před měsícem
Děkuji.
zkusím to.
Dám vám vědět.
Pozdravy.
Svein.
Thank you.
I will try that.
I'll let you know.
Regards.
Svein.
0
Děkuji.
zkusím to.
Dám vám vědět.
Pozdravy.
Svein.
Thank you.
I will try that.
I'll let you know.
Regards.
Svein.
Samozřejmě, pokud máte problémy, stačí říct a poslat screenshoty a my se pokusíme zjistit, kde je problém. 🙂
Of course, if you have problems, just say so and send screenshots and we'll try to find out where the issue is. 🙂
Stížnost prošla poté, co jsem smazal svou historii vyhledávání.
Děkuji za vaší pomoc. 😀
Pozdravy.
Svein.
The complaint went through after I deleted my search history.
Thank you for your help. 😀
Regards.
Svein.
Nepodařilo se mi odeslat všechny snímky obrazovky.
Jestli ti to nevadí, můžu ti poslat screenshoty?
Pozdravy.
Svein.
I was not able to send all the screenshots.
If you don't mind, I could send the screenshots to you?
Regards.
Svein.
Nebojte se je posílat, kdykoli bude náš reklamační tým potřebovat nějaké další snímky obrazovky nebo jakoukoli jinou dokumentaci, poradí vám, jak na to.👌 Nyní od vás potřebuje další informace týkající se vašeho případu. Stačí sledovat tento odkaz 👈, prosím, abyste na tyto otázky odpověděli.🙂
Do not worry about sending them, whenever our complaint team will need some more screenshots, or any other documentation, they will guide you how to do it.👌 Now they need some more information from you, regarding your case. Just follow this link 👈 , please, to answer those questions.🙂
Děkuji 😊
Byl jsem poslán do center pro závislost na hazardních hrách.
Je to správně?
Thank you 😊
I was sent to centers for gambling addiction.
Is this correct?
Co myslíš? Kdo tě tam poslal? Myslím, že Romi chtěla, abys aktualizoval svou stížnost a odpověděl na Veroničiny otázky, aby mohla ve vašem případě pokračovat.
Bylo by to možné?
Stačí kliknout na tento odkaz a poskytnout Veronice více informací. 🙂
What do you mean? Who sent you there? I think Romi meant for you to update your complaint and answer Veronica's questions so that she can move on in your case.
Would that have been possible ?
Just click on this link and give Veronica more information. 🙂
Bohužel mám špatné zkušenosti s výběry u Bruce Bet. Zpočátku, když jsem vyhrál pouze své peníze zpět, výběr probíhal hladce. Když jsem vyhrál 1200 eur z 20 eur, chvíli to trvalo. Protože jsem se přestěhoval, mám novou adresu, nahlásil jsem to a stále se mění. Během této doby jsem měl opakovaně žádosti o ověření a pak zamítnuté, pak pořád dokola, až se ukázalo, že nejdřív se musí změnit adresa a pak se musím ověřit já. O stažení a změnu jsem požádal 16. března 2024, ale nic se nestalo. Zákaznický servis vždy říká, že mám počkat na e-mail. Je smutné, že když náhodou vyhrajete, stane se to.
Unfortunately, I have had bad experiences with withdrawals at Bruce Bet. At first, when I only won my money back, the withdrawal went smoothly. When I won 1200 euros from 20 euros, it took a while. Because I moved, I have a new address, I reported it and it is still being changed. During this time, I repeatedly had requests for verification and then rejected, then all over again until it turned out that first the address had to be changed and then I had to verify myself. I requested the withdrawal and change on March 16, 2024, but nothing happened. Customer service always says I should wait for an email. Very sad that if you win by chance, this happens.
Leider habe ich schlechte Erfahrung mit dem auszahlung beim Bruce Bet.Erstmal als ich nur mein geld zurückgewonnen habe ging auszahlung problemlos.Als ich 1200 eur aus 20Euro gewonnen hab,da lass sich es warten.wegen umzug habe ich neue Adresse,das habe ich gemeldet und ist immer noch unter änderung.in diese zeit hatte ich immer wieder Anforderung für verizierung und danach abgelehnt,dann wieder von vorne bis sich herausgestellt hat erstmal muss Adresse geändert werden und danach soll ich mich verifizieren.auszahlung und änderung habe am 16.03.2024 beauftragt,aber passiert nichts.Kundenservice schreibt immer ich soll auf ein Email warten.Sehr sade das wenn man zufällig gewinnt dann passiert das.
Ahoj, pro začátek bych řekl, že to byl dobrý krok, že jste otevřel stížnost, pokud mám být upřímný. Na stažení je docela dlouhá doba.
Pokud jde o ověření, podařilo se vám vyhovět a změnit adresu nebo stále ne? Žádný e-mail nebo něco z kasina?
Náš tým se vám samozřejmě pokusí s reklamací pomoci a protože vám Tomáš již odpověděl, můžete odpovídat i na jeho otázky.
Doufám, že se to co nejdříve vyřeší.
Hi, for a start, I would say it was a good move that you opened a complaint if I am honest. It's quite a long time to withdraw.
As far as verification is concerned, have you managed to comply and change your address or still not ? No email or anything from the casino ?
Of course, our team will try to help you with your complaint and since Tomas has already answered you, you can reply to his questions as well.
I hope this will be resolved as soon as possible.
Nedokázali jsme rozpoznat jazyk, ve kterém jste napsali odpověď. Vyberte váš jazyk z následujících možností
Váš příspěvek byl odeslán administrátorům fóra k přezkoumání, aby se ujistili, že splňuje pravidla této komunity. O výsledku tohoto procesu obdržíte e-mail do 48 hodin.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém samovyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Všimli jsme si, že používáte funkci AdBlock. Nezobrazujeme žádné reklamy, ale odkazy na některá kasina nemusí se zapnutým AdBlockem fungovat. Abyste mohli navštívit všechna uvedená kasina, vypněte prosím AdBlock nebo náš web zařaďte na bílou listinu.