DomůFórumDiskuze stížnostíOvěření Bruce Bet

Ověření Bruce Bet (strana 4)

před 12 měsíci od celgebrink
|
16 358 zobrazení 101 odpovědí |
|
1...3 4 56
před 9 měsíci

Dobrý den, včera mi přišla výplata,

Přesto děkuji za pomoc

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Dobrý den, co mám teď dělat?

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Dobrý den, včera mi přišla výplata,

Přesto děkuji za pomoc

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Tak to je, řekl bych, perfektní zpráva. 🎉☘️

Po jak dlouhé době se ti to podařilo?

Taky nemáš zač, jsem rád, že jsi konečně dostal peníze.

Každopádně zůstaneš v tomto kasinu? Předpokládám, že po takové zkušenosti bude spíše negativní, ale stojí za to se zeptat.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Dobrý den, co mám teď dělat?

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Myslím, že nejrozumnější je počkat, jak se stížnost vyvine a zda kasino zareaguje. Samozřejmě si můžete ověřit u podpory kasina, kam se váš případ bude ubírat dál.

Nejlepší by bylo, kdyby kasino na vaši stížnost reagovalo a snažilo se vám situaci více osvětlit a pomoci.

Ale uvidíme, co se stane. Pokud máte nějaké novinky, určitě nám dejte vědět.


Automaticky přeloženo:
Jaro
před 9 měsíci

Čekal jsem asi týden, protože byly problémy se zálohami, které byly provedeny o víkendu. Výplata proběhla včera velmi rychle poté, co jsem vše vysvětlil.

O kasinu nemohu říci nic negativního a prozatím zůstanu

Automaticky přeloženo:
silkeprasse
před 9 měsíci

Oh, nečekal jsem, že to bude upřímné, ale tvůj názor je samozřejmě relevantní a založený na zkušenostech. Takže ti to nebudu mít za zlé.

Dobře, mějte se a pokud máte něco, o co byste se chtěli zase podělit, klidně to udělejte. 🙂

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Ahoj.

Vyhrál jsem 1 000 € na bruce bets / severské sloty.


Poskytl jsem všechny potřebné doklady kromě fotografie své bankovní karty, která momentálně není k dispozici, ale mám snímky obrazovky své peněženky E.

Odmítají to přijmout. A mám na cestě novou kartu. Toto odmítají přijmout.


Byl už někdo v této situaci?


Pozdravy.

Svein.

Automaticky přeloženo:
Sidv1cious92
před 9 měsíci

Přesunul jsem váš příspěvek sem, do tohoto vlákna, kde byste možná mohli získat nějaké odpovědi.

Snažili jste se vysvětlit podpoře kasin, jaký je přesný důvod, proč nemůžete poskytnout svou starou kartu? Měl by existovat způsob, jak tento problém vyřešit, alespoň doufám 🤔. Kdy jste požádali o výběr a je to vaše první žádost v tomto kasinu, nebo jste již měli nějaké úspěšné?

Automaticky přeloženo:
Romi
před 9 měsíci

Při přesunu mezi městy jsem ztratil fyzickou kartu. K placení jsem používal telefon.

Ano. Já a pokaždé, když zmiňují kartu. A vysvětlil jsem. Čas a čas.


Ano. Tohle je moje poprvé.

Zkusil jsem to v polovině února.


Tohle začíná být opravdu frustrující.

A opravdu potřebuji peníze.

Pozdravy.

Svein.

Upraveno autorem před 9 měsíci
Automaticky přeloženo:
Sidv1cious92
před 9 měsíci

Nazdárek!

Je mi líto, že slyším o vašich problémech. Zní to jako naprosto normální důvod, proč je karta nyní mimo dosah.

Zároveň chápu, že kasino k vám může být trochu podezřívavější. Přesto je to, alespoň pro mě, stěží dost dobrý důvod, aby vás držel dál od výher.

Abychom byli dokonale informováni, existuje nějaká jiná platební možnost, kterou byste mohli použít k získání peněz z kasina?

Nebo je celý problém jen v tom, že již nemáte stejnou kartu, kterou jste dříve používali pro vklady (spojenou s vámi zmíněnou elektronickou peněženkou), což má za následek vaši neschopnost vyřídit formality?

Pokud se nemýlím, kasino potřebuje, abyste prokázali, že máte přístup k možnosti platby, kterou jste použili ke hře. Tohle jsem z toho udělal. Podělte se tedy o svůj názor na toto 🙏

Automaticky přeloženo:
Radka
před 9 měsíci

Ano. Hledal jsem všude.

Dokonce mám zapsané celé číslo karty. A nová karta na cestě. Zmínil jsem se jim o tom. Ale oni odmítají.

Musím si změnit adresu. Napsal jsem město "Trondheim" místo Surbubs, kde bydlím. „Heimdal.

Ale uvízli na kartě....

Odmítají mi změnit adresu.


Mám svou novou kartu a mám kreditní kartu.

Poslal jsem své fotky

-cestovní pas.

-Účty

-E peněženka

-Informace z mé banky

-Převody z mé banky do kasina.



Automaticky přeloženo:
Sidv1cious92
před 9 měsíci

Takhle by to prostě vypadat nemělo...

Možná je ještě příliš brzy, ale mám pocit, že podpora kasina pro vás nenajde řešení a za takových okolností je třeba něco udělat.

Snažíme se pomáhat hráčům, kteří čelí podobným problémům, proto bych rád zmínil naši bezplatnou funkci stížnosti.

V tomto průvodci je zmíněno několik velmi užitečných základů 👈, které poskytují skvělý pohled na to, co lze očekávat, a samotná stížnost je k dispozici přímo zde 👈.

Podle mě nemáš co ztratit, to bych určitě zkusil.

Jsi v?

(PS: Musím se zeptat: líbí se ti vlastně Sid Vicious? 😎 Nebo je to jen náhoda?)

Automaticky přeloženo:
Radka
před 9 měsíci

Ano. Jsem v!

Nikdy předtím jsem to nedělal, takže nevím, co mám dělat.


Ano. E-mail jsem napsal, když jsem byl mladší. Byl to můj idol😅

Automaticky přeloženo:
Sidv1cious92
před 9 měsíci

Skvělé v průvodci, který Radka poskytla, najdete vše, co potřebujete vědět o reklamaci.

Stačí však kliknout na tento odkaz a stížnost můžete otevřít zde:https://casino.guru/complaints/all a poté si najít kasino, na které chcete podat stížnost, a co nejlépe popsat svůj problém. Všechny ostatní věci, které můžete očekávat, si můžete přečíst zde: https://casino.guru/complaint-resolution-instructions

Máte-li další dotazy, neváhejte nás kontaktovat a my je rádi zodpovíme. Doufám, že se vše spravedlivě vyřeší. 🙂

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 9 měsíci

Děkuji!

Máte nějaké zkušenosti s opravami případů?

Omlouvám se, že jsem to nikdy předtím neudělal.

Pozdravy.

Svein.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 9 měsíci

Zkoušel jsem vyplnit reklamační formulář, ale nedaří se mi jej odeslat.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Děkuji!

Máte nějaké zkušenosti s opravami případů?

Omlouvám se, že jsem to nikdy předtím neudělal.

Pozdravy.

Svein.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Můžete si to ověřit na tomto odkazu: https://casino.guru/bruce-bet-casino-review#tab=js-tab-reputation , kasino na sebe zatím moc stížností nemělo a vše vyřešilo jim, tak doufám, že se to stane i vám. 🙂

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Zkoušel jsem vyplnit reklamační formulář, ale nedaří se mi jej odeslat.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Mohu prosím vědět, o jaký konkrétní problém se jedná a co vám to říká?

Mohl bys prosím udělat snímek celé obrazovky? Jaký prohlížeč používáte?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 9 měsíci

Žádný konkrétní problém.

Když stisknu tlačítko Odeslat. Nic se neděje.

Může to být tím, že přidávám fotografie do textového okna?

Automaticky přeloženo:
Sidv1cious92
před 9 měsíci

Ano prosím, to by bylo určitě vhodné. Dobré by byly obrázky nebo screenshoty celé obrazovky.

Možná byste mohli zkusit podat stížnost z jiného zařízení nebo zkusit vymazat soubory cookie nebo zkusit jiný prohlížeč. Pokud to přetrvává, kontaktuji náš tým, abychom zjistili, co se děje.

Budu čekat na odpověď.

Automaticky přeloženo:
1...3 4 56
Jít na stránkuz 6 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky