před měsícem
Stále vám není dovoleno hrát hazardní hry, protože nejsou regulovány komisí pro hazardní hry naší země.
Still not allowed to allow you to gamble as they are not regulated by the gambling commission of our country.
1
Stále vám není dovoleno hrát hazardní hry, protože nejsou regulovány komisí pro hazardní hry naší země.
Still not allowed to allow you to gamble as they are not regulated by the gambling commission of our country.
Já sám jsem na ně nikdy neměl štěstí, kamaráde. Tak široký název na hledání. Opravdu si myslím, že jsem to našel, společnost pro péči o pleť v Londýně, ale nikdy jsem neslyšel žádnou odpověď a pronásledoval jsem je. Žádná odpověď mě přiměla myslet si, že to byli oni
Never had any luck with them myself mate. Such a broad name to be searching. I genuinely think I found it, a skin care company in London but never heard any response and I hounded them. The no reply made me think it was them
Našel jsem je také a zpracovatele plateb. Smartpayments a cardaq ale žádná radost od nikoho
I found them as well and the payment processors. Smartpayments and cardaq but no joy from anyone
Ahoj,
má někdo štěstí s hledáním načítání Silo W?
Hi,
anyone have any luck with finding Silo W loading?
Aktualizace pro všechny - Chase vrácena po stížnosti.
Probíhá stížnost s Barclaycard, doufajíce, že vrátí peníze.
Update for all - Chase refunded after a complaint.
Complaint ongoing with Barclaycard, hoping they refund.
Skvělá zpráva pro vás.
mohl byste aktualizovat, jak dlouho od doby, kdy jste si stěžovali, trvalo vrácení peněz, a také jestli vám nevadí, že se ptám, kolik a na základě čeho jste si stěžovali?
Brilliant news for you.
could you update on how long since you complained to chase did it take them to refund and also if you don’t mind me asking how much and on what basis did you complain?
Skvělá zpráva, kámo, kolik to bylo celkem, jak jsem řekl, moje je s honbou přes donbet atd. stejně jako ty a celkem kolem 8 tisíc.
Zpracovávají to jako případ podvodu, ale v podstatě jsem sledoval toto vlákno a použil jsem šablony thw. Můj argument je, že pixeleum a finnart.io jsou založeny na kryptoměnách a měly být zablokovány.
Vyžádali jste si vrácení peněz sami nebo vrácení platby obchodníkovi.
Brilliant news mate how much was it total as like I said mine is with chase through donbet etc same as you and totald around 8k.
They are processing it as a scam case but I basically followed this thread and used thw templates. My argument is that pixeleum and finnart.io are crypto based and should have been blocked.
Did chase refund you themselves or chargeback the merchant.
Chtěl bych říci, že to není nejlepší volba pro zveřejňování propagačních akcí. Pokud máte dotazy, založte si vlastní vlákno a zeptejte se nás tam, prosím. Nakonec se k vám dostaneme.
I would like to say this is not the best choice for posting promotions. If you have questions, start your own thread and ask us there, please. We'll get to you eventually.
Vypadá to, že mám minimálně 5k. Jokabet odstranil Spojené království ze seznamu omezených zemí, což znamená, že nemám o co stát, pokud jde o jejich podmínky, které nedovolují lidem z Velké Británie hrát. Jsem si jistý, že to tak nebylo, když jsem se přidal.
já fakt nevím co mám dělat….
Looks like I’m screwed of around 5k at least. Jokabet have removed the UK out of their restricted countries list meaning I have no leg to stand on regarding their terms not allowing people from the uk to play. I’m sure this wasn’t the case when I joined.
I dont really know what to do….
Ahoj,
Myslím, že občas používáme webové stránky, abychom zjistili, kdy kasino provedlo retroaktivní změny pravidel. Pokud budete mít zájem dozvědět se více, promluvím si s kolegy z datového týmu, abychom vám poskytli další informace. Dejte mi prosím vědět; Vrátím se zítra odpoledne.
Hello,
I think we occasionally use a website to figure out when the casino made retroactive rule changes. I will speak with my Data Team colleagues to provide you with more information if you are interested in learning more. Please let me know; I will be back tomorrow afternoon.
Jen 40 liber, moje hlavní 1000 jsou Barclaycard.
Pokračoval jsem v živém chatu a žádal jsem o aktualizaci denně, pak jsem jen řekl, že to trvá příliš dlouho, chci si stěžovat. Pravděpodobně o 4 hodiny později řekli, co byste chtěli vyřídit se stížností, řekl jsem zahájit zúčtování a bylo dokončeno.
Dovedu si představit, že to byla velmi malá částka a oni jen zúčtovali, aby byla stížnost vyřešena.
Dokončeno prostřednictvím zpětného zúčtování, takže vrácení peněz od obchodníka.
Budeme vás všechny informovat o Barclaycard.
Možná stojí za to si stěžovat a vyvíjet na ně tlak?
Only £40, my main ones £1000 are Barclaycard.
I kept on the live chat asking for an update daily, I then just said this is taking too long I want to complain. Probably 4 hours later they said what would you like to settle the complaint, I said initiate chargeback and it was then completed.
Would imagine as it was a very small amount and they just chargeback to get the complaint resolved.
Completed via chargeback so a refund from merchant.
Will keep you all updated on Barclaycard.
Maybe worth you complaining to apply pressure on them?
Řekli, proč to naúčtovali zpět?
Stejně jako připustili, že pixeleum a finnart.io souvisí s kryptoměnami a měly být zablokovány.
Jen po tolika munici, kolik v tu chvíli dokážu.
Did they say why they charged it back?
Like did they admit pixeleum and finnart.io are crypto related and should have been blocked.
Just after as much ammo as I can at the minute.
Dvě samostatné obavy:
Moje pixeleum jedna byla chvíli pryč, musel jsem jim zavolat, protože se mnou chtěli mluvit, myslím, že když jsem jim řekl, že jsem nikdy nezaplatil pixeleum, mohli to být klasifikováni jako podvod/podvod. Po rozhovoru s nimi byly peníze následující den.
Ten, který jsme právě obdrželi, byl pro Talio Constructions, což je hudební společnost, chvíli trvalo, než zúčtovali 7 dní, včera si stěžovali a řekli, podívejte se na zúčtování podle mého předchozího dopisu/šablony, zboží jsem neobdržel.
Potenciálně bych vznesl stížnost, a když se ptají, jaký výsledek by stížnost uzavřel, řekl bych o zpětném zúčtování.
Two separate concerns:
My pixeleum one was a while a go, I had to call them as they wanted to speak to me, I think as I told them on that one that I had never paid pixeleum so they may have classed as scam/fraud. After speaking to them the money was in the next day.
The one just received was for Talio Constructions which is a music company, it took a while for them to chargeback 7 days, yesterday complained and said look chargeback as per my previous letter/template I haven’t received the goods.
I would potentially raise a complaint and when they ask what outcome would close the complaint say chargeback.
Myslím, že problém, který máme všichni, je jedna minuta, kdy banky říkají, že nemůžeme souviset s hazardními hrami/krypty, a když řekneme dobře, že by to mělo být zablokováno podle podmínek atd., pak se vrátí zpět a zpoplatní.
Jak jsem včera vysvětlil Barclays, nemůžete říct jednu věc, která by měla být blokována, neblokovat ji a očekávat, že to přijmu. Stížnosti skutečně souhlasí, ale posuzuji to, pokračoval bych v kterékoli z těchto bank, odkázal jim na dvě rozhodnutí FOS a stěžoval si bance, snad to pak všichni vyřešíme.
The issue I think we all have is one minute the banks say we can’t as gambling/crypto related then when we say well that should have been blocked as per terms etc they then backtrack and chargeback.
As I explained to Barclays yesterday you can’t say one thing that should be blocked, not block it and expect me to accept this. Complaints actually agreed but are assessing it, I would keep on at any of these banks, refer to them two FOS decisions and complain to the bank, hopefully we all get it sorted then.
Barclaycard ke mně i po reklamaci zaujala velmi pevný postoj. V tom, jak se s tím vypořádávají, je tolik nedůslednosti
Barclaycard took a very firm stance with me even after complaint. There is so much inconsistency in how they are dealing with this
Může někdo pomoci s kontaktními údaji níže?
Žádná reakce na emaily atd
Albedosend.com
parnora
niltoro
PLATBA ESTONSKO
HSHTRX ČESKÁ REPUBLIKA
ZPDG ŠVÝCARSKO
ALPHASTRIKE
Techlily Innova NIGERIA
Blossomnet Solu NIGERIA
PŘÍMÝ MARKETING-C BELGIE
894GLOBALPLATFORMSL LEKKI FÁZE 1
Monramp
GYIAMTIM ENTERPRIS
Fennsltd
MoxGoTech
Technologie XAM
Technologie Musacamo
REKLAMNÍ SERVIS BELGIE
Topcom
CERANO
Doxyra Technical S NIGÉRIE
BIL*Balon Tech Lagos
BlaxTech
DRIZ TECH NIGÉRIE
NFTPAY.XYZ
Fourtk
SpaceEdge.IO
UZBEKISTÁN NA ZAKÁZKU
VKLAD CRYPTO VARŠAVSKÝ DUB
lunu Vilnius
MYDELIVERYY Northampton 1
DCCUBASERVICESLTD ATÉNY
DESSILLAGE*MICRO Londýn 1
fatamp
Can anyone help with contact details for the below?
No response to emails etc
Albedosend.com
parnora
niltoro
PAYMENT ESTONIA
HSHTRX CZECH REP
ZPDG SWITZERLAND
ALPHASTRIKE
Techlily Innova NIGERIA
Blossomnet Solu NIGERIA
DIRECT MARKETING-C BELGIUM
894GLOBALPLATFORMSL LEKKI PHASE 1
Monramp
GYIAMTIM ENTERPRIS
Fennsltd
MoxGoTech
XAM Technologies
Musacamo Technology
ADVERTISING SERVIC BELGIUM
Topcom
CERANO
DOxyra Technical S NIGERIA
BIL*Balon Tech Lagos
BlaxTech
DRIZ TECH NIGERIA
NFTPAY.XYZ
Fourtk
SpaceEdge.IO
CUSTOMPLAYING UZBEKISTAN
DEPOSIT BY CRYPTO WARSAW DUB
lunu Vilnius
MYDELIVERYY Northampton 1
DCCUBASERVICESLTD ATHENS
DESSILLAGE*MICRO London 1
fatamp
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.