před 5 měsíci
info@colibrix.ioisjejich email?
info@colibrix.iois their email?
info@colibrix.io är deras mail ?
0
info@colibrix.ioisjejich email?
info@colibrix.iois their email?
info@colibrix.io är deras mail ?
Napište zároveň email na Mydates a Cleverprix*Dota/cleverprix*csgo a oslovte majitele jeho jménem a uveďte i jeho domácí adresu. To by to mohlo trochu otřást. Stojí za pokus. Řekněte mu, že má 24 hodin na odpověď, a pokud mu to neřekne, pošlete e-mail znovu, ale budete CC v policejním Skotsku a místní zprávy Edinburgh Live.
Write an email to Mydates and Cleverprix*Dota/cleverprix*csgo, at the same time and address it to the owner by his name and put his home address in as well. That might shake it up a bit. Worth a try. Tell him he has 24 hours to reply and if he doesn’t tell him you will email again but you will CC in police Scotland and local news Edinburgh Live.
Promiň, nejsem si jistý. Někdo vytvořil tabulku se jmény a možnými kontaktními informacemi, ale budete muset prohledat toto fórum. Nejsem si jistý, jak daleko to bude.
Sorry I’m not sure. There was a table that someone made with names and possible contact information but you would need to search this forum. Not sure how far back it will be.
Promiň, ale myslím, že máš trochu iluze. (nechci být urážlivý, omlouvám se, pokud to tak vypadá). Takže pokud se vám podaří vyhrát, MĚLI by vám zaplatit, ale pokud prohrajete, jsou to podvodníci a jdou získat peníze zpět prostřednictvím zpětných zúčtování? Co je to za logiku?
Nechci obhajovat kasina, protože vím, co jsou zač, ale zdá se mi to velmi nerozumné. Podařilo se mi vyhrát u několika licencovaných značek Curacao a oni mi vyplatili výhru. Podařilo se mi také prohrát, ale jít a žádat zpětné zúčtování, protože jsem nevyhrál, je směšné.
Sorry, but I think you are a bit delusional. (don't want to be offensive, sorry if it seems that way). So if you manage to win, they SHOULD pay you, but if you lose, than OMG they are scammers and go get your money back trough chargebacks? What kind of logic is that?
Don't want to defend casinos, because I know what they are, but this seems very unreasonable, to me. I've managed to win at few Curacao licensed brands and they paid out my winnings. Managed to lose as well, but to go and request chargebacks because I didn't win, is ridiculous.
Naprosto souhlasím, abych byl upřímný. Existuje jednodušší způsob, jak se tomu vyhnout. Nehrajte na Curacao nebo nehrajte vůbec, pokud nejste ochotni podstoupit riziko výhry nebo prohry.
I totally agree, to be honest. There is a simpler way to avoid this. Don't play at Curacao or don't play at all, if you are not willing to take the winning or losing risk.
Už jste někdy procházeli fóra a viděli, jak zneužívají lidi se závislostí na hazardních hrách? Vyhráli jste někdy v kasinu 10 000 EUR poté, co jste původně prohráli 13 000 EUR, jen abyste získali bonus „dobré vůle", získali zpět své peníze, ale pak vám bylo řečeno, že můžete vybrat maximálně 10násobek svého bonusu? Stalo se vám někdy, že vaše výhry byly zabaveny, protože jste omylem zadali špatnou číslici ve svém poštovním směrovacím čísle? Předpokládám, že ne.
Je zřejmé, že mnoho dalších a já zde sdílíme stejný názor: snažit se získat něco zpět, pokud je to možné. Pokud můžete, proč ne?
Můžete přijít a hrát si na ďáblova advokáta, jak chcete. respektuji tvůj názor. Ale necituj mě. Nedlužím ti vysvětlení.
Určitě existují dobrá kasina, která nabízejí zodpovědné hraní, správné platby a dobré služby.
Kasina, která bráníte, však platby maskují, zapojují pochybné podniky z Ruska, Afriky a dalších regionů, aby otevíraly podvodné společnosti a zpracovávaly platby jejich prostřednictvím. Zabavují výhry, přehlížejí lidi a snaží se je co nejvíce okrást.
Have you ever gone through forums and seen how they take advantage of people with gambling addictions? Have you ever won €10,000 from a casino after initially losing €13,000, only to get a "goodwill" bonus, win back your money, but then be told you can only withdraw a maximum of 10x your bonus? Have you ever had your winnings confiscated because you accidentally entered a wrong digit in your postal code? I assume you haven’t.
Clearly, many others and I share the same view here: trying to get something back if possible. If you can, why not?
You can come in and play devil's advocate all you want. I respect your opinion. But don't quote me. I don't owe you an explanation.
There are definitely some good casinos out there that offer responsible gaming, proper payments, and good services.
However, the casinos you defend disguise payments, involve shady businesses from Russia, Africa, and other regions to open scam companies and process payments through them. They confiscate winnings, disregard people, and try to rob them as much as possible.
Ráno všem
Odstranil jsem všechny své příspěvky na tomto fóru a doporučuji vám to udělat. Kontaktovala mě společnost, jejíž jméno se v tomto vlákně často objevuje, kteří četli toto vlákno a to, co děláme, je ve skutečnosti nezákonné a mají v úmyslu stíhat každého, kdo bude nadále veřejně psát o těchto refundacích.
Kdybych byl casino.guru, nechal bych toto vlákno uzavřít, protože dlouhodobě poškozuje více lidí. Zpracovatel plateb se neplete a my všichni můžeme být za to žalováni.
Morning all
i have removed all of my posts on this forum and suggest you all do to. I have been contacted by a company who’s name appears on this thread a lot who have been reading this thread and what we are doing is actually illegal and they intend on prosecuting anyone who continues to publicly post about these refunds.
I would get this thread closed down if I was casino.guru as it’s harming more people in the long run. The payment processor isn’t messing around and we can all be sued for this.
Zajímavý! Zejména ta část, kdy tvrdí, že „uživatelé se pokoušeli manipulovat s informacemi o transakcích…".
Používám nesprávný MCC nebo co to znamená?
Interesting! Specially that part when they claim that "users have been trying to manipulate transaction information…."
Am I the one using the wrong MCC or what do they mean?
Nenechte se umlčet žádnými podvodníky. Máte plné právo zpochybňovat jejich metody a věřit, že to, co dělají, je naprostý podvod. Je docela zábavné, že se vžili do role policie i zloděje. Jsou to oni, kdo jednají zločinně, najali Ivana z Ruska, aby otevřel obchod a prodával „herní konzole".
Don’t let any scammers silence you. You have every right to question their methods and to believe that what they’re doing is a total scam. It’s quite amusing that they’ve taken on the roles of both police and thief. They are the ones acting criminally, hiring Ivan from Russia to open a shop and sell "gaming consoles."
Abych byl upřímný, nejsem si jistý. Nevěděl jsem, že to, co děláme, je nezákonné, ale je to 100%. Už o tom nesmím mluvit, protože mě nahlásili úřadům a udělají to pro každého, kdo je kontaktuje. Toto vlákno potřebuje smazat
To be honest I’m not sure. I wasn’t aware what we were doing was illegal but it 100% is. I am not allowed to speak about it anymore as they have reported me to the authorities and will do for anyone else who contacts them. This thread needs deleting
Noda (Naudapay) však nejsou podvodníci. Jedná se o renomovanou společnost, která je regulována úřadem pro finanční chování ve Spojeném království
Noda (Naudapay) aren’t scammers though. They are a reputable company who are regulated by the Financial conduct authority in the Uk
to samé se stalo se mnou. Jak jsem již zmínil - bankovní účet byl zmrazen! A dostal jsem 2 právní dopisy; jeden z platby a jeden z kasina.
Nyní banka říká, že vyšetřování probíhá. a nemůžu se dostat ke svým penězům.
A to se stalo, protože jsem poslouchal toto fórum. Díky moc. Právě teď jsem v panice.
same happened with me. As I already mentioned - by bank account got frozen! And I received 2 legal letters; one from payment and one from casino .
Now bank is saying that investigation is being done. and I can't get to my money.
And this happened because I listened to this forum. thanks a lot. I am in panick right now.
Vypadá to, že jsme to podle té společnosti dělali všichni. Podivný!
Seems like we all did that according to that company. Strange!
Zpochybnil jsem například poplatky se svou bankou, protože se domnívám, že tato kasina jednala nesprávně. Zmanipulovali kódy obchodníků. Ke své bance jsem byl 100% transparentní a čestný. Tyto podvodné společnosti zde nejsou soudci. Nemohou rozhodovat o tom, co je nebo není legální. Nikdy jsem netvrdil, že jsem si koupil zboží; Ke své bance jsem byl zcela pravdivý.
A pokud je to náhodou považováno za nezákonné, existují příslušné instituce, které to rozhodnou.
Za co vás budou žalovat? Za příjem zavádějících informací? Za to, že jste nikdy neměli šanci souhlasit s tím, že vaše transakce budou označeny jako nákupy oblečení nebo platby za knihy?
Hahahahaha, pokud to čtete vy podvodníci, jedna věc: FUCK YOU.
For example, I've disputed charges with my bank because I believe these casinos have acted wrongly. They have manipulated merchant codes. I have been 100% transparent and honest with my bank. These scam companies are not the judges here. They don't get to decide what is legal or not. I have never claimed to have purchased goods; I have been entirely truthful with my bank.
And if, by some chance, this is deemed illegal, there are proper institutions to make that determination.
What are they going to sue you for? For receiving misleading information? For never having the chance to agree that your transactions would be labeled as clothing purchases or book payments?
Hahahahaha, if you scammers are reading this, one thing: FUCK YOU.
Problém s tím vším je, že transakce by banka nikdy nepřijala, pokud by kasina používala správný MCC.
Jsem si docela jistý, že většina lidí v tomto vláknu má problémy s hazardními hrami a dělají, co mohou, aby se ochránili. Alespoň jsem nežádal o zpětné zúčtování, protože jsem prohrál peníze, dělám to proto, že kdyby se řídily pravidly, nemohl bych tam hrát.
The problem with all this is that the transactions would never be accepted by the bank, if the casinos used the right MCC.
Im pretty sure most of the people in this thread have gambling problems, and do what they can to protect themselves. Atleast I didn’t request chargebacks because I lost the money, I do it because if they followed the rules I wouldn’t be able to play there to begin with.
Prostě! Pak souhlasím s tím, že jste hráli a obdrželi jste své výhry, ale stále máte zpětné zúčtování! Pak je to celé špinavé.
Just! Then I agree that you have played and received your winnings but still chargeback! Then it's dirty right through.
Precis! Sen håller jag med om att har man spelat och fått sin vinst men ändå gör chargeback! Då är det smutsigt rakt igenom.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.