FórumDiskuze stížnostíOtázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka

Otázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka (strana 90)

před 9 měsíci od kirekin
|
125320 zobrazení 2314 odpovědí |
|
1...89 90 91...116
Přidat příspěvek
Refundnow
před měsícem

Nebo se budete držet příslušného tématu tohoto vlákna, místo abyste se snažili lidi podvádět.

Upraveno autorem před měsícem
Automaticky přeloženo:
Refundnow
před měsícem

Kvůli opětovnému porušení pravidel zakazuji váš účet.

Upraveno autorem před měsícem
Automaticky přeloženo:
Jaro
před měsícem

Ahoj, máš nějakou šanci odhalit tato kasina? Mám silné podezření, která kasina…

pokud mají pravdu a myslí si, že pácháme trestný čin, proč se bojí a dokonce kontaktují údržbu, aby toto vlákno odstranili?. Tenhle řetěz by pro ně byl výhrou v loterii, tady jsme všichni, co jsme se podle nich dopustili "zločinu", zažalovali by nás a dostali odškodné... ne?

Upraveno autorem před měsícem
Automaticky přeloženo:
Refundnow
před měsícem

Vypadáš jako velmi zmatený člověk, opatruj se a měj se hezky. ☀️👌

Automaticky přeloženo:
Refundnow
před měsícem

👋

Automaticky přeloženo:
Anonymized603
před měsícem

Pojďme si to ujasnit.

-Kontaktování platebních bran, platebních operátorů, kasin a žádost o vrácení peněz kvůli nesprávnému kódu MCC a praní transakcí NENÍ nezákonné. Mohou jednoduše prohlásit, že si myslí, že je někdo špatný, a nic nevracet.

-Kontaktovat stejné aktéry a požadovat vrácení peněz z vymyšleného důvodu, např. že jste neobdrželi peníze, může být pokusem o podvod.

-Vyhrožování jakéhokoli herce násilím, obtěžováním atd. může být nezákonné

-Podání stížnosti karty u vaší banky a neupřímnost ohledně přijímání peněz za kasinové hry je pokus o podvod, tedy nezákonné

-Podání stížnosti na kartu vaší bance a upřímnost, že karta šla do kasina, není nezákonné. Banka se však může rozhodnout, že vaše účty zmrazí (dočasně) nebo vás jako zákazníka ukončit, pokud vás usoudí, že jste vysoce rizikovým zákazníkem.

Vlákno není nutné zavírat. Základní otázka nemá chybu. Je to šedá zóna ohledně toho, jak legální je nebo není s „praním transakcí" a používáním nesprávných kódů MCC – to rozhodně nejsou zásady Mastercard a ViSA, ale z právního hlediska je to spíše šedá zóna. To je pravděpodobně důvod, proč se někteří rozhodnou splácet a jiní ne.

Dokud se toho člověk drží a drží se pravdy, nemůže být odsouzen za žádný zločin. Na druhou stranu jsem také v minulosti několikrát upozorňoval, že lhát/zatajovat pravdu vaší bance, pokud si kartu stěžujete, je pokus o podvod. I když pošlete e-mail těmto společnostem a zalžete a například řeknete, že jste neobdrželi vklad kasina, mohlo by se jednat o podvod. Je však velmi těžké pochopit, že by si mysleli, že stojí za to vést nákladný právní proces proti jakémukoli jednotlivci za tak malé částky.

Upraveno autorem před měsícem
Automaticky přeloženo:
před měsícem

Naprosto souhlasím, abych byl upřímný. Existuje jednodušší způsob, jak se tomu vyhnout. Nehrajte na Curacao nebo nehrajte vůbec, pokud nejste ochotni podstoupit riziko výhry nebo prohry.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Myslím, že jste měl na mysli nehrát v žádném nelicencovaném kasinu 🙂, což obecně znamená žádné MGA, žádné Estonsko nebo Curacao nebo jakoukoli jinou falešnou jurisdikci. To, že říkají, že mají licenci, ještě neznamená, že je to licence. Licence na co? Podvádění lidí? Zpracováváte platby nesprávně?

Tento podvod je v jakékoli jurisdikci s falešnými mezinárodními licencemi. Podvody neexistují například ve švédských licencovaných kasinech nebo britských licencovaných kasinech. Pokud jste v zemi, která nemá řádnou národní licenci, vůbec nehrajte. Všichni víme, že tím jen rozdáváme peníze osobám, které perou špinavé peníze a vyhýbají se daním. Je to podobné, jako když kupujete drogy od zločinců. Vede to k násilí, větší kriminalitě atd.

Řekl bych, že je důležité si to pamatovat z dlouhodobého hlediska.




Automaticky přeloženo:
před měsícem

Digikey, Budapešť. (digikeyboard.com) vrátil peníze a poslal mi e-mail s tímto vysvětlením: nezdá se, že přesně rozumí tomu, co se děje.


file


Dnes byly také refundovány feastingmen.com / amegame.com.


Nenechte se tedy ohrožovat. je zřejmé, že kasina zde využívají některé společnosti a jsou to oni, kdo dělají špatnou věc.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Myslím, že to bylo zmíněno dříve, mnoho obchodníků (kromě zjevných estonských fiktivních společností) o tomto problému neví. Prostě si zvykají stejně jako my si zvykáme na pochybné podezřelé zpracovatele plateb / brány / akviziční banky, což je viník.

Automaticky přeloženo:
před měsícem
před měsícem

Švédsko nebo žádné Švédsko, i zde můžete snadno podvrhnout svou polohu nebo účet.

Ale tolik zjevných účtů, které se nás snaží vyhrožovat, říkají, že budeme žalováni atd

Jak by nás žalovali pomocí uživatelského jména kasinového guru, lol.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Doporučil bych každému, aby vlákno opustil. Všechny finanční instituce si to nyní uvědomují a aktivně ukládají kopie příspěvků lidí pro vlastní vyšetřování.


Casino Guru musí toto vlákno okamžitě uzavřít

Automaticky přeloženo:
před měsícem

lol, budou žalovat mé uživatelské jméno casino.guru

všechny finanční instituce, haha, jako by se obtěžovaly.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Nahrál jsem dokumenty, ale byly odstraněny!!


Za umlčení lidí jsem nedostal nic. Předával jsem zprávu, kterou jsem obdržel a která jasně ukazuje, že toto vlákno je nezákonné.


někteří z vás tvrdí, že je to nezajímá, ale slibuji, že ano, pokud vás budou kontaktovat přímo.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Jak by mě mohli přímo kontaktovat?


Automaticky přeloženo:
před měsícem

Přiznání se k hazardním hrám, ale pak tvrzení, že nedostávám zboží, je v podstatě nezákonný trestný čin. Říkají, že vyděláváme jak na hraní s finančními prostředky, tak na tom, že dostáváme peníze zpět. Také tím, že zapojujeme další lidi, je to vážnější, protože jde o podvodný plán.


tohle mi říkají. Dokonale rozumím lidem, kteří zde chtějí ponechat své příspěvky, ale nestojí to za to, abych to dělal, když jsem dostal hrozbu.



Automaticky přeloženo:
před měsícem

kdo ti to říká? Vaši ruští vládci?

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Zdá se mi, že toto vlákno funguje. Bojujte dál!

Automaticky přeloženo:
Glamors12
před měsícem

Quickbit se určitě vůbec nevrátil? Stejně jsem nečetl nikoho, kdo by od nich dostal peníze zpět 😕

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Ahoj, máš nějakou šanci odhalit tato kasina? Mám silné podezření, která kasina…

pokud mají pravdu a myslí si, že pácháme trestný čin, proč se bojí a dokonce kontaktují údržbu, aby toto vlákno odstranili?. Tenhle řetěz by pro ně byl výhrou v loterii, tady jsme všichni, co jsme se podle nich dopustili "zločinu", zažalovali by nás a dostali odškodné... ne?

Automaticky přeloženo:
před měsícem

O jaké kasina jde, zatím zveřejňovat nechceme, protože čekáme, zda s námi chtějí otevřít diskusi. Dáváme jim tedy ještě pár dní, aby se ozvali.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před měsícem

kasina nebudou určitě nikoho žalovat, je to jen trochu taktika, takže jim přestaňte posílat e-maily

na druhou stranu, myslím, že dobrá polovina lidí se zde snaží ve skutečnosti zpochybnit prostředky za služby, které obdrželi a utratili, zkusil jsem to také.

žádat o vrácení peněz v tomto případě přímo od poskytovatelů/kasin vás nedostane do právních problémů, ale pokud je budete neustále uplatňovat bance/jiným instancím – může to být problém lol

Upraveno autorem před měsícem
Automaticky přeloženo:
carsix79
před měsícem

Chápu, že 2 kasina nejprve kontaktovala casinoguru, aby odstranil toto vlákno? načež si s nimi casinoguru chtěl popovídat a oni už nekomunikovali.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Chvíli sleduji toto vlákno, protože jsem si toho také všiml na svém bankovním výpisu a myslel jsem si, že získám zpět část svých prostředků, protože už jsem toho všeho měl plné zuby. Včera mě také kontaktovala moje banka přímo poté, co jsem zpochybnili mé transakce a bylo jim řečeno, že si všimli, že ''mnozí klienti zpochybňují více transakcí, které byly dokončeny prostřednictvím 3d secure'', všichni tvrdí, že za svými spory stojí stejný příběh, a řekli, že záležitost vyšetřuje banka a můj bankovní účet je nyní součástí vyšetřování CO JE NUTNÉ!!! Byl v této věci ještě někdo kontaktován?!?! Co se teď bude dít??

Automaticky přeloženo:
palma
před měsícem

Jaké vysvětlení jste poskytli/z jakého důvodu jste požádali o reklamaci karty?



Automaticky přeloženo:
palma
před měsícem

To nelze říci, pokud nám nesdělíte, na základě čeho jste reklamaci uplatnili. Co jste psal bance při reklamaci?

Automaticky přeloženo:
1...89 90 91...116
Jít na stránkuz 116 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky