před měsícem
0
Právě jsem dostal odpověď od společnosti Monzo v souvislosti s tunou jednotlivých transakcí. Zamítli mou žádost, i když uvedli, že tyto společnosti se dopouštějí podvodů prostřednictvím MCC, transakčních podvodů a praní špinavých peněz.
Poskytují nelegální hazardní hry. A to proto, abych obešel svůj aktivní blok hazardu na mém účtu.
Zdá se, že pro mě není žádná cesta vpřed. Nevím, co říct nebo udělat. Od 1. května, kdy byl aktivní můj hazardní blok, jsem prohrál přes monzo 17 000 liber.
Cítí se tak bezmocně!
I've just got a response from Monzo in relation to a ton of individual transactions. They've declined my request, even after stating these companies are committing fraud via MCC, transaction fraud and money laundering.
They're providing an illegal gambling service. And doing this to circumvent my active gambling block on my account.
Seems like there's no way forward for me. Don't know what to say or do. I've lost £17k via monzo since the 1st of May, when my gambling block was active.
Feel so helpless!
Máte někdo nějaké další informace o Nikotpf active web lim? nebo poskytovatel, kterého obchodník používá? to se objevilo, když jsem vložil pomocí goldenbet
Moje banka také předala mé spory příslušnému oddělení s tím, že vyřízení sporu může trvat déle „vzhledem k jeho povaze" (nabízejí služby nelegálně)
Držím palce, aby to vyřešili, pokud ne, půjdu za ombudsmanem, protože (zlatá sázka) rozhodně jednali nezákonně
Anyone have any more info on a Nikotpf active web lim? or the provider the merchant uses? it's what come up when i deposited using goldenbet
Also, my bank has forwarded my disputes to the relevant department, said it may take longer for the dispute to be settled "due to the nature of it" (them offering services illegally)
Got my fingers crossed they resolve it, if not i'm going to go to an ombudsman as they've (goldenbet) definitely acted illegally
Napsal jsem na vivexcoin mnohokrát bez odpovědi 😕
i wrote to vivexcoin many times without any response 😕
Kde jste transakci autorizovali? Kartou nebo bankovním převodem?
Where did you authorize the transaction? Card or bank transfer?
Wo hast Du die Transaktion autorisiert? Karte oder Überweisung?
Znám někoho, kdo má na svém webu blog a také blacklist transakcí.
Mohli bychom něco zařídit a příspěvek by byl trvale viditelný.
I know someone who has a blog on his website as well as a transaction blacklist.
We could arrange something and the post would be permanently visible.
Ich kenne jemanden, der Bietet auf seiner Webseite einen Blog an ebenso eine Blacklist für Transaktionen.
Wir könnten da was Arangieren, und der beitrag wäre permanent sichtbar.
Hej, stejnou odpověď jsem měl od Monzo 14 000 liber
Hey, I had the same response from Monzo £14,000
Zveřejněte prosím prodejce, kde jste ztratili tolik peněz.
Please post the dealers where you lost so much money.
Poste mal Bitte die Händler bei den Du soviel geld verloren hast.
Dostal se někdo do kontaktu se společností Mastercard nebo Visa a nahlásil své bance, že nedodržuje zásady boje proti praní transakcí?
Na debetních kartách mám blok na hazard. Navíc všechny kreditní karty mají od roku 2020 automaticky blokaci hazardních her ve Spojeném království.
Tyto transakce je však jen obcházejí. A přesto naše banky a kreditní karty očekávají, že na sebe nevezmou žádnou odpovědnost ani vinu, i když rozhodně mohou požadovat zpět peníze a vůbec nebýt bez kapsy, kdyby chtěly!
Co si o tom všem myslíte?
Has anyone got in touch with Mastercard or Visa and reported their bank for not complying with combating transaction laundering?
I've got a gambling block on my debit cards. Plus all credit cards automatically have a block on gambling in the UK, since 2020.
However, these transactions just bypass them. And yet our banks and credit cards expect to take no liability or blame, even though they can definitely claim back the money and not at all be out of pocket if they wanted to!
What's all of your thoughts on this?
Efter att dom ville att jag skulle skicka bild på mitt kort igår så fick jag detta svaret ikväll.
Vážený zákazníku,
Děkujeme, že jste nám poskytli podrobnosti. Vážíme si vaší komunikace.
Po důkladném prošetření bychom rádi objasnili zapojení společnosti Mobilum do vaší transakce. Je důležité pochopit, že společnost Mobilum není obchodníkem přímo odpovědným za tyto transakce, protože byly uskutečněny prostřednictvím jiného obchodníka. Proto vám laskavě doporučujeme, abyste se obrátili na protistranu, se kterou jste prováděli své transakce nebo máte smlouvu, protože ta nese právní odpovědnost za jakékoli vrácení peněz a následné kroky.
Vrácení peněz za transakce zpracované obchodníky třetích stran by se odchylovalo od standardních postupů společnosti Mobilum a mohlo by vyvolat regulační obavy.
Pokud se domníváte, že jste se stali obětí podvodu, důrazně vám doporučujeme, abyste kontaktovali svou banku/instituci, která vydala kartu, a požádají o další opatření a další kroky. Jako poskytovatel platebních služeb se společnost Mobilum zavázala pomáhat našim uživatelům při kontrole zpětných zúčtování nebo nároků, jak to vyžadují oficiální příkazy. Upozorňujeme však, že nevyhovujeme přímým žádostem o vrácení peněz od jednotlivců.
Ujišťujeme vás, že pokud bude zahájeno zpětné zúčtování, jsme plně připraveni podpořit váš případ prostřednictvím příslušných kanálů.
Děkujeme za pochopení a spolupráci.
Efter att dom ville att jag skulle skicka bild på mitt kort igår så fick jag detta svaret ikväll.
Dear Valued Customer,
Thank you for providing us with the details. We value your communication.
After a thorough investigation, we would like to provide clarity regarding Mobilum's involvement in your transaction. It's important to understand that Mobilum is not the merchant directly responsible for these transactions as they were facilitated through a different merchant. Therefore, we kindly advise you to reach out to the counterparty with whom you conducted your transactions or have an agreement, as they hold legal responsibility for any refunds and subsequent actions.
Issuing refunds for transactions processed by third-party merchants would deviate from Mobilum's standard procedures and could raise regulatory concerns.
If you believe you have been a victim of a scam, we strongly encourage you to contact your bank/card issuing institute for further action and next steps. As a payment service provider, Mobilum is committed to assisting our users by reviewing chargebacks or claims as required by official orders. However, please note that we do not accommodate direct refund requests from individuals.
Rest assured that should a chargeback be initiated, we are fully prepared to support your case through the appropriate channels.
Thank you for your understanding and cooperation.
Zveřejnil jsem to dříve:
Pokud je transakce ověřena 3D-Secure, odpovědnost nese banka. A banka se obvykle nechce dohadovat s obchodníky o ověřených transakcích, pokud odmítnou nebo napadnou zpětné zúčtování. Pokud máte na své kreditní kartě blokování hazardních her, proč byste znovu autorizovali platby? Dalo by se tedy říci: Je to vaše vlastní chyba, zcela upřímně 😉
VISA a Mastercard jsou touto problematikou již léta zavaleny, ale s transakcemi nemají nic společného; poskytují pouze systém pro platby. Vše ostatní řeší banky a poskytovatelé služeb; pouze nepřímo zasahují v případě chargebacků.
Podle mých informací je systém Visa a Mastercard zastaralý a celkem snadno oklamatelný. Pokud máte potřebné IT znalosti, můžete programovat jak chcete 😉
VISA mě před pár lety po dotazu kontaktovala, stejně jako Mastercard. Podle jejich informací banky diktují MCC, takže za celou záležitost mohou zkorumpované banky v Nigérii, Keni, Kypru a Velké Británii. Wirecard tehdy ukazoval cestu s hazardními transakcemi a dnešní banky to prostě kopírují 😉 Systém kreditních karet související s hazardem prostě skončil v rukou zločinců, kteří si platby zpracovávají, jak se jim zlíbí.
I posted it before:
If a transaction is 3D-Secure verified, the liability lies with the bank. And the bank usually doesn't want to argue with the merchants about verified transactions if they reject or contest a chargeback. If you have a gambling block on your credit card, why would you authorize the payments again? So you could say: It's your own fault, quite honestly 😉
VISA and Mastercard have been overwhelmed by this issue for years, but they have nothing to do with the transactions; they only provide the system for payments. Everything else is handled by the banks and service providers; they only intervene indirectly in the case of chargebacks.
According to my information, the Visa and Mastercard system is outdated and quite easy to trick. If you have the necessary IT knowledge, you can program as you like 😉
VISA contacted me a few years ago after an inquiry, as did Mastercard. According to their information, the banks are dictating the MCC, so the corrupt banks in Nigeria, Kenya, Cyprus and Great Britain are to blame for the whole issue. Wirecard showed the way back then with gambling transactions and today's banks are simply copying it 😉 The credit card system related to gambling has simply ended up in the hands of criminals who process payments as they please.
Ich hatte es schon einmal gepostet:
Wenn eine Transaktion 3D-Secureverifiziert ist, liegt die Haftung bei der Bank. Und die Bank hat in der Regel keine Lust über Verifizierte Transaktionen zu streiten mit den Händlern wenn diese ein Chargeback ablehnen oder ebenfalls anfechten. Wenn Du eine Glücksspielsperre auf Deiner Kreditkarte hast, warum autorisierst Du dann erneut die Zahlungen? Dementsprechen kann man sagen: Selber schuld , ganz ehrlich 😉
VISA und Mastercard sind seit jahren mit dieser Thematik überfordert, jedoch haben sie mit den Transaktionen nichts am Hut, sie Stellen nur das System für die Zahlungen bereit. Alles andere wird über die Banken und Dienstleister abgewickelt, nur im Chargebackfall greifen sie indirekt ein.
Nach meinen Informationen ist das System von Visa und Mastercard veraltet und recht einfach auszutricksen. Wenn man die nötigen IT-Kenntnisse besitzt, kann man nach belieben programmieren 😉
VISA hatte sich vor ein paar Jahren mal bei mir gemeldet nach einer Anfrage, ebenso Mastercard. Nach deren Informationen, geben die Banken den MCC vor, also sind die Korrupten Banken in Nigeria, Kenia, Zypern oder Großbritannien schuld an der ganzen Thematik. Wirecard hat es damals vorgemacht in Sachen Glücksspieltransaktionen und die Banken der heutigen Zeit machen es einfach nach 😉 Das Kreditkartensystem mit bezug zum Glücksspiel ist einfach in den Händen von Kriminellen gelangt, die nach belieben die Zahlungen abwickeln.
Všechny mé transakce byly přes transferop (PayOp) s Monzo a jedna s fomiline (quickbit) - pak několik dalších opět s PayOp na mém HSBC a poté další na mou debetní kartu s goriwire / arcomet / bitsent / wintermsde / platební brána / hudební reverb / faramp
v podstatě všechno, co jsem měl - nebo neměl 🤦🏻♀️
All of my transactions were through transferop (PayOp) with Monzo and one with fomiline (quickbit) - then a few more again with PayOp on my HSBC followed by then more on my debit card with goriwire / arcomet / bitsent/ wintermsde / payment gateway / music reverb / faramp
basically everything I had - or didn’t have 🤦🏻♀️
Kontaktujte mě:
richter-eddy@web.de
Contact me:
richter-eddy@web.de
Kontaktiere mich:
richter-eddy@web.de
Paymentz řekli, že transakci nemohou najít, a protože jsem odmítl poskytnout konkrétní podrobnosti o transakcích, tj. částku a data, nemohou provést hlubší vyhledávání.
A to i přesto, že posílám částku transakce a datum s podrobným popisem. Máte někdo podobnou zkušenost
Paymentz have said they can’t find the transaction, and since I have refused to give specific details about the transactions ie amount and dates, they can’t perform a deeper search.
This is despite me sending the transaction amount and date with a detailed description. Anyone have a similar experience
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém samovyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.