Ano prosím, to by bylo určitě vhodné. Dobré by byly obrázky nebo screenshoty celé obrazovky.
Možná byste mohli zkusit podat stížnost z jiného zařízení nebo zkusit vymazat soubory cookie nebo zkusit jiný prohlížeč. Pokud to přetrvává, kontaktuji náš tým, abychom zjistili, co se děje.
Budu čekat na odpověď.
Yes please, that would certainly be appropriate. Images or screenshots of the whole screen would be good.
Maybe you could try to file a complaint from a different device, or try to clear cookies or try a different browser. If this persists, I'll contact our team to see what's going on.
I'll be waiting for a response.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.