Řekl bych, že někdy může dojít k dodatečnému ověření v kasinu, není to nic neobvyklého. Pokud však vaše dokumenty nejsou vhodné nebo s nimi není něco v pořádku, očekával bych, že vám to kasino řekne, abyste mohli jeden poslat, abyste to napravili. Vidím, že se to nestalo a rád bych dodal, že dáváme kasinům 14 dní na vyřešení procesu KYC.
Pokud se vám ale do 4 dnů neozvali a nevíte si rady a dokumenty vám stále zamítají, pak bych pravděpodobně otevřel stížnost na našich stránkách a náš tým by se na to podíval a pokusil se pomoci.
co říkáš?
V případě zájmustačí kliknout sem . ⬅️
Mám také průvodce , který vám řekne vše, co potřebujete vědět o tom, co očekávat, když podáváte stížnost, takže si ho můžete přečíst také.
Doufám, že se to brzy vyřeší.
I would say that sometimes there may be additional verification in the casino, it's not something that is uncommon. However, if your documents are not appropriate or there is something wrong with them, I would expect the casino to tell you so you can send one to make it right. I see that this hasn't happened and I would like to add that we give casinos 14 days to sort out the KYC process.
But if you haven't heard from them in 4 days and you don't know what to do and your documents are still rejected, then I would probably open a complaint on our site and our team would look into it and try to help.
What do you say?
If you are interested, just click here. ⬅️
I've also got a guide that tells you everything you need to know about what to expect when you make a complaint, so you can read that as well.
I hope this will be sorted out soon.
Automaticky přeloženo: