před 7 měsíci
Dnes mi poslali e-mail s žádostí o fotku mé karty a výpisu z účtu....takže to zní pozitivně?
They've emailed me today asking for photo of my card and bank statement....so sounds positive atm?
0
Dnes mi poslali e-mail s žádostí o fotku mé karty a výpisu z účtu....takže to zní pozitivně?
They've emailed me today asking for photo of my card and bank statement....so sounds positive atm?
Ahoj
skvělé zprávy zní, jako byste se někam dostali. Kterých kasin se tyto platby týkaly?
Hello
great news sound like you are getting somewhere. Which casinos did these payments relate to ?
Ano, souhlasím, že všichni jsou podvodníci. nehraj si na ně..
Yes i agree they are all scammers. Dont play on them..
Ahoj, Wintermads platby byly Goldenbet myslím, měli jste nějaké úspěchy?
Hi, Wintermads payments were goldenbet I think, have you had any successes?
Zatím nemůžete uvést podrobnosti o tom, komu jste poslali e-mail
Not yet can you please provide the details of who you emailed
Hej lidi,
dostal někdo peníze od Destreamu? Vůbec mi nepíšou.
Mají živý chat, ale nikdo neodpovídá a e-mailem také ne.
Děkuji!
hey guys,
did somebody get a refund from Destream? They don’t write me at all.
They have a live chat but nobody replies and via email neither.
Thank you!
Snažím se dostat své peníze zpět z kasina Winstler. Nechali mě zaregistrovat se a vložit peníze, přičemž nemají licenci k provozování v Nizozemsku. Jeho také běží z nějaké licence curaçao. A nechtějí vrátit vložené peníze, vzali je nezákonně. Máte někdo zkušenosti s tímto kasinem? Pokud budou stále odmítat nemocné hlásit
Im trying to get my money back from Winstler casino. They let me register and deposit money, while they do not have a license to operateur in the Netherlands. Its also running from some kind of curaçao license. And they dont wanna refund the deposited money, they did take it illegal. Anybody has experience with this casino? If they keep refusing ill report
Elegro řeklo, že zahájí refundaci během několika příštích dnů, drží palce.
Zkusím to znovu s Taslinkem, možná místo toho sporný e-mail.
Ještě je potřeba zjistit, kdo to je:
MEDYOEU
BITSENT EU AB
FOMLINE UAB
GORWIRE SP.ZOO
SMPAYPF*THE (nebo HIG/THE/THEPLATINIUM/HIGHROLLERWIN"
Elegro have said they will start the refunding within the next couple of days, fingerscrossed..
I will try again with Taslink, maybe the dispute email instead.
Still need to figure who these are:
MEDYOEU
BITSENT EU AB
FOMLINE UAB
GORWIRE SP.Z.O.O
SMPAYPF*THE (or HIG/THE/THEPLATINIUM/HIGHROLLERWIN"
Ahoj Owene, je dobré si to přečíst, protože se v tuto chvíli snažím diskutovat se svou bankou a zdá se, že tomu problému nerozumí. Mám aktivovaný blok hazardu a tito obchodníci používající nesprávné kódy blokování obcházeli, kdyby byly použity správné kódy, transakce by byly zablokovány. Máte pro mě nějakou radu ohledně toho, abych si s bankou mohl v této věci poradit a zda jsou u tohoto problému možné zpětné zúčtování? Získání oprávnění prostřednictvím nesprávných údajů? Všichni obchodníci, ok, moje prohlášení, provozují něco, co vypadá jako falešné obchody, prodávají věci, které jsem si neobjednal nebo nedostal, falešné položky, jako jsou softwarové služby, atd. Každá rada vítána. dík
Hi Owen, it's good to read this as I'm trying to discuss with my bank at the moment and they just don't seem to understand the issue. I have a gambling block activated and by these merchants using incorrect codes the payments have bypassed the block, had correct codes been used the transactions would have been blocked. Do you have any advice for me corresponding with the bank about this and are chargebacks possible for this issue? Obtaining authorisation via incorrect data? All the merchants ok my statements operate what appear to be fake shops, selling things that I haven't ordered or received, fake items like software services, ect. Any advice welcome. Thanks
Pokud nahlásíte transakce jako neautorizované, provedou šetření a zavolá společnostem na vaše prohlášení. Vzhledem k tomu, že porušují vízová a mezinárodní zákony o hazardních hrách, neodpoví vaší bance ani nebudou schopni prokázat, že jste u nich něco zakoupili, a vy vyhrajete svůj nárok.
If you report the transactions as unauthorized they will do an investigation and call the companies on your statement. Since they are breaking the rules of visa and international gaming laws, they will not answer your bank or be able to prove that you purchased anything from them and you will win your claim.
Skvělá zpráva. Obdrželi jste nyní refundaci? Jak dlouho jim trvalo, než to zkontrolovali a souhlasili s vrácením peněz? Poslali mi e-mail, že moje dokumenty jsou u "příslušného oddělení", aby je prošetřilo. Jak daleko byly vaše transakce?
Great news. Have you received your refund now? How long did it take them to review and agree to refund? They have emailed me to say my documents are with the "relevant department" to investigate. How far back were your transactions?
Ano, vše bylo doručeno do 2 dnů od prvního kontaktu, dorazilo dnes ráno! Cena cca 1300.
Nyní čekáme na Elogru.
Měl ještě někdo štěstí s ostatními? Nemyslete si, že taslink bude následovat
Yes all received within 2 days of first contacting them it arrived this morning! Apprx 1300 worth.
Now waiting on Elogra.
Anyone else had any luck with the others? Don't think taslink will follow up
To je úžasné, odeslal jsem e-mail před 4 dny a zjevně jsou mé dokumenty u oddělení ke kontrole, moje transakce jsou téměř rok staré a celkem 5 čísel, takže uvidím, jak staré byly ty vaše?
Dostal jsem náhradu od canapay a to je zatím vše.
That's amazing, I emailed 4 days ago and apparently my documents are with a department for review, my transactions are almost a year old and total 5 figures so will see, how old were yours?
I have had a refund from canapay and that's it so far.
Poslal jsem jim svůj první e-mail 12. dubna a od té doby jsem jim poslal jako 5 e-mailů a stále žádná náhrada ani odpověď
I sent my first email to them 12th of april and sent them like 5 email since then and still no refund or answer
Jak to šlo s Frennem a Visiolou?
Máte mikroc na svém bankovním výpisu s frenno?
How did it go with Frenno and visiola?
Do you have microc on your bankstatement with frenno?
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.