před 6 měsíci
Ano, ale co jste řekl bance? Říkal jsi, že jsi hrál nebo koupil věci?
Yes, but what did you tell the bank? Did you say you played or bought stuff
Ja men vad sa du till banken. Sa du att du spelat eller att du köpt grejer
0
Ano, ale co jste řekl bance? Říkal jsi, že jsi hrál nebo koupil věci?
Yes, but what did you tell the bank? Did you say you played or bought stuff
Ja men vad sa du till banken. Sa du att du spelat eller att du köpt grejer
Noda (Naudapay) však nejsou podvodníci. Jedná se o renomovanou společnost, která je regulována úřadem pro finanční chování ve Spojeném království
Noda (Naudapay) aren’t scammers though. They are a reputable company who are regulated by the Financial conduct authority in the Uk
Dobře. Chápu, ale většina „obchodníků", o kterých zde diskutujeme, jsou podvodníci
Ah okay. I understand, but most of the "traders" we discuss here are scammers
ah Okej. Jag förstår men dom flesta "handlare" vi diskuterar här är scammers
Digikey, Budapešť. (digikeyboard.com) vrátil peníze a poslal mi e-mail s tímto vysvětlením: nezdá se, že přesně rozumí tomu, co se děje.
Dnes byly také refundovány feastingmen.com / amegame.com.
Nenechte se tedy ohrožovat. je zřejmé, že kasina zde využívají některé společnosti a jsou to oni, kdo dělají špatnou věc.
Digikey, Budapest. (digikeyboard.com) refunded and emailed me with this explanation: they dont seem to understand exactly what is happening.
Also feastingmen.com / amegagame.com refunded today.
So don't let yourselves be threatened. it is obvious that the Casinos are taking advantage of some companies here and it is they who are doing the wrong thing.
Byl jste k bance upřímný, když jste reklamoval?
Were you honest with the bank when you made your complaints?
Var du ärlig med banken när du gjorde dina reklamationer?
Popsal bych se také jako závislý na hazardních hrách. V nějaké podobě. Ale podařilo se mi vyhrát a podařilo se mi vybrat a užít si své výhry. Také se mi podařilo snadno zavřít svůj účet při hraní v kasinech Curacao. Taky! Hledal jsem pomoc ve své komunitě a specialisty na závislosti na hazardních hrách. A důrazně bych doporučoval udělat totéž pro všechny na tomto fóru, nejen se snažit žádat peníze zpět, protože jste nevyhráli.
Já a jen já jsem se rozhodl vložit a hrát.
I would describe myself also as a gambling addict. In some form. But I have managed to win and I have managed to withdraw and enjoy my winnings. Also I have managed to easily close my account when playing at Curacao casinos. Also! I have been reaching for help in my community and gambling addictions specialists. And I would strongly suggest doing the same for everyone in this forum, not just trying to request money back, because you didn't win.
I and only I decided to deposit and play.
Všechny společnosti, které nejsou součástí tohoto podvodu! Jsou všechny společnosti, které se vracejí a byly podvedeny kasinem, také. Ti, kteří neplatí, jsou ti, kteří jsou součástí systému. Nebýt chyb, NIKDO by se neoplatil
All companies that are not part of this scam! Are all the companies that pay back and have been cheated by the casino them too. Those who do not pay are those who are part of the scheme. If there were no mistakes, NOBODY would have paid back
Alla bolag som inte är med på denna scam! Är alla dom bolagen som betalar tillbaka och har blivit lurade av casinot dom också. Dom som inte betalar är dom som är med på upplägget. Hade det inte varit några fel så hade INGEN betalt tillbaka
Jsi hloupý nebo neumíš číst? Lidé neprovádějí chargebacky, protože nevyhráli.
Are you stupid or can’t you read? People don’t do chargebacks because they didn’t win.
Na takové zprávy nereaguje. Pořád opakuje to samé. A dodává "jen proto, že jsem poslouchal toto fórum" je tak laskavý a jasně nás varuje, že byste neměli poslouchat a neměli byste to dělat.. že banka zmrazí účet není celý svět, mají na to zákonné požadavky . Ale pokud jste byli upřímní, není se čeho bát. Například jsem si stěžoval a byl naprosto upřímný. Čeho bych se měl obávat? Napsal jsem, že pokud si myslím, že by nákupy neměly být platné... banka věří opaku, život jde prostě dál.
Kdybych na druhou stranu řekl, že jsem koupil věci, které jsem nedostal, a pak se ukáže, že jsem peníze prohrál, je to něco úplně jiného
He does not respond to such messages. He just keeps repeating the same thing. And adds "only because I listened to this forum" he is so kind who clearly warns us that you should not listen and you should not do.. that the bank freezes an account is not the whole world, they have legal requirements to do it. But if you have been honest, there is nothing to worry about. For example, I have made complaints and been completely honest. What should I worry about? I have written that if why I believe the purchases should not be valid.. the bank believes otherwise, life simply goes on.
If, on the other hand, I had said that I bought stuff I didn't receive and then it turns out that I gambled away the money, then it's something completely different
Han svarar inte på sånna medelande. Han fortsätter bara att repetera samma sak. Och lägger till "bara för jag lyssnade på detta forum" han är så snäll som tydligt varnar oss att man ska inte lyssna och man ska inte göra.. att banken fryser ett konto är inte hela världen, dom har lagkrav på att göra det.. Men har man varit ärlig så finns inget att oroa sig för. Jag har tex gjort reklamationer varit helt ärlig. Vad ska jag oroa mig för? Jag har skrivit att om varför jag anser att köpen inte borde vara giltliga.. anser banken något annat så går livet vidare helt enkelt.
hade jag däremot sagt att jag köpt prylar jag inte har fått och det sen visar sig att jag spelat upp pengarna då är det något helt annat
Nemusíš mi říkat jména... lol
Pokud byste vyhráli, jako jsem to udělal párkrát, nepožadovali byste zpětná zúčtování, nemusíte lhát sobě ani ostatním.
Věřte mi, že jsem také prohrál. Ale právě nacházíte nějaké skuliny, které při čtení tohoto fóra vypadají, že by se stejně mohly vymstít.
Odcházím i z tohoto fóra. Sbohem. Trochu až toxické.
No need to call me names....lol
If you would win, like I've have done few times, you wouldn't request charge-backs, no need to lie to yourself and others.
Trust me I have lost as well. But you are just finding some loop-holes, that by reading this forum looks like could backfire anyways.
I'm leaving this forum as well. Bye. Bit to toxic.
Jaká společnost by to mohla být? Sdílejte jejich zprávu zde. Protože upřímně nechápu, co jsme my spotřebitelé udělali špatně? Poslali jsme zprávu, že
A. Platba šla do kasina
b. Při platbě byl použit nesprávný kód obchodníka a obešel se tím omezení hazardu nastavené na mé kartě, a proto platba proběhla úspěšně.
C. Platby šly společnosti, od které jsem nikdy neobdržel službu.
tak co je tady teď za problém/zločin? 😅
Nebojím se, rád bych viděl tyhle násilníky u soudu. Jsem připraven.
What company could this be? Share their message here. Because I honestly don't understand what we consumers have done wrong? We have sent a message that
a. The payment went to the casino
b. The wrong merchant code was used in the payment and it bypassed the gambling restriction set on my card, which is why the payment was successful.
c. The payments have gone to a company from which I never received service.
so what is the problem/crime here now? 😅
I'm not scared, I'd love to see these thugs in court. I'm ready.
Mikä yritys tämä mahtaa olla? Jaa heidän viestinsä tänne. Koska rehellisesti en ymmärrä mitä me kuluttajat olemme tehneet väärin? Olemme lähettäneet viestiä että
a. Maksu meni kasinolle
b. Maksussa käytettiin väärää kauppiaskoodia ja se ohitti kortilleni asetetun uhkapelieston minkä takia maksu onnistui.
c. Maksut ovat menneet yritykselle jolta en koskaan kuitenkaan saanut palvelua.
joten mikä tässä on nyt ongelma/ rikos? 😅
minua ei pelota, mielellään tapaisin nämä roistot oikeudessa. Olen valmis.
Ano, zatraceně, co lidé dostali dolů poté, co Fr(N)audapay vznesl obvinění z falešných informací o převodu.
Jsou to jistě ti, kteří používají neoprávněné finanční prostředky a skořápkové společnosti, aby mohli provádět tyto vklady do kasin?
Yes damn what people got down after Fr(N)audapay made allegations of false transfer information.
Surely these are the ones who use unauthorized funds and shell companies to be able to make these deposits to casinos?
Ja jävlar vad folk sket ner sig efter att Fr(N)audapay kom med anklagelser om falsk överföringsinformation.
Det är väl dessa som använder sig av otillåtna medel och skalbolag för att kunna genomföra dessa insättningar till casinon?
Je to jen zastrašovací taktika. Naopak, v každé demokratické zemi je občanskou povinností takové věci hlásit. Pravdou je, že je to forma praní špinavých peněz. Tyto společnosti zaznamenávají transakce jako „nákupy". Jsou to ti, kdo klamou banku, Mastercard, národní zákony a daňové úřady.
It’s just scare tactics. On the contrary, it's one's duty as a citizen in any democratic country to report such things. The truth is, it's a form of money laundering. These companies record the transactions as "purchases." They are the ones deceiving the bank, Mastercard, national laws, and the tax authorities.
Jak jsem již řekl, vůbec nerozumíte problému. 👋
As I’ve already said, you dont even understand the problem. 👋
Nechápu, jak se můžeš tak bát. A pak většina z nich měla kontakt pouze s těmito podvodnými společnostmi. Dokonce jsem zapojil i banky a zapojím i úřady. NEUDĚLAL jsem nic špatného. Vím to a jsem si tím 100% jistý. Dokonce jsem si uložil veškerou komunikaci s těmito fiktivními společnostmi a poslal je do banky
I don't understand how you can be so scared. And then most of them have only had contact with these scam companies.. I have even involved banks, and will involve authorities too.. I have NOT done anything wrong. I know it and am 100% sure of it. I have even saved all communications with these shell companies and sent them to the bank
Fattar inte hur man kan bli så rädd. Och då har ändå dom flesta bara haft kontakt med dessa scambolag.. jag har t.o.m. blandat in bank,och ska blanda in myndigheter också.. Jag har INTE gjort något fel. Jag vet det och är 100% säker på det. Jag har t.o.m. sparat all kommunikation med dessa skalbolag och skickat till banken
Kolik příspěvků teď v tomto vlákně mažete, protože Nueda vyhrožoval 1 osobě? 🤔
Vyděsit propagandu. Zklidni se.
Oh, how many posts are you deleting in this thread now, all because Nueda has threatened 1 person? 🤔
Scare propaganda. Calm down.
Oj vad mkt inlägg som ni tar bort i denna tråden nu, allt för att Nueda har hotat 1 person? 🤔
Skrämselpropaganda. Lugna er.
Haha😅 místo čtení 99stránkového vlákna o casinoguru si mohli přečíst svůj e-mail a vzít ho trochu vážněji. Jejich výhrůžky jsou směšné, nejsou oprávněné, natož legální.
Haha😅 instead of reading a 99-page long thread on casinoguru, they could read their email and take it a little more seriously. Their threats are ridiculous, not justified let alone legal.
Haha😅 sen sijaan että he lukisivat 99 sivua pitkää lankaa casinogurussa voisivat lukea sähköpostiaan ja ottaa asiaa vähän vakavemmin. Heidän uhkailut ovat naurettavia, eivätkä perusteltuja saatika lain mukaisia.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.