před měsícem
0
Nic promiň, neměl jsem štěstí přímo s žádným z mých, které jsem sledoval přes banku.
Nothing sorry, I have not had any luck direct with any of mine all pursued via bank.
Byl někdo schopen určit zpracovatele plateb spojeného s platbami, které se zobrazují jako jdoucí do EDUNTAGE? Myslel jsem, že je to Dropayment, ale nejsem si 100% jistý
Has anyone been able to determine the payment processor linked to payments showing as going to EDUNTAGE? I thought it was Dropayment but not 100% sure
Všichni ale ignorovali všechny uvedené důvody a řekli, že obchodník neudělal nic špatného. Potvrdil odkaz na rozhodnutí FOS, ale řekl, že nemůže komentovat jednotlivé případy
All but ignored all of the reasons set out and said the merchant has not done anything wrong. Acknowledged the FOS decision reference but said can’t comment on individual cases
Jak jste to na začátku hádali? Zdá se, že někteří mají úspěch, když říkají, že tento obchodník není autorizován, a jiní mají úspěch se zbožím, které nebylo přijato.
Myslím, že FOS rozhodne ve váš prospěch.
How did you argue it to begin with? Seems some get success with saying not authorised this exact merchant and others getting success with goods not received.
I think the FOS will decide in your favour.
Zatím se na mou stížnost nepodívali, ale v podstatě poslali počáteční zamítnutí zpětného zúčtování s tím, že souvisí s hazardem, a společnost VISA to nepokrývá. Což je ve skutečnosti nesprávné, ale to je samostatný argument pro stížnosti.
They haven’t looked at my complaint yet but basically sent an initial rejection of chargeback saying gambling related, and VISA don’t cover that. Which is actually incorrect but that’s a separate argument for complaints.
Teď jsem vzal Monza do uklízeček, uzavřel jsem s nimi všechny své účty. Stěžoval jsem si s jediným úmyslem jít na FOS.
je naprostý vtip, že navzdory tomu, jak právně přísná je tato země, že se podobné záležitosti zametají pod koberec.
I’ve took Monzo to the cleaners now, I closed all my accounts with them. I’ve complained with the sole intention to go to the FOS.
it’s an absolute joke that despite how legally rigorous this country portrays to be, that issues like these are just swept under the carpet.
Je to nekonzistence, chápu, že dojde k některým odlišným rozhodnutím, ale většina z nás má stejný problém a zdá se, že některým bylo řečeno, že ano, ostatním ne, a to z mnoha důvodů.
Banky by měly účtovat zpět, protože jde o TOS VISA a Mastercard, které banky nevlastní.
It’s the inconsistency, I get that there will some different decisions, however most of us have the same problem and some seem to be getting told yes refund others no and for a multitude of reasons.
The banks should be charging back as it’s a VISA and Mastercard TOS not the banks own.
Neměl jsem žádný problém s vízy, ve skutečnosti jsem se rozhodl pro banku s těmi, kteří nabízejí vízové debetní karty, protože jsem na tom cítil mnohem víc, pokud jde o tyto věci, Mastercard jsou kurva k ničemu
I’ve had zero issue with visa, I’m actually choosing to bank with those who offer visa debit cards because I’ve felt their much more on it when it comes to these things, Mastercard are fucking useless
Chase je Mastercard a ano, byli nešikovní/bezradní. Myslím, že moje byly tak nízké hodnoty s nimi, že to udělali, aby zastavili stížnost.
Barclaycard jsou VISA, takže doufejme, že tým pro stížnosti pochopí smysl a povolí to.
Chase is Mastercard and yes they have been awkward/clueless. I think mine were that low value with them they just did it to stop a complaint.
Barclaycard are VISA so hopefully the complaints team sees sense and authorise it.
Moje kreditní karty Visa a Mastercard byly úspěšně zúčtovány, ale zasekávám se u debetní karty Mastercard.
My Visa and Mastercard Credit cards were successfully chargedback, however I'm getting stuck with my Mastercard debit.
Banky potřebují audit, protože v žádném případě nechrání spotřebitele.
The banks need auditing as in no way do they protect the consumer.
Ano, souhlasím. Jakékoli jiné podnikání jejich první myšlenka je chránit své zákazníky jako první. Proč je tomu u bank jinak?
Yeah, I agree. Any other business their first thoughts are to protect their customerss first. Why is this different with banks?
Consumer Duty tvrdě zasáhne, když začnou být auditovány.
S Barclaycard doufám, že nyní měli stížnost, takže se na to podívá odborník. Bylo vzneseno 7 sporů, jeden zamítnut a žádné aktualizace o ostatních, přestože se tak stalo ve stejný den.
Consumer Duty is going to hit hard when they do start getting audited.
Im hopeful with Barclaycard that they have now had a complaint so a specialist will look at it. Raised 7 disputes, one rejected and no updates on the others despite it being done on the same day.
Doufám, že dostanu odpověď, zdá se, že někteří tam reagují.
Hopefully get a response, some do seem to respond on there.
Děkujeme za sdílení potřebných podrobností.
Tato transakce byla skutečně zpracována na našem webu pomocí uvedené karty. Upozorňujeme však:
Transakce byla dokončena přes 3DS terminál, což znamená, že byla potvrzena držitelem karty prostřednictvím SMS.
Službu jsme doručili uživateli, který provedl nákup pomocí této karty.
Je možné, že jste někomu umožnili použít vaši kartu k této transakci a potvrdili jste ji. I když máte právo zpochybnit transakci u své vydávající banky, uvědomte si prosím, že potvrzení prostřednictvím terminálu 3DS silně podporuje náš argument.
Λανθασμενος έμπορος μου απάντησε αυτό.
Jste va κάνω?
Thank you for sharing the necessary details.
This transaction was indeed processed on our website using the specified card. However, please note:
The transaction was completed through a 3DS terminal, meaning it was confirmed by the cardholder via SMS.
We delivered the service to the user who made the purchase using this card.
It is possible that you allowed someone to use your card for this transaction and confirmed it. While you have the right to dispute the transaction with your issuing bank, please be aware that the confirmation through the 3DS terminal strongly supports our case.
Λανθασμενος έμπορος μου απάντησε αυτό.
Τι να κάνω?
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.