před 8 měsíci
Děkuji.
zkusím to.
Dám vám vědět.
Pozdravy.
Svein.
Thank you.
I will try that.
I'll let you know.
Regards.
Svein.
0
Děkuji.
zkusím to.
Dám vám vědět.
Pozdravy.
Svein.
Thank you.
I will try that.
I'll let you know.
Regards.
Svein.
Samozřejmě, pokud máte problémy, stačí říct a poslat screenshoty a my se pokusíme zjistit, kde je problém. 🙂
Of course, if you have problems, just say so and send screenshots and we'll try to find out where the issue is. 🙂
Stížnost prošla poté, co jsem smazal svou historii vyhledávání.
Děkuji za vaší pomoc. 😀
Pozdravy.
Svein.
The complaint went through after I deleted my search history.
Thank you for your help. 😀
Regards.
Svein.
Nepodařilo se mi odeslat všechny snímky obrazovky.
Jestli ti to nevadí, můžu ti poslat screenshoty?
Pozdravy.
Svein.
I was not able to send all the screenshots.
If you don't mind, I could send the screenshots to you?
Regards.
Svein.
Nebojte se je posílat, kdykoli bude náš reklamační tým potřebovat nějaké další snímky obrazovky nebo jakoukoli jinou dokumentaci, poradí vám, jak na to.👌 Nyní od vás potřebuje další informace týkající se vašeho případu. Stačí sledovat tento odkaz 👈, prosím, abyste na tyto otázky odpověděli.🙂
Do not worry about sending them, whenever our complaint team will need some more screenshots, or any other documentation, they will guide you how to do it.👌 Now they need some more information from you, regarding your case. Just follow this link 👈 , please, to answer those questions.🙂
Děkuji 😊
Byl jsem poslán do center pro závislost na hazardních hrách.
Je to správně?
Thank you 😊
I was sent to centers for gambling addiction.
Is this correct?
Co myslíš? Kdo tě tam poslal? Myslím, že Romi chtěla, abys aktualizoval svou stížnost a odpověděl na Veroničiny otázky, aby mohla ve vašem případě pokračovat.
Bylo by to možné?
Stačí kliknout na tento odkaz a poskytnout Veronice více informací. 🙂
What do you mean? Who sent you there? I think Romi meant for you to update your complaint and answer Veronica's questions so that she can move on in your case.
Would that have been possible ?
Just click on this link and give Veronica more information. 🙂
Bohužel mám špatné zkušenosti s výběry u Bruce Bet. Zpočátku, když jsem vyhrál pouze své peníze zpět, výběr probíhal hladce. Když jsem vyhrál 1200 eur z 20 eur, chvíli to trvalo. Protože jsem se přestěhoval, mám novou adresu, nahlásil jsem to a stále se mění. Během této doby jsem měl opakovaně žádosti o ověření a pak zamítnuté, pak pořád dokola, až se ukázalo, že nejdřív se musí změnit adresa a pak se musím ověřit já. O stažení a změnu jsem požádal 16. března 2024, ale nic se nestalo. Zákaznický servis vždy říká, že mám počkat na e-mail. Je smutné, že když náhodou vyhrajete, stane se to.
Unfortunately, I have had bad experiences with withdrawals at Bruce Bet. At first, when I only won my money back, the withdrawal went smoothly. When I won 1200 euros from 20 euros, it took a while. Because I moved, I have a new address, I reported it and it is still being changed. During this time, I repeatedly had requests for verification and then rejected, then all over again until it turned out that first the address had to be changed and then I had to verify myself. I requested the withdrawal and change on March 16, 2024, but nothing happened. Customer service always says I should wait for an email. Very sad that if you win by chance, this happens.
Leider habe ich schlechte Erfahrung mit dem auszahlung beim Bruce Bet.Erstmal als ich nur mein geld zurückgewonnen habe ging auszahlung problemlos.Als ich 1200 eur aus 20Euro gewonnen hab,da lass sich es warten.wegen umzug habe ich neue Adresse,das habe ich gemeldet und ist immer noch unter änderung.in diese zeit hatte ich immer wieder Anforderung für verizierung und danach abgelehnt,dann wieder von vorne bis sich herausgestellt hat erstmal muss Adresse geändert werden und danach soll ich mich verifizieren.auszahlung und änderung habe am 16.03.2024 beauftragt,aber passiert nichts.Kundenservice schreibt immer ich soll auf ein Email warten.Sehr sade das wenn man zufällig gewinnt dann passiert das.
Ahoj, pro začátek bych řekl, že to byl dobrý krok, že jste otevřel stížnost, pokud mám být upřímný. Na stažení je docela dlouhá doba.
Pokud jde o ověření, podařilo se vám vyhovět a změnit adresu nebo stále ne? Žádný e-mail nebo něco z kasina?
Náš tým se vám samozřejmě pokusí s reklamací pomoci a protože vám Tomáš již odpověděl, můžete odpovídat i na jeho otázky.
Doufám, že se to co nejdříve vyřeší.
Hi, for a start, I would say it was a good move that you opened a complaint if I am honest. It's quite a long time to withdraw.
As far as verification is concerned, have you managed to comply and change your address or still not ? No email or anything from the casino ?
Of course, our team will try to help you with your complaint and since Tomas has already answered you, you can reply to his questions as well.
I hope this will be resolved as soon as possible.
Máš pravdu, budu s tím bojovat
týden a moje výhry nebyly vidět, musím je nahlásit
You're right, I'll fight it
for a week and my winnings haven't been seen, I have to report them
Ha proprio ragione ci combatto
da una settimana e la mia vincita non si vede sono da denunciare
Je naprosto beznadějné nechat se ověřit... poslali jsem nejrůznější dokumenty a obrázky, nedokážu říct, co chybí a co je špatně, jen to říká, že se dokumenty kontrolují. Připadalo mi to jako seriózní stránka, ale pokud nemůžete vyplatit své výhry, je to jen ztráta času a vyhozené peníze. Dobrá zákaznická podpora, ale jsou milí a alespoň se snaží problém vyřešit. Zvláštní, že nabití karty Mastercard funguje dobře, ale zdá se jim nemožné, aby tam posílali zisk přímo... dává tomu ještě týden, než se ohlásím. Smutné, protože hry jsou zábavné a působí profesionálně.
It is absolutely hopeless to get verified... have sent all sorts of documents and pictures, can't tell what is missing and wrong, it just says that the documents are being reviewed. Felt like a serious site, but if you can't cash out your winnings, it's just a waste of time and wasted money. Good customer support though, they are nice and at least try to solve the problem. Strange that it works fine to charge a Mastercard but it seems impossible for them to send profit directly there....gives it another week before I report. Sad, because the games are fun and feel professional.
Det är helt hopplöst att bli verifierad... har skickat alla möjliga dokument och bilder, får inte veta vad som saknas och felar, det står bara att dokumenten granskas. Kändes som en seriös sajt, men om man inte kan få ut sina vinster är det ju bara bortkastad tid och slösade pengar. Bra kundsupport dock, de är trevliga och försöker iaf lösa problemet. Märkligt att det går bra att debitera ett Mastercard men det verkar omöjligt för dem att skicka vinst direkt dit.... ger det en vecka till innan jag anmäler. Trist, för spelen är roliga och känns proffsiga.
Myslím, že jsem narazil na podvodnou stránku. Nepochopitelné, že od 11. srpna se snažím o výběr a každá žádost o výběr byla neúspěšná. Dokud se kasino Bruce Bet nerozhodlo dokumenty ověřit. Dokumenty zadané 4x, z nichž každý požadavek nastane do 48 hodin, protože nemají přednost, i když jste to již několikrát zkoušeli. V tuto chvíli, Guru, jsem přesvědčen, že mi peníze dát nechtějí, protože pokaždé požadují jiné dokumenty, i když jsem vyzkoušel všechno. Nyní se odvolávají na debetní kartu, která, protože je digitální a je řecká, neposkytují digitální dokumenty se jménem a příjmením držitele. I když jsem banku kontaktoval, neřešili to, protože prý je to digitální karta, ke které účet následuje. Už si nevím rady, zahájil jsem i právní kroky, protože stránka propaguje okamžité výběry, proto dělá klamavou reklamu a především přijímala vklady bez jakéhokoli ověření, zatímco pro mezinárodní pravidla po 4. vkladu by již mělo vyžadovat ověření. Pokud to do 24 hodin nevyřeší, dám je k soudu. Což chci také uzavřít účet.
I think I stumbled upon a scam site. Incomprehensible that since August 11th I have been trying to withdraw and every withdrawal request was unsuccessful. Until the Bruce Bet casino decided to verify the documents. Documents entered 4 times, each request of which occurs within 48 hours, because they do not give precedence even though you have already tried it several times. At this point, Guru I am convinced that they do not want to give me the money, because each time they ask for different documents, even though I have tried everything. Now they are appealing on a debit card, which since it is digital and is Greek they do not provide digital documents of the name and surname of the holder. Even though I contacted the bank they did not resolve it because, they say that it is a digital card for which the account follows. I do not know what to do anymore, I have also started legal action, because the site promotes immediate withdrawals, therefore it does misleading advertising, and above all it accepted the deposits without any verification, while for the international rules after the 4th deposit they should already require verification. I will take them to court if they don't resolve this within 24 hours. Which I also want to close the account of.
penso di essere inciampato in un sito truffa. Incomprensibile che dal 11 agosto provo a prelevare ed ogni richiesta di prelievo, non andava a buon fine. Fino a quando il casino Bruce Bet decideva di fare una verifica dei documenti. Documenti inseriti ben 4 volte, di cui ogni richiesta avviene entro 48 ore, perché non danno la precedenza nonostante tu l’abbia già provato più volte. A questo punto, Guru sono convinto che loro non vogliono darmi i soldi, perché ogni volta chiedono documenti differenti, nonostante le ho provate tutte. Ora si stanno appellando su una carta di debito, che siccome è digitale ed è Greca non forniscono documenti digitali del nome e cognome dell’intestatario. Nonostante contattavo la banca questi non risolvevano in quanto, dicono che trattasi di carta digitale per cui segue il conto. Non so più che fare, ho avviato anche un azione Legale, perché il sito sponsorizza prelievi immediati, quindi fa pubblicità ingannevole, e soprattutto accettava i versamenti senza alcuna verifica, mentre per le regole internazionali dopo il 4 versamento dovrebbero già richiedere le verifiche. Li porterò in tribunale, se non risolvono entro 24 ore. Di cui voglio chiudere anche il conto.
Je naprosto beznadějné nechat se ověřit... poslali jsem nejrůznější dokumenty a obrázky, nedokážu říct, co chybí a co je špatně, jen to říká, že se dokumenty kontrolují. Připadalo mi to jako seriózní stránka, ale pokud nemůžete vyplatit své výhry, je to jen ztráta času a vyhozené peníze. Dobrá zákaznická podpora, ale jsou milí a alespoň se snaží problém vyřešit. Zvláštní, že nabití karty Mastercard funguje dobře, ale zdá se jim nemožné, aby tam posílali zisk přímo... dává tomu ještě týden, než se ohlásím. Smutné, protože hry jsou zábavné a působí profesionálně.
It is absolutely hopeless to get verified... have sent all sorts of documents and pictures, can't tell what is missing and wrong, it just says that the documents are being reviewed. Felt like a serious site, but if you can't cash out your winnings, it's just a waste of time and wasted money. Good customer support though, they are nice and at least try to solve the problem. Strange that it works fine to charge a Mastercard but it seems impossible for them to send profit directly there....gives it another week before I report. Sad, because the games are fun and feel professional.
Det är helt hopplöst att bli verifierad... har skickat alla möjliga dokument och bilder, får inte veta vad som saknas och felar, det står bara att dokumenten granskas. Kändes som en seriös sajt, men om man inte kan få ut sina vinster är det ju bara bortkastad tid och slösade pengar. Bra kundsupport dock, de är trevliga och försöker iaf lösa problemet. Märkligt att det går bra att debitera ett Mastercard men det verkar omöjligt för dem att skicka vinst direkt dit.... ger det en vecka till innan jag anmäler. Trist, för spelen är roliga och känns proffsiga.
Ahoj, v čem se zdá být problém, to ti neřeklo ani samotné kasino, myslím s doklady. Jak dlouho se snažíte ověřit a vybrat peníze? Dejte mi prosím vědět a uvidíme, zda vám můžeme podat pomocnou ruku.
Hi, what seems to be the problem, even the casino itself did not tell you, I mean with the documents. How long have you been trying to verify and withdraw money? Please let me know and we'll see if we can lend a helping hand.
Myslím, že jsem narazil na podvodnou stránku. Nepochopitelné, že od 11. srpna se snažím o výběr a každá žádost o výběr byla neúspěšná. Dokud se kasino Bruce Bet nerozhodlo dokumenty ověřit. Dokumenty zadané 4x, z nichž každý požadavek nastane do 48 hodin, protože nemají přednost, i když jste to již několikrát zkoušeli. V tuto chvíli, Guru, jsem přesvědčen, že mi peníze dát nechtějí, protože pokaždé požadují jiné dokumenty, i když jsem vyzkoušel všechno. Nyní se odvolávají na debetní kartu, která, protože je digitální a je řecká, neposkytují digitální dokumenty se jménem a příjmením držitele. I když jsem banku kontaktoval, neřešili to, protože prý je to digitální karta, ke které účet následuje. Už si nevím rady, zahájil jsem i právní kroky, protože stránka propaguje okamžité výběry, proto dělá klamavou reklamu a především přijímala vklady bez jakéhokoli ověření, zatímco pro mezinárodní pravidla po 4. vkladu by již mělo vyžadovat ověření. Pokud to do 24 hodin nevyřeší, dám je k soudu. Což chci také uzavřít účet.
I think I stumbled upon a scam site. Incomprehensible that since August 11th I have been trying to withdraw and every withdrawal request was unsuccessful. Until the Bruce Bet casino decided to verify the documents. Documents entered 4 times, each request of which occurs within 48 hours, because they do not give precedence even though you have already tried it several times. At this point, Guru I am convinced that they do not want to give me the money, because each time they ask for different documents, even though I have tried everything. Now they are appealing on a debit card, which since it is digital and is Greek they do not provide digital documents of the name and surname of the holder. Even though I contacted the bank they did not resolve it because, they say that it is a digital card for which the account follows. I do not know what to do anymore, I have also started legal action, because the site promotes immediate withdrawals, therefore it does misleading advertising, and above all it accepted the deposits without any verification, while for the international rules after the 4th deposit they should already require verification. I will take them to court if they don't resolve this within 24 hours. Which I also want to close the account of.
penso di essere inciampato in un sito truffa. Incomprensibile che dal 11 agosto provo a prelevare ed ogni richiesta di prelievo, non andava a buon fine. Fino a quando il casino Bruce Bet decideva di fare una verifica dei documenti. Documenti inseriti ben 4 volte, di cui ogni richiesta avviene entro 48 ore, perché non danno la precedenza nonostante tu l’abbia già provato più volte. A questo punto, Guru sono convinto che loro non vogliono darmi i soldi, perché ogni volta chiedono documenti differenti, nonostante le ho provate tutte. Ora si stanno appellando su una carta di debito, che siccome è digitale ed è Greca non forniscono documenti digitali del nome e cognome dell’intestatario. Nonostante contattavo la banca questi non risolvevano in quanto, dicono che trattasi di carta digitale per cui segue il conto. Non so più che fare, ho avviato anche un azione Legale, perché il sito sponsorizza prelievi immediati, quindi fa pubblicità ingannevole, e soprattutto accettava i versamenti senza alcuna verifica, mentre per le regole internazionali dopo il 4 versamento dovrebbero già richiedere le verifiche. Li porterò in tribunale, se non risolvono entro 24 ore. Di cui voglio chiudere anche il conto.
Dobrý den, myslel jsem, že byste u nás mohli otevřít stížnost, ale říkáte, že jste to začali řešit právně. Nepřemýšlel jste o tom, než jste s tímto procesem začal? Pokusili bychom se kontaktovat kasino a pomoci vám. Vím, že podobné potíže hráči v minulosti řešili a ne vždy je to jednoduché vyřešit, ale myslím si, že i s těmito věcmi by kasina měla počítat.
tak to zkus popřemýšlet a dej vědět.
Hello, I thought that you could open a complaint with us, but you say that you started to solve it legally. Didn't you think about it before you started this process? We would try to contact the casino and assist you. I know that similar difficulties have been solved by players in the past and it is not always easy to solve, but I think that casinos should also take these things into account.
so try to think it over and let me know.
Myslím, že jsem dokumenty odevzdal před 3 týdny (poprvé). Odesláno další den, kdy podpora řekla, že moje ID je snímek obrazovky a ne dokument pdf. Tak jsem to vyřešil. Měl jsem 3 nevyřízené výběry, ale zrušil jsem to a chvíli jsem se bavil, když jsem cítil, že stále nemohu vybrat výhru. Tvrdí, že to může trvat „až 48 hodin", ale je to spíše 48 dní...
I think I submitted the documents 3 weeks ago (first time). Submitted further the other day, when support said my ID was a screenshot and not a pdf document. So I solved it. Had 3 pending withdrawals, but canceled and had fun for a while when I felt I still can't withdraw the winnings. They claim it can take "up to 48 hours" but it's more like 48 days...
Tror jag skickade in dokumenten för 3 veckor sedan (första gången). Skickade in ytterligare häromdagen, då supporten sa att mitt personbevis var en skärmdump och inte ett pdf-dokument. Så jag löste det. Hade 3 väntande uttag, men avbröt och hade kul en stund när jag kände att jag ändå inte kan få ut vinsten. De påstår att det kan ta "upp till 48 timmar" me det är snarare 48 dagar...
Ano, chci to s tebou vyřešit. Dnes jsem znovu odevzdal dokumenty, tak uvidíme. Doufám, že vše proběhlo v pořádku a zaplatí. Ale mám své pochybnosti
Yes I want to solve it with you. Today I resubmitted the documents, let's see. I hope everything went perfectly and they pay. But I have my doubts
Sì voglio risolverlo con voi. Oggi ho inoltrato nuovamente i documenti, vediamo. Spero che sia andato tutto perfetto e che pagano. Ma ho i miei dubbi
Myslím, že jsem dokumenty odevzdal před 3 týdny (poprvé). Odesláno další den, kdy podpora řekla, že moje ID je snímek obrazovky a ne dokument pdf. Tak jsem to vyřešil. Měl jsem 3 nevyřízené výběry, ale zrušil jsem to a chvíli jsem se bavil, když jsem cítil, že stále nemohu vybrat výhru. Tvrdí, že to může trvat „až 48 hodin", ale je to spíše 48 dní...
I think I submitted the documents 3 weeks ago (first time). Submitted further the other day, when support said my ID was a screenshot and not a pdf document. So I solved it. Had 3 pending withdrawals, but canceled and had fun for a while when I felt I still can't withdraw the winnings. They claim it can take "up to 48 hours" but it's more like 48 days...
Tror jag skickade in dokumenten för 3 veckor sedan (första gången). Skickade in ytterligare häromdagen, då supporten sa att mitt personbevis var en skärmdump och inte ett pdf-dokument. Så jag löste det. Hade 3 väntande uttag, men avbröt och hade kul en stund när jag kände att jag ändå inte kan få ut vinsten. De påstår att det kan ta "upp till 48 timmar" me det är snarare 48 dagar...
Dobře, takže jste úspěšně prošli ověřením ano ? Měli jste také své výběry, které jste zrušili, ano? Myslím, že pokud chcete provést výběr, není dobré je rušit, protože se to může jen zbytečně prodlužovat. Máte v současné době nějaké aktivní výběry?
Okay, so you have passed the verification successfully yes ? You also had your withdrawals that were canceled by you, yes ? I think that if you want to make a withdrawal it is not a good idea to cancel them because it can only be unnecessarily prolonged. Do you have any active withdrawals at the moment ?
Ano, chci to s tebou vyřešit. Dnes jsem znovu odevzdal dokumenty, tak uvidíme. Doufám, že vše proběhlo v pořádku a zaplatí. Ale mám své pochybnosti
Yes I want to solve it with you. Today I resubmitted the documents, let's see. I hope everything went perfectly and they pay. But I have my doubts
Sì voglio risolverlo con voi. Oggi ho inoltrato nuovamente i documenti, vediamo. Spero che sia andato tutto perfetto e che pagano. Ma ho i miei dubbi
No, zkuste ještě nějakou dobu vydržet, dáváme kasinům 14 dní na vyřešení KYC nebo výběrů. Pokud se nic neděje, nemůžete ověřit a nevíte, jak dál, pokusíme se pomoci. Mezitím spolupracujte s kasinem a pokud se něco stane, zeptejte se na důvod. Taky doufám, že se to dá všechno vyřešit. 🙂
Well, try to hold out for some more time, we give casinos 14 days to sort out KYC or withdrawals. If nothing happens and you can't verify and you don't know how to proceed, we'll try to help. In the meantime, cooperate with the casino and if something happens, ask for the reason. I also hope it can all be sorted out. 🙂
Ahoj! Mám problém s ověřením v kasinu Bruce bet! Předtím jsem s nimi vyhrál, byl jsem s obtížemi ověřen (4/5 pokusu) a nakonec vše dobře dopadlo a dokonce jsem vybral peníze. Nyní jsem provedl vklad jinou kartou a žádá mě o opětovné ověření, abych mohl vybrat peníze! Poslal jsem výpis transakce a fotku s kartou a stále mě odmítají s tím, že nejsou správné!!! Myslím, že je to způsob, jak oddálit stažení!!! co můžu dělat?
Hi! I have a verification problem at Bruce bet Casino! I won with them before, I was verified with difficulty (4/5 attempts) and in the end everything went well and I even withdrew money. Now I made a deposit with another card and it asks me to verify again to withdraw money! I sent the transaction statement and a photo with the card and they keep rejecting me saying they are not correct!!! I think it is a way to delay the withdrawal!!! What can I do?
Ciao! Ho un problema con la verifica su Bruce bet Casino! Ho vinto con loro prima, sono stato verificato con difficoltà (4/5 tentativi) e alla fine è andato tutto bene e ho anche prelevato soldi. Ora ho effettuato un deposito con un'altra carta e mi chiede di verificare nuovamente per prelevare denaro! Ho inviato l'estratto conto della transazione e una foto con la carta e continuano a rifiutarmi dicendo che non sono corretti!!! Penso che sia un modo per ritardare il ritiro!!! Cosa posso fare?
Dobrý den, jak je to dlouho, co jste se pokusili ověřit pomocí nové karty? Co je špatného na tom, co posíláte, zeptal jste se? Zkuste mi na tyto otázky odpovědět a uvidíme, co se dá dělat.
Hi, how long has it been since you tried to verify with a new card ? What's wrong with what you're sending, you asked ? Try to give me an answer to these questions and we will see what can be done.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.