před 5 měsíci
Kvůli opětovnému porušení pravidel zakazuji váš účet.
Due to breaching the rules again, I'm banning your account.
Kvůli opětovnému porušení pravidel zakazuji váš účet.
Due to breaching the rules again, I'm banning your account.
Ahoj, máš nějakou šanci odhalit tato kasina? Mám silné podezření, která kasina…
pokud mají pravdu a myslí si, že pácháme trestný čin, proč se bojí a dokonce kontaktují údržbu, aby toto vlákno odstranili?. Tenhle řetěz by pro ně byl výhrou v loterii, tady jsme všichni, co jsme se podle nich dopustili "zločinu", zažalovali by nás a dostali odškodné... ne?
Hi, any chance you can reveal these casinos? I have a strong suspicion which casinos…
if they are right and they think we are committing a crime why are they afraid and even contact maintenance to remove this thread?. This chain would be a lottery win for them, here are all of us who have committed a "crime" according to them, they would sue us and get compensation... right?
Hei, onko sinulla mahdollisuuksia paljastaa näitä kasinoita? Minulla on vahva epäilys mitkä kasinot…
jos he ovat oikeassa ja heidän mielestään syyllistymme rikokseen miksi he pelkäävät ja ottavat jopa ylläpitoon yhteyttä tämän ketjun poistamiseksi?. Tämä ketjuhan olisi heille lottovoitto, täällä olemme kaikki me, jotka olemme syyllistyneet heidän mukaansa "rikokseen" he haastaisivat meidät oikeuteen ja saisivat korvauksia… vai?
Vypadáš jako velmi zmatený člověk, opatruj se a měj se hezky. ☀️👌
You seem like a very confused person, take care and have a nice day. ☀️👌
Du verkar vara en väldigt förvirrad person, ta hand om dig och ha en fin dag. ☀️👌
Pojďme si to ujasnit.
-Kontaktování platebních bran, platebních operátorů, kasin a žádost o vrácení peněz kvůli nesprávnému kódu MCC a praní transakcí NENÍ nezákonné. Mohou jednoduše prohlásit, že si myslí, že je někdo špatný, a nic nevracet.
-Kontaktovat stejné aktéry a požadovat vrácení peněz z vymyšleného důvodu, např. že jste neobdrželi peníze, může být pokusem o podvod.
-Vyhrožování jakéhokoli herce násilím, obtěžováním atd. může být nezákonné
-Podání stížnosti karty u vaší banky a neupřímnost ohledně přijímání peněz za kasinové hry je pokus o podvod, tedy nezákonné
-Podání stížnosti na kartu vaší bance a upřímnost, že karta šla do kasina, není nezákonné. Banka se však může rozhodnout, že vaše účty zmrazí (dočasně) nebo vás jako zákazníka ukončit, pokud vás usoudí, že jste vysoce rizikovým zákazníkem.
Vlákno není nutné zavírat. Základní otázka nemá chybu. Je to šedá zóna ohledně toho, jak legální je nebo není s „praním transakcí" a používáním nesprávných kódů MCC – to rozhodně nejsou zásady Mastercard a ViSA, ale z právního hlediska je to spíše šedá zóna. To je pravděpodobně důvod, proč se někteří rozhodnou splácet a jiní ne.
Dokud se toho člověk drží a drží se pravdy, nemůže být odsouzen za žádný zločin. Na druhou stranu jsem také v minulosti několikrát upozorňoval, že lhát/zatajovat pravdu vaší bance, pokud si kartu stěžujete, je pokus o podvod. I když pošlete e-mail těmto společnostem a zalžete a například řeknete, že jste neobdrželi vklad kasina, mohlo by se jednat o podvod. Je však velmi těžké pochopit, že by si mysleli, že stojí za to vést nákladný právní proces proti jakémukoli jednotlivci za tak malé částky.
Let's get this straight.
-Contacting payment gateways, payment operators, casinos and asking for a refund due to an incorrect MCC code and transaction laundering is NOT illegal. They can simply just declare that they think one is wrong, and not pay anything back.
