FórumDiskuze stížnostíOtázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka

Otázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka (strana 207)

před rokem od kirekin
|
499256 zobrazení 5221 odpovědí |
|
1...206 207 208...264
Přidat příspěvek
makelios6
před měsícem

Je to irelevantní, protože kód obchodníka se změnil a neměli byste zboží/služby z webové stránky, která se netýká hazardních her.

Nebavil bych se s těmito obchodníky a přímo bankoval.

Upraveno autorem před měsícem
Automaticky přeloženo:
nathanphillips9
před měsícem

Pomocník

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Má někdo kontaktní údaje na ticketzone France?

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Dostal někdy někdo peníze od Grottobook?

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Upřímně to vzdávám.

Banky nechtějí poslouchat, kdykoli e-mailem kasinu nebo falešnému obchodníkovi, ignorují mě a nikdo v tomto vláknu se nikdy neobtěžuje mi odpovědět. jsem hotová.

Jsme opravdu v bodě, kdy si myslíme, že za VLASTNÍ hloupé rozhodnutí můžeme dostat své peníze zpět? Pojďte lidi.

Trvalo mi týdny deprese, než jsem si uvědomil, že problém nejsou kasina, ale my. To zahrnuje vás všechny, dokonce i ty, kteří dostali své peníze zpět. Poučíme se někdy, když budeme pokračovat v podobných věcech? Celý boj s vrácením/zpětným zúčtováním, to je jen další forma hazardu. Jen ostřejším způsobem.

Sbohem a zdar, už mám toho svinstva dost. Hazardní hry mi zničily život a nezbylo mi pro co žít. Snižte své ztráty a ukončete to, než skončíte jako já.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Jak dlouho trvá, než Kasha zareaguje s rozhodnutím o vrácení peněz

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Obrátil se zde někdo na litevskou banku, když Revolut nechtěl provést zúčtování?

Ve formuláři je tolik otázek a já vlastně nerozumím tomu, co mám ve všech polích odpovídat.


Zde je formulář, pokud by mi někdo mohl pomoci?


Web je bezpečný. Je to jen www.lb.lt (Banka Litvy)


https://www.lb.lt/uploads/documents/files/Application%20form_EN.docx


Zdá se, že je tam 100 otázek. Chci jen zpochybnit Revolut za to, že se svými zpětnými zúčtováními nepokračuji, to je vše.


Díky!


Upraveno autorem před měsícem
Automaticky přeloženo:
před měsícem

Jen malá aktualizace revolut, podařilo se mi podat zpětná zúčtování za posledních 120 dní, transakce jsem označil jako dárkové karty bez vypršení platnosti, které nemohu použít (tímto obchází 120 dní, pokud jste mimo it), jinak zpětné zúčtování jako neobdržený produkt (pokud máte kontakt, pošlete nejprve e-mail s dotazem, kde se váš „produkt" nachází, a poté použijte jako kontaktní důkaz)


Měl jsem však řadu dalších zpětných zúčtování, které společnost Revolut odmítla jako neplatná, přestože někteří jsou stejní obchodníci, a tak s nimi o zbývající části jednám s ombudsmanem.


Mám nějaké další s jinou bankou a doufal jsem, že mi někdo pomůže najít je, pokud má někdo nápad


ZPDG Litva

cnpcto Varšava

keygo

terramp Warszawa

pxtb panevezys

Automaticky přeloženo:
UserJ0193
před měsícem

Tady je to stejné, spor odmítají kvůli „pravidlům karet podle mastercard/visa"


Ale předtím jsem vyhrál chargeback od úplně stejné společnosti, teď všechno odmítají.


Grotobook - Zamítnuto (nemohu pomoci v případech, jako je tento)


Getmygamekey – Zamítnuto, stejně jako výše. (A vyhrál jsem všechny starší zpětné zúčtování Getmygamekey, stejná společnost)


A také odmítli 5 luxtelových transakcí, ale zbylých 5 pokračovalo ve zúčtování?! Je to stejná společnost!


co dělají.

Upraveno autorem před měsícem
Automaticky přeloženo:
Lucid_1337
před měsícem

Totéž - Barclaycard jednu odmítla, ale ostatní se zdají být v pořádku pro zpětné zúčtování, i když stále čeká na finální aktualizaci.

Chase - po hádce zpětně zúčtovávají.

Ostatní zde měli kreditní karty, všechny seřazené, ostatní zamítnuté.

Nemyslím si, že to banky chápou nebo je to nezajímá.

Automaticky přeloženo:
Lucid_1337
před měsícem

Jaké byly důvody zamítnutí a co jste tvrdili, že se stalo (nepřijaté zboží, podvod atd.)?

Automaticky přeloženo:
jbias18
před měsícem

Chase by mi nevrátil poplatek ani s hádkou, stále čeká na FOS

Automaticky přeloženo:
BettyBetty
před měsícem

Nedokážou vysvětlit proč, místo toho jen píší „Bohužel nemáme právo na spory v takových případech, musíme se řídit pokyny pro Visa/Mastercard"


Ale dříve nebyly žádné problémy, nyní odmítají jít dál..


Nezmínil jsem se vůbec o kasinu nebo hrách, řekl jsem, že jsem z těchto stránek nedostal žádné zboží, řekl jsem jim, co prodávají, a také připojil kontakt s obchody.. nepomohlo to. Na podpoře se opakují pouze tehdy, když chcete skutečné odpovědi.

Upraveno autorem před měsícem
Automaticky přeloženo:
Gojira7346
před měsícem

Udělejte to, co jsem udělal ohledně pronásledování, zatím jsem v procesu, který se dostal na cestu podvodu/podvodu, jsem 7. den ze 7-10 dne, který citovali.


Původně citovali, že nemohou nic dělat, protože to souviselo s hazardem. Když vysvětlím, že zboží a služby nebyly obdrženy od obchodníků, odešli také a také skutečnost, že pixeleum a finnart.io měly být stejně zablokovány, protože souvisejí s kryptoměnami.


Pro transakce s hazardními hrami nejsou k dispozici práva na zúčtování Mastercard. Důvodem je to, že práva na zúčtování jsou k dispozici pouze v případě, že se zakoupená hodnota nebo aktiva neobjeví na účtu dohodnutém mezi držitelem karty a obchodníkem.


To je to, co jsem citoval a uvedl, že mám nárok na zpětné zúčtování, protože na hodnotě nebo aktivech jsme se nedohodli s držitelem karty a obchodníkem.



Automaticky přeloženo:
Lucid_1337
před měsícem

Tak zvláštní. A nemůžete je dát zpátky?

Automaticky přeloženo:
BettyBetty
před měsícem

Ne, nejde to, rozhodnutí je podle Revolutu konečné a pak jako obvykle vymýšlejí své výmluvy.


"Udělali jsme vše, co jsme mohli, abychom se to pokusili vyřešit za vás, chápeme, že to musí být hodně práce."


Toto je zkopírováno z nedávného chatu:


Chápu, jak těžké a náročné to může být. I když chápeme vaše obavy, obávám se, že nebudeme moci tento poplatek zpochybnit, protože jsme povinni zpracovávat spory podle externích pravidel stanovených schématy karet. Vězte, že jsme prozkoumali všechny dostupné možnosti.


Když jsem vysvětlil, že chci skutečnou odpověď, proč najednou nemohou zpracovávat transakce, když to předtím fungovalo, opakovali se.

Upraveno autorem před měsícem
Automaticky přeloženo:
Příspěvek od Howdydowdy byl odstraněn
Lucid_1337
před měsícem

Grottobook je nákup, tak proč to nezkontrolují? To nedává smysl

Řekl jsi, že jsi nedostal položku?

Automaticky přeloženo:
Lucid_1337
před měsícem

Je to v prvním kroku, že se nepokračuje po první kontrole nebo později? Jaké zboží specifikujete, že jste si objednali?

Automaticky přeloženo:
Howdydowdy
před měsícem

Ano přesně, řekl jsem jim, že nemám žádné e-knihy.



Automaticky přeloženo:
1...206 207 208...264
Jít na stránkuz 264 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky