před 6 měsíci
Dostali jste od společnosti visiola náhradu?
Did you get a refund from visiola?
0
Lottie vyfukuje kouř. Nedostal jsem od nich vůbec žádnou odpověď. Je to .org. Společnost, která se zobrazuje na mé kreditní kartě, je Visiola Ltd se sídlem mimo Spojené království, pokud mohu říci.
Lottie is blowing smoke. I got no answer from them at all. It’s a .org. The company that shows on my credit card is Visiola Ltd based out of UK as far as I can tell.
Dobrý den, prosím, jakou e-mailovou adresu jste použili? Jak dlouho vrácení peněz trvalo? dík
Hi yes please what email address did you use? How long did the refund take? Thanks
Zkoušel jsem to, ale moje banka (nebo přesněji vydavatel kreditní karty) řekla, že transakce proběhly příliš dávno na to, aby mým jménem podnikla nějaké kroky, což bylo pochopitelné, abych byl upřímný…
I tried, but my bank (or credit card issuer to be more precise) said the transactions happened too long ago for them to take any action on my behalf, which was understandable to be honest…
Obecná otázka – podařilo se někomu získat nějaké náhrady v případech, kdy se zdá, že obchodník má spojení do Estonska, Ukrajiny nebo náhodných afrických zemí? Nemyslete si, že jsem v těchto případech nikdy nedostal žádnou odpověď. Předpokládám, že jurisdikce týkající se těchto praktik v těchto zemích neexistují.
General question - has anyone managed to get any refunds in cases were the merchant seems to have links to Estonia , Ukraine or random African countries? Don’t think I’ve ever gotten any response in those cases. Guess the jurisdictions regarding these practices are non-existant in those countries.
Tnrsscript
Ad wadata
Právník právních služeb
mám všechny tyto tři. Nemám ponětí, na co odkazuje právník Tnrsscript nebo Legal Sevices. Zeptali se mé banky, jediné, co viděli, bylo, že Tnrsscript sídlí v Londýně
ad wadata prostě neodpovídá. nikdo z afrických neodpovídá
Tnrsscript
Ad wadata
Legal Services attorn
i have all these three. No Idea what Tnrsscript or Legal Sevices attorn refers to. Asked my bank all they could see is that Tnrsscript is based in London
ad wadata simply doesn’t reply. none of the african ones reply
Začínám věřit, že Mastercard / Visa prostě nechávají praktiky chybného kódování trochu proklouznout. Myslím tím, že hazardní průmysl je obrovský a myslím, že vydělávají nějaké peníze na každé transakci?
Obviňují pouze obchodníky/nabyvatele/banky a obviňují jeden druhého. Jsem si jistý, že tomu mohli zabránit, pokud opravdu chtěli.
Když čtete toto vlákno, stále znovu a znovu vidíte stejné obchodníky / poskytovatele plateb, což musí znamenat, že se neudělalo nic pro jejich penalizaci nebo uzavření.
I’m starting to believe that Mastercard / Visa simply are letting the miscoding practices kind of slip through. I mean the gambling industry is huge and I guess they earn some money on each transaction?
They just blame the merchants/acquirers/banks and they blame eachother. I’m sure they could prevent this is they really wanted.
Reading this thread, you see the same merchants / payment providers over and over again, which must mean that nothing is done to penalize or shut them down.
Cscanner jsou stejné společnosti jako Dotascanner a CSGOscanner a nereagují na e-maily. Ví někdo, kdo je pro tyto platby poskytovatelem plateb?
Cscanner are same company as Dotascanner and CSGOscanner and are non responsive to emails. Does anyone know who payment provider is for these?
Nevyfukuji kouř!! Dostal jsem peníze od nadace Visiola. Co bych se proboha snažil dosáhnout tím, že si tohle vymyslím🤦♀️
I am not blowing smoke!! I got the refunds from Visiola Foundation. What on earth would I be trying to achieve by making this up🤦♀️
Provedl jsem tedy zpětné zúčtování víz prostřednictvím své kreditní karty za neplatný kód MCC, protože na kreditních kartách je blokování, ale moje banka řekla pouze „druhá banka to odmítla" a tím to zřejmě skončilo, že to bylo 1 den po vznesení sporu je obchodník falešnou technologickou společností v Keni, která překvapivě neodpověděla na mé e-maily, nerozumím tomu, určitě by druhá banka musela kontaktovat obchodníka pro informace, nějaké nápady?
So, I did a visa chargeback via my credit card for invalid MCC code, as there is a block on credit cards, but all my bank have said is "the other bank has declined it" and that's the end of it apparently that was 1 day after raising the dispute, the merchant is a fake tech company in Kenya who unsurprisingly have not replied to my emails, i dont understand, surely the other bank would have to contact the merchant for info, any ideas?
Kdyby se od nich nic nevrátilo, už týdny honili
Had nothing back from them been chasing for weeks
Ne, nic. Poslal jsem jim všechny dokumenty, které požadovali, a řekli, že je přezkoumává "speciální oddělení", ale od té doby jsem nedostal odpověď a posílal jsem e-maily.
No, nothing. I sent them all.the documents they requested and they said a "special department" is reviewing but since them I've not had a response and have sent emails chasing.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.