DomůFórumDiskuze stížnostíOtázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka

Otázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka (strana 207)

před rokem od kirekin
|
727 687 zobrazení 6 450 odpovědí |
|
1...206 207 208...330
makelios6
před 2 měsíci

Je to irelevantní, protože kód obchodníka se změnil a neměli byste zboží/služby z webové stránky, která se netýká hazardních her.

Nebavil bych se s těmito obchodníky a přímo bankoval.

Upraveno autorem před 2 měsíci
Automaticky přeloženo:
nathanphillips9
před 2 měsíci

Pomocník

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Má někdo kontaktní údaje na ticketzone France?

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Dostal někdy někdo peníze od Grottobook?

Automaticky přeloženo:
Příspěvek od s26f8yg29c byl odstraněn
před 2 měsíci

Jak dlouho trvá, než Kasha zareaguje s rozhodnutím o vrácení peněz

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Obrátil se zde někdo na litevskou banku, když Revolut nechtěl provést zúčtování?

Ve formuláři je tolik otázek a já vlastně nerozumím tomu, co mám ve všech polích odpovídat.


Zde je formulář, pokud by mi někdo mohl pomoci?


Web je bezpečný. Je to jen www.lb.lt (Banka Litvy)


https://www.lb.lt/uploads/documents/files/Application%20form_EN.docx


Zdá se, že je tam 100 otázek. Chci jen zpochybnit Revolut za to, že se svými zpětnými zúčtováními nepokračuji, to je vše.


Díky!


Upraveno autorem před 2 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Jen malá aktualizace revolut, podařilo se mi podat zpětná zúčtování za posledních 120 dní, transakce jsem označil jako dárkové karty bez vypršení platnosti, které nemohu použít (tímto obchází 120 dní, pokud jste mimo it), jinak zpětné zúčtování jako neobdržený produkt (pokud máte kontakt, pošlete nejprve e-mail s dotazem, kde se váš „produkt" nachází, a poté použijte jako kontaktní důkaz)


Měl jsem však řadu dalších zpětných zúčtování, které společnost Revolut odmítla jako neplatná, přestože někteří jsou stejní obchodníci, a tak s nimi o zbývající části jednám s ombudsmanem.


Mám nějaké další s jinou bankou a doufal jsem, že mi někdo pomůže najít je, pokud má někdo nápad


ZPDG Litva

cnpcto Varšava

keygo

terramp Warszawa

pxtb panevezys

Automaticky přeloženo:
UserJ0193
před 2 měsíci

Tady je to stejné, spor odmítají kvůli „pravidlům karet podle mastercard/visa"


Ale předtím jsem vyhrál chargeback od úplně stejné společnosti, teď všechno odmítají.


Grotobook - Zamítnuto (nemohu pomoci v případech, jako je tento)


Getmygamekey – Zamítnuto, stejně jako výše. (A vyhrál jsem všechny starší zpětné zúčtování Getmygamekey, stejná společnost)


A také odmítli 5 luxtelových transakcí, ale zbylých 5 pokračovalo ve zúčtování?! Je to stejná společnost!


co dělají.

Upraveno autorem před 2 měsíci
Automaticky přeloženo:
Lucid_1337
před 2 měsíci

Totéž - Barclaycard jednu odmítla, ale ostatní se zdají být v pořádku pro zpětné zúčtování, i když stále čeká na finální aktualizaci.

Chase - po hádce zpětně zúčtovávají.

Ostatní zde měli kreditní karty, všechny seřazené, ostatní zamítnuté.

Nemyslím si, že to banky chápou nebo je to nezajímá.

Automaticky přeloženo:
Lucid_1337
před 2 měsíci

Jaké byly důvody zamítnutí a co jste tvrdili, že se stalo (nepřijaté zboží, podvod atd.)?

Automaticky přeloženo:
jbias18
před 2 měsíci

Chase by mi nevrátil poplatek ani s hádkou, stále čeká na FOS

Automaticky přeloženo:
BettyBetty
před 2 měsíci

Nedokážou vysvětlit proč, místo toho jen píší „Bohužel nemáme právo na spory v takových případech, musíme se řídit pokyny pro Visa/Mastercard"


Ale dříve nebyly žádné problémy, nyní odmítají jít dál..


Nezmínil jsem se vůbec o kasinu nebo hrách, řekl jsem, že jsem z těchto stránek nedostal žádné zboží, řekl jsem jim, co prodávají, a také připojil kontakt s obchody.. nepomohlo to. Na podpoře se opakují pouze tehdy, když chcete skutečné odpovědi.

Upraveno autorem před 2 měsíci
Automaticky přeloženo:
Gojira7346
před 2 měsíci

Udělejte to, co jsem udělal ohledně pronásledování, zatím jsem v procesu, který se dostal na cestu podvodu/podvodu, jsem 7. den ze 7-10 dne, který citovali.


Původně citovali, že nemohou nic dělat, protože to souviselo s hazardem. Když vysvětlím, že zboží a služby nebyly obdrženy od obchodníků, odešli také a také skutečnost, že pixeleum a finnart.io měly být stejně zablokovány, protože souvisejí s kryptoměnami.


Pro transakce s hazardními hrami nejsou k dispozici práva na zúčtování Mastercard. Důvodem je to, že práva na zúčtování jsou k dispozici pouze v případě, že se zakoupená hodnota nebo aktiva neobjeví na účtu dohodnutém mezi držitelem karty a obchodníkem.


To je to, co jsem citoval a uvedl, že mám nárok na zpětné zúčtování, protože na hodnotě nebo aktivech jsme se nedohodli s držitelem karty a obchodníkem.



Automaticky přeloženo:
Lucid_1337
před 2 měsíci

Tak zvláštní. A nemůžete je dát zpátky?

Automaticky přeloženo:
BettyBetty
před 2 měsíci

Ne, nejde to, rozhodnutí je podle Revolutu konečné a pak jako obvykle vymýšlejí své výmluvy.


"Udělali jsme vše, co jsme mohli, abychom se to pokusili vyřešit za vás, chápeme, že to musí být hodně práce."


Toto je zkopírováno z nedávného chatu:


Chápu, jak těžké a náročné to může být. I když chápeme vaše obavy, obávám se, že nebudeme moci tento poplatek zpochybnit, protože jsme povinni zpracovávat spory podle externích pravidel stanovených schématy karet. Vězte, že jsme prozkoumali všechny dostupné možnosti.


Když jsem vysvětlil, že chci skutečnou odpověď, proč najednou nemohou zpracovávat transakce, když to předtím fungovalo, opakovali se.

Upraveno autorem před 2 měsíci
Automaticky přeloženo:
Příspěvek od Howdydowdy byl odstraněn
Lucid_1337
před 2 měsíci

Grottobook je nákup, tak proč to nezkontrolují? To nedává smysl

Řekl jsi, že jsi nedostal položku?

Automaticky přeloženo:
Lucid_1337
před 2 měsíci

Je to v prvním kroku, že se nepokračuje po první kontrole nebo později? Jaké zboží specifikujete, že jste si objednali?

Automaticky přeloženo:
Howdydowdy
před 2 měsíci

Ano přesně, řekl jsem jim, že nemám žádné e-knihy.



Automaticky přeloženo:
1...206 207 208...330
Jít na stránkuz 330 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky