Má pouze číslo transakce, číslo osoby/organizace, datum a čas transakce, částku, měnu, město, zemi, param krypto částku, param id adresu
It just has a transaction number, person/org number, transaction date and time, amount, currency, city, country, param crypto amount, param id address
Jo, žádné podrobnosti o tom, za co jsem ‚zaplatil‘, právě zavolal do své banky a teď se bojím, protože musím jít na pobočku pro ‚kontroly‘
Yeah, zero details on what I've 'paid for' just called my bank, and now worried as I have to go into a branch for 'checks'
Souhlasím, mám pocit, že mnoho uživatelů, kteří komentují, potřebuje lepší místo pro komunikaci o tomto a možná nějakou sdílenou excelovou tabulku, o které by bylo možné sledovat:
Popisy bankovních výpisů / Sázková společnost / Zpracovatel plateb / Kontaktní e-mailová adresa
Tímto způsobem můžeme vytvořit okamžitě přístupné aktivum, ke kterému má přístup kdokoli, včetně e-mailových šablon.
Zde je tabulka, kterou jsem vytvořil, pokud by někdo chtěl pomoci:
I'm in, feel like a lot of the users commenting need a better place to communicate on this and perhaps a shared excel spreadsheet of some kind to keep track of:
Bank statement descriptions / Betting Company / Payment Processor / Contact Email Address
That way we can build an instantly accessible asset for anyone to access, complete with email templates.
Here's a spreadsheet I've made if anyone wants to help:
jak dlouho si myslíte, že musíte být, abyste požádali o vrácení peněz, jako v případě zpětného zúčtování je to do 120 dnů, můžete požádat o vrácení peněz déle/nebo kratší dobu, přemýšlím, jak daleko se mohu podívat zpět.
how long do you think you have to be to ask for a refund, like with a chargeback its within 120 days, is there longer you can ask for a refund/or shorter, wondering how far I can look back.
Setkal se někdo s tímto na svém bankovním výpisu?: Omnilink Solutions Lim Lusaka ZM
Pokud ano, na koho jste se obrátili se žádostí o vrácení peněz a uspěli jste?
Anyone come across this one on their bank statement?: Omnilink Solutions Lim Lusaka ZM
If so, who did you contact for a refund, and were you successful?
může to pomoci? Toto je pro Cashbulls / Ewave
IP adresa: 3.77.140.214
Poskytovatel hostingu: A100 ROW GmbH
Nachází se v Německu lol, zatímco uvádějí, že jsou z Londýna.
Nyní jsem také kontaktoval tým Cyber Security UK Team, opět Cashbulls a také se snažím najít způsob, jak kontaktovat A100 Row GmbH.
Opravdu nevím, jestli to pomůže, ale uvidíme!
can this help? This is for Cashbulls / Ewave
IP Address: 3.77.140.214
Hosting Provider: A100 ROW GmbH
Its located in Germany lol, while they state that they are from London.
Ive contacted the Cyber Security UK Team now as well, again Cashbulls and also am trying to find a way to contact A100 Row GmbH.
I don’t really know if this helps but we’ll see!
Souhlasím, mám pocit, že mnoho uživatelů, kteří komentují, potřebuje lepší místo pro komunikaci o tomto a možná nějakou sdílenou excelovou tabulku, o které by bylo možné sledovat:
Popisy bankovních výpisů / Sázková společnost / Zpracovatel plateb / Kontaktní e-mailová adresa
Tímto způsobem můžeme vytvořit okamžitě přístupné aktivum, ke kterému má přístup kdokoli, včetně e-mailových šablon.
Zde je tabulka, kterou jsem vytvořil, pokud by někdo chtěl pomoci:
I'm in, feel like a lot of the users commenting need a better place to communicate on this and perhaps a shared excel spreadsheet of some kind to keep track of:
Bank statement descriptions / Betting Company / Payment Processor / Contact Email Address
That way we can build an instantly accessible asset for anyone to access, complete with email templates.
Here's a spreadsheet I've made if anyone wants to help:
jak dlouho si myslíte, že musíte být, abyste požádali o vrácení peněz, jako v případě zpětného zúčtování je to do 120 dnů, můžete požádat o vrácení peněz déle/nebo kratší dobu, přemýšlím, jak daleko se mohu podívat zpět.
how long do you think you have to be to ask for a refund, like with a chargeback its within 120 days, is there longer you can ask for a refund/or shorter, wondering how far I can look back.
Co se stane, když hrajete na webu, nestihli jste se identifikovat, prohrajete, máte na něm nějaké peníze, nemůžete provést výběr, protože jste nebyli identifikováni, a protože jste v stát, země zakazuje připojení na jejich stránku, nemůžete vstoupit, jak získáte své peníze
dík
What happens if you play on a site, you haven't had time to identify yourself, you lose, you have some money in it, you can't make a withdrawal because you haven't been identified, and because you're in a state, a country prohibits connecting to their page, you can't enter, how do you get your money
Thanks
Τι γίνεται άμα παίζεις σε σάιτ δεν έχεις προλάβει να κάνεις ταυτοποίηση χάνεις έχεις κάποια λεφτά μέσα δεν μπορείς να κάνεις ανάληψη λόγου που δεν έγινε ταυτοποίηση και επειδή είσαι σε κράτος χώρα απαγορεύει σύνδεση σελίδα τους δεν μπορείς να μπεις πως παιρνειςΤα δικά σου λεφτά
Ευχαριστώ
Bude to příští týden, protože mám týden volno. Ten chlap dnes po telefonu nevypadal, že by byl na mé straně. Řekl, že to není poprvé, co se to stalo a musíte být ostražití, pak moc nerozuměl třetím obchodníkům a jen někdy řekl, že to, co je na výpisu, se liší od toho, co očekáváte, a jsou to zastřešující společnosti atd. v jiné zemi zpracování transakcí. Vysvětluji jim, že obcházejí Gamstop a hazardní bloky a zaměřují se na zranitelné a řekl jsem, že jsem od těchto společností nic nekoupil, a on jen řekl, pokud se společnost v procesu zpětného zúčtování může vrátit a říct, že jsem je použil atd. atd. trochu jako quickbit.
It’ll be the week after next as I have a week off work. The guy on the phone today didn’t really seem to be on my side. He was like, well it’s not the first time it’s happened and you need to be vigilant, then didn’t really understand about the third merchants and just said sometimes what’s on the statement is different to what you expect and they’re umbrella companies etc in a different country processing the transactions. I explain about them bypassing Gamstop and gambling blocks and targeting the vulnerable and said I didn’t purchase anything from these company’s and he just said if in process a chargeback the company can just come back and say I’ve used them etc etc, a bit like quickbit.
Ale co tyto refundace od obchodníků, je to totéž?
But what about these refunds from merchants, is that the same ?
Dobrý den, má smysl psát mé bance a žádat zpětné zúčtování nad rámec standardního časového rámce? Chci říct, když jim poskytnu dostatek důkazů a důkazů, mohli by to zvážit.
Hello, does it make sense writing my bank and requesting a chargeback beyond standard timeframe? I mean, if I give them enough evidence and proof they might consider doing it.
Nemůžu si vzpomenout, kdo to poslal, možná si někdo vzpomene! Určitě to bylo zveřejněno nedávno, není to ten web, kde lidé dostali šablony pro e-maily atd
I can't remember who posted it, someone might remember! It was definitely posted not long ago, Is it not that website where people got the templates for emails etc
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém samovyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.