-To contact the same actors and request a refund due to an invented reason, e.g. that you have not received the money, may be an attempt at fraud.
-Threatening any actor with violence, harassment, etc. may be illegal
-Making a card complaint to your bank and not being honest about receiving the money for casino games is an attempt at fraud, i.e. illegal
-Making a card complaint to your bank and being honest that it went to the casino is not illegal. However, the bank can choose to freeze your accounts (temporarily) or terminate you as a customer if they judge you to be a high-risk customer.
The thread does not need to be closed down. The basic question is not wrong. It is a gray area regarding how legal or not it is with "transaction laundering" and the use of incorrect MCC codes - it is absolutely not Mastercard and ViSA's policies, but legally it is more of a gray area. This is probably why some choose to repay and others do not.
As long as one adheres to this, and adheres to the truth, one cannot be convicted of any crime. On the other hand, I have also warned several times in the past that it is an attempt at fraud to lie to/withhold the truth from your bank if you make a card complaint. Even if you email these companies and lie and e.g. says you haven't received the casino deposit, it could possibly be fraud. However, I find it very difficult to see that they would think it worth pursuing an expensive legal process against any individual for such small sums.
Låt oss klargöra detta.
-Att kontakta payment gateways, betalningsaktörer, casinon och be om återbetalning på grund av felaktig MCC kod och transaction laundering är INTE olagligt. De kan helt enkelt bara förklara att de tycker att en har fel, och inte betala tillbaka någonting.
-Att kontakta samma aktörer och begära återbetalning pga påhittad anledning, t.ex. att man inte mottagit pengarna, kan vara försök till bedrägeri.
-Att hota någon aktör med våld, trakasserier etc. kan vara olagligt
-Att göra en kortreklamation till sin bank och inte vara ärlig med att man mottagit pengarna till casinospel är försök till bedrägeri dvs olagligt
-Att göra en kortreklamation till sin bank och vara ärlig med att det gått till casino är inte olagligt. Däremot kan banken välja att frysa dina konton (tillfälligt) eller säga upp dig som kund om de bedömer dig vara en högriskkund.
Tråden behöver inte stängas ner. Den grundläggande frågeställningen är inte felaktig. Det är ett gråområde gällande hur lagligt eller ej det är med "transaction laundering" och användning av felaktiga MCC-koder -det är absolut not Mastercard och ViSAs policys, men rent legalt är det mer en gråzon. Det är antagligen därför vissa väljer att betala tillbaka och andra inte.
Så länge man håller sig till detta, och håller sig till sanningen, kan man inte bli dömd för något brott. Däremot har även jag flera gånger tidigare varnat för att det är försök till bedrägeri att ljuga för/undanhålla sanningen för sin bank om man gör en kortreklamation. Även om man mailar dessa företag och ljuger och t.ex. säger att man inte mottagit casinoinbetalningen, skulle det eventuellt kunna vara bedrägeri. Jag har dock väldigt svårt att se att de skulle tycka att det är värt att driva en kostsam rättslig process mot någon individ för dett för sådana låga summor det handlar om.
Naprosto souhlasím, abych byl upřímný. Existuje jednodušší způsob, jak se tomu vyhnout. Nehrajte na Curacao nebo nehrajte vůbec, pokud nejste ochotni podstoupit riziko výhry nebo prohry.
I totally agree, to be honest. There is a simpler way to avoid this. Don't play at Curacao or don't play at all, if you are not willing to take the winning or losing risk.
Myslím, že jste měl na mysli nehrát v žádném nelicencovaném kasinu 🙂, což obecně znamená žádné MGA, žádné Estonsko nebo Curacao nebo jakoukoli jinou falešnou jurisdikci. To, že říkají, že mají licenci, ještě neznamená, že je to licence. Licence na co? Podvádění lidí? Zpracováváte platby nesprávně?
Tento podvod je v jakékoli jurisdikci s falešnými mezinárodními licencemi. Podvody neexistují například ve švédských licencovaných kasinech nebo britských licencovaných kasinech. Pokud jste v zemi, která nemá řádnou národní licenci, vůbec nehrajte. Všichni víme, že tím jen rozdáváme peníze osobám, které perou špinavé peníze a vyhýbají se daním. Je to podobné, jako když kupujete drogy od zločinců. Vede to k násilí, větší kriminalitě atd.
Řekl bych, že je důležité si to pamatovat z dlouhodobého hlediska.
I think you meant don't play at any unlicensed casino 🙂, which in general means no MGA, no Estonia or no Curacao or any other fake jurisdiction. Just because they say they have a license, doesn't mean it's a license. A license for what? Scamming people? Processing payments incorrectly?
This fraud is in any jurisdiction with fake international licenses. The fraud don't exist in, for example, the Swedish licensed casinos or the UK licensed casinos. Don't play at all if you are in a country that doesn't have a proper national license. We all know we're just giving away money to money launderers and tax avoiders by doing this. It's similar to buying drugs from criminals. It leads to violence, more crime etc etc.
I would say it's important to remember this in the long run.
Digikey, Budapešť. (digikeyboard.com) vrátil peníze a poslal mi e-mail s tímto vysvětlením: nezdá se, že přesně rozumí tomu, co se děje.
Dnes byly také refundovány feastingmen.com / amegame.com.
Nenechte se tedy ohrožovat. je zřejmé, že kasina zde využívají některé společnosti a jsou to oni, kdo dělají špatnou věc.
Digikey, Budapest. (digikeyboard.com) refunded and emailed me with this explanation: they dont seem to understand exactly what is happening.
Also feastingmen.com / amegagame.com refunded today.
So don't let yourselves be threatened. it is obvious that the Casinos are taking advantage of some companies here and it is they who are doing the wrong thing.
Myslím, že to bylo zmíněno dříve, mnoho obchodníků (kromě zjevných estonských fiktivních společností) o tomto problému neví. Prostě si zvykají stejně jako my si zvykáme na pochybné podezřelé zpracovatele plateb / brány / akviziční banky, což je viník.
I think it been mentioned before, a lot of the merchants, (except the obvious Estonian shell companies), are unaware of the issue. They are just getting used as much as we are getting used by dubious suspicious payment processors/Gateways/aquiring banks that is the culprit.
Švédsko nebo žádné Švédsko, i zde můžete snadno podvrhnout svou polohu nebo účet.
Ale tolik zjevných účtů, které se nás snaží vyhrožovat, říkají, že budeme žalováni atd
Jak by nás žalovali pomocí uživatelského jména kasinového guru, lol.
Sweden or no Sweden, easy to spoof your location or account here too.
But so many obvious accounts trying to threaten us, saying we will be sued etc etc
How would they sue us using a casino guru username, lol.
Doporučil bych každému, aby vlákno opustil. Všechny finanční instituce si to nyní uvědomují a aktivně ukládají kopie příspěvků lidí pro vlastní vyšetřování.
Casino Guru musí toto vlákno okamžitě uzavřít
I would advise every single person to leave the thread. All financial institutions are aware of this now and are actively saving copies of people’s posts for their own investigations.
Casino Guru need to close this thread down immediately
lol, budou žalovat mé uživatelské jméno casino.guru
všechny finanční instituce, haha, jako by se obtěžovaly.
lol, they will sue my casino.guru username
all financial instutitions, haha, like they would bother.
Nahrál jsem dokumenty, ale byly odstraněny!!
Za umlčení lidí jsem nedostal nic. Předával jsem zprávu, kterou jsem obdržel a která jasně ukazuje, že toto vlákno je nezákonné.
někteří z vás tvrdí, že je to nezajímá, ale slibuji, že ano, pokud vás budou kontaktovat přímo.
I uploaded the documents but they were removed!!
I haven’t been paid anything to silence people. I was passing on the message I received which clearly shows that this thread is illegal.
some of you claim to not care but I promise you will if they contact you directly.
Přiznání se k hazardním hrám, ale pak tvrzení, že nedostávám zboží, je v podstatě nezákonný trestný čin. Říkají, že vyděláváme jak na hraní s finančními prostředky, tak na tom, že dostáváme peníze zpět. Také tím, že zapojujeme další lidi, je to vážnější, protože jde o podvodný plán.
tohle mi říkají. Dokonale rozumím lidem, kteří zde chtějí ponechat své příspěvky, ale nestojí to za to, abych to dělal, když jsem dostal hrozbu.
Basically admitting on here to gambling but then claiming to not receive goods is an illegal offence. They are saying that we are capitalising on both playing with the funds and then getting money back. Also by us getting other people involved it makes it more serious as it’s a fraudulent scheme.
this is what they are telling me. I perfectly understand people wanting to keep their posts on here but it’s not worth it for me to do so receiving the threat.
kdo ti to říká? Vaši ruští vládci?
who is telling you? Your Russian overlords?
Zdá se mi, že toto vlákno funguje. Bojujte dál!
Sounds to me like this thread is working. Keep fighting!
Quickbit se určitě vůbec nevrátil? Stejně jsem nečetl nikoho, kdo by od nich dostal peníze zpět 😕
Surely quickbit has not paid back at all? I haven't read anyone who got a refund from them anyway 😕
Fast quickbit har väl inte betalat tillbaka överhuvudtaget? Jag har inte läst någon som fått tillbaka från dom iaf 😕
Ahoj, máš nějakou šanci odhalit tato kasina? Mám silné podezření, která kasina…
pokud mají pravdu a myslí si, že pácháme trestný čin, proč se bojí a dokonce kontaktují údržbu, aby toto vlákno odstranili?. Tenhle řetěz by pro ně byl výhrou v loterii, tady jsme všichni, co jsme se podle nich dopustili "zločinu", zažalovali by nás a dostali odškodné... ne?
Hi, any chance you can reveal these casinos? I have a strong suspicion which casinos…
if they are right and they think we are committing a crime why are they afraid and even contact maintenance to remove this thread?. This chain would be a lottery win for them, here are all of us who have committed a "crime" according to them, they would sue us and get compensation... right?
Hei, onko sinulla mahdollisuuksia paljastaa näitä kasinoita? Minulla on vahva epäilys mitkä kasinot…
jos he ovat oikeassa ja heidän mielestään syyllistymme rikokseen miksi he pelkäävät ja ottavat jopa ylläpitoon yhteyttä tämän ketjun poistamiseksi?. Tämä ketjuhan olisi heille lottovoitto, täällä olemme kaikki me, jotka olemme syyllistyneet heidän mukaansa "rikokseen" he haastaisivat meidät oikeuteen ja saisivat korvauksia… vai?
O jaké kasina jde, zatím zveřejňovat nechceme, protože čekáme, zda s námi chtějí otevřít diskusi. Dáváme jim tedy ještě pár dní, aby se ozvali.
We don't want to post what casinos are involved yet, because we are waiting to find out if they want to open a discussion with us. So we give them a few more days to get in touch.
kasina nebudou určitě nikoho žalovat, je to jen trochu taktika, takže jim přestaňte posílat e-maily
na druhou stranu, myslím, že dobrá polovina lidí se zde snaží ve skutečnosti zpochybnit prostředky za služby, které obdrželi a utratili, zkusil jsem to také.
žádat o vrácení peněz v tomto případě přímo od poskytovatelů/kasin vás nedostane do právních problémů, ale pokud je budete neustále uplatňovat bance/jiným instancím – může to být problém lol
the casinos won't sue anybody for sure, it's just kinda tactic, so you stop emailing them
on the other hand, I guess a good half of guys here try in fact dispute funds for the services they received and spent, I tried as well.
asking for a refund in this case directly from providers/casinos won't get you into legal trouble but if you raise it to the bank/other instances on a constant basis - that could be a matter lol
Chápu, že 2 kasina nejprve kontaktovala casinoguru, aby odstranil toto vlákno? načež si s nimi casinoguru chtěl popovídat a oni už nekomunikovali.
I understand that 2 casinos first contacted casinoguru to remove this thread? after which the casinoguru wanted to have a conversation with them and they did not communicate anymore.
Ymmärsin niin, että 2 kasinoa otti ensin yhteyttä casinoguruun tämän viestiketjun poistamiseksi? jonka jälkeen casinoguru halusi käydä heidän kanssaan keskustelun ja he eivät komminikoi enään.
Chvíli sleduji toto vlákno, protože jsem si toho také všiml na svém bankovním výpisu a myslel jsem si, že získám zpět část svých prostředků, protože už jsem toho všeho měl plné zuby. Včera mě také kontaktovala moje banka přímo poté, co jsem zpochybnili mé transakce a bylo jim řečeno, že si všimli, že ''mnozí klienti zpochybňují více transakcí, které byly dokončeny prostřednictvím 3d secure'', všichni tvrdí, že za svými spory stojí stejný příběh, a řekli, že záležitost vyšetřuje banka a můj bankovní účet je nyní součástí vyšetřování CO JE NUTNÉ!!! Byl v této věci ještě někdo kontaktován?!?! Co se teď bude dít??
Been following this thread for a while as I also noticed this on my bank statement and thought I'd recover some of my funds at least as I was getting fed up with it all.. I was also contacted yesterday by my bank directly after I disputed my transactions and have been told that they have noticed ''numerous clients disputing multiple transactions which were completed via 3d secure'' all claiming the same story behind their disputes and said that the matter is being investigated by the bank and my bank account is now part of the investigation WHICH IS NUTS!!! Has anyone else been contacted about this?!?! What is going to happen now??
Jaké vysvětlení jste poskytli/z jakého důvodu jste požádali o reklamaci karty?
What explanation did you give/on what grounds did you request a card complaint?
Vad gav du för förklaring/på vilka grunder begärde du kortreklamation?
To nelze říci, pokud nám nesdělíte, na základě čeho jste reklamaci uplatnili. Co jste psal bance při reklamaci?
It is impossible to say if you do not tell us the basis on which you made the complaint. What did you write to the bank when you made the complaint?
Det är omöjligt att säga om du inte berättar vilken grund du gjorde reklamationen på. Vad skrev du till banken när du gjorde reklamationen?
Nemusíte si dělat starosti. Vždy se provádí vyšetřování. Takové vyšetřování je nutné. Právě tato vyšetřování vedou úřady a banky k tomu, aby jednaly. Vyšetřování neznamená, že jste podezřelý; jde o pochopení toho, co se stalo a jak se to stalo.
Pamatujte, že trpíme závislostí na hazardních hrách a tyto hazardní společnosti nás kvůli tomu využívají. Umožňují nám vkládat peníze, ale pokud jde o výběry, zdržují proces s poukazem na drobná porušení pravidel. Požadují řadu dokumentů, to vše proto, aby zneužili zákazníkovu závislost a počkali, až budou peníze prozrazeny, aby pak zákazníkovi nabídli bonus k uložení ještě více peněz.
Tato kasina tvrdí, že nabízejí službu. Služba však neznamená jen nechat zákazníky utrácet peníze za hrací automat. Služba od společnosti provozující hazardní hry by měla zahrnovat bezpečné praktiky hazardních her, bezpečné platby a odpovědnost za blaho zákazníka, včetně jeho finanční situace.
Připadá mi úžasné, že si toho banky konečně všímají. Vyzývám všechny, aby na tyto problémy upozornili.
You don't need to worry. An investigation is always conducted. Such an investigation is necessary. It is these investigations that lead authorities and banks to take action. An investigation does not mean that you are a suspect; it is about understanding what happened and how it happened.
Remember that we are suffering from gambling addiction, and these gambling companies exploit us because of it. They allow us to deposit money, but when it comes to withdrawals, they delay the process, citing minor rule violations. They demand an array of documents, all to exploit the customer's addiction and wait until the money is gambled away, only to then offer the customer a bonus to deposit even more money.
These casinos claim to offer a service. However, a service is not just letting customers waste their money on a slot machine. A service from a gambling company should include safe gambling practices, secure payments, and responsibility towards the customer's well-being, including their financial situation.
I find it wonderful that the banks are finally taking notice. I encourage everyone to highlight these issues.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.