FórumDiskuze stížnostíOvěření Bruce Bet

Ověření Bruce Bet (strana 5)

před 10 měsíci od celgebrink
|
14327 zobrazení 101 odpovědí |
|
1...4 5 6
Přidat příspěvek
Jaro
před 8 měsíci

Děkuji.

zkusím to.

Dám vám vědět.


Pozdravy.

Svein.

Automaticky přeloženo:
Sidv1cious92
před 8 měsíci

Samozřejmě, pokud máte problémy, stačí říct a poslat screenshoty a my se pokusíme zjistit, kde je problém. 🙂

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 8 měsíci

Stížnost prošla poté, co jsem smazal svou historii vyhledávání.

Děkuji za vaší pomoc. 😀


Pozdravy.

Svein.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 8 měsíci

Nepodařilo se mi odeslat všechny snímky obrazovky.

Jestli ti to nevadí, můžu ti poslat screenshoty?


Pozdravy.

Svein.

Automaticky přeloženo:
Sidv1cious92
před 8 měsíci

Nebojte se je posílat, kdykoli bude náš reklamační tým potřebovat nějaké další snímky obrazovky nebo jakoukoli jinou dokumentaci, poradí vám, jak na to.👌 Nyní od vás potřebuje další informace týkající se vašeho případu. Stačí sledovat tento odkaz 👈, prosím, abyste na tyto otázky odpověděli.🙂

Automaticky přeloženo:
Romi
před 8 měsíci

Děkuji 😊

Byl jsem poslán do center pro závislost na hazardních hrách.

Je to správně?

Automaticky přeloženo:
Sidv1cious92
před 8 měsíci

Co myslíš? Kdo tě tam poslal? Myslím, že Romi chtěla, abys aktualizoval svou stížnost a odpověděl na Veroničiny otázky, aby mohla ve vašem případě pokračovat.

Bylo by to možné?

Stačí kliknout na tento odkaz a poskytnout Veronice více informací. 🙂

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Bohužel mám špatné zkušenosti s výběry u Bruce Bet. Zpočátku, když jsem vyhrál pouze své peníze zpět, výběr probíhal hladce. Když jsem vyhrál 1200 eur z 20 eur, chvíli to trvalo. Protože jsem se přestěhoval, mám novou adresu, nahlásil jsem to a stále se mění. Během této doby jsem měl opakovaně žádosti o ověření a pak zamítnuté, pak pořád dokola, až se ukázalo, že nejdřív se musí změnit adresa a pak se musím ověřit já. O stažení a změnu jsem požádal 16. března 2024, ale nic se nestalo. Zákaznický servis vždy říká, že mám počkat na e-mail. Je smutné, že když náhodou vyhrajete, stane se to.

Automaticky přeloženo:
horvathistvan31555
před 7 měsíci

Ahoj, pro začátek bych řekl, že to byl dobrý krok, že jste otevřel stížnost, pokud mám být upřímný. Na stažení je docela dlouhá doba.

Pokud jde o ověření, podařilo se vám vyhovět a změnit adresu nebo stále ne? Žádný e-mail nebo něco z kasina?

Náš tým se vám samozřejmě pokusí s reklamací pomoci a protože vám Tomáš již odpověděl, můžete odpovídat i na jeho otázky.

Doufám, že se to co nejdříve vyřeší.

Automaticky přeloženo:
celgebrink
před 4 měsíci

Máš pravdu, budu s tím bojovat

týden a moje výhry nebyly vidět, musím je nahlásit

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Je naprosto beznadějné nechat se ověřit... poslali jsem nejrůznější dokumenty a obrázky, nedokážu říct, co chybí a co je špatně, jen to říká, že se dokumenty kontrolují. Připadalo mi to jako seriózní stránka, ale pokud nemůžete vyplatit své výhry, je to jen ztráta času a vyhozené peníze. Dobrá zákaznická podpora, ale jsou milí a alespoň se snaží problém vyřešit. Zvláštní, že nabití karty Mastercard funguje dobře, ale zdá se jim nemožné, aby tam posílali zisk přímo... dává tomu ještě týden, než se ohlásím. Smutné, protože hry jsou zábavné a působí profesionálně.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Myslím, že jsem narazil na podvodnou stránku. Nepochopitelné, že od 11. srpna se snažím o výběr a každá žádost o výběr byla neúspěšná. Dokud se kasino Bruce Bet nerozhodlo dokumenty ověřit. Dokumenty zadané 4x, z nichž každý požadavek nastane do 48 hodin, protože nemají přednost, i když jste to již několikrát zkoušeli. V tuto chvíli, Guru, jsem přesvědčen, že mi peníze dát nechtějí, protože pokaždé požadují jiné dokumenty, i když jsem vyzkoušel všechno. Nyní se odvolávají na debetní kartu, která, protože je digitální a je řecká, neposkytují digitální dokumenty se jménem a příjmením držitele. I když jsem banku kontaktoval, neřešili to, protože prý je to digitální karta, ke které účet následuje. Už si nevím rady, zahájil jsem i právní kroky, protože stránka propaguje okamžité výběry, proto dělá klamavou reklamu a především přijímala vklady bez jakéhokoli ověření, zatímco pro mezinárodní pravidla po 4. vkladu by již mělo vyžadovat ověření. Pokud to do 24 hodin nevyřeší, dám je k soudu. Což chci také uzavřít účet.

Upraveno autorem před 2 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Je naprosto beznadějné nechat se ověřit... poslali jsem nejrůznější dokumenty a obrázky, nedokážu říct, co chybí a co je špatně, jen to říká, že se dokumenty kontrolují. Připadalo mi to jako seriózní stránka, ale pokud nemůžete vyplatit své výhry, je to jen ztráta času a vyhozené peníze. Dobrá zákaznická podpora, ale jsou milí a alespoň se snaží problém vyřešit. Zvláštní, že nabití karty Mastercard funguje dobře, ale zdá se jim nemožné, aby tam posílali zisk přímo... dává tomu ještě týden, než se ohlásím. Smutné, protože hry jsou zábavné a působí profesionálně.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Ahoj, v čem se zdá být problém, to ti neřeklo ani samotné kasino, myslím s doklady. Jak dlouho se snažíte ověřit a vybrat peníze? Dejte mi prosím vědět a uvidíme, zda vám můžeme podat pomocnou ruku.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Myslím, že jsem narazil na podvodnou stránku. Nepochopitelné, že od 11. srpna se snažím o výběr a každá žádost o výběr byla neúspěšná. Dokud se kasino Bruce Bet nerozhodlo dokumenty ověřit. Dokumenty zadané 4x, z nichž každý požadavek nastane do 48 hodin, protože nemají přednost, i když jste to již několikrát zkoušeli. V tuto chvíli, Guru, jsem přesvědčen, že mi peníze dát nechtějí, protože pokaždé požadují jiné dokumenty, i když jsem vyzkoušel všechno. Nyní se odvolávají na debetní kartu, která, protože je digitální a je řecká, neposkytují digitální dokumenty se jménem a příjmením držitele. I když jsem banku kontaktoval, neřešili to, protože prý je to digitální karta, ke které účet následuje. Už si nevím rady, zahájil jsem i právní kroky, protože stránka propaguje okamžité výběry, proto dělá klamavou reklamu a především přijímala vklady bez jakéhokoli ověření, zatímco pro mezinárodní pravidla po 4. vkladu by již mělo vyžadovat ověření. Pokud to do 24 hodin nevyřeší, dám je k soudu. Což chci také uzavřít účet.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Dobrý den, myslel jsem, že byste u nás mohli otevřít stížnost, ale říkáte, že jste to začali řešit právně. Nepřemýšlel jste o tom, než jste s tímto procesem začal? Pokusili bychom se kontaktovat kasino a pomoci vám. Vím, že podobné potíže hráči v minulosti řešili a ne vždy je to jednoduché vyřešit, ale myslím si, že i s těmito věcmi by kasina měla počítat.

tak to zkus popřemýšlet a dej vědět.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 2 měsíci

Myslím, že jsem dokumenty odevzdal před 3 týdny (poprvé). Odesláno další den, kdy podpora řekla, že moje ID je snímek obrazovky a ne dokument pdf. Tak jsem to vyřešil. Měl jsem 3 nevyřízené výběry, ale zrušil jsem to a chvíli jsem se bavil, když jsem cítil, že stále nemohu vybrat výhru. Tvrdí, že to může trvat „až 48 hodin", ale je to spíše 48 dní...

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 2 měsíci

Ano, chci to s tebou vyřešit. Dnes jsem znovu odevzdal dokumenty, tak uvidíme. Doufám, že vše proběhlo v pořádku a zaplatí. Ale mám své pochybnosti

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Myslím, že jsem dokumenty odevzdal před 3 týdny (poprvé). Odesláno další den, kdy podpora řekla, že moje ID je snímek obrazovky a ne dokument pdf. Tak jsem to vyřešil. Měl jsem 3 nevyřízené výběry, ale zrušil jsem to a chvíli jsem se bavil, když jsem cítil, že stále nemohu vybrat výhru. Tvrdí, že to může trvat „až 48 hodin", ale je to spíše 48 dní...

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Dobře, takže jste úspěšně prošli ověřením ano ? Měli jste také své výběry, které jste zrušili, ano? Myslím, že pokud chcete provést výběr, není dobré je rušit, protože se to může jen zbytečně prodlužovat. Máte v současné době nějaké aktivní výběry?

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Ano, chci to s tebou vyřešit. Dnes jsem znovu odevzdal dokumenty, tak uvidíme. Doufám, že vše proběhlo v pořádku a zaplatí. Ale mám své pochybnosti

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

No, zkuste ještě nějakou dobu vydržet, dáváme kasinům 14 dní na vyřešení KYC nebo výběrů. Pokud se nic neděje, nemůžete ověřit a nevíte, jak dál, pokusíme se pomoci. Mezitím spolupracujte s kasinem a pokud se něco stane, zeptejte se na důvod. Taky doufám, že se to dá všechno vyřešit. 🙂

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Ahoj! Mám problém s ověřením v kasinu Bruce bet! Předtím jsem s nimi vyhrál, byl jsem s obtížemi ověřen (4/5 pokusu) a nakonec vše dobře dopadlo a dokonce jsem vybral peníze. Nyní jsem provedl vklad jinou kartou a žádá mě o opětovné ověření, abych mohl vybrat peníze! Poslal jsem výpis transakce a fotku s kartou a stále mě odmítají s tím, že nejsou správné!!! Myslím, že je to způsob, jak oddálit stažení!!! co můžu dělat?

Automaticky přeloženo:
Com_Adrian.1971
před měsícem

Dobrý den, jak je to dlouho, co jste se pokusili ověřit pomocí nové karty? Co je špatného na tom, co posíláte, zeptal jste se? Zkuste mi na tyto otázky odpovědět a uvidíme, co se dá dělat.

Automaticky přeloženo:
1...4 5 6
Jít na stránkuz 6 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky