před 3 měsíci
Řekli jste své kreditní kartě, že jste ji použili k hazardním hrám?
Have you told your credit card you used it for gambling?
0
Řekli jste své kreditní kartě, že jste ji použili k hazardním hrám?
Have you told your credit card you used it for gambling?
Ještě jsem je neoslovil. Chystal se zítra. Nejsem si 100% jistý, co říct, ale myslím, že nemusím lhát? Řekněme, že jsem provedl nákupy v kasinu doe joy a ne nepřátelil jsem všechna tato jména, která se objevila v mém prohlášení. Mohu se vrátit o rok zpět za všechny peníze, které jsem tam utratil?
I haven't reached out to them yet. Was going to tomorrow. Not 100% sure what to say but I don't think I have to lie? Say I made the purchases doe joy casino and not foe all these whacko names showing up on my statement. Can I go back like a year for all of the money I've spent there ?
Ahoj! Mohl byste uvést své uživatelské jméno na discordu? Možná bych vám mohl pomoci, pokud bude Mastercard váš případ řešit stejně jako můj.
Dostal jsem plnou náhradu a transakce byly z roku 2023. Důvodem je, že Mass toyin sro používá vlastní platební bránu (mpgs) Mastercards. Takže to bude fungovat pouze pro tohoto konkrétního obchodníka
Hi! Could you give you your user name on discord? I might be able to help you if mastercard will treat your case the same way as mine.
I got a full refund and the transactions were from 2023. The reason is that Mass toyin ltd uses mastercards own payment gateway (mpgs). So this will only work for this specific merchant
Dejte mi prosím vědět taky, protože zítra volám mastercard. Mám asi 10 000 jen tento rok chci zpátky z kasina radosti, natož poslední ano!
Let me.know too plz as I am calling mastercard tomorrow. I have probably 10k just this year alone I want back from joy casino let alone last yesr !
Chceš nám říct, jak jsi na to šel?
Care to tell us how you went about it?
Vill du berätta hur du gick tillväga?
Můžete si mě přidat na discord:
larry_85
You can add me on discord:
larry_85
Du kan adda mig på discord:
larry_85
Za prvé, herní weby již nesmějí pro transakce s hazardními hrami kromě kreditních karet používat toto byl nový zákon. Nejsem si jistý, kdy to přišlo, ale rozhodně je aktivní, protože jsem o tom četl teprve nedávno na webu ukgc. Protože kreditní karty jsou formou úvěru. Jen Google. Podívejte se tedy na tyto stránky, které berou platby kreditní kartou, porušují FCS. Najděte si tedy informace a vraťte se k nim s informacemi a požádejte je o vrácení peněz, zejména s tím, že jsem se setkal s tímto vtipem na webu a podařilo se mi získat vrácení peněz poté, co jsem jim pohrozil, že je vystavím celostátním novinám za podvodnou činnost. Brzy mi vrátili peníze. Pak se obraťte na svého poskytovatele kreditní karty a ignorujte hráče, kteří vám nemohou pomoci.
Firstly gaming sites are not allowed to except credit cards any longer for gambling transactions this was a new law passed I am not sure when this came in but it definitely is active as I was only reading about it the other day on the ukgc website. As credit cards are a form of credit. Just Google. So look this up these sites who are taking credit card payments are in breach of the fcs. So find the info and go back to them with the info and ask them to refund expecially betway I have had run ins with this joke of a site and managed to get refunded after threatening to expose them to national newspapers for fraudulent activity. They soon gave me my funds back. Then contact your credit card provider by the way ignore gaminglars he can't help you.
Myslím, že hazardní společnosti, která porušuje a nerespektuje místní zákony, nezáleží na jejich dodržování.
Kromě toho se u hazardních společností bude mluvit o tom, jak požádat o vrácení peněz. V určitém okamžiku si na to zvyknou. Pak už nebudou peníze. Většina lidí, kteří požádali o platby od společnosti elegro a spol. byly předloženy s výsledkem: žádné peníze!
I think a gambling company that violates and disrespects local laws doesn't give a damn about compliance.
Furthermore, word will get around at the gambling companies about how to request a refund. At some point, they will be used to it. Then there will be no more money. The majority of people who have requested payments from elegro and co. have been presented with the result: no money!
Ich denke ein Glücksspielunternehmen welches lokale Gesetze verletzt und nicht Respektiert, gibt einen scheiß auf Compliance.
Ferner wird es sich rumsprechen bei den Glücksspielunternehmen wie Sie die Erstattung beantragen. Da ist man irgendwann darauf eingestellt. Dann gibt es kein Geld mehr. Die Masse die hier Zahlungen beantragt hat bei elegro und co. hat das Ergebnis präsentiert bekommen: kein Geld!
A vaše plné býka jste jen další podvodník zaměřený na zranitelné lidi. V situacích, kdy zoufale touží získat finanční prostředky zpět Jste v bludu? Opravdu si myslíte, že 1 příspěvek, který jste si s největší pravděpodobností sami napsali, účty pro ověření vaší úspěšnosti mi prokažte. do mrtvého zámku. Lidé potřebují mluvit s bankami kvůli podvodným CHYBNÝM obchodníkům, protože nepotřebují prostředníka, jako jste vy. Profitování z bídy lidí nyní udělejte jeden.
And your full of Bull your just another scammer targeting vulnerable people. In situations who are desperate to get funds back Are you delulu? Do you really think 1 post that you most probably have wrote yourself accounts for validation of your success rate do me a favour.People do know on here there is a comaints procedure that help FREE of charge and also ADR once the customer and casino have come to dead lock. People need to speak with banks for fraudulent MISCODING Merchants ect they don't need a middle man like you. Profiting of people's misery now do one.
Lol, jsi jen podvodník. Mluvíte hodně, ale nemáte žádný důkaz. Nedokážete ani vysvětlit, jak byste se dostali k vrácení peněz. Takže přísně tajné. Takový smutný člověk, který se snaží oklamat ostatní, jste stejně špatný jako kasina.
Lol, you are just a scammer. You speak a lot but have 0 proof. You can't even explain how you would get the refunds. So top secret. Such a sad person, trying to scam others, you're just as bad as the casinos.
Odstranili jsme všechny příspěvky od tohoto uživatele kvůli bezpečnosti ostatních uživatelů. Nejsme si jisti, zda to byla bezpečná a relevantní nabídka.
We removed all the posts from this user due to the safety of other users. We are not sure that it was a safe and relevant offer.
A jaké jsou vaše poplatky? Nemáte žádnou záruku, že můžete získat peníze hráčů. Účtujete poplatky předem. Pokud byste opravdu chtěli pomáhat lidem, sdíleli byste zde své znalosti otevřeně.
And what's your fees? You have no gaurentee that you can retrieve players funds. Do you charge fees upfront. If you really wanted to help people you would be sharing your knowledge on here openly.
Odstranili jsme všechny příspěvky od tohoto uživatele kvůli bezpečnosti ostatních uživatelů. Nejsme si jisti, zda to byla bezpečná a relevantní nabídka.
We removed all the posts from this user due to the safety of other users. We are not sure that it was a safe and relevant offer.
Odstranili jsme všechny příspěvky od tohoto uživatele kvůli bezpečnosti ostatních uživatelů. Nejsme si jisti, že to byla bezpečná a relevantní nabídka.
We removed all the posts from this user due to the safety of other users. We are not sure that it was a safe and relevant offer.
Tak určitě. Jen pro upřesnění, důvodem, proč mi byly vráceny peníze, bylo to, že obchodník použil mpgs, což je vlastní platební brána Mastercard. Porušili tedy svá vlastní pravidla. tato metoda bude fungovat pouze pro několik obchodníků.
Sure. Just to be clear though, the reason I got refunded was that the merchant used mpgs which is mastercards own payment gateway. So they have violated their own rules. this method will only work for a few number of merchants.
Jak víte, kdo používal mpgs? Poslal jsem e-mail Mastercard, ale nedostal jsem odpověď. jak postupujete?
How do you know who used mpgs? I have emailed Mastercard but have not received a response. How do you proceed?
Hur vet man vilka som använt sig utav mpgs? Jag har mejlat Mastercard men inte fått någon återkoppling. Hur går man tillväga?
MasterCard komunikuje pouze s bankami, nikoli s držitelem karty. I když můžete získat odpověď od MasterCard, jedná se o zkopírování a vložení zprávy. Říká se, že byste měli kontaktovat banku. Problém je, že bance chybí vyškolený personál. Nebo vůle s tím bojovat.
MasterCard only communicates with banks, not with the cardholder. Even if you can get a response from MasterCard, it is a copy and paste message. It says that you should contact the bank. The problem is that the bank lacks trained staff. Or the will to fight this.
MasterCard kommuniziert nur mit Banken, jedoch nicht mit dem Karteninhaber. Auch wenn man MasterCard Mal eine Antwort entlocken kann, ist es eine Copy and Paste Nachricht. Sie sagt aus, dass man die Bank kontaktieren soll. Es hapert ab geschulten Personal bei der Bank. Oder auch um den Willen dies schieße zu bekämpfen.
Máte někdo zkušenosti s Noda/Nauda pay? Vracejí peníze? Stále třídím spoustu transakcí a zdá se, že jsou na několik bankovních převodů. Vím, že bankovní převody jsou složitější, ale pokud měl někdo nějaký úspěch, bylo by skvělé vědět, co bylo řečeno atd. Díky kluci!
Does anyone have any experience with Noda/Nauda pay? Do they refund? I'm still sorting alot of transactions out and they seem to be on a few bank transfers. I know bank transfers are more difficult but if anybody has had any success it would be great to know what was said etc. Thanks guys!
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.